Dit bericht schrijf ik na aanleiding van de DVD The Maya of Eternal Time van Melchizedek Drunvalo. Deze DVD heb ik gezien en tijdens het zien van deze DVD kwam er bij mij een stroom van informatie binnen die ik graag met jullie wil delen. Deze informatie gaat over de glazen / kristallen schedels die de Maya gebruiken en het ritueel dat hiermee verbonden is.
Wanneer een volk op deze aarde evolutie wil meemaken, dan is het essentieel voor zijn / haar ontwikkeling om een manier te vinden om informatie van generatie op generatie door te geven. Als we kijken naar de huidige wereld waarin we leven, is het perfect te zien, dat de snelheid waarmee informatie van persoon tot persoon gaat, bijna gelijk is aan de snelheid van de ontwikkeling die wij doormaken.
Om daadwerkelijk een volgende stap in de evolutie te maken, is het heel belangrijk dat er wordt geleerd van het verleden, om zo te kunnen doorbouwen naar de toekomst. Darwin heeft heel mooi aangetoond hoe het doorgeven van succesvolle genen, dit principe tot winnaar heeft gemaakt.
Als we kijken naar onze mensen, is de informatie die wij hebben over ons verleden eigenlijk zeer lastig exact terug te halen. Pas met de huidige technologie is het mogelijk om het verleden terug te halen door middel van Internet, video en geluid. Echter hoe verder wij teruggaan in de tijd, hoe onnauwkeuriger het wordt. De bijbel, klei tabletten of rotstekeningen zijn zeer interpretabel en geeft moeilijk weer hoe de geschiedenis exact was. Ook geschiedvervalsing is iets wat de mensheid regelmatig toepast.
Wanneer we kijken naar de oude wereld volkeren van deze planeet, met in het bijzonder de Maya's, hadden deze al heel lang geleden door, dat het voor de evolutie van dat volk en de mensheid, het zeer belangrijk is om het verleden tot in het exacte detail vast te leggen. Want pas met de kennis van het verleden, kan er worden gebouwd aan de nieuwe toekomst.
Veel van jullie zijn bekend met het Akasha veld, waarin alles van de mensheid is opgeslagen. Echter is het probleem hiermee, dat de toegang hiertoe niet zo makkelijk is. Zeker als de mensheid niet meer weet hoe deze toegang kan krijgen, heeft het een probleem. Het kan er niet meer bij en wordt volledig onwetend. Dit was voor de Maya's veel te onzeker en ze hebben een ritueel ontwikkeld, dat zich iedere 1000 jaar herhaald, en wat ze al 13.000 jaar uitvoeren.
Het belangrijkste doel van dit ritueel is het opslaan van 1000 jaar aan informatie over het gehele Maya ras, in exacte vorm met het gevoel en emotie die er toen was. Hoe de Maya's dit deden en nog steeds doen wil ik hier graag uitleggen. Want ze staan op het punt, dit ritueel weer opnieuw uit te voeren.
Het ritueel begint met het uitzoeken van de juiste persoon, die de taak op zich krijgt om te dienen als opslag plaats voor 1000 jaar aan informatie, ervaringen gevoelens en gedachten. Deze persoon wordt als baby al voorbereid op deze taak. Deze voorbereiding dient vooral voor het zo leeg maken van de ziel en geest, zodat deze in een bepaalde toestand, 1000 jaar aan informatie kan opslaan.
Wanneer het ritueel eraan komt, wordt er een exacte replica van de schedel van deze persoon gemaakt, in Kristal. De reden hiervoor komt vanuit de heilige geometrie, die in ieders schedel is opgenomen. Onze schedel is een herkenningspunt waarmee onze geest weet te verbinden in het huidige leven. Doordat alle verhoudingen van een schedel uniek zijn, weet de geest dit alsof het een blauwdruk is, altijd weer terug te vinden om mee te verbinden.
Wanneer de kristallen schedel klaar is, wordt het ritueel uitgevoerd. In dit ritueel krijgt de persoon allerlei middelen toegediend, waardoor er hallucinaties optreden. Echter worden er ook zoveel middelen toegediend dat de persoon komt te overlijden. Door deze middelen en de lange voorbereiding, weet de geest echter zijn taak en zal er alles aan doen om op aarde te blijven. Want het mag niet overgaan naar het hiernamaals.
Daar komt de kristallen schedel in beeld, want dat is het herkenningspunt en aantrekkingspunt voor de geest om naar toe te gaan. Door de vorm en geometrie, zal de geest zich hieraan koppelen. En doordat de verbinding er is met de ziel, zal er een energetisch lichaam om de schedel ontstaan die gaat dienen als een soort opneemschijf van alles wat er gebeurd, leeft en is.
De kristallen schedel is nu het opneem-apparaat geworden, omdat de Maya's al heel lang wisten, dat alles wat de geest meemaakt, exact in het geheugen wordt opgeslagen. En door het gebruik van het ritueel en de schedel, wisten ze een manier om de schedel aan de aarde gebonden te houden. Het gaat niet over en kan dienen voor het opnemen informatie.
Op dit moment blijken er 13 van deze kristallen schedels te zijn, en is er dus 13.000 jaar aan exacte informatie aanwezig bij de Maya's over de geschiedenis en wat er gebeurd. Met behulp van een ritueel, zal er een verbinding worden gemaakt met deze schedels en als een soort van Medium, zullen de Maya's de geesten van de schedels weer een stem geven.
Ik weet nog niet wanneer dit gebeurd, maar mijn gevoel zegt dat het deze zomer zal gebeuren. Hierin zal er 13.000 jaar aan exacte informatie over de mensheid worden geopenbaard, waarmee de mensheid weer exact beschikt over de informatie die zij nodig heeft om de volgende evolutie stap te kunnen maken.
Briljant die Maya's!