Loading...
nl

entiteiten ?

aquarel
aquarel apr 12 '11
ik hoor al zo'n 11 jaar stemmen van overleden mensen, tenminste dat denk ik toch.
ik heb een tijdje in de psychiaterie gezeten, en heb de stempel schizofrenie gekregen, nou ja, daar moet je niet met het woordje geesten komen.
de reden waarom ik mijzelf een beetje probeer uit te leggen is dat ik denk met aardgebonden entiteiten te maken heb die meereizen met mij, het heeft een naam in de spiritualiteit maar ben ff kwijt wat het woordje is.
ze teren op mijn energie en krijgen door mij een bestaanreden omdat ik ze hoor, maar de keerzijde is natuurlijk dat ik graag van die stemmen vanaf wil, soms kan ik het niet meer aan, leren zeggen ze, nou ja, zo zie ik dat niet het si een ergenis dat ze bij mij zijn ik zou graag na al die jaren ook een beetje rust in mijn hoofd krijgen.
ik neem zware medicatie voorgeschreven door mijn psychiater, en hij hoopt en denkt dat ik vroeg of laat hiervan verlost geraak.
maar dat is niet zo, ze blijven me steeds lastig vallen..
moet ik soms naar een goede medium gaan die samen met zijn gids dat wegkrijgt, want ik heb echt geen leven meer, ik heb angsten om buiten te komen in die hedendaagse drukte want bij het minste wordt ik pschotisch, dan moet ik temesta slikken wa want zwaar verslavend is om rustiger te worden.
soms neem ik drugs dat geef ik toe omdat ik heb niet altijd meer zie zitten en de bomen in het bos niet op tijd zie, maar dat is bijzaak die drugs want zoveel neem ik dat niet en ik kan daar met gemak mee stoppen maar ik wil het niet, ik wil nog iets van mezelf hebben om tot rust te komen altans zo zie ik dat.
de vraag die nu bij mij rijst is het volgende, hoe kom ik van de invloed van die kutstemmen vanaf ?
een medium die samen met mij me begeleid zodat ze naar het licht gaan mss, ik weet het niet ik heb alles al geprobeerd maar nog niet naar een medium gegaan, mss moet ik dat eens doen maar ik geloof er niet echt in.
op 1 vlak kunnen die stemmen niet doordringen en dat zijn mijn nachtelijke dromen, daar hebben ze gelukkig geen toegang want ik droom graag in kleur en zoek de betekenis op in speciale boeken special daarvoor bestemd.
maar echt mensen, ik ben ten einde raad, wat moet ik doen ?
Delen:
Emuca
Emuca apr 12 '11
Meestal is het stap 1 wat 'gaan naar een medium' is. Dat zou ik dan ook proberen... En er natuurlijk voor zorgen dat je geen kwaad bloed veroorzaakt bij die entiteiten, als het entiteiten zijn.
Dat je drugs wil gebruiken is natuurlijk je eigen keuze, maar drugs stelt open voor dit soort dingen.. Dus als je er echt vanaf wilt, zou ik daar toch maar over nadenken, stoppen. Want als je hier gevoelig voor bent, zal een medium ze wel wegkrijgen, maar kunnen andere je zo te pakken nemen.

Je zegt niet te geloven in mediums, maar bent zelf zo overtuigt dat het geesten zijn. Dat vind ik krom. Wil je soms graag alle touwtjes zelf in handen hebben? Mediums zijn er om mensen te helpen.. en het ene medium is het andere niet.

Ik denk dat het woordje wat je zoekt auralifter is... Als dat zo is, heb je misschien een heel onbeschermd aura of een aura dat jou energie laat lekken.. dit zijn beschadigingen die voortkomen uit veel alcoholgebruik of drugsgebruik of veel negativiteit.. misschien ook een puntje om te bekijken?

Tevens denk ik dat in kleur dromen niet betekend dat er geen dingen doorkomen.. want ik droom altijd in kleur, boodschappen of geen boodschappen van entiteiten er doorheen.
Groene_heks
Groene_heks apr 12 '11
Als je drugs gebruikt sta je open voor entiteiten, je krijgt gaten in je aura waardoor ze zo lekker mee kunnen liften.
Dus voordat je naar een medium gaat moet je gewoon stoppen, anders heeft het geen zin.
aquarel
aquarel apr 18 '11
ik ben nu 1 week clean van alles.
het gaat ietsje beter met mij,
maar de hoofdzaak.. de stemmen zijn nog steeds aanwezig (ja, het zijn auralifters).
mss dat het een tijdje duurd voor de smerigheid (drugs) eruit is, voor alles terug in zijn plooi valt.
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos apr 18 '11
Wat ik me afvraag, wat proberen ze jou dan te zeggen? zijn het slechte dingen, of vertel er wat meer over.
aquarel
aquarel apr 18 '11
ze forceren me om hun taal en gedachten over te nemen
Serenity
Serenity apr 18 '11
niet als jij dat niet toe laat Aquarel, beeld jezelf in een ei van licht, concentreer jezelf een daarop.
Serenity
Serenity apr 18 '11
.. En voel je dat je angsten wegebben?
Je zult nu meer de geluiden van om je heen beter horen hou dat maar even vast Aquarel.

merudi--> topics--> visualiseren.
aquarel
aquarel apr 18 '11
heb ik in het verleden al geprobeerd maar dat lukt niet, ze blijven maar doorlullen..
ik ben wel aan het herstellen nu ik terug clean ben, dat voel ik
en de stemmen verminderen wel omdat ik me ertegen verzet en ze negeer.
maar ze zijn nog steeds aanwezig
en dat kan ik maar niet aanvaarden
ik dacht altijd als je het zelf niet wilt dat ze dan automatisch weg gaan maar mijn auralifters hebben geen enkel respect voor mij.
af en toe als ze lachen, dan lachen ze cynisch, zegt dat niet genoeg ?
Emuca
Emuca apr 18 '11
Geen je aura ook de tijd te herstellen... daarnaast verdwijnt drugs langzaam uit je systeem.. volhouden dus en hulp zoeken. smileWant auralifters zijn niet zomaar wat figuren die rond je hangen..
Serenity
Serenity apr 18 '11
Nee die zijn zwaar irritant, ik schop rare entiteiten met wat voor naam dan ook naar een piramide toe waarachter een helder licht schijnt, de piramide van licht noem ik die.
Ga daar maar heen en zoek het licht op want daar zullen vast jouw geliefde naasten zijn, hup en gaan met die banaan denk ik dan! ^^
aquarel
aquarel apr 18 '11
dank je allen, voor die mooie herstellende woorden
Groene_heks
Groene_heks apr 18 '11
Rare entiteiten wegschoppen? lol....

Ik adviseer je om echt hulp te zoeken als je systeem gecleared is, wegschoppen gaat niet zo 1,2,3, was dat maar waar smile
aquarel
aquarel apr 18 '11
eigenlijk heb je gelijk groene heks, en ik wist dit..
vroeg of laat voelde ik aan, dat er iets niet klopte en moet ik noodgedwongen proffesionele hulp zoeken.
weet er iemand het adres of telefoonnummer van een proffesionele medium (die goed is) in belgië, liefst in de provincie antwerpen (de kempen)

dank jullie bij voorbaat ..
aquarel
aquarel apr 18 '11
Mimosa
Zeer frequente bezoeker
Dualiteit is er voor ons om van te leren. Als we het eenmaal doorhebben beseffen we dat er geen goede of slechte dingen zijn, maar alleen maar dingen.
Liefde is puur en alleen liefde en overstijgt alles, kan alles helen en alles voor elkaar krijgen. Niet de liefde die we denken te voelen, want daar hangt toch altijd een zekere eigenbelang aan. Pas als we dat echt los kunnen laten, zullen we ook echt vrij zijn. Als we de dualiteit kunnen doorzien en achter ons kunnen laten, zullen we echt vrij zijn.
En dan kan je ook pas echt de kracht en de onbeperktheid van de LOA inzien en beheersen
Groene_heks
Groene_heks apr 18 '11
Ik weet een hele goede maar deze dame woont in Rosmalen, in Belgie ken ik helaas geen goede mediums.

Drink voorlopig even brandnetelthee om je lijf goed schoon te spoelen, smaakt niet echt lekker maar met een goede schep honing is het best te pruimen hoor smile

Drugs maken je kwetsbaar voor entiteiten, alcohol sluit alles af, de connectie met boven zeg maar, maar als je auralifters bij je hebt dan gaan die juist als je alcohol of drugs gebruikt lekker tegen je tekeer (been there, done that), het kan je leven behoorlijk verzieken en je bent dan niet in staat om in het licht verder te gaan.
Je wordt in het donker getrokken en dat voelt vreselijk naar, je zelfbeeld wordt totaal vernaggeld en je voelt je steeds slechter.
Goed dat je dat inziet en hulp gaat zoeken.

Mocht je contact met deze dame willen, houd rekening met een half jaar wachttijd....
Ik kan je haar gegevens sturen via pm.
Serenity
Serenity apr 18 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Rare entiteiten wegschoppen? lol....

Ik adviseer je om echt hulp te zoeken als je systeem gecleared is, wegschoppen gaat niet zo 1,2,3, was dat maar waar smile


Ik wel hoor en ik ben er zo vanaf, ik een moment van zwakte willen ze wel eens terug komen maar walg zo van hun negatieve energie dat ik ze er echt uit kick!
'Rot op' denk ik dan!
Nee hun zijn niet gewenst en ik wens ze ook geen thuis te bieden in mijn aura en/of lichaam/energie.

"BEWARE I'M GONE KICK YOURE ASS"
aquarel
aquarel apr 18 '11
lily sorry dat ik het zeg maar dat is ietsje te simplistisch uitgelegd, zo werkt het niet als je al jaren wordt belaagd.
ik heb 11 jaar geleden geesten opgeroept na het bezoek van een medium waarvan ik onder de indruk was.. zo is de bal aan het rollen gebracht.

ja, groene heks ik zou graag een prive bericht van jou krijgen met die medium haar gegevens, dan kan ik ook iemand anders helpen, die er ook middeninzit, en veel pijn heeft.
Groene_heks
Groene_heks apr 18 '11
Mmm...ik denk dat Lily foute entiteiten en auralifters door elkaar haalt.
Je hebt pm smile
Serenity
Serenity apr 18 '11
oh ik dacht dat het het zelfde was ik heb ooit in mijn puber jeugd glaasje proberen te draaien en daarmee schijnt mijn balletje aan het rollen te gaan en onbewust had ik dus een lastbak aan mijn broek hangen maar met mijn positieve energie is 'ie denk toch weggegaan…Oja en --> "I KICK ASS!" ^^
Pagina's: 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki