Loading...
nl

Kristallen Maya schedels & collectieve geheugen

Cialara
Cialara mei 6 '11
op zich klinkt het wel logisch wat je zegt Nims, dat de schedels boven zenden, zo voelde het ook toen we ze plaatsten er kwam echt een enorme energie van ze af en het was een werkelijk heel liefdevolle energie. Vandaar ook dat het best moeite kostte om de schedel los te laten daar in die tempel en er vandaan te gaan. Mogelijk dat dat ook de reden is dat we er ieder maar eentje mochten doen. Dat is althans het beeld wat mijn gids me erover doorgaf.

Van alles wat er beneden is is er boven ook een kopie. Hermes heeft dat eens uitgelegd, dat is het zo boven zo beneden principe.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 7 '11
Mooi Cialara, hoe jullie dit voorwerk hebben mogen doen. Heel bijzonder!
Groene_heks
Groene_heks mei 7 '11
Cialara en Zilveren Spin doen heel veel goed werk smile
Serenity
Serenity mei 7 '11
- http://nl.wikipedia.org/wiki/Hermes_(mythologie)
- http://dehermetischecirkel.nl -->Contemplaties van de Ziel
Rica de Ruiter--> De Hermetische filosofie van Hermes Trismegistus

Ik ben benieuwd wat de connectie met Hermes nu eigenlijk is….
En Haniël… ja .
Die overziet één van de paden van de levensboom en als ik zo naar die Merkaba kijk is dat ook een levensboom net zoals de stamboom en hersenstam allemaal vertakkingen maar dan in 3d/4d/5d enz.
Wie zegt dat een levenspad plat moet zijn of een horizontaal streepje het kan ook andere vormen aan nemen ik bedoel de levenslessen op onze paden zijn ook erg divers en in flexibele vormen en mate te beschrijven, toch?
Een collectief geheugen kan door 1 simpel woordje leiden naar 2 of meerdere andere woorden en die woorden leiden ieder naar 1 of meerdere woorden en ga zo maar door.
Omdat we de zelfde emoties en gevoelens hebben kunnen we ook via lichaamstaal en hersentrilling dat doorgeven wat bij de ander een waarneming van dat signaal op constantere wat wel of niet bewust is toe gestuurd maar wel aangekomen is. laugh
Hoe meer inzicht doormiddel ervaringen en kennis op te doen hoe meer we ook allemaal gaan inzien welke patroon het volgt en daarmee iets kan worden gegokt maar door dat collectieve geheugen word de gok kleiner en de voorspelling meer werkelijker.
Door de vele ervaringen in verschillende situaties en omstandigheden door verschillende tijden/decennium heen met hun eigen mogelijkheden en beperkingen die iedere tijd/decennia wel heeft gehad en waar weer ervaring uit geput is en aanpassingen ter bevordering voor het nageslacht. ^^
Maar word je dan niet star en kortzichtig ik bedoel met alle logica van de wereld, laat je dan wel een reële mogelijk open voor enige flexibiliteit in de vooruitzichten die eventueel komen gaan?
Word je dan niet een beetje afgevlakt, en maakt dat flexibele juist het leven levendig en het onbekende wat wellicht komen gaat, spannend?
Waardoor we voor onszelf op onderzoek gaan en er op uit om dingen zelf te ervaring want een ieder ervaart hun leven anders en heel erg uniek geen leven ziet er grotendeels identiek uit als dat van een elkander, toch?
Dat houd de boel ook in beweging kijk maar naar crisis na de crisis is er weder opbouwing en de weg vervalen dingen worden ge-uptodate mensen worden uitgedaagd om dingen te verbeteren om maar vooruitgang te boeken dus die levensboom, het levenspad of Merkaba word groter en groter wellicht split dat pad zichzelf waneer het eraan toe is wellicht kan dat een andere dimensie zijn die dan andere universum op zichzelf gaan vormen, enzovoort.
Een positief hart maakt ideeën voor vooruitgang dit stimuleert de groei, zowel op technologisch vlak als op het organisch vlak als op spiritueel vlak evolutie is overal aanwezig en dat wij zoekende naar onze eigen weg is alleen maar een natuurlijk proces, dus 'go white the flow.'
Maar goed deze schedels daarin een rol spelen vind ik wel heel bijzonder eigenlijk dat maakt de boel weer een beetje mystiek en spannend zeker omdat mensen dit al hebben ervaren en hebben beleeft .
Zo heeft iedere tijd/decennia wel zo zijn eigen charmes maar alles wat terug komt kan weer ge-uptodate worden, een nieuw (geavanceerde) jasje aan, hihi nou snap ik ook dat mensen gek zijn op retro dingen en dat de mode steeds maar weer terug komt men wilt ervaren wat ander mensen in het verleden hebben ervaren dat komt door de positieve verhalen die veelal spannend ook nog zijn maar omdat men het einde al weet vanwege het feit dat het feit verledentijd is maakt het verlangen naar 'Weten wat komen gaat' weer een beetje dichterbij….althans dit is maar een theorie van mij hahaha.
admin
admin mei 7 '11
Het heeft te maken met Zenden en ontvangen. Iets dat uitzend, straalt naar buiten. Iets dat ontvangt is gericht naar binnen.

Wat ik nu voor me zie, is dat er een poort vanuit de hogere dimensie, geopend wordt naar deze dimensie. Deze poort loopt van de hogere dimensie (zenden), naar deze dimensie (ontvangen). De schedels zijn de pilaren / buizen die aan elkaar gekoppeld worden. Hier wordt ontvangen en van boven wordt gezonden.


Ja dat is helemaal duidelijk ! Het zendde inderdaad veel energie uit daarna, wil niet weten hoeveel dat wordt als ze alle 13 bij mekaar zijn.


@ groene heks: dankjewel !
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 9 '11
Ja dank je voor het delen!
Serenity
Serenity mei 9 '11
ja heel erg bedankt wat bijzonder ook dat je het wílt delen met ons!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 8 '11
Weet iemand eigenlijk al hoe het staat met de kristallen schedels in de zielenwereld en de fysieke wereld?
Emuca
Emuca jul 8 '11
Volgens mij zien Cialara en Zilveren Spin wel vaker de schedels in de zielenwereld... Heb er zelf niks mee eigenlijk, dus heb daar ook niet meer naar gekeken.
Cialara
Cialara jul 8 '11
Ik heb de kristallen schedels in de zielenwereld mogen zien ja, en ik vond het intrigerend. De energie van deze schedels in de zielenwereld was bijzonder krachtig en het samenbrengen ervan, leek dat nog eens te vergroten. Zo groot dat mij duidelijk werd gemaakt dat ik niet meer naar die plek terug dien te keren. Ik kan dus zelf het proces van de samenkomst van de kristallen schedels niet meer tot in de tempel zelf volgen. De aantrekkingskracht ervan was zo sterk dat ik me met moeite daar los van kon maken.

De tempel met deze schedels is ook op een soort uitsteeksel gebouwd boven een diepe kloof en alleen via een soort van stijle hangbrug kun je die bereiken. Ze hebben me moeten helpen om terug te komen, zo kwam het op mij over. Aan de overzijde van de kloof is het best druk met zielen, die alles daar volgen, bijna als een soort van toneel... Ik zal als ik er de kans toe krijg eens vragen aan mijn gids wat de ontwikkelingen zijn, maar eigenlijk kan ik het je al wel zeggen, aangezien daar geen tijd is, enkel in onze beleving. Dus ik neem eigenlijk aan dat de schedels daar allemaal zijn en dat ze reeds hun werk doen, zoals ze altijd hebben gedaan en altijd zullen doen...

Liefs Jorine
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 8 '11
nou, ik zit het pasgeleden te lezen ergens! maar weet niet meer waar!
nee niet hier!, want ik dacht op dat moment, beginnen ze hier nu ook over die schedels? hahaha
ik kan wel ff zoeken, want ik denk dat het een berichtje was van
Marion Berndsen... wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 8 '11
Origineel bericht van: Cialara
Ik heb de kristallen schedels in de zielenwereld mogen zien ja, en ik vond het intrigerend. De energie van deze schedels in de zielenwereld was bijzonder krachtig en het samenbrengen ervan, leek dat nog eens te vergroten. Zo groot dat mij duidelijk werd gemaakt dat ik niet meer naar die plek terug dien te keren. Ik kan dus zelf het proces van de samenkomst van de kristallen schedels niet meer tot in de tempel zelf volgen. De aantrekkingskracht ervan was zo sterk dat ik me met moeite daar los van kon maken.

De tempel met deze schedels is ook op een soort uitsteeksel gebouwd boven een diepe kloof en alleen via een soort van stijle hangbrug kun je die bereiken. Ze hebben me moeten helpen om terug te komen, zo kwam het op mij over. Aan de overzijde van de kloof is het best druk met zielen, die alles daar volgen, bijna als een soort van toneel... Ik zal als ik er de kans toe krijg eens vragen aan mijn gids wat de ontwikkelingen zijn, maar eigenlijk kan ik het je al wel zeggen, aangezien daar geen tijd is, enkel in onze beleving. Dus ik neem eigenlijk aan dat de schedels daar allemaal zijn en dat ze reeds hun werk doen, zoals ze altijd hebben gedaan en altijd zullen doen...

Liefs Jorine


Bedankt voor je antwoord! Misschien kun je wel vragen aan je gids, hoe het "hier" ervoor staat en of er nog dingen nodig zijn. Ik heb namelijk het gevoel dat er nog wat ontbreekt.....
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 8 '11
Quote:
Dus die energie raakt ook jou ziel, dus op het moment dat er een bewustwording komt van een aantal levens, met name van de levens waar we nog niet veel van weten.
Net zoals bv. de Kristallen Schedels, maar dan bedoel ik ook de echte oeroude Kristallen Schedels, dat is dus iets van de toekomst, wat opgegraven is, maar dat in wezen nog moet gebeuren.
Daarom kun je dus zeggen dat die Schedels van een hogere dimensie zijn.
Contact hebben met wezens van een hogere dimensie, omdat ze hier zijn op Aarde.
Deze energie is nieuw op de Aarde, dus je krijgt allemaal lagen over elkaar.
Allemaal verschillende lagen en het komt allemaal naar de oppervlakte.

http://www.maylight.nl/Welkom.html

Als u de nieuwsbrief van Marion wilt ontvangen stuur dan een mailtje naar info@maylight.nl

Marion Berndsen, Praktijk voor Mediumschap

er staat nog een hele tekst bij... maar moet ik ff op toestemming wachten, of ik dees mag plaatsen hier...
groetjes moonflowertje




Cialara
Cialara jul 8 '11
smiledie energie is in ieder geval heel krachtig wel ja smile

Ik ben er eigenlijk op het moment niet zo mee bezig Nims, het is ook niet mijn taak. Degenen voor wie die taak wel is, zullen hoe dan ook die uitvoeren.

En mijn gids geeft dit ook aan, zegt dat het niet aan mij is om te weten op dit moment. De beelden die ik heb gezien zijn van een andere tijd en een andere dimensie, als een soort van herinnering.

Liefs Jorine.
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 12 '11
Lief dat je het vraagt. Ja hoor, je mag de gehele tekst op je forum zetten. Het is alleen maar goed als de mensen dit weten.

Veel succes en liefs van Marion

Hier weer iets wat jullie mogelijk interessant vinden. Als je interesse in bepaalde onderwerpen hebt, laat me dit dan weten? Ik ga bijeenkomsten organiseren waarin bepaalde thema’s besproken worden. Ik leg dan uit, het “hoe, wat en waarom”

Liefs, Marion

Met dank aan Anne van Galen voor het uitwerken.

De tekst is geschreven zoals het gesproken is.

Mediumkring 1 van maandagavond 6-06-’11

Marion verteld, gedeeltelijk gechannelde informatie:

Over verleden, heden en toekomst, dat momenteel zo in elkaar verschuift dat alles in het nu komt te liggen.

Dit naar aanleiding van een vraag van Agnes:

Er zijn in Bosnië opgravingen gedaan van vernietigde piramiden uit hele oude beschavingen en ook hebben ze skeletten gevonden van hele grote mensen.

Wat is hier de betekenis van?



Die piramiden zijn al vernietigd, maar de Spirits spreken er over, alsof ze nog vernietigd moeten gaan worden.

Dan kom je dus in contact met dimensies die elkaar raken en dat is dus nu aan het gebeuren.

Er worden dus nu heel veel dingen opgegraven, maar eigenlijk voor ons idee, moet dit nog gaan gebeuren

Ze zullen ook ontdekken dat ze te maken hebben met mensen met een hele hoge beschaving, dat komt dus ook hier naar voren.

Die piramides, die nu opgegraven zijn , die worden nog bedolven of vernietigd.

Maar doordat ze opgegraven worden, doordat ze dus aan de oppervlakte komen, raken die dimensies elkaar.

Wat je dus dan gaat krijgen, dat er een situatie op Aarde ontstaat, doordat die elementen zijn opgraven en deze nemen ook hun energie mee.

Deze energie komt naar de Aarde en wat er dan ontstaat kun je zien als verschillende sferen, die hier bij elkaar komen

Je komt met de toekomst in aanraking en het heeft zich gemanifesteerd in het verleden.

Agnes verteld hier tussen door, dat mensen die daar in dat gebied komen een soort verjongingsproces ervaren.

“Dat klopt helemaal” bevestigt Marion want:

Er zit daar dus, een hele belangrijke energie die ons allemaal aanraakt.

Het heeft dus ook te maken met de transformatie van de Aarde.

Dat betekent ook dat waarom hier de Mayakalender ophoudt in december 2012.



Maar het stopt helmaal niet, want er komt een nieuwe energie naar de Aarde.

Er komt dus een hele nieuwe dimensie naar de Aarde, waarin dus verleden, heden en toekomst met elkaar in verbinding komen.

Daardoor wordt er iets in ons aangeraakt.

Want ook jij hebt een leven daar gehad, of zal dat leven nog hebben in de toekomst.

Misschien is een van ons wel opgegraven, dat kan ook zomaar.

Wie weet wat je geweest bent, dat zijn beelden die je soms zo maar krijgt in flitsen.

Maar het fijne weet je er soms niet van.

Dus die energie raakt ook jou ziel, dus op het moment dat er een bewustwording komt van een aantal levens, met name van de levens waar we nog niet veel van weten.

Net zoals bv. de Kristallen Schedels, maar dan bedoel ik ook de echte oeroude Kristallen Schedels, dat is dus iets van de toekomst, wat opgegraven is, maar dat in wezen nog moet gebeuren.

Daarom kun je dus zeggen dat die Schedels van een hogere dimensie zijn.

Contact hebben met wezens van een hogere dimensie, omdat ze hier zijn op Aarde.

Deze energie is nieuw op de Aarde, dus je krijgt allemaal lagen over elkaar.

Allemaal verschillende lagen en het komt allemaal naar de oppervlakte.

Alles komt naar de oppervlakte; de Aarde breekt open en er komen energieën vrij.

Bij opgravingen bv. en dan krijg je ook de tijd van de Ufo’s .

Er zijn er al gezien, maar het voorspeld dat er nog meer Ufo’s naar de Aarde komen en dat je kans maakt er een te gaan zien.

Dus niet alleen in de vorm van een energie, maar ook dus met Ufo’s die daadwerkelijk naar de Aarde komen.

We worden geconfronteerd met het verleden, en de toekomst.

Het heeft een verschrikkelijke inpact op ons allemaal. D.w.z. dat je aangeraakt wordt in het leven dat je nu bent, maar ook in de levens, die je nog gaat leiden en de levens uit het verleden.

Op dit moment trek je de lijn helemaal terug. In elk leven heb je een “nu-moment”

Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.

Wij hebben een nu, maar als we op dit moment een volgend leven leiden, dan hebben we ook een nu, en als al die momenten in een fase, door die energie met elkaar in verbinding komen, dan ga je dus een ontzettend karmische periode in.

Het is niet van: Goh wat krijgt die veel voor zijn kiezen, want we krijgen allemaal op ons beurt veel voor onze kiezen.

Het is alleen zo dat het bij de één wat erger is i.v.m. het karma wat aangegaan moet worden.

Dat karma wat aangegaan moet worden om jou mee omhoog te laten gaan naar die energie, Dus om jou omhoog te liften naar die hoogte waarop die energie stroomt.

Dus het kan zijn dat je bv. Je grote teen stoot, maar het kan ook zijn dat je geconfronteerd wordt met hetzelfde, hetzelfde…. Net zolang je er van leert!

En dat kan heel snel achter elkaar komen. Het kan zich manifesteren in iets dat ieder maand voorkomt, of iedere week. Zodat je denkt: hè nu maak ik het weer mee, of nu heb ik het weer. Wat doe je ermee!!!! Dit is dus heel belangrijk!

En dit zelfde stuk kan dus ook worden aangeraakt in andere levens. Want dat is dus iets wat jou ziel tegenhoudt omdat je door die stukken, nog niet verder kan groeien.

Wat je dus gaat krijgen tot de tijd van 2012

In 2012 komen de Kristalkinderen heel erg naar voren toe

Ik kan je dus nu voorbereiden op mogelijk een boel shit, waar je doorheen moet groeien. Dus datgene wat je nog moet aan moet gaan in je leven, wat nog gezuiverd moet worden. Het is voor ons allen dus op een bepaalde manier herkenbaar,

Dus je zal steeds bepaalde situaties voorbij zien komen, die zich herhalen, maar je zal ook zien dat het ook iets in jou zelf zit,wat zich steeds herhaalt. Dat moet je doorbreken, dat moet je aangaan. Als er bv. Iemand in je omgeving die je verschrikkelijk irriteert, ga het dan aan!

Je kunt het aan gaan op verschillende manieren. Je hoeft niet altijd het gesprek aan te gaan, want soms weet je, als je dat doet, dat het zich de situatie alleen maar zal verergeren, omdat het soms bij de ander niet aankomt, en dat kan een averechts gevolg hebben.

Het gaat niet zozeer om die ander, maar het gaat om jou. Hoe ga jij dit doorbreken,

Jij hebt de macht om dit te doorbreken!!!

Hoe ga jij dit doen en hoe ga je hier mee om?

Probeer de ander in zijn waarde te laten en zoek voor jezelf hier een weg in om daar mee om te gaan.

Ieder mens is anders en wie zijn wij, om te bepalen dat een ander niet goed is.

Leer er mee omgaan dat een ander niet is, hoe jij verwacht, dat hij zal reageren en hoe hij met de dingen omgaat.


Dus onderzoek de rol die je eigen ego hier in heeft! Probeer niet altijd je gelijk te halen. Maar het is moeilijk want je ego hoort bij je. Het is ook je overlevingsmechanisme



Maar wel is het zo, dat je goed moet blijven voelen en je onderscheidingsvermogen alert laat zijn. Want het kan ook zo zijn dat de ander tot ver over je grens gaat.

En dan moet je wel heel duidelijk zijn en je grens aangeven en tot hier en niet verder.

Je kunt dit doen door energetisch iets op de trekken, maar je moet het toch zuiveren.

Maar belangrijk is het dat je door je leven wandelt en probeert je van je ego te onthechten, maar dat je geen stappen overslaat.

Blijf liefdevol naar je eigen leven schouwen en bezie wat je doet.


Dus het zijn dimensies die elkaar raken. Bv. God heeft iets gematerialiseerd in de vorm van een schedel, je kunt het nu zien, maar het is de toekomst.

De tijdsfactor bestaat niet.

Wat er gebeurt als je een buitenaards wezen ziet, het kan zo zijn dat je dit zelf bent maar dan in de toekomst.

Er wordt iets aan de ziel getoond, waardoor je zelf weer in beweging schiet en gaat groeien.

Je moet het wel willen zien. Er wordt ons dus iets getoond vanuit een andere dimensie., in een nu-moment waardoor verleden, heden en toekomst elkaar raken.

Maar het blijft een lastig onderwerp, om te begrijpen.

Liefs, Marion

www.maylight.nl

Als u de nieuwsbrief van Marion wilt ontvangen stuur dan een mailtje naar info@maylight.nl

Marion Berndsen, Praktijk voor Mediumschap
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 14 '11
Mooie tekst! Bedankt voor het delen en vragen om toestemming!
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 13 '11
















Bron: http://www.youtube.com

ik wilde jullie deze filmpjes niet onthouden wink
groetjes moonflowertje smile
Serenity
Serenity aug 13 '11
hahaha heeel erg bedankt voor het delen hiervan!
Zeer attent van je dat je ze allemaal op een rijtje neer gezet, de filmpjes.

Ik ben benieuwd... maar mijn interesse heeft het wel !!^^
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 22 '11
Origineel bericht van: MoonFlowertje
Lief dat je het vraagt. Ja hoor, je mag de gehele tekst op je forum zetten. Het is alleen maar goed als de mensen dit weten.

Veel succes en liefs van Marion

Hier weer iets wat jullie mogelijk interessant vinden. Als je interesse in bepaalde onderwerpen hebt, laat me dit dan weten? Ik ga bijeenkomsten organiseren waarin bepaalde thema’s besproken worden. Ik leg dan uit, het “hoe, wat en waarom”

Liefs, Marion

Met dank aan Anne van Galen voor het uitwerken.

De tekst is geschreven zoals het gesproken is.

Mediumkring 1 van maandagavond 6-06-’11

Marion verteld, gedeeltelijk gechannelde informatie:

Over verleden, heden en toekomst, dat momenteel zo in elkaar verschuift dat alles in het nu komt te liggen.

Dit naar aanleiding van een vraag van Agnes:

Er zijn in Bosnië opgravingen gedaan van vernietigde piramiden uit hele oude beschavingen en ook hebben ze skeletten gevonden van hele grote mensen.

Wat is hier de betekenis van?



Die piramiden zijn al vernietigd, maar de Spirits spreken er over, alsof ze nog vernietigd moeten gaan worden.

Dan kom je dus in contact met dimensies die elkaar raken en dat is dus nu aan het gebeuren.

Er worden dus nu heel veel dingen opgegraven, maar eigenlijk voor ons idee, moet dit nog gaan gebeuren

Ze zullen ook ontdekken dat ze te maken hebben met mensen met een hele hoge beschaving, dat komt dus ook hier naar voren.

Die piramides, die nu opgegraven zijn , die worden nog bedolven of vernietigd.

Maar doordat ze opgegraven worden, doordat ze dus aan de oppervlakte komen, raken die dimensies elkaar.

Wat je dus dan gaat krijgen, dat er een situatie op Aarde ontstaat, doordat die elementen zijn opgraven en deze nemen ook hun energie mee.

Deze energie komt naar de Aarde en wat er dan ontstaat kun je zien als verschillende sferen, die hier bij elkaar komen

Je komt met de toekomst in aanraking en het heeft zich gemanifesteerd in het verleden.

Agnes verteld hier tussen door, dat mensen die daar in dat gebied komen een soort verjongingsproces ervaren.

“Dat klopt helemaal” bevestigt Marion want:

Er zit daar dus, een hele belangrijke energie die ons allemaal aanraakt.

Het heeft dus ook te maken met de transformatie van de Aarde.

Dat betekent ook dat waarom hier de Mayakalender ophoudt in december 2012.



Maar het stopt helmaal niet, want er komt een nieuwe energie naar de Aarde.

Er komt dus een hele nieuwe dimensie naar de Aarde, waarin dus verleden, heden en toekomst met elkaar in verbinding komen.

Daardoor wordt er iets in ons aangeraakt.

Want ook jij hebt een leven daar gehad, of zal dat leven nog hebben in de toekomst.

Misschien is een van ons wel opgegraven, dat kan ook zomaar.

Wie weet wat je geweest bent, dat zijn beelden die je soms zo maar krijgt in flitsen.

Maar het fijne weet je er soms niet van.

Dus die energie raakt ook jou ziel, dus op het moment dat er een bewustwording komt van een aantal levens, met name van de levens waar we nog niet veel van weten.

Net zoals bv. de Kristallen Schedels, maar dan bedoel ik ook de echte oeroude Kristallen Schedels, dat is dus iets van de toekomst, wat opgegraven is, maar dat in wezen nog moet gebeuren.

Daarom kun je dus zeggen dat die Schedels van een hogere dimensie zijn.

Contact hebben met wezens van een hogere dimensie, omdat ze hier zijn op Aarde.

Deze energie is nieuw op de Aarde, dus je krijgt allemaal lagen over elkaar.

Allemaal verschillende lagen en het komt allemaal naar de oppervlakte.

Alles komt naar de oppervlakte; de Aarde breekt open en er komen energieën vrij.

Bij opgravingen bv. en dan krijg je ook de tijd van de Ufo’s .

Er zijn er al gezien, maar het voorspeld dat er nog meer Ufo’s naar de Aarde komen en dat je kans maakt er een te gaan zien.

Dus niet alleen in de vorm van een energie, maar ook dus met Ufo’s die daadwerkelijk naar de Aarde komen.

We worden geconfronteerd met het verleden, en de toekomst.

Het heeft een verschrikkelijke inpact op ons allemaal. D.w.z. dat je aangeraakt wordt in het leven dat je nu bent, maar ook in de levens, die je nog gaat leiden en de levens uit het verleden.

Op dit moment trek je de lijn helemaal terug. In elk leven heb je een “nu-moment”

Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.

Wij hebben een nu, maar als we op dit moment een volgend leven leiden, dan hebben we ook een nu, en als al die momenten in een fase, door die energie met elkaar in verbinding komen, dan ga je dus een ontzettend karmische periode in.

Het is niet van: Goh wat krijgt die veel voor zijn kiezen, want we krijgen allemaal op ons beurt veel voor onze kiezen.

Het is alleen zo dat het bij de één wat erger is i.v.m. het karma wat aangegaan moet worden.

Dat karma wat aangegaan moet worden om jou mee omhoog te laten gaan naar die energie, Dus om jou omhoog te liften naar die hoogte waarop die energie stroomt.

Dus het kan zijn dat je bv. Je grote teen stoot, maar het kan ook zijn dat je geconfronteerd wordt met hetzelfde, hetzelfde…. Net zolang je er van leert!

En dat kan heel snel achter elkaar komen. Het kan zich manifesteren in iets dat ieder maand voorkomt, of iedere week. Zodat je denkt: hè nu maak ik het weer mee, of nu heb ik het weer. Wat doe je ermee!!!! Dit is dus heel belangrijk!

En dit zelfde stuk kan dus ook worden aangeraakt in andere levens. Want dat is dus iets wat jou ziel tegenhoudt omdat je door die stukken, nog niet verder kan groeien.

Wat je dus gaat krijgen tot de tijd van 2012

In 2012 komen de Kristalkinderen heel erg naar voren toe

Ik kan je dus nu voorbereiden op mogelijk een boel shit, waar je doorheen moet groeien. Dus datgene wat je nog moet aan moet gaan in je leven, wat nog gezuiverd moet worden. Het is voor ons allen dus op een bepaalde manier herkenbaar,

Dus je zal steeds bepaalde situaties voorbij zien komen, die zich herhalen, maar je zal ook zien dat het ook iets in jou zelf zit,wat zich steeds herhaalt. Dat moet je doorbreken, dat moet je aangaan. Als er bv. Iemand in je omgeving die je verschrikkelijk irriteert, ga het dan aan!

Je kunt het aan gaan op verschillende manieren. Je hoeft niet altijd het gesprek aan te gaan, want soms weet je, als je dat doet, dat het zich de situatie alleen maar zal verergeren, omdat het soms bij de ander niet aankomt, en dat kan een averechts gevolg hebben.

Het gaat niet zozeer om die ander, maar het gaat om jou. Hoe ga jij dit doorbreken,

Jij hebt de macht om dit te doorbreken!!!

Hoe ga jij dit doen en hoe ga je hier mee om?

Probeer de ander in zijn waarde te laten en zoek voor jezelf hier een weg in om daar mee om te gaan.

Ieder mens is anders en wie zijn wij, om te bepalen dat een ander niet goed is.

Leer er mee omgaan dat een ander niet is, hoe jij verwacht, dat hij zal reageren en hoe hij met de dingen omgaat.


Dus onderzoek de rol die je eigen ego hier in heeft! Probeer niet altijd je gelijk te halen. Maar het is moeilijk want je ego hoort bij je. Het is ook je overlevingsmechanisme



Maar wel is het zo, dat je goed moet blijven voelen en je onderscheidingsvermogen alert laat zijn. Want het kan ook zo zijn dat de ander tot ver over je grens gaat.

En dan moet je wel heel duidelijk zijn en je grens aangeven en tot hier en niet verder.

Je kunt dit doen door energetisch iets op de trekken, maar je moet het toch zuiveren.

Maar belangrijk is het dat je door je leven wandelt en probeert je van je ego te onthechten, maar dat je geen stappen overslaat.

Blijf liefdevol naar je eigen leven schouwen en bezie wat je doet.


Dus het zijn dimensies die elkaar raken. Bv. God heeft iets gematerialiseerd in de vorm van een schedel, je kunt het nu zien, maar het is de toekomst.

De tijdsfactor bestaat niet.

Wat er gebeurt als je een buitenaards wezen ziet, het kan zo zijn dat je dit zelf bent maar dan in de toekomst.

Er wordt iets aan de ziel getoond, waardoor je zelf weer in beweging schiet en gaat groeien.

Je moet het wel willen zien. Er wordt ons dus iets getoond vanuit een andere dimensie., in een nu-moment waardoor verleden, heden en toekomst elkaar raken.

Maar het blijft een lastig onderwerp, om te begrijpen.

Liefs, Marion

www.maylight.nl

Als u de nieuwsbrief van Marion wilt ontvangen stuur dan een mailtje naar info@maylight.nl

Marion Berndsen, Praktijk voor Mediumschap



Ik wil dit topic even wat aandacht geven met daarin de opmerking dat vanaf 28 oktober, dus a.s. vrijdag, dit gaat gebeuren. De poort naar de 5e dimensie gaat open, dus geef je over aan het loslaten van het ego. Heb vertrouwen!
Eruan
Eruan okt 28 '11
Misschien een hele domme vraag, maar betekent het plaatsen van de 13e schedel vandaag zoals is te lezen in het evenementenforum, dat er vanaf nu een sterkere energie is vanuit de vijfde dimensie die het mogelijk maken om daadwerkelijk te veranderen? Of moet ik het zien dat het trillingsniveau van de hele aarde weer iets omhoog gaat? Vind het moeilijk het voor me te zien. Wel heel bijzonder dat je ook aan de laatste schedel hebt kunnen bijdragen Nims! smile

En dan eigenlijk ook nog een klein vraagje over de 5e dimensie als dat ook in dit topic mag. Want hoe moeten we de 5d dimensie eigenlijk zien? Zijn we dan nog stoffelijk en is de wereld om ons heen dan nog tastbaar of verlaten we ons lichaam om naar de 5e dimensie te gaan?
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende
Discussie is uitgelicht (Sticky)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki