Hoi mensen,
Ik heb vannacht iets gedroomd en had het gevoel dat het belangrijk is om met jullie te delen, ben benieuwd wat jullie gedachtes hierover zijn.
Ik droomde dat ik een leeg smsje kreeg van een vriend op wie ik verliefd ben (maar niet wederzijds) en die op vakantie is in frankrijk. Even later smste hij me in die droom: "oh sorry, dat smsje was natuurlijk in het Grieks." Ik kreeg hier allemaal telepatische gedachtes bij dat telefoons niet capabel meer zijn om een Oude Taal zoals Grieks door te communiceren, en dat het smsje daarom leeg was (dus zonder tekst bij me aankwam). Ook wist ik al voordat hij dat smsje stuurde over dat het 1e smsje in het Grieks was, dat het een oude taal was.
Even later switchte de scene naar dat ik in een keuken stond met een goede vriendin. Ik kreeg letterlijk de zin door vanuit het niets "Op de manier dat we nu communiceren, zo gaat dat straks op een hele andere manier".
Toen kwamen (jawel), spiderwoman en superwoman aanvliegen, en mn vriendin en ik moesten met ze mee (de strijd aangaan). Ik kreeg nog door dat ik goed naar mijn vriendin moest luisteren en toen was de droom afgelopen.
Mijn vraag aan jullie: hebben jullie ideeën over de symboliek achter deze droom? Wat zijn jullie gedachtes over communiceren in de Nieuwe Tijd? Hebben jullie ook al dit soort dromen gehad over nieuwe communicatie?
Liefs, the moon