Origineel bericht van: MoonFlowertje
Misschien heeft de andere (de vriend waar je over droomt) wel gevoelens voor je... maar op de 1 of andere manier is hij bang
(misschien bindings-angst) of heeft een relatie ofzoiets...
ik heb al 4 jaar een relatie, maar toch werd ik gek op iemand anders, tenminste dat denk ik... ook droomde ik heel raar, over hem, en vaak...
van een rode zon, spinnen, fototoestel halen en dat hij een xtc pilletje in mijn pakje sigaretten pakje stopte?...
op alle mogelijke manieren ontloopt hij me! en als hij weet dat ik kom zorgt hij dat er iemand bij hem is?!
en dat is ook wel logisch, want ik heb al een relatie...
met iemand van wie ik hou
ook denk ik dat ik zijn gevoel voor mij voel, en zodoende lijkt het net alsof ik gek op hem ben... het gevoel komt van hem af, ik voel wat hij voelt, beetje verwarrend, maar waarschijlijk begrijp je precies wat ik bedoel!
het gevoel wat ik zelf voor hem heb is; ik mag hem heel graag, en volgens mij hebben we wel een band, uit een vorig leven... het voelt alsof hij mijn zoon is geweest van wie ik veel gehouden hebt, en misschien nog wel doe
hij heeft vaker een relatie gehad met een "gebonden" iemand, en daardoor een hoop problemen op zijn hals gehaald! , hij kijkt wel uit voor hij weer de fout in gaat, gelukkig!
misschien heb je er wat aan...
de spinnen vind ik wel grappig, omdat jij schrijft dat je droomde over spiderman en spiderwoman
groetjes Moonflowertje
(misschien bindings-angst) of heeft een relatie ofzoiets...
ik heb al 4 jaar een relatie, maar toch werd ik gek op iemand anders, tenminste dat denk ik... ook droomde ik heel raar, over hem, en vaak...
van een rode zon, spinnen, fototoestel halen en dat hij een xtc pilletje in mijn pakje sigaretten pakje stopte?...
op alle mogelijke manieren ontloopt hij me! en als hij weet dat ik kom zorgt hij dat er iemand bij hem is?!
en dat is ook wel logisch, want ik heb al een relatie...
met iemand van wie ik hou
ook denk ik dat ik zijn gevoel voor mij voel, en zodoende lijkt het net alsof ik gek op hem ben... het gevoel komt van hem af, ik voel wat hij voelt, beetje verwarrend, maar waarschijlijk begrijp je precies wat ik bedoel!
het gevoel wat ik zelf voor hem heb is; ik mag hem heel graag, en volgens mij hebben we wel een band, uit een vorig leven... het voelt alsof hij mijn zoon is geweest van wie ik veel gehouden hebt, en misschien nog wel doe
hij heeft vaker een relatie gehad met een "gebonden" iemand, en daardoor een hoop problemen op zijn hals gehaald! , hij kijkt wel uit voor hij weer de fout in gaat, gelukkig!
misschien heb je er wat aan...
de spinnen vind ik wel grappig, omdat jij schrijft dat je droomde over spiderman en spiderwoman
groetjes Moonflowertje
Haha zo heb ik het nog niet bekeken! Bedankt voor je mooie feedback Misschien mag ik wel samen met die vriendin mijn angsten bestrijden (spin symboliek)
Ik durf gewoon niet te hopen dat hij wel wat voor me voelt, maar wat je schrijft klopt wel: hij heeft bindingsangst. Plus hij is nu op vakantie (2 maanden), en de vorige keer toen hij op vakantie ging (voordat ik verliefd op hem was), is zn vriendin er met iemand anders vandoor gegaan... ik heb gehoord dat zijn hart gebroken was.
Liefs!
Ps; grappig wat je schrijft over gevoelens van iemand anders overnemen, ik doe dat ook en voel me dan ook een soort van verliefd!