Loading...
nl

"Communiceren doen we in de Nieuwe Tijd anders."

New Moon
New Moon apr 16 '11
Hoi mensen,

Ik heb vannacht iets gedroomd en had het gevoel dat het belangrijk is om met jullie te delen, ben benieuwd wat jullie gedachtes hierover zijn.

Ik droomde dat ik een leeg smsje kreeg van een vriend op wie ik verliefd ben (maar niet wederzijds) en die op vakantie is in frankrijk. Even later smste hij me in die droom: "oh sorry, dat smsje was natuurlijk in het Grieks." Ik kreeg hier allemaal telepatische gedachtes bij dat telefoons niet capabel meer zijn om een Oude Taal zoals Grieks door te communiceren, en dat het smsje daarom leeg was (dus zonder tekst bij me aankwam). Ook wist ik al voordat hij dat smsje stuurde over dat het 1e smsje in het Grieks was, dat het een oude taal was.

Even later switchte de scene naar dat ik in een keuken stond met een goede vriendin. Ik kreeg letterlijk de zin door vanuit het niets "Op de manier dat we nu communiceren, zo gaat dat straks op een hele andere manier".
Toen kwamen (jawel), spiderwoman en superwoman aanvliegen, en mn vriendin en ik moesten met ze mee (de strijd aangaan). Ik kreeg nog door dat ik goed naar mijn vriendin moest luisteren en toen was de droom afgelopen.

Mijn vraag aan jullie: hebben jullie ideeën over de symboliek achter deze droom? Wat zijn jullie gedachtes over communiceren in de Nieuwe Tijd? Hebben jullie ook al dit soort dromen gehad over nieuwe communicatie?

Liefs, the moon
Delen:
Ariel
Ariel apr 16 '11
Ik krijg bij het nieuwe communiceren heel sterk het woord telepathie door.
Dat er steeds meer mensen zijn die deze soort van communicatie onder de knie gaan krijgen.
Serenity
Serenity apr 16 '11
Ik heb ook al een tijdje die gedachten en het is een logische gedachten aangezien we lichaamstaal direct een gevoel krijgen en direct beantwoorden in onze houding--> dus lichaamstaal direct terug hetzij 'in de verdediging schieten' het zij 'er open voor gaan staan.'
Dit geld ook met de toon daarop iets word gezegd ik bijvoorbeeld ben daar erg gevoelig voor en heb daarmee sneller de intentie van diegene in de gaten.

En mensen liegen echt veel vooral in een verbloemde versie proberen ze je toch ook te sturen of zelfs te manipuleren en ja de meeste mensen denken dat ze ermee weg komen!! ^^
Maar goed dat komt ook omdat diegenen tegenover het ook toelaten en eigen-wijs toch hun ding doen. ^^

Maar goed terug op telepathie, ja ik denk dat op een gegeven moment wij ook in 3d/4d/5d gaan communiceren, yep ben zelfs helemaal overtuigd aangezien wij als mens geëvolueerd zijn of worden gaat onze communicatie ook geëvolueerd worden en de vooruitgangen zijn al zichtbaar.
We gaan gewoon met de tijd mee, maar als tijd niet van toepassing is wat dan… blijkbaar is hij meer van toepassing dan we achten te denken.
Ach ja alles is relatief! ^^
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos apr 17 '11
Ik heb geen idee, maar waarom niet....?!
ZOu misschien wel lastig zijn bij bijvoorbeeld mensen waar je aardig tegen moet zijn (op werk ofzo) en je mag diegene niet....
Groene_heks
Groene_heks apr 17 '11
Valt wel mee, blikken kunnen ook duidelijk zijn ghi.. smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 28 '11
Waarschijnlijk betekend het dat jullie elkaar niet goed gegrijpen
Liefde maakt blind, je zegt dat het niet wederzijds is, misschien begrijp je dit verkeerd, en is het wel wederzijds
jullie gaan straks anders communiceren waardoor jullie elkaar wel begrijpen!
waarschijnlijk moet je letterlijk die strijd aangaan, en je vriendin zal je daarbij een heldere kijk kunnen geven (inzicht)
vanuit haar visie...

ik heb wel eens gedroomd dat ik mijn naam in het arabisch schreef, van rechts naar links... verder weet ik niet zo veel over de droom meer te vertellen, ja... het was in een vliegtuig
groetjes moonflowertje
New Moon
New Moon apr 30 '11
Bedankt allemaal voor de feedback!

Mijn droom heeft volgens mij verschillende dimensies...
Heb het gevoel dat je gelijk hebt wat betreft het thema Moonflower,
Hij blijft maar verschijnen in mijn dromen, nu iedere nacht.
Ik heb dat anders nooit, maar we hebben een soort van band in de droom, waarna altijd miscommunicatie volgt (of hij trekt zich terug).

Liefs, the moon
aquarel
aquarel mei 2 '11
telepathie is 1 ding maar ik denk dat we in de nieuwe tijd gaan communiceren door middel van gevoelens en niet door taal.

telephatisch contact maken met andere mensen en jouw gevoelens zijn jouw woorden. door die te exploderen gaan we mensen beter begrijpen, en hebben we aan 1 bepaald gevoel meer dan 100 woorden, want een gevoel zegt meer dan woorden.

liegen lily is dan verleden tijd, want je voelt het als iemand anders liegt.
New Moon
New Moon mei 2 '11
Wow, dat is mooi... ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt Aquarel, bedankt voor je reactie.

Ik speel hier al een tijdje mee om (goed)"gevoel" uit te zenden, zonder speciale gedachtes erbij. Of nouja, ik voel een soort spontaan gevoel om het te doen.

Ik merk dat met name dieren en kinderen hier op reageren, en sommige mensen ook (die me vervolgens in de bus nieuwsgierig blijven aankijken wink)
Tof hoor!

The moon
aquarel
aquarel mei 2 '11
klopt van die dieren en kinderen.
kids van de geboorte tot 3 jaar zijn erg spiritueel, daarna verleren ze het door opvoeding, taal en omgeving.
Groene_heks
Groene_heks mei 2 '11
is het niet dat jonge kinderen een band met boven hebben en makkelijker contact maken? Dat bedoel je denk ik.
Vergis je niet in de kids Aquarel, vaak houden ze het echt wel langer vast maar zeggen niks vanwege het ongeloof van de grote mensen.
Ik ken voldoende kinderen die dit gewoon hebben vastgehouden en heel goed contact nog hebben.
Misschien ook omdat de grote mensen meer open staan tegenwoordig.
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 2 '11
Misschien heeft de andere (de vriend waar je over droomt) wel gevoelens voor je... maar op de 1 of andere manier is hij bang
(misschien bindings-angst) of heeft een relatie ofzoiets...
ik heb al 4 jaar een relatie, maar toch werd ik gek op iemand anders, tenminste dat denk ik... ook droomde ik heel raar, over hem, en vaak...
van een rode zon, spinnen, fototoestel halen en dat hij een xtc pilletje in mijn pakje sigaretten pakje stopte?...
op alle mogelijke manieren ontloopt hij me! en als hij weet dat ik kom zorgt hij dat er iemand bij hem is?!
en dat is ook wel logisch, want ik heb al een relatie...
met iemand van wie ik hou wink
ook denk ik dat ik zijn gevoel voor mij voel, en zodoende lijkt het net alsof ik gek op hem ben... het gevoel komt van hem af, ik voel wat hij voelt, beetje verwarrend, maar waarschijlijk begrijp je precies wat ik bedoel!
het gevoel wat ik zelf voor hem heb is; ik mag hem heel graag, en volgens mij hebben we wel een band, uit een vorig leven... het voelt alsof hij mijn zoon is geweest van wie ik veel gehouden hebt, en misschien nog wel doe wink
hij heeft vaker een relatie gehad met een "gebonden" iemand, en daardoor een hoop problemen op zijn hals gehaald! , hij kijkt wel uit voor hij weer de fout in gaat, gelukkig!
misschien heb je er wat aan...
de spinnen vind ik wel grappig, omdat jij schrijft dat je droomde over spiderman en spiderwoman laughlaugh
groetjes Moonflowertje
diebrabander
diebrabander mei 3 '11
Origineel bericht van: aquarel
telepathie is 1 ding maar ik denk dat we in de nieuwe tijd gaan communiceren door middel van gevoelens en niet door taal.

telephatisch contact maken met andere mensen en jouw gevoelens zijn jouw woorden. door die te exploderen gaan we mensen beter begrijpen, en hebben we aan 1 bepaald gevoel meer dan 100 woorden, want een gevoel zegt meer dan woorden.

liegen lily is dan verleden tijd, want je voelt het als iemand anders liegt.


Mwa ik twijfel een beetje aan die laatste zinnen, want sowieso zal niet iedereen 's trilling omhoog gaan, want er zullen ook mensen blijven hangen op dezelfde trillingshoogte als ze daarvoor hadden, en die zullen dus blijven liegen
diebrabander
diebrabander mei 3 '11
Oh ja, en ik heb nog een vraag voor jullie.
Ik ben van mening dat in 2012 de aarde(en de rest) in een andere trillingssfeer komt, veel trillingen zullen daardoor hoger worden (niet alle) en natuurlijk verandert indd de manier van communiceren ook. Je trilling geeft zegmaar aan, waar je ergens in de evolutie zit (met evolutie bedoel ik bijv van boom tot engel).

Ik denk dat je trilling ook iets te maken heeft met hoe spiritueel je bent. Maar betekent het dan ook automatisch dat als je bijvoorbeeld geesten ziet, of helderwetend bent, dat je een hoge trilling hebt?

Misschien beetje vage vraag maar ik weet ook niet precies hoe ik het uit moet leggen:P
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 3 '11
of het iets te maken heeft met trillingen dat durf ik niet te zeggen... ik voel wel als mensen liegen... in de vorm van een soort van tegenzin, als iemand zit te liegen, kan ik me daar niet op concentreren, dit gaat volkomen onbewust tongue
ook zie ik soms aura's (niet op commando) op zo'n moment ben ik vaak gewoon aan het bank-hangen, of helemaal in mezelf gekeerd, dmv schilderen...
persoonlijk denk ik niet dat dit iets te maken heeft met trillingen...
wat wel te maken heeft met trillingen zijn emoties
en hoog gevoeligheid, alleen kan ik niet precies uit leggen hoe?
groetjes Moonflowertje
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos mei 3 '11
ALs ik de verhalen vergelijk van mensen die spirits zien, zie ik hier grote verschillen in. Dus dit wil niks zeggen over een hoge trillingsgetal.
IEmand die vanuit het negatieve werkt, zal slechte spirits aantrekken en zien, en zal lager zijn dan iemand die vanuit liefde werkt.
(niet helemaal een goede vergelijking, maar ten voorbeeld.)


Maar hoe zit het als iemand spiritueel hoog zit, in welke mate heeft die het door? Weet je het zelf ook als je ver bent? Of is dit pas op het moment dat je bewust contact maakt met de spirits dat je hierin inzicht in kan krijgen?
diebrabander
diebrabander mei 3 '11
Sorry,maar ik begrijp er bijna niets van,
Zou je even kunnen uitleggen wat je precies bedoelt? blush

Groetjes
New Moon
New Moon mei 3 '11
Origineel bericht van: IkGeefJeEenRoos
ALs ik de verhalen vergelijk van mensen die spirits zien, zie ik hier grote verschillen in. Dus dit wil niks zeggen over een hoge trillingsgetal.
IEmand die vanuit het negatieve werkt, zal slechte spirits aantrekken en zien, en zal lager zijn dan iemand die vanuit liefde werkt.
(niet helemaal een goede vergelijking, maar ten voorbeeld.)


Maar hoe zit het als iemand spiritueel hoog zit, in welke mate heeft die het door? Weet je het zelf ook als je ver bent? Of is dit pas op het moment dat je bewust contact maakt met de spirits dat je hierin inzicht in kan krijgen?


Leuk dat mijn droom allemaal vragen oproept.... :-)
Het valt me op dat je praat over hogere en lage trillingen. Volgens mij zit iedereen op de juiste trilling, de een is niet figuurlijk hoger dan de lage. Iedereen heeft zijn of haar lessen te leren op een bepaalde frequentie met energieën die daarbij horen.
Ik betrap mezelf er wel eens op dat ik anderen soms "minder spiritueel ver" noem. Dat wil zeggen dat ik status aanschrijf aan waar ik op dit moment sta, en status is typisch een eigenschap van bv de 3d frequentie. Op dat moment besef ik dat ik er nog lang niet ben.

Als ik met vrienden onder elkaar ben valt het me op dat ik vaak op een diepe serieuze frequentie zit met bv een vriend, en dat andere vrienden op een materialistische frequentie zitten. Een frequentie is voor mij een perspectief van het leven, waarbij ik frequenties van schoonheid en liefde gewoon prettiger vind dan materialistische frequenties. Hooggevoeligen kunnen inderdaad meer frequenties ontvangen, dat is waar. Maar ik geloof dat minder gevoeligen andere taken hebben die minstens zo belangrijk zijn.

The moon
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 3 '11
er is maar 1 bron waaruit gewerkt kan worden: die zit in jezelf!
als je negatief bent; zal je misschien slechte spirits aantrekken, maar die zal je niet kunnen zien! laat staan ermee werken

als je spiritueel aan het werk bent, dan merk je dat door de bevestiging die je altijd krijgt, en die voelt als een soort erkenning... een gevoel is moeilijk uit te leggen...
maar op het moment dat je een ander helpt, heb je het niet eens door, omdat dit de gewoonste zaak van de wereld is...

dit heeft niets met trillingen te maken, maar meer met afstemmen
van het juiste kanaal, dit gaat eigenlijk (onbewust) via eigen gids, en komt binnen alsof het je eigen gedachten zijn, of je eigen gevoel is, in je eigen taal dus wink
tenminste zo denk ik erover
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 3 '11
sorry themoon tongue
ik heb hier boven nog wel een reactie geschreven over jou droom, hoor!
op de 1ste blz wink
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki