Loading...
nl

"Communiceren doen we in de Nieuwe Tijd anders."

New Moon
New Moon mei 3 '11
Origineel bericht van: MoonFlowertje
Misschien heeft de andere (de vriend waar je over droomt) wel gevoelens voor je... maar op de 1 of andere manier is hij bang
(misschien bindings-angst) of heeft een relatie ofzoiets...
ik heb al 4 jaar een relatie, maar toch werd ik gek op iemand anders, tenminste dat denk ik... ook droomde ik heel raar, over hem, en vaak...
van een rode zon, spinnen, fototoestel halen en dat hij een xtc pilletje in mijn pakje sigaretten pakje stopte?...
op alle mogelijke manieren ontloopt hij me! en als hij weet dat ik kom zorgt hij dat er iemand bij hem is?!
en dat is ook wel logisch, want ik heb al een relatie...
met iemand van wie ik hou wink
ook denk ik dat ik zijn gevoel voor mij voel, en zodoende lijkt het net alsof ik gek op hem ben... het gevoel komt van hem af, ik voel wat hij voelt, beetje verwarrend, maar waarschijlijk begrijp je precies wat ik bedoel!
het gevoel wat ik zelf voor hem heb is; ik mag hem heel graag, en volgens mij hebben we wel een band, uit een vorig leven... het voelt alsof hij mijn zoon is geweest van wie ik veel gehouden hebt, en misschien nog wel doe wink
hij heeft vaker een relatie gehad met een "gebonden" iemand, en daardoor een hoop problemen op zijn hals gehaald! , hij kijkt wel uit voor hij weer de fout in gaat, gelukkig!
misschien heb je er wat aan...
de spinnen vind ik wel grappig, omdat jij schrijft dat je droomde over spiderman en spiderwoman laughlaugh
groetjes Moonflowertje


Haha zo heb ik het nog niet bekeken! Bedankt voor je mooie feedback smileMisschien mag ik wel samen met die vriendin mijn angsten bestrijden wink(spin symboliek)

Ik durf gewoon niet te hopen dat hij wel wat voor me voelt, maar wat je schrijft klopt wel: hij heeft bindingsangst. Plus hij is nu op vakantie (2 maanden), en de vorige keer toen hij op vakantie ging (voordat ik verliefd op hem was), is zn vriendin er met iemand anders vandoor gegaan... ik heb gehoord dat zijn hart gebroken was.

Liefs!

Ps; grappig wat je schrijft over gevoelens van iemand anders overnemen, ik doe dat ook en voel me dan ook een soort van verliefd!
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 3 '11
* angsten overwinnen wink
hij beschermd zichzelf tegen een gebroken hart...
misschien moet je hem ff de tijd gunnen om te helen wink
hij zal zijn vertrouwen weer moeten terug vinden

uiteindelijk kun je van alles tegenhouden in je leven, maar bij echte liefde, kan dat niet
echte liefde kan niemand tegenhouden...

misschien is dat ook wel het beste, dat hij ff afstand houd...
krijg jij ook tenminste een eerlijke kans, toch?
suc6 ermee wink
New Moon
New Moon mei 3 '11
Bedankt Moonflower, mooie woorden.... smile
aquarel
aquarel mei 5 '11
iemand die russisch praat verstaan we niet, maar als we met onze gevoelens praten verstaat ieder van ons zich.
daarom dat ik denk dat het doorgeven van gevoelens cruciaal is (vooral in de telepathie)om elkaar beter te begrijpen.

wetenschappers zijn vandaag de dag bezig om telepathie wetenschappelijk te bewijzen.
hopelijk maken we dit nog mee..
Groene_heks
Groene_heks mei 5 '11
Misschien hebben mensen die dieren begrijpen deze truc al door wink
akschuna
akschuna mei 5 '11

laugh
wink
New Moon
New Moon jun 8 '11
Origineel bericht van: MoonFlowertje
Waarschijnlijk betekend het dat jullie elkaar niet goed gegrijpen
Liefde maakt blind, je zegt dat het niet wederzijds is, misschien begrijp je dit verkeerd, en is het wel wederzijds
jullie gaan straks anders communiceren waardoor jullie elkaar wel begrijpen!
waarschijnlijk moet je letterlijk die strijd aangaan, en je vriendin zal je daarbij een heldere kijk kunnen geven (inzicht)
vanuit haar visie...

ik heb wel eens gedroomd dat ik mijn naam in het arabisch schreef, van rechts naar links... verder weet ik niet zo veel over de droom meer te vertellen, ja... het was in een vliegtuig
groetjes moonflowertje


Hoihoi.
Even een vervolgberichtje, wat onder andere echt perfect aansluit op wat jij voelde Moonflowertje shocked
Ik heb een paar dagen terug telepathisch contact gehad met deze jongen!
Het was echt alsof hij bij me in de kamer zat, ik voelde zijn energie en rook hem ook.
Het was zonder echt praten, maar intuitief praten in mijn hoofd, vervolgens kreeg ik antwoord shocked
Hij heeft me verteld dat hij ook verliefd was op mij, maar dat hij zichzelf niet goed voor me vond.
Ook meldde hij dat hij "er nog niet klaar voor was" en tijd nodig had om alles op een rijtje te zetten, tijdens zijn vakantie dus.
Beiden waren we het met elkaar eens dat we heel rustig aan moesten doen als hij terug kwam van vakantie en even moesten kijken hoe ons "echte" contact dan was.

Heel apart was dit.
Ik had gisteren ook een ervaring met iemand op het station.
Ik was een peukje aan het roken en keek een man aan die zich rechts van me bevond en een sjekkie aan het draaien was.
Bij het zien van zijn ogen ging er door me heen: "zal ik hem een aansteker aanbieden"?
Een halve seconde later vroeg hij of ik een aansteker voor hem had.
Ik meldde hem dat ik al het gevoel had dat hij die nodig had en vervolgens hebben we heel gezellig gepraat, op een vrolijke onbedwongen en open manier.
Toen besefte ik me: zo gaat dat dus in "de Nieuwe Tijd"...

Liefs the moon
New Moon
New Moon jun 8 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Misschien hebben mensen die dieren begrijpen deze truc al door wink


De meeste dieren staan heel erg open voor dit soort contact, ja!
Mooi is dat, lekker "praten" met katten en honden laugh

Liefs
New Moon
New Moon jun 20 '11
Goh.
Ik heb iets ontdekt over mijn droom, en weet nu (ook van binnen), wat er met Spider Woman bedoelt wordt.
Spider woman is een godin van de maya's/azteken en de hopi's en spant het web waardoor mensen (telepathisch) met elkaar kunnen communiceren shocked
In dromenvangers verwijst het web die binnen de cirkel gespannen is ook naar Spider Woman.

http://www.crystalinks.com/spiderwoman.html

MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 20 '11
Maar hoe gaat het nu tussen jullie?
ben ik wel ff benieuwd naar...
of is hij nog steeds op vakantie?

groetjes moonflowertje
Serenity
Serenity jun 20 '11
Origineel bericht van: New Moon
Goh.
Ik heb iets ontdekt over mijn droom, en weet nu (ook van binnen), wat er met Spider Woman bedoelt wordt.
Spider woman is een godin van de maya's/azteken en de hopi's en spant het web waardoor mensen (telepathisch) met elkaar kunnen communiceren shocked
In dromenvangers verwijst het web die binnen de cirkel gespannen is ook naar Spider Woman.

http://www.crystalinks.com/spiderwoman.html


OMG, wat grappig…
Ja ik denk ook dat ons gevoel onszelf kan motiveren om Wijder/Ruimtelijker te denken en ook te willen, kijk maar naar internet.
Het lijkt wel alsof we niet alleen het evenbeeld van God zijn maar ook zoals God denkt en handelt maar ook in melkaar zitten, alleen dan ik mininatuur vorm.
Komt wellicht door het God Gedeelte in onszelf……
Hoe zuiverder we zijn (in ons doen en laten) hoe intenser ons licht word (zuiverder in ons denken) een soort combinatie van zuiverheid en kracht en een balans dat ons licht in ons puurder en daardoor krachtiger word.
Althans zo komt het bij mij over….
Daardoor kunnen we dingen doen die God ook kan, dus vooruitgang boeken en zelfs creëren en bestrijden en zelfs vernietigen.

Internet is een soort telepathisch contact met een hulpmiddel, de computer.
Kennis opslaan en delen maar ook opdoen doormiddel boeken en nu ook weer het internet.
Ontspanning met of zonder elkaar doormiddel fantasie uitingen of genieten van andermans uitingen maar ook spelletjes waarbij je uitgedaagd word om na te denken, alles kan je vinden op de connectie van het internet maar specialiteiten moet je denk ik zelf ondervinden.
De ervaring is een manier waarbij je niet alleen geestelijk kennis opdoet maar ook je zintuigen traint zo leer je jezelf het best.
New Moon
New Moon jun 20 '11
Wow inderdaad Miri,
Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht, the World Wide WEB shocked
Ik kan me helemaal vinden in jouw woorden, bedankt voor de reactie en inspiratie!

Liefs New Moon
New Moon
New Moon jun 20 '11
Origineel bericht van: MoonFlowertje
Maar hoe gaat het nu tussen jullie?
ben ik wel ff benieuwd naar...
of is hij nog steeds op vakantie?

groetjes moonflowertje


Hij is nog steeds op vakantie frown
Ik durf niet zo goed iets te smsen of iets van me te laten horen... blush

Groetjes New Moon
Emuca
Emuca jun 20 '11
Stoute schoenen aantrekken en gewoon doen laugh
diebrabander
diebrabander jun 20 '11
Origineel bericht van: New Moon
Origineel bericht van: MoonFlowertje
Maar hoe gaat het nu tussen jullie?
ben ik wel ff benieuwd naar...
of is hij nog steeds op vakantie?

groetjes moonflowertje


Hij is nog steeds op vakantie frown
Ik durf niet zo goed iets te smsen of iets van me te laten horen... blush

Groetjes New Moon


Hoelang is hij al op vakantie?
New Moon
New Moon jun 20 '11
@ diebrabander: hij is nu 2 maanden weg... geen idee wanneer hij terugkomt. (we vermoeden binnen nu en 3 weken, omdat hij daarna met anderen weggaat voor een paar weken)
@ Emuca: ah, bedankt voor de aanmoediging! Ik ga morgen eens smsen smile

Groetjes New Moon
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 21 '11
New Moon...

gewoon doen! wink
buiten dat je "gevoelens" voor hem hebt, zijn jullie toch ook gewoon nog vrienden??
echte vrienden die vragen zich af, hoe het met hun maatje gaat, en dan is het heel gewoon, eigenlijk, dat je hem een smsje stuurt!
het is gewoon belangstelling! ja toch?
suc6 ermee tongue

misschien een beetje raar wat ik nu ga zeggen, ik heb ook een maatje... geen maatje waar ik verliefd op ben ofzo, hoor
Maar voor mij, is het alsof we wel een soort van band hebben...
misschien wel uit een ver verleden (vorige leven?)
misschien broer en zus>> met een sterke band!?
nu heeft hij alweer een jaar geleden iets gehad aan zijn hart, waardoor die zich helemaal heeft terug getrokken... frown
hij komt nergens meer zegmaar, zo nu en dan, ga ik wel eens bij hem langs... (1 x per maand) altijd maar heel kort 15 min. ofzo
de laatste paar x merkte ik, dat hij zich ongemakkelijk voelt als ik er ben! nu ben ik dus maar helemaal weg gebleven...
maar, ik ben wel iemand die mijn mond niet dicht houd, tegen een paar vrienden( ook zijn vrienden) heb ik gezegt: ik zie hem niet meer, ik merk dat ie niet op zijn gemak is, uit zichzelf wil hij ook niet komen, terwijl ik hem al een paar keer gezegt heb: kom een keer langs! ook heb ik gezegt: het doet pijn, en op de 1 of andere manier mis ik hem!
nu kreeg ik afgelopen weekend toevallig een feedback tongue
wat denk je? ... Hij weet niet wat hij tegen me moet zeggen blush
daarom blijft hij weg! maar toch vind hij me een hele toffe meid, hij beschouwd me wel als een goede vriendin!
dus ik ga binnenkort wel ff verhaal halen?!
ik zou niet weten wat ik moet zeggen smirk
^^ dus mijn gevoel was wel goed!
maar ik vraag me af: hoe kan dit... zo ineens?
hij lijkt wel bang voor me laugh

ook had ik over hem gedroomd destijds vóór hij deze hartproblemen kreeg...
(ik hoop niet dat je het erg vind New Moon)
maar omdat mijn droom ook over spinnen ging, en vooral veel spinnenwebben, wil ik het je toch vertellen (ik had de droom ook in mijn dromen boek geschreven namelijk!)
ik zou bij hem gaan schilderen... de luiken van zijn ramen van zijn huis... Toen ik daar aankwam, stond hij al buiten, met zijn handen in z'n zakken, te kijken naar de luiken...
ik liep op hem af.
hij zei: laat maar jòh, moet je kijken wat een spinnewebben...
het is nu de tijd van de spinnen...
in mijn droom werden de spinnewebben gebruikt om eitjes in te leggen! toen hij dat zei, zag ik echt, overal spinnen kruipen,
weg van mij... tegen de muur op...
opeens zagen we dat de zon op kwam... ( rood)
prachtig om te zien, dus ik bedacht me dat ik heel snel naar huis moest, om mijn fototoestel te gaan halen!
ineens lopen we in de stad, waar we in een poortje staan, en hij een pilletje in mijn pakje sigaretten stopt? zo'n pilletje waarvan mensen de hele avond gek doen op zo'n feestje...
er komen 2 meisjes aan lopen, die hij kent...
ik neem afscheid, en ga mijn camera halen, al besef ik onderweg dat het niet meer nodig is, de zon is inmiddels niet meer rood!
het volgende moment ben ik bij hem thuis, en hoor ik iemand zingen, een raar deuntje, het zijn de meisjes uit de stad weer...
het deuntje komt me heel bekent voor? maar waarvan... terwijl mijn gedachte weer tot leven komen ( en ik wakker begin te worden) besef ik dat het deuntje, hetzelfde is als mijn beltoon van mijn telefoon!, ... Mijn telefoon gaat!
hahaha... en raad eens wie het was? inderdaad, hij!
raar maar waar...
dat de zon rood opkomt betekend dus, dat er viezigheid in de lucht hangt... regen of smok?
wat kan duiden op zijn hart
voor de rest ben ik er nog niet uit eigenlijk smirk

groetjes moonflowertje
Serenity
Serenity jun 21 '11
Mooi verhaal MoonFlower.
New Moon
New Moon jun 21 '11
"misschien een beetje raar wat ik nu ga zeggen, ik heb ook een maatje... geen maatje waar ik verliefd op ben ofzo, hoor
Maar voor mij, is het alsof we wel een soort van band hebben...
misschien wel uit een ver verleden (vorige leven?)
misschien broer en zus>> met een sterke band!?"

Goeiemorgen MoonFlower,
Bedankt voor je uitgebreide reactie.
Ik vind het juist fijn om soortgelijke verhalen te horen, zeker omdat die spinnen(vrouw) symboliek een belangrijke rol speelde in onze dromen, zoals je al zei smile
Ik heb dit stukje even aangehaald, omdat ik ook zo iets bij hem ervaar!
Ik voel het alsof wij (die jongen en ik) elkaars leermeester zijn. Ik ken hem al jaren van gezicht, maar we zijn pas sinds een paar jaar oppervlakkige vrienden.
Hij is me altijd al opgevallen, ik herkende mijzelf in hem, en hij kwam me op een bijna enge manier bekend voor (vorig leven?)
Als ik terugkijk naar wat we al hebben meegemaakt heeft hij me een flinke duw in de juiste richting gegeven (naar mezelf).
Hij heeft me hiermee pijn gedaan omdat ik natuurlijk mijn oude ik moest loslaten, dit voelde echt als sterven.
Hij zei vervolgens dat hij zichzelf niet goed voor mij vond omdat hij mij alleen maar pijn deed, en dat ik té lief ben (in negatieve zin).
Dat klopt ook, want ik had de krachtige kant van mezelf verstopt (als het yang rondje in het yin symbool)
Hij, andersom, heeft zijn lieve kant omhuld door kracht (witte yin rondje in yang), terwijl hij van binnen diep verdriet kent wat ik weer heb aangewakkerd, hierdoor wilde hij niet te lang bij mij in de buurt zijn ben ik nu achter (hij is iemand die heel moeilijk zijn kwetsbare kant laat zien, terwijl hij tegelijkertijd heel gevoelig is).
Met andere woorden: ik voel alsof we zo conplementair zijn dat we elkaar onbewust/bewust dwingen om in balans te komen met onszelf (en daarna met elkaar).
We zijn elkaars spiegelbeeld.

Ik ga vandaag even wat inspiratie zoeken voor een smsje smile

Volgens mij staan die spinnenwebben in jouw droom symbool dat je op heel veel verschillende manieren (dus ook diepere lagen en vorige levens) met hem verbonden bent.
Anderszijds weet hij niet wat hij moet zeggen, dus hij spint zijn web om met jou te verbinden op een hele andere manier (en jij kan hier makkelijk op inspelen naar mijn gevoel, omdat je die kennis al hebt).
Huis staat voor innerlijk huis trouwens, en luiken lijkt mij verwijzen naar waarmee hij zijn derde oog open en dicht doet wink
Het zou goed kunnen dat hij toch verliefd op je is trouwens, naar mijn gevoel is hij het in ieder geval geweest.
Je weet hoe die pilletjes werken, als het xtc is worden mensen bij het slikken tijdelijk verliefd op mensen, dingen en de rest van de wereld.

Ik hou jullie op de hoogte smile
Fijne is dat ik nu ook eindelijk kan genieten van mn verliefdheid en weet hoe ik het nu kan omzetten in iets productiefs (muziek, zingen, lopen, het mooie zien in de wereld, etc) voorheen was dit bijna altijd destructief (in bed blijven liggen, wegkwijnen...)

Liefs, New Moon
diebrabander
diebrabander jun 21 '11
'Ja idd, zeker een smsje sturen!
En het hoeft nieteens een heel ingewikkeld doordacht smsje te zijn, iets simpels is ook al goed! smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki