Loading...
nl

Kristallen Maya schedels & collectieve geheugen

Sarah_
Sarah_ aug 2 '13


Zooooooo interessant. Ik ben min of meer een leek. Ben ook pas sinds ongeveer 1 jaar geïnteresseerd in schedeltjes; daarvoor vond ik ze eng. Nu weet ik dat ze echt werken. Deze link is echt geweldig!

Toch vraag ik me iets af en hoop dat jullie het weten. Een cirkel van 13 schedeltjes maken is nogal wat ... zoveel heb ik er niet. Tenminste ... ik heb ook 3 alienschedeltjes. Kunnen die er ook tussen en werkt dat dan hetzelfde?
(heb ook geen verstand van alienschedeltjes, maar vond ze wel grappig, droomde ervan, zag ze toevallig en toen moest ik ze wel kopen wink)

Leuk dit! Dank je voor het delen.

Lieve groet, Sarah
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 3 '13
je kan er zelf ook tussen gaan zitten tongue
volgens mij maakt dat niet uit hoor!

het gaat om de "echte" schedels daar zijn er 13 van...
al hebben ze de 13de nog steeds niet gevonden (volgens mij)

van de kleine schedeltjes zijn er zoveel! als je die allemaal in een kring moet krijgen smirkdas niet te doen!

misschien heb je ook andere kristallen of stenen? die kan je er ook tussen zetten...
volgens mij wordt het kracht/energieveld sterker, of groter

wink
Sarah_
Sarah_ aug 3 '13
@ Moonflowertje bedankt voor je reactie. Ja, ik kan er natuurlijk ook iets anders tussen zetten. Goed idee! Maar die hoofden naar buiten deed ik niet dus misschien ook iets om te proberen smileEcht zo bijzonder allemaal ...

@ Enigma. Dank je wel voor deze linken. Ik ga mijn planning vandaag maar wijzigen winkDe planning was: geen computer aan maar wil nu toch wel heel graag jouw linken lezen grin
Enigma
Enigma aug 3 '13
Leuk Sarah, ik heb ook verschillende schedels smile

Mensen denken vaak te ingewikkeld.
Denken dat dingen zouden moeten gaan zoals het ons aangeleerd en opgelegd is.
Mensen zijn tot veel meer in staat, uiteindelijk zijn we multi getalenteerde, multidimensionale wezens.
Het is het EGO dat ons beperkt.

Veel mensen denken met hun hoofd ipv het Hartsbewustzijn http://www.mauveclouds.nl/page/hoofd-en-hart-bewustzijn
Het gaat om de intentie.
Energie is overal.

Uiteindelijk heb je de schedels in materie niet eens nodig net als zoveel andere dingen.
Je kunt het ook visualiseren.
Visualisatie is een heel eenvoudige techniek, met grote mogelijkheden zoals je wel zult weten.
Door in je hoofd een beeld te maken van wat je graag wilt, zet je iets in gang wat je uiteindelijk zal brengen wat je wilt.
Visualiseren doe je met een ander deel van je bewustzijn dan denken. Om te visualiseren schakel je het denken even uit.
Zoek en doe bijvoorbeeld een ceremonie om de schedels te activeren en probeer eens om erop in te tunen (zijn ook technieken , als je dat zo wilt noemen, voor).
Probeer dingen uit, doe wat je gevoel je ingeeft en geef niet te snel op wink

Ik probeer heel veel dingen vanuit mijn innerlijk weten en het is makkelijker dan je van te voren zou denken smile

Maar ja, ik weet dat iedereen dat allemaal wel weet.
Ik wil het alleen even hier neerzetten als herinnering voor degene bij wie het even in de vergetelheid is geraakt.
Sarah_
Sarah_ aug 3 '13
Originally Posted By: Enigma
Ik probeer heel veel dingen vanuit mijn innerlijk weten en het is makkelijker dan je van te voren zou denken smile

Maar ja, ik weet dat iedereen dat allemaal wel weet.
Ik wil het alleen even hier neerzetten als herinnering voor degene bij wie het even in de vergetelheid is geraakt.



Als ik het probeer dan lukt het niet, behalve bij parkeren. Dan kan ik echt mijn hoofd uit schakelen en vind direct een plek. Maar ja, het leven bestaat uit meer dingen dan parkeren. Als ik het echt probeer helemaal op gevoel te doen dan komt steeds dat hoofd ertussen smileHeel goed om bij stil te staan Enigma ... ik ben 1 van de mensen waarbij het in de vergetelheid is geraakt wink

Weer een interessante link, bedankt!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4
Discussie is uitgelicht (Sticky)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki