Loading...
nl

"Communiceren doen we in de Nieuwe Tijd anders."

MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 21 '11
Hmmmz...
smirk
een web wordt door een spin geweven om een prooi te vangen shocked
dan ben ik de prooi, slik frown
en jij ook! hij gaat lekker op vakantie, ondertussen hangt zijn lekkere hapje op hem te wachten in zijn web! tongue

dat hij verliefd is dat kan ik wel plaatsen! tongue
maar dat is hij op elke vrouw volgens mij wel!
haha... zelfs over mijn moeder zij hij: wow knappe moeder heb jij zeg! smirk
ik lijk behoorlijk op mijn moeder, alleen ben ik dan 23 jaar jonger, haha...
en, ik heb al een relatie! daarom denk ik dat ie niet weet wat hij zeggen moet, aha blush
Emuca
Emuca jun 21 '11
Al een simpel berichtje kan hem laten zien dat je aan hem denkt smileMijn huidige vriendje smste mij (toen hij nog niet mijn vriendje was) ook toen ik op vakantie was.. en dat vond ik juist heel erg fijn omdat ik het gevoel had dat hij aan me dacht smile
New Moon
New Moon jun 21 '11
Aaaah bedankt voor jullie super lieve feedback.
Ik heb zojuist gesmst, terwijl ik dat normaal nooit zou durven in zo'n situatie.
Heb het heel simpel en helder gehouden, zonder dubbele lagen.
Het voelde heel goed om te doen, want voelde al een paar dagen de drang.
....
Wow: ik had echt binnen een minuut een lang smsje terug wat hij allemaal aan het doen was daar shockedlaugh
*voelt zich blij:D:D:D*

@ Moonflower: hahahaha, zo voel ik me wel een beetje, een prooi in zn web.... overgeleverd. tongue
Haha... ahh hij is gewoon hartstikke verliefd!
Leuk he vallende kwartjes wink

Liefs New Moon
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 21 '11
Spin
Als je droomt over een spin, geeft dit aan dat je je een buitenstaander voelt in een bepaalde situatie. Het kan ook zijn dat je afstand wil bewaren van een verleidelijk aanbod. De spin staat ook symbool voor de kracht van het vrouwelijke. Een alternatieve uitleg van deze droom kan zijn dat de spin een verwijzing is naar een machtige kracht, die je behoedt tegen zelfdestructieve gedachtes. Als je een spin doodt, voorspelt dit ongeluk en pech.



Als de spin een web spint, geeft je droom aan dat je bellond zal worden voor je harde werk. Je zou zomaar eens gepromoveerd kunnen worden, of erkenning vinden voor je bijdrage in een ingewikkeld proces. Spinnen staat ook symbool voor creativiteit gezien het prachtige en ingewikkelde web dat ze maken. Een negatieve uitleg van deze droom is dat de spin aangeeft dat je je gevangen voelt in een relatie waarin je voor je gevoel geen vrijheid hebt.

Wanneer een spin de muur opklimt, zullen je verlangens binnenkort realiteit worden.

Als je gebeten wordt door een spin, duidt dit op een conflict met je moeder of een andere belangrijke vrouwelijke figuur in je leven. De droom is dan een metafoor voor de dominante moeder of de vrouwelijke macht om een uitgekiende val op te zetten. Mischien voel je je gevangen in een specifieke relatie.
bron: http://www.droominfo.nl/droomwoordenboek/droom/uitleg/Spin

maar je droomt niet over een spin, toch?
maar over spiderwoman en superwoman

wat zegt die vriendin trouwens?, waarnaar je goed moest luisteren tongue
groetjes



New Moon
New Moon jun 21 '11
Ha, toffe afbeelding!
Ik droomde idd niet over spinnen maar spiderwoman en superwoman.
Superwoman heb ik nog niet kunnen plaatsen... (iemand een idee?)
Die vriendin zou mij advies geven, en dat heeft ze inderdaad ongevraagd gedaan: we kwamen in een gesprek tot het besluit te kappen met "drama" in ons leven.
Ik heb namelijk nu ook het gevoel dat ik met mijn drama destijds deze jongen ook erg afgeschrikt heb.
Nu is het drama weg, en ben ik ook heel veel gelukkiger!

Liefs
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 21 '11
superwoman kan duiden op een sterke vrouw, een heldin ( een supervriendin) die jou, als het ware, uit het web haald, waardoor je een sterke personage neerzet... spiderwoman...
ik weet niet of je het begrijpt hoe ik het zeg, maar mijn vriend staat te jengelen shocked
we moeten naar de kapper...
ow... er komt nog iemand binnen, kan ik het proberen goed uit te leggen...
ik zie een stripverhaaltje voor me... haha
Superwoman trekt als het ware Spiderwoman uit haar verliefde blinde tonguewereldje, waardoor jij zegmaar de heldin die je eigenlijk bent, eindelijk weer kan zijn...
weer met beide benen op de grond!
groetjes moonflowertje
New Moon
New Moon jun 22 '11
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt MoonFlowertje, en ik kan me heel erg in jouw uitleg vinden!
Ik zie dit dan ook als een kans om mijn innerlijke Superwoman tevoorschijn te halen. laugh
Bedankt smile

Groetjes New Moon (die toevallig ook vandaag naar de kapper is geweest :P)
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 22 '11
whehe... ik niet hoor, mijn vriend wel,
ik moet altijd mee om zijn handje vast te houden tongue
haha winkgrapje hoor
maar af en toe lijkt het er wel op!

tonguegroetjes
New Moon
New Moon jun 23 '11
Hahahaha!
Je maakt me altijd weer vrolijk MoonFlowertje wink

Groetjes laugh
New Moon
New Moon jul 4 '11
Lieve allemaal,

Ik heb eergister een smsje gestuurd aan deze vriend (die langer op vakantie is dan iedereen dacht), omdat ik me opeens erg veel zorgen maakte.
Hij had namelijk iets (een grapje) gesmst aan een vriendin over dat als hij zou terugkomen, dit misschien tussen 6 planken zou gebeuren (=lijkkist)
Dus heb ik hem gesmst in een soort van metafoor dat als hij een lichtgevende *speelgoed dat verwijst naar mijn naam* cadeau wilde, hij dat gerust mocht zeggen tongue
Ik heb tot nu toe nog geen sms terug van hem gehad, iets wat ik wel had verwacht.

Nu komt het punt:
Ik heb net weer zo'n gekke communicatie-droom gehad!
Ik heb net een dutje gedaan omdat ik me om onverklaarbare reden opeens zo moe voelde.
Mijn gids zei tegen me: maak je maar goed vast aan de kern van de aarde kind, we gaan zometeen erg ver/diep! shocked
Hij hielp me met aarden en ik was al snel (diep en ver) weg.

Deze droom was zo levensecht, dat ik me achteraf afvroeg of ik aan het dromen was toen ik wakker werd.

Dit gebeurde er (ik schrijf het puntsgewijs op)

- ik zat achter de computer en las een mail van hem, waarbij het leek (andere dimensie) alsof ik tegelijkertijd voor hem stond.
- hij mailde dat hij mijn sms eerst niet begreep, het zelfs een beetje stom vond, maar dat nu alles voor hem duidelijk was en dat hij op deze manier wilde reageren
- hij zei dat hij pas weer terug kon komen als hij bij zijn bankrekening kon, die was namelijk geblokkeerd. Hij moest wachten op de sleutel van zijn bank.
- ook was zijn geld zo goed als op, maar binnenkort (iets minder dan een maand), kon hij weer geld opnemen
- hij mailde: "wij hebben een gratis aanbod gekregen van een "gids" om met een pont (boot) de rivier over te steken"
(hierop voelde ik jaloezie, want ik wist niet over welke andere persoon hij het had. Ik weet nu dat mijn mind even interfereerde in de droom, maar de angst en mn mind verdwenen snel weer)
- hij liet me de rivier zien en die zag er rustig en relatief smal uit
- ik kreeg een gevoel dat hij van me hield, maar dat zijn hart (figuurlijk) in zijn bankrekening zat en er dus nog niet bij kon.

Ik werd vervolgens wakker, en kreeg onmiddelijk de drang om een diep verdriet te uiten: ik heb dan ook heel erg gehuild
Dit verdriet had bij mij te maken met het feit dat hij te koppig was mijn directe hulp te accepteren, omdat hij dit licht (wat naar mijn gevoel pijn doet aan zn ogen) niet aan kan.

Toen was ik weer bij positieven (ik was echt gedesorienteerd omdat ik zo ver weg was geweest) en volgde een hele grote opluchting dat het "allemaal maar een droom was"
--------------------------------------------

Dit was de droom: wat denken jullie over de betekenis van wat hij zei? Gevoelens ed. zijn ook heel erg welkom smile
Communiceren met deze jongen op aards niveau is voor mij en hem bijna onmogelijk, en ondertussen communiceren we in alle overige dimensies, in een diep niveau, waar heel veel liefde en gidsen bij komen kijken shocked

Ik schrijf dit verhaal omdat ik weet dat er hier ook andere mensen die dit doen, met bijvoorbeeld zielenreizen (in feite hetzelfde), of contact maken met spirits.
Die telefoonlijn wordt voor steeds meer mensen zichtbaar/beschikbaar. smile

Liefs, New Moon


MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 6 '11
Pffffoeh... moeilijk
Quote:
- ik zat achter de computer en las een mail van hem, waarbij het leek (andere dimensie) alsof ik tegelijkertijd voor hem stond.
- hij mailde dat hij mijn sms eerst niet begreep, het zelfs een beetje stom vond, maar dat nu alles voor hem duidelijk was en dat hij op deze manier wilde reageren
( dit kan duiden op jou angst, dat hij het verkeerd opvat) of je onzekerheid! hij zit in je hoofd...
maar zit jij ook in zijn hoofd? is de vraag?

- hij zei dat hij pas weer terug kon komen als hij bij zijn bankrekening kon, die was namelijk geblokkeerd. Hij moest wachten op de sleutel van zijn bank.
kan duiden op een onzekere positie, hij zal op de 1 of andere manier een stukje zekerheid moeten hebben, zodat ie weer kan bouwen... die sleutel staat waarschijnlijk voor een nieuwe kans, nieuwe weg
- ook was zijn geld zo goed als op, maar binnenkort (iets minder dan een maand), kon hij weer geld opnemen
geen geld hebben kan symboliseren dat hij bang is om jou kwijt te raken, of jij bent bang dat hij jou vergeten zal... en hem dus kwijt raakt

- hij mailde: "wij hebben een gratis aanbod gekregen van een "gids" om met een pont (boot) de rivier over te steken"
(hierop voelde ik jaloezie, want ik wist niet over welke andere persoon hij het had. Ik weet nu dat mijn mind even interfereerde in de droom, maar de angst en mn mind verdwenen snel weer)
(duidelijk jou angst dat hij met iemand anders terug zou kunnen komen...
- hij liet me de rivier zien en die zag er rustig en relatief smal uit
een rivier oversteken kan duiden op "iets" wat hij zal moeten overbruggen, verwerken, of overheen zien te komen? het water zag er rustig uit... (water kan staan voor de spiegeling van de ziel), Hij heeft waarschijnlijk zijn verdriet ( van zijn ex) overwonnen, en daardoor is ie klaar om over te steken?
- ik kreeg een gevoel dat hij van me hield, maar dat zijn hart (figuurlijk) in zijn bankrekening zat en er dus nog niet bij kon.
dit kan duiden op de angst om een plaats kwijt te raken, of geen nieuw werk te kunnen vinden

Ik werd vervolgens wakker, en kreeg onmiddelijk de drang om een diep verdriet te uiten: ik heb dan ook heel erg gehuild
Dit verdriet had bij mij te maken met het feit dat hij te koppig was mijn directe hulp te accepteren, omdat hij dit licht (wat naar mijn gevoel pijn doet aan zn ogen) niet aan kan.


als ik je een tip mag geven New Moon, Probeer het een plekje te geven!
jou zonnevlecht raakt van slag op deze manier shocked
pas als je het loslaat, kan het weer verder gaan...
als hij op jou pad moet komen, geloof me...
dan gebeurd dit zeker! het is niet te bedoeling dat je je blind blijft staren, waarschijnlijk hoort er gewoon eerst nog iets tussen te komen, waardoor je wijzer word (of hij) en dus sterker!!

je weet toch???
alles komt altijd precies op tijd!
alleen de tijd is nog niet rijp
(misschien voor jou wel, maar voor hem niet?)
hij moet nog wat dingen verwerken...
als hij daar klaar mee is, komt het vanzelf wel, toch?
alles op zijn tijd wink
ga lekker op vakantie strakjes na je tentamens...
geniet er van (nu kan het nog tongue)
en als je terug komt,
tja.... ik kan niet alles verklappen natuurlijk wink

whaha, gewoon omdat ik het niet weet wink

groetjes Moonflowertje
New Moon
New Moon aug 18 '11
Hoihoi smile

Moonflowertje,
wil je ontzettend bedanken voor je feedback; je bleek helemaal goed te zitten.

Er is inderdaad iemand tussengekomen (inderdaad, op vakantie!) en vandaag kwam die vriend er weer tussen met een hele gekke vraag over de walnoten oogst tongue
Dit, nadat ik hem een paar uur eerder had gesproken tijdens een zielereis.

Omdat die andere persoon zo ontzettend (eigenlijk altijd al) dicht bij me blijkt te staan (zielevlam waarschijnlijk), bespreek ik die ervaring liever op de merudimeeting shocked
Heb sterk het idee/gevoel dat ik eerst nog een paar dingen met die walnoten-vriend mag afronden tongue(hij is trouwens nog steeds niet terug van vakantie..)

Liefs, New Moon
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 21 '11
oei, New Moon...
ik kom niet naar de meeting smirk
Het is namelijk Appelpop weekend frown

maar misschien ga jij daar ook nog heen?
groetjes moonflowertje
New Moon
New Moon aug 21 '11
Oooh is er dan Appelpop eek

Daar was ik ook van plan om heen te gaan...

Moeilijk kiezen, maar ik denk dat ik dan toch maar voor Appelpop ga, is veel dichterbij, goedkoper, en Caro Emerald komt zingen en ben groot fan van haar. smile

Liefs
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki