Een paar dagen geleden had ik een droom die me best bekent voor kwam. Het rare is dat er dingen van ongeveer deze tijd in voor kwamen, en van heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden!! dus beetje zo'n mix van twee tijden.
Ik denk dat deze droom wel een betekenis had, want het kwam erg bekent voor.
Hier komtie:
Mexico??
Ik zat met een paar mensen (weet niet wie, en zag ze ook niet maar wist dat ik met paar andere was) in een luchtballon . En we kwamen terrecht in Zuid-Mexico aan de kust (Ik weet niet waarom ik aan Mexico denk, maar ik weet het gewoon zeker).
Er stonden nergens huizen, gebouwen of hutjes. Het was echt een natuurgebied. Er lagen een heleboel zeehonden aan de kust. We liepen verder door het gras.
Ik wist precies waar je niet moest lopen, omdat het gevaarlijk kon zijn (enge beesten). Het kwam zoooww bekent voor :rolleyes: ! De leeuwen die daar liepen kon ik trouwends aaien, en gingen met mij mee.
Daarna kwamen we op een weggetje uit. Waar een hotelletje stond, het stelde niet veel voor.. echt een -5 sterren hotel (krot). Ik ging daar naar binnen. En was ineens alleen, de rest was ineens weg. Ik hoorde een geluid dus ging weer naar buiten toe. Daar zag ik een indiaan . Hij was aan het jagen. Ik had niet veel met hem gepraat, alleen dat het zielig voor de dieren was om erop te jagen. Ik ging met het gewonde beest terug naar het hotel, daar was ineens mijn vader, moeder & zus. Ik ging het dier verzorgen. Ineens was ik bij een hele grote gevaarlijke rivier, waar wat hyena's op stenen zaten. Ze konden nergens heen want het was een wilde rivier.
toen was mijn droom ineens afgelopen.
Het rare hiervan vind ik dat de plek mij ZO bekent voor kwam!!!
Ook is het raar dat ik geen personen zag, maar alleen de dieren. Ik wist/voelde gewoon dat er in het begin mensen bij me waren en dat het een indiaan was.
Het is mij opgevallen dat ik veel contact met verschillende dieren had.
Ben benieuwd of iemand hier iets over kan vertellen.