Loading...
nl

Skye - Godinnen orakelkaarten

akschuna
akschuna mei 16 '11

Goh Skye
je bent zo lekker bezig,
mag ik me dan ook aanmelden voor een kaartlegging,

thanxxx Akschuna
Skye
Skye mei 16 '11
Origineel bericht van: akschuna

Goh Skye
je bent zo lekker bezig,
mag ik me dan ook aanmelden voor een kaartlegging,

thanxxx Akschuna


Tuurlijk Akschuna! Hier is de reading voor jou:

Rhiannon
Tovenares

"Je bent een magisch iemand, en je kunt je zuivere bedoelingen tot werkelijkheid maken."

"Een groot stuk van mijn power komt van mijn relatie met dieren en met de natuur. Als je te lang binnen hebt gezeten, kun je je eigen power weer terugwinnen door simpelweg naar buiten te gaan. Eenvoudigweg door dit te doen bewijs je jezelf een grote dienst, je maakt daarme je (slapende) magische en spirituele natuur weer wakker. Laat het licht van de zon, de maan en de sterren de oude herinneringen naar boven brengen, die misschien liggen te sluimeren. Roep de tijd van je magische vermogens weer in je herinnering, en maak daar onmiddellijk weer gebruik van ten gunsten van de gehele planeet. Neem je taak weer op, die eens werd uitgebannen door het verkeerde handelen van ouderwetse leraren en leiders. Neem je spirituele wapens op, ga met gezwinde spoed de nacht in, en maak alles en iedereen wakker voor de magie die leven heet. Dit is een taak die vervuld moet worden, en jij bent degene die ons daarbij kunt helpen."

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Vertrouw er volkomen op dat je droom werkelijkheid zal worden.
- Neem een helder besluit.
- Stop je energie in het verwezenlijken van je dromen.
- Weet dat je het verdient het goede te ontvangen.
- Als jij wint, winnen anderen ook.
- Houd je gedachten gericht op wat je graag wilt en niet waar je bang voor bent.

Damara
Begeleiden van kinderen

"Je bent goed in het helpen, adviseren en genezen van kinderen. Gebruik dit talent om nu kinderen te helpen."

"Iemand kan tegelijkertijd aardig zijn en een slechte beschermer. Mijn waakzaam oog voor het bewaren van de harmonie in huisgezinnen is gebaseerd op mijn verlangen, dat kinderen hun jeugdige eerbied en hun verwondering kunnen blijven behouden. Hoe kunnen we anders verwachten dat zij elfen en engelen kunnen zien, en met hen communiceren? Hoe kunnen wij er anders voor zorgen dat de kinderen zo weldadig kunnen blijven lachen? Werk samen met mij aan het begeleiden van kinderen, en je zult zien dat je eigen verbeeldingskracht wordt geprikkeld door deze jonge mensen, die je telkens weer verbaasd doen staan. Je eigen enthousiasme en jeugdige geest zal bij de kinderen hun respect en hun aandacht wekken. Ik zal je in contact brengen met jonge mensen die profijt kunnen hebben van jouw hulp en kwaliteiten."

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Zoek werk dat te maken heeft met het helpen van kinderen.
- Doe vrijwilligerswerk met jonge mensen.
- Binnenkort komen er kinderen in je leven.
- Zorg goed voor je eigen innerlijke kind, laat het spelen en lachen.

Freya
Stoutmoedigheid

"Laat je avontuurlijke kant de vrije loop. Neem risico's en durf!"

"Speel nu niet op safe. Zet daarentegen stoutmoedig stappen in de richting van het diepste verlangen van je hart. Succes is nooit het gevolg van verlegenheid, maar van vastbeslotenheid je droom te verwezenlijken. Als je vastbesloten bent om succes te hebben, dan zal dat ook gebeuren. Geniet van de opwinding van het risico nemen, van stoutmoedig zijn, van durven. En vergeet niet je succes te vieren met een feestje of door eens heerlijk uit je dak te gaan!"

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Neem een risico.
- Maak een stoutmoedige andere keuze in je leven.
- Waardeer je lichaam.
- Flirt.
- Heb plezier en vier elk succes.
admin
admin mei 16 '11
Dank je wel voor de mooie legging!


Origineel bericht van: Skye
Hoi Justlove, ook hier voor jou 3 godinnenkaarten:

Ostara
Vruchtbaarheid

"Het is nu de juiste tijd voor je om een nieuw project op te zetten, een nieuw idee te lanceren, en nieuwe voorwaarden te scheppen."

"Het is elke keer lente als het licht helderder wordt in je geest en in je hele systeem. Als je je donker voelt, of zwaar of depressief, dan kun je dat verlichten door positieve intenties, gezonde voeding, en door alles wat je gevoelens van liefde wekt. Omring jezelf met mooie bloemen, draag heldere kleuren, en doe de gordijnen open om het natuurlijke daglicht binnen te laten. Je kunt van binnen voor jezelf een zonniger perspectief schilderen, wat dan weer uitzicht biedt op allerlei mogelijkheden, want soort zoekt soort. Voel hoe je meer energie krijgt en je sterker voelt als je je van binnen en van buiten wat meer opdoft. Maak dan gebruik van deze grotere energie door het opzetten van een nieuw project, dat je hart echt doet bonzen van enthousiasme!"

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Deze kaart kan een zwangerschap aanduiden.
- Er zullen positieve ontwikkelingen zijn rond zwanger worden, of adoptie of voogdijschap.
- Je verlangen zal in de lente tot volle wasdom komen.
- Er zal een oplossing zijn voor iets ouds.
- Je nieuwe plan voor een onderneming zal succes hebben.- Het is nu het juiste moment om veranderingen aan te brengen in je leven.

Geweldig nieuws! Ik ben namelijk bezig een eigen onderneming op te zetten!
Fijn de bevestiging!


Isis
Vorig leven

"Deze situatie heeft ook betrekking op herinneringen uit een vorig leven."

"Je wortels in deze wereld zijn sterk en diep, sommige van die wortels houden je vast in de voorbije herinneringen aan een ver verleden. Deze wortels houden je in feite zo sterk vast, dat je niet in staat bent verder te gaan. Ik heb je aandacht al eerder gevestigd op deze situatie, zodat je de wortels van de voorbije herinneringen uit de grond kan trekken. Misschien heb je sommige van die herinneringen diep begraven, om jezelf te beschermen tegen de psychische pijn of problemen, zodat je je die nar momenten niet herinnerde toen het leven je tot het uiterste op de proef stelde. Laat deze lessen nu helder tot je doordringen, sterke tovervrouw, en ga verder in het vertrouwen dat oude wijsheid je reisgenoot is."

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Ga terug naar een vorig leven, om inzicht en een antwoord te vinden.- Oude angsten uit een vorig leven komen nu naar de oppervlakte.
- De persoon over wie je nu een vraag hebt, heb je gekend in een vorig leven.- Je huidige situatie heeft te maken met iets uit je jeugd.

Ik had gehoord, dat ik me weer meer moest gaan verdiepen in het spirituele!
Ik weet dat ik 2 vorige levens heb gehad, maar inhoudelijk nog niet voldoende!

En de persoon is mijn vriend geweest! Ik heb hem onlangs nog bedankt dat ik blij was dat wij ook dit leven weer samen konden optrekken! Soulmate, YingYang, BFF

Isolde

Onsterfelijke liefde

"De liefde die je samen hebt gedeeld is eeuwig, ongeacht de omstandigheden in de situatie.""Als het gaat over zaken van het hart, dan vind je hier hulp. Het is allemaal om je heen, en in je. Misschien is je innerlijke wijsheid wat erg stil op dit moment
vanwege pijn die je voelt. Maar wees ervan verzekerd dat er een genezingsproces gaande is, en dat dat snel en efficiënt is. Je bent van binnen uit aan het genezen. Op de eerste plaats moet je hart genezen van zijn verdriet, eenzaamheid en gevoelens van verraden. Dat kan enige tijd duren, dus heb geduld met jezelf. Behandel jezelf zoals je een noodlijdend iemand zou behandelen: met voorzichtigheid, vriendelijkheid en tederheid. En neem jezelf dan eens naar buiten; niet plompverloren maar voor een wandeling in een park, in de bossen, plaatsen die je echt een lichtere kijk op de zaak kunnen geven. Natuur is namelijk de grote heelmeester! Daarom ben ik ook graag en vaak tussen de bloemen en de bomen. Ze zijn aan de buitenkant misschien heel stil, maar ze praten graag met je, als je eenvoudigweg hun magische manier van converseren inademt en in je opneemt. Breng tijd door in het bos temidden van de bomen - en ook temidden van planten en dieren - en je zult weer voet aan de grond krijgen op deze aarde. Je gevoel voor spirit komt weer tot leven, en ook je verlangen om je weer onder de levenden te begeven. Ik beloof je dat je hart zich weer zal herstellen en dat je ook anderen zult helpen langs deze weg."

Dit gebeurt niet voor niets, ik vroeg me eigenlijk meteen af wat voor inzichten dit mij zou geven deze pijnlijke moment in het leven

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Je overleden geliefde is gelukkig, en stuurt je liefde.
- De liefde die jij uitstraalt in de wereld is een belangrijk stuk van de goddelijke bedoeling van je leven.

Mijn vriend is onlangs overleden......fijn om weer iets van hem te horen!


admin
admin mei 16 '11
Nogmaals bedankt! Xx wink
Skye
Skye mei 16 '11
Graag gedaan Justlove, fijn dat ik de kaarten voor je mocht leggen en dat je deze bevestiging en mooie boodschappen mocht krijgen. Geeft je weer extra zekerheid. smile
goudsbloem
goudsbloem mei 17 '11
lieve skye,

wow wat was dit een mooie kaartlegging je hebt het precies bij het juiste ik stond met mijn mond vol tanden dit is inderdaad wat er nu speelt!!! kan verder niet veel schrijven omdat ik vaak niet weet wat ik moet schrijven ben ook zo moe..maar heel erg bedankt voor je prachtige kaartlegging!!

heel veel liefs susanne.
admin
admin mei 17 '11
Hoi Skye,

mag ik van jou ook een kaartlegging ?

dankjewel alvast !
groetjes
Skye
Skye mei 17 '11
Origineel bericht van: susanne
lieve skye,

wow wat was dit een mooie kaartlegging je hebt het precies bij het juiste ik stond met mijn mond vol tanden dit is inderdaad wat er nu speelt!!! kan verder niet veel schrijven omdat ik vaak niet weet wat ik moet schrijven ben ook zo moe..maar heel erg bedankt voor je prachtige kaartlegging!!

heel veel liefs susanne.


Heel graag gedaan Susanne, fijn dat ik dit voor je kon doen en betekenen. Geniet ervan en neem deze boodschappen goed in je op.

Liefs
Skye
Skye mei 17 '11
Origineel bericht van: Zilveren Spin
Hoi Skye,

mag ik van jou ook een kaartlegging ?

dankjewel alvast !
groetjes


Hoi Zilveren Spin, hier voor jou ook 3 godinnen kaarten:

Bast
Onafhankelijkheid

"Je onafhankelijkheid is het fundament voor je kracht en succes."

"Je bent fel en onafhankelijk als een kat, maar ook jij hebt liefde nodig en speelkameraden. Het is nu tijd om je sociale activiteiten in balans te brengen door alleen te zijn. Hoewel je anderen om hun mening kunt vragen, moet je uiteindelijk je eigen beslissingen nemen. Je vrijheid en onafhankelijk zijn topprioriteiten. Zorg er dus voor dat deze eigenschappen steeds gevoed worden."

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Breng regelmatig tijd alleen door.
- Geef jezelf toestemming om te spelen.
- Vraag als je ergens behoefte aan hebt.
- Neem je eigen beslissingen.
- Schenk aandacht aan je kat en/of neem een nieuwe kat.

Dana
Hogepriesteres

"Je hebt goddelijke kennis, waarmee je anderen kunt helpen door jouw spiritueel onderricht."

"Je wijsheid is van een bron die al heel oud is. Je hebt deze wijsheid meegebracht in deze incarnatie, in dit leven, als een wegwijzer, zodat anderen profijt kunnen hebben van jouw ervaring. Aarzel niet deze wijsheid tot uitdrukking te brengen. Ik zal je helpen om situaties te creëren voor je spirituele lessen, en die lessen kun je geven door je voorbeeld, of door schrijven of door spreken. Alle vormen van lesgeven zijn even waardevol, ongeacht hoeveel mensen je ermee bereikt of raakt."

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Leid workshops.
- Schrijf een boek of artikelen.
- Zoek gelegenheden om les te geven.
- Wees een rolmodel van vrede.
- Eer je goddelijkheid.
- Weet dat je een leider bent.

Artemis
Bewaker

"Jij en je geliefden zijn veilig en staan onder geestelijke bescherming."

"Je hebt, net als ik, een heilige missie om licht en liefde te verspreiden. Dit is echter niet iets dat je kunt doen vanuit een gevoel van spanning of bezorgdheid. Nee, het is een vreugdevol hart en een lichte lach, die je power in beweging brengen. Waarom zou er enige spanning zijn in je geest of in je systeem, tenzij je zou geloven dat je op de een of andere manier niet veilig bent? En hoe zou je niet veilig kunnen zijn als je de spirituele krijgers hebt aangeroepen om over je te waken? Je gebeden hebben de zuivere bescherming van de hemel in werking gezet. Laat dus alle zorgen en bezorgdheid varen, en concentreer je in plaats daarvan op je heilige missie."

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- De engelen waken over jou en je verwanten.
- Je toekomst is veilig en zeker.
- Aan al je behoeften wordt voldaan en dat zal altijd zo zij.
- Het ergste ligt nu achter je.
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 17 '11
hoi skye,

Zou je als je tijd hebt voor mij ook een kaartje willen leggen met betrekking tot mijn nieuwe baan?

Liefs en bedankt Moon
Skye
Skye mei 17 '11
Origineel bericht van: Moon_adamanta
hoi skye,

Zou je als je tijd hebt voor mij ook een kaartje willen leggen met betrekking tot mijn nieuwe baan?

Liefs en bedankt Moon


Hoi Moon, hier een godinnenkaart met betrekking tot je nieuwe baan:

Lakshmi
Stralende toekomst

"Houd op met je zorgen te maken. Alles zal goed komen."

"Dit is een vriendelijk universum, en iedereen die hier leeft werkt in jouw voordeel. Er zijn geen examens, blokkades of belemmeringen, die je in de weg staan, behalve je eigen projecties van angst voor de toekomst. Sta even stil, en breng je geest tot zwijgen. Bevrijd het van zorgen en angst. Voel hoe ik langs je voorhoofd strijk met een nieuwe energie van geloof, hoop en optimisme. Deze energieën zijn de brandstof voor het spannende moment van nu, en voor elk toekomstig moment. Waarom zou je duisternis om je heen willen, als er overal om je heen licht is? Stap in deze helderheid door al je gedachten en gevoelens te verlichten. Houd op met je zorgen te maken, want deze angst onderdrukt de goedheid die probeert jou te bereiken! Maak je hart vrij van angst, vervang die energie door datgene wat jou en je familie werkelijk dient. Weiger aan iets anders te denken dan aan je prachtige dag van vandaag en van morgen, en ik beloof je dat het dan ook zo zal zijn."

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Jij en je dierbaren worden beschermd en er wordt voor jullie gezorgd.
- Laat iedere angst in de toekomst "dakloos" te raken varen.
- Blijf positief denken, en een positieve intentie houden.
- Weet dat je altijd alles zult hebben wat je nodig hebt, nu en in de toekomst.
- Maak je geen zorgen over geld, visualiseer in plaats daarvan overvloed.
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 17 '11
Dank je wel!!!!! smile
Skye
Skye mei 17 '11
Graag gedaan, hopelijk geeft het je wat zekerheid wink
New Moon
New Moon mei 17 '11
Hoi Skye,
Wat leuk dat je dit doet.
Ben erg nieuwsgierig, zou je voor mij ook een algemene legging willen doen?

Liefs the moon.
admin
admin mei 17 '11
Origineel bericht van: Skye
Origineel bericht van: Zilveren Spin
Hoi Skye,

mag ik van jou ook een kaartlegging ?

dankjewel alvast !
groetjes


Hoi Zilveren Spin, hier voor jou ook 3 godinnen kaarten:

Bast
Onafhankelijkheid

"Je onafhankelijkheid is het fundament voor je kracht en succes."

"Je bent fel en onafhankelijk als een kat, maar ook jij hebt liefde nodig en speelkameraden. Het is nu tijd om je sociale activiteiten in balans te brengen door alleen te zijn. Hoewel je anderen om hun mening kunt vragen, moet je uiteindelijk je eigen beslissingen nemen. Je vrijheid en onafhankelijk zijn topprioriteiten. Zorg er dus voor dat deze eigenschappen steeds gevoed worden."

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Breng regelmatig tijd alleen door.
- Geef jezelf toestemming om te spelen.
- Vraag als je ergens behoefte aan hebt.
- Neem je eigen beslissingen.
- Schenk aandacht aan je kat en/of neem een nieuwe kat.

Dana
Hogepriesteres

"Je hebt goddelijke kennis, waarmee je anderen kunt helpen door jouw spiritueel onderricht."

"Je wijsheid is van een bron die al heel oud is. Je hebt deze wijsheid meegebracht in deze incarnatie, in dit leven, als een wegwijzer, zodat anderen profijt kunnen hebben van jouw ervaring. Aarzel niet deze wijsheid tot uitdrukking te brengen. Ik zal je helpen om situaties te creëren voor je spirituele lessen, en die lessen kun je geven door je voorbeeld, of door schrijven of door spreken. Alle vormen van lesgeven zijn even waardevol, ongeacht hoeveel mensen je ermee bereikt of raakt."

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Leid workshops.
- Schrijf een boek of artikelen.
- Zoek gelegenheden om les te geven.
- Wees een rolmodel van vrede.
- Eer je goddelijkheid.
- Weet dat je een leider bent.

Artemis
Bewaker

"Jij en je geliefden zijn veilig en staan onder geestelijke bescherming."

"Je hebt, net als ik, een heilige missie om licht en liefde te verspreiden. Dit is echter niet iets dat je kunt doen vanuit een gevoel van spanning of bezorgdheid. Nee, het is een vreugdevol hart en een lichte lach, die je power in beweging brengen. Waarom zou er enige spanning zijn in je geest of in je systeem, tenzij je zou geloven dat je op de een of andere manier niet veilig bent? En hoe zou je niet veilig kunnen zijn als je de spirituele krijgers hebt aangeroepen om over je te waken? Je gebeden hebben de zuivere bescherming van de hemel in werking gezet. Laat dus alle zorgen en bezorgdheid varen, en concentreer je in plaats daarvan op je heilige missie."Verschillende betekenissen van deze kaart:

- De engelen waken over jou en je verwanten.
- Je toekomst is veilig en zeker.
- Aan al je behoeften wordt voldaan en dat zal altijd zo zijn.
- Het ergste ligt nu achter je.


Wauw
Dit zijn hele mooie kaarten die ik goed kan plaatsen ! De onafhankelijkheid die klopt. Spiritueel onderricht dat klopt.. en die laatste ook, alhoewel ik me regelmatig wel wat zorgen wil maken. Maar superfijn om te weten dat het ergste achter met ligt (zo voelt het ook wel)en dat de toekomst veilig en zeker zal zijn. Ik had even vetgedrukt wat mijzelf het meest in het oog sprong (dan kan ik het ook makkelijker teruglezen).

Heel erg bedankt !!
Skye
Skye mei 17 '11
Origineel bericht van: themoon
Hoi Skye,
Wat leuk dat je dit doet.
Ben erg nieuwsgierig, zou je voor mij ook een algemene legging willen doen?

Liefs the moon.


Hoi Moon, hier drie godinnenkaarten voor jou:

Moeder Maria
Verwacht een wonder

"Heb vertrouwen dat je gebeden worden gehoord en beantwoord."

"Geloof is het licht dat je pad beschijnt. Zonder geloof ziet de toekomst er angstwekkend uit. Daarom is het essentieel voor je om de stappen te zetten die nodig zijn om je geest en je hart vol te doen zijn van geloof. Geef alsjeblieft nooit de hoop op, noch voor jezelf, noch voor anderen. Houd de kaars van geloof brandende in je ziel, want dat kleine sprankje hoop kan de duisternis van de wanhoop verdrijven. Wees ook het licht dat de trieste hopeloosheid van iemand anders kan verdrijven. Want als je anderen sterker maakt, versterk je tegelijkertijd niet alleen jezelf, maar de gehele wereld."

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Laat alle zorgelijke gedachten los.
- Blijf positief denken.
- Schenk aandacht aan elke goddelijke ingeving die je krijgt, en handel daarnaar.
- Blijf bidden
- Houd je bezig met spirituele genezing.

Witte Tara
Fijngevoeligheid

"Je wordt steeds fijngevoeliger. Vermijd ruwe relaties, omgevingen, en situaties, en chemische producten."

"Als je je innerlijke wereld hebt gereinigd van gedachten, daden en intenties, dan is het heel natuurlijk dat je ook je buitenwereld wilt reinigen. Dit is een erkenning van je verhoogde fijngevoeligheid, en dat is heel reëel! Je hebt de buitenste lagen weggehaald van een verdedigingspatroon, dat je niet meer nodig hebt, en dat je psychische en je spirituele bewustzijn blokkeerde. Nu ben je op de weg naar boven, en word je geroepen tot een hoger bewustzijn. En daarmee komt er ook weer een nieuwe laag van fijngevoeligheid voor datgene wat niet zuiver is en ruw. Je lichaam is een betrouwbaar meetinstrument voor wat je kunt verdragen. Luister goed naar wat je lichaam je aanraadt om te vermijden. Zorg goed voor je lichaam en het zal je uitstekend van dienst zijn!"

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Herken en eer je gevoeligheid.
- Bescherm jezelf tegen negativiteit.
- Vermijd chemische producten.
- Blijf weg van situaties, waar harde geluiden zijn, grote mensenmassa's, schreeuwerigere of misleidende media, en andere te zeer prikkelende zaken.

Pele
Goddelijke hartstocht

"Wees eerlijk tegenover jezelf: wat is het diepste verlangen van je hart?"

"Als je luistert naar de klank van je hart en je ademhaling, zul je de oude ritmes van je eigen innerlijke cadans kunnen horen. Dit verbindt je voor altijd met de Moeder van de hele schepping, en met de cadans en de klank van de planeet Aarde. Deze ritmes kun je niet veinzen of bedenken, zij zijn natuurlijk en eeuwig. Welk stuk van jezelf probeer je te negeren? Welk stuk van jou is overmatig bezorgd om anderen te helpen en een plezier te doen, ten koste van het luisteren naar de klank van je eigen ritme? Lieve kind, kom, strek je armen uit en omarm je dromen. Deze maken net zo goed deel uit van de natuur als de bomen, de dieren en de zonsondergang. Verdienen je eigen dromen niet evenveel respect als alles en iedereen die je liefhebt? Luister ernaar mijn kind. Luister naar je dromen. Zij zullen de sterke golf van passie wekken in je leven. Wees niet bang voor je eigen passie, want dat is je natuurlijke motor, en die kan je prikkelen en stimuleren. Als je danst op het ritme van het leven zelf, dan leef je echt in alle opzichten!"

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Zorg dat je carrière aansluit bij datgene wat je echt interesseert.
- Ga een cursus/opleiding doen of begin een hobby die je echt aanspreekt.
- Geef jezelf toestemming om er helemaal voor te gaan.
- Maak een eerlijk verslag van hoe je je tijd besteedt.
- Zet je prioriteiten eens op een rijtje.
Skye
Skye mei 17 '11
Super Zilveren Spin! Fijn dat je er zoveel aan hebt. smile!
angel67
angel67 mei 17 '11
hallo sky
zal je aub voor mijn een kaarlegging doen ,zal erg waarderen
New Moon
New Moon mei 17 '11
Origineel bericht van: Skye
Origineel bericht van: themoon
Hoi Skye,
Wat leuk dat je dit doet.
Ben erg nieuwsgierig, zou je voor mij ook een algemene legging willen doen?

Liefs the moon.


Hoi Moon, hier drie godinnenkaarten voor jou:

Moeder Maria
Verwacht een wonder

"Heb vertrouwen dat je gebeden worden gehoord en beantwoord."

"Geloof is het licht dat je pad beschijnt. Zonder geloof ziet de toekomst er angstwekkend uit. Daarom is het essentieel voor je om de stappen te zetten die nodig zijn om je geest en je hart vol te doen zijn van geloof. Geef alsjeblieft nooit de hoop op, noch voor jezelf, noch voor anderen. Houd de kaars van geloof brandende in je ziel, want dat kleine sprankje hoop kan de duisternis van de wanhoop verdrijven. Wees ook het licht dat de trieste hopeloosheid van iemand anders kan verdrijven. Want als je anderen sterker maakt, versterk je tegelijkertijd niet alleen jezelf, maar de gehele wereld."

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Laat alle zorgelijke gedachten los.
- Blijf positief denken.
- Schenk aandacht aan elke goddelijke ingeving die je krijgt, en handel daarnaar.
- Blijf bidden
- Houd je bezig met spirituele genezing.

Witte Tara
Fijngevoeligheid

"Je wordt steeds fijngevoeliger. Vermijd ruwe relaties, omgevingen, en situaties, en chemische producten."

"Als je je innerlijke wereld hebt gereinigd van gedachten, daden en intenties, dan is het heel natuurlijk dat je ook je buitenwereld wilt reinigen. Dit is een erkenning van je verhoogde fijngevoeligheid, en dat is heel reëel! Je hebt de buitenste lagen weggehaald van een verdedigingspatroon, dat je niet meer nodig hebt, en dat je psychische en je spirituele bewustzijn blokkeerde. Nu ben je op de weg naar boven, en word je geroepen tot een hoger bewustzijn. En daarmee komt er ook weer een nieuwe laag van fijngevoeligheid voor datgene wat niet zuiver is en ruw. Je lichaam is een betrouwbaar meetinstrument voor wat je kunt verdragen. Luister goed naar wat je lichaam je aanraadt om te vermijden. Zorg goed voor je lichaam en het zal je uitstekend van dienst zijn!"

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Herken en eer je gevoeligheid.
- Bescherm jezelf tegen negativiteit.
- Vermijd chemische producten.
- Blijf weg van situaties, waar harde geluiden zijn, grote mensenmassa's, schreeuwerigere of misleidende media, en andere te zeer prikkelende zaken.

Pele
Goddelijke hartstocht

"Wees eerlijk tegenover jezelf: wat is het diepste verlangen van je hart?"

"Als je luistert naar de klank van je hart en je ademhaling, zul je de oude ritmes van je eigen innerlijke cadans kunnen horen. Dit verbindt je voor altijd met de Moeder van de hele schepping, en met de cadans en de klank van de planeet Aarde. Deze ritmes kun je niet veinzen of bedenken, zij zijn natuurlijk en eeuwig. Welk stuk van jezelf probeer je te negeren? Welk stuk van jou is overmatig bezorgd om anderen te helpen en een plezier te doen, ten koste van het luisteren naar de klank van je eigen ritme? Lieve kind, kom, strek je armen uit en omarm je dromen. Deze maken net zo goed deel uit van de natuur als de bomen, de dieren en de zonsondergang. Verdienen je eigen dromen niet evenveel respect als alles en iedereen die je liefhebt? Luister ernaar mijn kind. Luister naar je dromen. Zij zullen de sterke golf van passie wekken in je leven. Wees niet bang voor je eigen passie, want dat is je natuurlijke motor, en die kan je prikkelen en stimuleren. Als je danst op het ritme van het leven zelf, dan leef je echt in alle opzichten!"

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Zorg dat je carrière aansluit bij datgene wat je echt interesseert.
- Ga een cursus/opleiding doen of begin een hobby die je echt aanspreekt.
- Geef jezelf toestemming om er helemaal voor te gaan.
- Maak een eerlijk verslag van hoe je je tijd besteedt.
- Zet je prioriteiten eens op een rijtje.


Goh, dit zijn inderdaad de thema's/energieën waar ik momenteel erg mee bezig ben. shockedKlopt allemaal als een bus... gaaf! Heel erg bedankt voor het kaartleggen, dit geeft me concrete tips waar ik veel aan kan hebben en mee aan de slag kan.

Liefs en ga zo door! smile

The moon
Skye
Skye mei 17 '11
Origineel bericht van: angel67
hallo sky
zal je aub voor mijn een kaarlegging doen ,zal erg waarderen


Hoi Angel, hier ook voor jou 3 godinnenkaarten:

Sekhmet
Wees sterk

"Je bent sterker dan je denkt, en je sterkte verzekert je van een goede uitkomst."

"Zie jezelf als sterk en zegevierend. Klaag nergens over. Je bent de belichaming van kracht, niet van het slachtoffer. Als je uitstijgt boven je oude neigingen, en jezelf ziet in het nieuwe licht van prachtige vrouwelijke kracht, dan zal je leven automatisch op wonderbaarlijke wijze veranderen. Je zult nieuwe kansen aantrekken, nieuwe overvloed en nieuwe relaties, die je helpen je hoogste potentie te bereiken. Sterk zijn betekent dat je jezelf ziet in het meest gunstige licht dat je je kunt voorstellen. Wees echt, laat alle authentieke gevoelens in jezelf toe, maar bovenal: wees sterk."

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Onderschat jezelf niet.
- Geef niet toe aan druk die op je wordt uitgeoefend, of aan verleiding.
- Klaag niet en verlies je niet in negatieve gedachten.
- Doe iets aan gewichtstraining, om je lichaam sterker te maken.

Maat
Rechtvaardigheid

"De situatie zal eerlijk en juist worden behandeld."

"Laat me je een andere definitie van rechtvaardigheid suggereren: rechtvaardigheid vindt plaats als elke betrokken partij de persoonlijke agenda opgeeft ten behoeve van het grote goed van de hele groep. Dit vraagt vertrouwen in de wijsheid van het geheel. Bij discussies gaan mensen vaak in de aanval of de verdediging en dat vind vaak zijn wortel in de vrees dat je niet zult krijgen waar je recht op hebt. Maar aanvallend discussiëren versterkt de gekwetstheid en de pijn die vaak juist de oorzaak zijn van de discussie. Waarom laat je je gehechtheid aan een bepaalde uitkomst niet los, en richt je in plaats daarvan je wil en je intentie niet op het oplossen van de onenigheid? Houd de visie vast van een
vredige uitkomt, en laat alle stukjes in harmonie op hun plaats vallen.

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Een discussie zal in harmonie eindigen.
- Je wordt eerlijk behandeld.
- Denk aan ieders behoeften als je onderhandelt.
- Laat schuldgevoelens en schaamte los, want deze gevoelens kunnen een magneet zijn voor aanvallen en straf.

Groene Tara
Begin te delegeren

"Vraag anderen (waaronder ook mij) om je te helpen, in plaats van te proberen altijd alles zelf te doen."

"Als je rondloopt met wrok in je hart, omdat je meer last draagt dat alleen je eigen deel, dan doe je niemand een plezier, ook jezelf niet. Je moet hulp vragen, om te zorgen dat je tijd voor jezelf overhoudt, voor overdenking en voor rust. Een van de redenen waarom ik zo in vrede kan zitten is, dat ik het geheim ken van de ware productiviteit. Die komt namelijk niet van worstelen en streven, maar komt veeleer door een heldere en doelbewuste geest, die niet gehinderd wordt door besluiteloosheid. Weet dat heldere besluiten nemen de kortste weg is naar een succesvolle toekomst. Als je het in je geest helder hebt, volgt de rest vanzelf. Daarom raad ik je dringend aan om eens even stil te staan, stil te zitten en dan de voetstappen van je geest te volgen. Sta open voor de slingerwegen van je hart. Deze zullen je heel rustig leiden tot het nemen van de meest belangrijke besluiten, en dan valt alles op zijn plaats."

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Probeer niet een supervrouw of een superman te zijn.
- Accepteer hulp als die je wordt aangeboden.
- Laat schuldgevoelens los, en ook de gedachte dat het een teken van zwakte is om hulp te vragen.
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki