Hier komt weer een nieuw verhaaltje
Vannacht: 23 - 02 - 2007
Even ter informatie: Elke donderdag avond gaat mijn vader biljarten en komt hij snachts pas thuis, dus dan ga ik in zijn waterbed liggen totdat hij thuis is, en dan ga ik naar me eigen bed.
Om 12 uur:
Ik voelde duidelijk aanwezigheid, maar deze keer twijfelde ik of het goed of slecht was. Ik had al een paar keer gevraagd of het weg kon gaan, maar dat deed het niet.
Ik ging slapen, maar werd steeds weer wakker als ik bijna sliep. Toen was ik bijna in slaaptoestand en probeerde het contact te maken met mij, Ik kon haar zien en ze gaf een boodschap aan mij (benk helaas vergeten), het klonk niet menselijk en het klonk als zingen dus ik moest aan een engel denken. Er was heel duidelijk contact. Ik werd weer helemaal wakker.
Het was ondertussen al 1 uur.
Daarna ging ik weer slapen, en ik voelde een hele sterke koude tocht over mijn hele lichaam. Het bleef rond mijn gezicht hangen. En weer werd ik er wakker van. De tocht is de hele tijd gebleven. Ik vroeg weer of het weg wilde gaan, maar dat deed het niet. Het wilde steeds contact met me maken, alleen via telepathie ging het niet zo goed.
Dus ik weer gaan proberen te slapen
Alleen het leek net alsof ik niet sliep maar verder leefde. Volgensmij waren er best veel entiteiten.
Het ging zo: 'Ik was wakker, en voelde een sterke aanwezigheid dat ik me moeder riep. Dus ik mijn moeder geroepen. Tegelijkertijd dat ik mijn moeder riep hoorde ik dat mijn vader met de auto de oprit kwam op rijden. Toen had ik iets nodig uit de badkamer, dus ik naar de badkamer gegaan. Mijn lichaam kon ik bijna niet onder controle houden, het ging heel erg moeizaam! Er werden voorwerpen naar mij gegooit door die aanwezigheid (ik kon het niet zien). Ik ging weer naar bed toe, Ging best moeizaam om naar het bed te lopen, want mijn lichaam werkte niet echt mee. Toen zag ik vonkjes, net alsof er iets in brand vloog. Dus ik naar de woonkamer gerend (waar mijn vader net was binnen gekomen). Die deed er niks aan, en voor ons huis reed net de brandweer weg.
Daarna kwam ik weer bij, het voelde zo echt en het voelde niet als een droom aan. Toen ik dus wakker was begon het allemaal opnieuw.
Het ging zo: Ik was wakker, en voelde een sterke aanwezigheid dat ik me moeder riep. Dus ik mijn moeder geroepen. Tegelijkertijd dat ik mijn moeder riep hoorde ik dat mijn vader met de auto de oprit kwam op rijden. Toen had ik iets nodig uit de badkamer. Ik dacht bij me eigen: 'F*ck WTF is dit nu weer? dit heb ik net nog gedroomd, precies hetzelfde'. Ik was express niet naar de badkamer gegaan, omdat ik het herkende van 10minuutjes geleden. De aanwezigheid en de tocht was er nog steeds.
Ondertussen was het al half 3!!!
Dus zo heb ik een halve nacht wakker gelegen.
Echt heel raar, dat je iets droomd waarvan je denkt dat het geen droom is.. en het daarna echt precies hetzelfde gebeurd!!!!!!!