Loading...
nl

Mijn droom

JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 4 '06
Geeft niets. Dit is wat een boek zegt en niet jouw gevoel. Ik wilde het alleen maar opschrijven om enigzins wat duidelijk voor je te maken, en misschien dat er ergens een kwartje valt. Ik heb wel geleerd dat je eerste gevoel vaak juist blijkt te zijn. Dus zoals je hierboven duidelijk nee zegt, weet je ook dat het dat niet is.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 5 '06
Nou je zal het niet geloven. Ik had vanochtend een droom die ik niet had onthouden als jij die eerdere droom niet had opgeschreven. Mijn droom begon alsof het een soort filmpje uit een candid camera programma was. Daarin werd als soort van vooraankondiging gezegd, niet met die stok slaan. En toen begon "het filmpje".
Ik zag het onder water van een meertje denk ik. Daar ligt een auto onder water op de bodem. Ik zie een duiker ervoor staan, bij het zijportier. Het raampje is open en ik kijk er schuin op zeg maar. Ik zie dus niet wie erin zit, want dat zit verborgen achter de deurpost. De duiker heeft een stok in zijn handen, en schuift deze tussen de deurpost en het hoofd van de bestuurder. Dan hoor ik als een soort voiceover, "nee niet met die stok!", en de duiker zet kracht. Dan zie je het hoofd naar voren buigen en zie ik voor het eerst de bestuurder. Het is een oude vrouw met wit/grijs haar. Haar ogen zijn dicht. Ze leeft niet meer. De duiker zet flink kracht en haar hoofd lijkt wel van rubber, het beweegt als een flexibele massa die van voren naar achteren beweegt.
Toen werd ik wakker.

---Zoek de paralellen.
Wendy's
Wendy's dec 5 '06
huh wouw!!!

 Quote:
En toen begon "het filmpje".
Ik zag het dus ook als een filmpje

 Quote:
"nee niet met die stok!", en de duiker zet kracht. Ze leeft niet meer.
Waarom komt er toch steeds een stok voor als iemand geslagen/gestoken/geduwd wordt! En diegene dan pijn heeft of dood gaat. ;)

zag jij het trouwends ook in ZW of kleur???
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 6 '06
Ik zag het in kleur. Maar het is wel duidelijk dat deze 2 dromen bij elkaar horen.
Wendy's
Wendy's dec 8 '06
Jah, ik heb weer iets nieuws meegemaakt.. dus ik zet het maar in dit topic.

voordat ik mijn uittreding vertel is het belangrijk om dit te weten:
Een paar jaar geleden was ik op mijn kamer, en sprong vanzelf het licht steeds aan en uit met een apart (zoemend) geluid.

Gisteren middag ging ik even slapen, ik ging proberen om bewust uit te treden. Ik stelde deze vraag aan mijn gids/beschermengel: 'Zou je een teken kunnen geven als je er bent'. (btw: mijn lamp stond uit).

Daarna had ik inderdaad het gevoel van een uittreding, maar of het wel een uittreding was? Ik werd naar het plafond getrokken, mijn lamp stond ineens aan (weer met dat aparte geluid). Ik werd naar het licht van de lamp getrokken. Ik dacht dat ik stroom zou krijgen ofzo. Ik probeerde mij af te zetten aan het plafond, maar dit lukte niet. Toen zag ik alles weer gelijk vanaf mijn eigen lichaam. Een paar seconden later zat ik weer tegen het plafond aan.
Toen ging mijn wekker.

Ik besefte dat mijn lamp helemaal niet aan stond. Ik wilde een andere lamp die wel aanstond uitzetten, en voordat ik de knop al had ingedrukt ging hij vanzelf uit!!! :rolleyes: Ik had paar keer op die knop geduwd, en toen deedtie het pas weer. :)

Vanmorge dacht ik er nog aan, ik dacht bij me eigen: 'Dalijk springt de lamp misschien nog uit'. En toen sprong de lamp kapot!!! Toeval?????????????????????????? :p
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 9 '06
Dat heb ik hier ook regelmatig. Dan gaat de lamp hierboven knipperen en zoemen. Of dan springt ie even aan en dan later weer uit. Meestal betekent dit dan het einde van de lamp. Hoewel het soms wel eens een maandje duurt, gaat de lamp dan toch kapot. Nou vraag ik me wel af, is het knipperen de oorzaak van het kapot gaan, of is het kapot gaan de oorzaak van het knipperen? Dat weet ik niet precies.
Wendy's
Wendy's dec 9 '06
nou.. de lamp die kapot klapte was in de badkamer. en die in mijn kamer ooit knipperde heb ik nog nooit hoeven verwisselen.
dus kweetnie precies wat het was.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 9 '06
Heb je wel eens gekeken of de lamp op je kamer er wel gewoon goed inzit? Het zal je verbazen dat ik wel eens hetzelfde dacht bij een lamp, totdat ik erachter kwam, dat deze er gewoon erg losjes in bleek te zitten. Haha. Soms ga je ook de raarste dingen denken die gewoon normaal schijnen te zijn.

Zo schiet me nog een geval te binnen. Ik zat een keertje bij een vriendin van me, en ik voelde getintel op mijn hoofd. Dus ik dacht meteen dat er iets bijzonders gebeurde. Ik probeerde dat gevoel goed te voelen, en dacht echt dat er wat gebeurde. Totdat ik ineens wat in mijn ooghoek zag en daar voelde. Bleek er dus gewoon een spin over mijn hoofd te lopen.
Debiorah
Debiorah dec 9 '06
Ik heb het heel vaak dat als ik aan een lichtknop kom dat de lampen knappen of niet meer aangaan. En dat ze de volgende dag ook weleens weer aangaan.Kan denk ik ook te maken hebben met of je electrisch geladen bent. Ik ben niet echt thuis op dat gebied maar dat idee heb ik.
Wendy's
Wendy's dec 9 '06
haha.. ons mam heeft altijd dat haar mobiel ineens leeg is als ze aan het bellen is, en dat haar camera het nooit doet en uit valt!! heel veel van die dingetjes
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 10 '06
Geen idee of dat kan. Het kan misschien wel zijn dat je een energieveld verstoord.
Wendy's
Wendy's feb 23 '07
Hier komt weer een nieuw verhaaltje ;)

Vannacht: 23 - 02 - 2007

Even ter informatie: Elke donderdag avond gaat mijn vader biljarten en komt hij snachts pas thuis, dus dan ga ik in zijn waterbed liggen totdat hij thuis is, en dan ga ik naar me eigen bed.

Om 12 uur:
Ik voelde duidelijk aanwezigheid, maar deze keer twijfelde ik of het goed of slecht was. Ik had al een paar keer gevraagd of het weg kon gaan, maar dat deed het niet.
Ik ging slapen, maar werd steeds weer wakker als ik bijna sliep. Toen was ik bijna in slaaptoestand en probeerde het contact te maken met mij, Ik kon haar zien en ze gaf een boodschap aan mij (benk helaas vergeten), het klonk niet menselijk en het klonk als zingen dus ik moest aan een engel denken. Er was heel duidelijk contact. Ik werd weer helemaal wakker.

Het was ondertussen al 1 uur.
Daarna ging ik weer slapen, en ik voelde een hele sterke koude tocht over mijn hele lichaam. Het bleef rond mijn gezicht hangen. En weer werd ik er wakker van. De tocht is de hele tijd gebleven. Ik vroeg weer of het weg wilde gaan, maar dat deed het niet. Het wilde steeds contact met me maken, alleen via telepathie ging het niet zo goed.

Dus ik weer gaan proberen te slapen ;)
Alleen het leek net alsof ik niet sliep maar verder leefde. Volgensmij waren er best veel entiteiten.
Het ging zo: 'Ik was wakker, en voelde een sterke aanwezigheid dat ik me moeder riep. Dus ik mijn moeder geroepen. Tegelijkertijd dat ik mijn moeder riep hoorde ik dat mijn vader met de auto de oprit kwam op rijden. Toen had ik iets nodig uit de badkamer, dus ik naar de badkamer gegaan. Mijn lichaam kon ik bijna niet onder controle houden, het ging heel erg moeizaam! Er werden voorwerpen naar mij gegooit door die aanwezigheid (ik kon het niet zien). Ik ging weer naar bed toe, Ging best moeizaam om naar het bed te lopen, want mijn lichaam werkte niet echt mee. Toen zag ik vonkjes, net alsof er iets in brand vloog. Dus ik naar de woonkamer gerend (waar mijn vader net was binnen gekomen). Die deed er niks aan, en voor ons huis reed net de brandweer weg.
Daarna kwam ik weer bij, het voelde zo echt en het voelde niet als een droom aan. Toen ik dus wakker was begon het allemaal opnieuw.

Het ging zo: Ik was wakker, en voelde een sterke aanwezigheid dat ik me moeder riep. Dus ik mijn moeder geroepen. Tegelijkertijd dat ik mijn moeder riep hoorde ik dat mijn vader met de auto de oprit kwam op rijden. Toen had ik iets nodig uit de badkamer. Ik dacht bij me eigen: 'F*ck WTF is dit nu weer? dit heb ik net nog gedroomd, precies hetzelfde'. Ik was express niet naar de badkamer gegaan, omdat ik het herkende van 10minuutjes geleden. De aanwezigheid en de tocht was er nog steeds.
Ondertussen was het al half 3!!!

Dus zo heb ik een halve nacht wakker gelegen.

Echt heel raar, dat je iets droomd waarvan je denkt dat het geen droom is.. en het daarna echt precies hetzelfde gebeurd!!!!!!!
LPChip
LPChip feb 23 '07
Vaak droom je iets opnieuw als je de boodschap niet hebt begrepen.
Wendy's
Wendy's feb 23 '07
maar eerst had ik het gedroomd.. en toen gebeurde het echt!
Acheliah
Acheliah feb 23 '07
eng maarja ik ben een schijterd
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 24 '07
Heel misschien zijn ze niet helemaal blij hierboven met een aantal dingen die de laatste tijd in je leven gebeurd zijn?

Dit klinkt mij echt een beetje als een wake-up call in de oren. Toch jammer dat je de engelenboodschap niet onthouden hebt. Lijkt mij cruciaal in dit verhaal. Grote kans dat de boodschap herhaalt zal worden. Let dus goed op bij de aankomende dromen en boodschappen. Het is belangrijk dat je doorhebt waar het over gaat en waar het nu tijd voor is geworden.
Mimi*
Mimi* feb 24 '07
Haha ik ook Dinie ;)
Acheliah
Acheliah feb 24 '07
Maar ik ben eerlijk Mimi* ik heb liever een geest over de vloer dan iemand die gek is en levensgevaarlijk als ik mocht kiezen snappie :p
Wendy's
Wendy's feb 24 '07
Jah goeie nims, ik ben benieuwd of ik wat meer te weten krijg.. ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 25 '07
Ja dat zal je. De boodschap kun je in je hart terugvinden.
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki