ik hoor al zo'n 11 jaar stemmen van overleden mensen, tenminste dat denk ik toch.
ik heb een tijdje in de psychiaterie gezeten, en heb de stempel schizofrenie gekregen, nou ja, daar moet je niet met het woordje geesten komen.
de reden waarom ik mijzelf een beetje probeer uit te leggen is dat ik denk met aardgebonden entiteiten te maken heb die meereizen met mij, het heeft een naam in de spiritualiteit maar ben ff kwijt wat het woordje is.
ze teren op mijn energie en krijgen door mij een bestaanreden omdat ik ze hoor, maar de keerzijde is natuurlijk dat ik graag van die stemmen vanaf wil, soms kan ik het niet meer aan, leren zeggen ze, nou ja, zo zie ik dat niet het si een ergenis dat ze bij mij zijn ik zou graag na al die jaren ook een beetje rust in mijn hoofd krijgen.
ik neem zware medicatie voorgeschreven door mijn psychiater, en hij hoopt en denkt dat ik vroeg of laat hiervan verlost geraak.
maar dat is niet zo, ze blijven me steeds lastig vallen..
moet ik soms naar een goede medium gaan die samen met zijn gids dat wegkrijgt, want ik heb echt geen leven meer, ik heb angsten om buiten te komen in die hedendaagse drukte want bij het minste wordt ik pschotisch, dan moet ik temesta slikken wa want zwaar verslavend is om rustiger te worden.
soms neem ik drugs dat geef ik toe omdat ik heb niet altijd meer zie zitten en de bomen in het bos niet op tijd zie, maar dat is bijzaak die drugs want zoveel neem ik dat niet en ik kan daar met gemak mee stoppen maar ik wil het niet, ik wil nog iets van mezelf hebben om tot rust te komen altans zo zie ik dat.
de vraag die nu bij mij rijst is het volgende, hoe kom ik van de invloed van die kutstemmen vanaf ?
een medium die samen met mij me begeleid zodat ze naar het licht gaan mss, ik weet het niet ik heb alles al geprobeerd maar nog niet naar een medium gegaan, mss moet ik dat eens doen maar ik geloof er niet echt in.
op 1 vlak kunnen die stemmen niet doordringen en dat zijn mijn nachtelijke dromen, daar hebben ze gelukkig geen toegang want ik droom graag in kleur en zoek de betekenis op in speciale boeken special daarvoor bestemd.
maar echt mensen, ik ben ten einde raad, wat moet ik doen ?