Loading...
nl

19 maart extreme maan

Groene_heks
Groene_heks mrt 13 '11
Lightworker Activation
Biggest Full Moon in two decades

On 19 March, the full moon will appear unusually large in the night sky as it reaches a point in its cycle known as 'lunar perigee'. Stargazers will be treated to a spectacular view when the moon approaches Earth at a distance of 221,567 miles in its elliptical orbit - the closest it will have passed to... our planet since 1992
( Site op facebook)

19 maart dit jaar krijgen we een spectaculaire volle maan.
Op die dag staat de maan extra dicht bij de Aarde.
De vorm van de baan van de maan is niet rond maar is een elips.
Dat houdt in dat de maan niet altijd op even grote afstand van de Aarde staat.
Als de maan heel dichtbij staat kan ze dus ook harder *trekken*.
Juist voor deze maan zijn apocalyptische toestanden aangekondigd, als ik dan nu naar Japan kijk denk ik...kan het nog erger dan? Zou het zo zijn dat we komende week weer zoiets gaan meemaken?

Ik hoop toch echt van niet!
Delen:
Emuca
Emuca mrt 13 '11
Ik denk het wel...

Gisteren hebben we het ook over die maan gehad, en dat de maan enorm veel invloed gaat uitoefenen, net zoals de zon. Op een gegeven moment zouden de energiebotsing van maan en zon ervoor zorgen dat de polen weer gaan veranderen...

Ook had hij wel een toffe foto waarin je kon zien dat de aarde inderdaad al aan het schommelen was. Je zag namelijk dat de baan van de zon en de maan niet meer zo mooi recht lag, maar meer een schommelende lemniscaat maakte..

Hij zei ook dat de maan uiteindelijk een andere kleur voor ons zou hebben, regenboogkleurtjes.. Leek me best awesome.
Groene_heks
Groene_heks mrt 13 '11
Ja en de aardbeving van afgelopen vrijdag heeft zeker invloed gehad op de tijd ook las ik.
De Aarde is anders gaan draaien, de dag is iets korter geworden.

Heftig...
Emuca
Emuca mrt 13 '11
Ja en over de gehele aarde zijn diepere breuken ontstaan. Dingen zijn verplaatst en weggezakt.. Dus eigenlijk denk ik dat 19 maart wel weer een heftige dag gaat worden..
Groene_heks
Groene_heks mrt 13 '11
Zouden wij (gekke vraag misschien) als mensen met universele energie daar ook invloed op kunnen uitoefenen denk je?
Emuca
Emuca mrt 13 '11
Als in dat het mee zal vallen?

Nee, dat denk ik niet.. Ik denk dat het hoe dan ook moet gebeuren...

Maar als je kijkt naar de tsunami zijn er relatief weinig slachtoffers gevallen voor het grote bevolkingsaantal dat je daar hebt... De mensen die het halen, halen het sowieso wel denk ik.. Maar de aarde moet nu eenmaal dingen opruimen.. Net zoals in het middenoosten.

En de aanloop is natuurlijk al zo lang bezig.. iedereen speelt zijn eigen rol in dit grote stuk.
admin
admin mrt 13 '11
Ik denk het niet alleen, maar weet het zeker, dat we hier invloed op hebben, omdat wij ook een deeltje zijn van alles.
Kijk maar hoe we de boel zo hebben gekregen dat het nu zo moet gaan.
Dit kunnen we ook omdraaien met zijn allen...
admin
admin mrt 13 '11
Mits het in het plan ligt en in het lot anders niet...
We kunnen alleen maar onze intenties gebruiken voor het goede als het in het grote plan ligt en voorbestemd is.
Anders moet het gewoon zijn gang gaan en plaats krijgen...
Groene_heks
Groene_heks mrt 13 '11
Nou dat bedoel ik eigenlijk niet Bea, ik bedoel meer of we er invloed op kunnen uitoefenen.
De schade beperken zeg maar.
Emuca
Emuca mrt 13 '11
Even de site opgezocht waar de meneer van gister allerlei dingen plaatst... Dit is een artikel over de gevolgen van Japan op Rusland:

Japan Earthquake Triggered Volcano Eruption In Russia?
March 11, 2011 in Earthquakes, Volcanoes.


The major earthquake that hit Japan today may have just triggered some volcanoes in Russia as well. While reports are still vague on the incident, there is a strong correlation between the two occurrences. In Russia, there are reports that earthquakes where felt during the eruption.


According to dziennik pl world (translated):

In the Russian Far East, there has been a strong volcanic eruption. The air got a great cloud of volcanic dust, which can pose a threat to air traffic in the region.

Local experts warn that, dust can rise up to a height of seven kilometers.

Explosions were accompanied by minor earthquakes. Russian service monitoring the activity of cones, however, ensure that the implemented measures guarantee the safety of residents of neighboring towns.

According to Russian media reports, the first cloud of dust covered the city of Ust-Kamczatsk. Over five thousand people are forced to stay at home. The authorities have recommended the strict ban on opening windows.

The population, however, was not evacuated, and experts say that the dust does not constitute a great danger. Despite this, from Thursday, all offices of state institutions and organizations have suspended work – except in cases of emergency. For some time, also closed roads in the region.

While this eruption does not seem to be a significant threat to the people in Russia, the fact that an earthquake in Japan could have triggered a volcano eruption in Russia does have some significance.

http://the-embassadorion.blogspot.com/
Emuca
Emuca mrt 13 '11
Oh wat ben ik blind! Daaronder staat iets over de maan!

Japan earthquake and tsunami: Did closeness of Moon to Earth spark disaster?

by Mike Swain, Daily Mirror 12/03/2011


The Japanese tsunami came just days after warnings that the closeness of the Moon to Earth could cause tidal waves, volcanic eruptions and earthquakes.

On March 19, the Moon will be at its closest since 1992, at just 221,567 miles away, and some claim its gravitational pull will bring continuing chaos.

The theory is that the “supermoon” will cause shifts in the Earth’s surface. Previous supermoons took place in 1955, 1974, 1992 and 2005 – all years of extreme weather, supporters of the theory claim.

The Boxing Day tsunami that killed hundreds of thousands of people in Indonesia happened two weeks before the January 2005 supermoon.

Advertisement - article continues below »

And on Christmas Day 1974, Cyclone Tracy laid waste to Darwin, Australia.

Three days ago, US astrologer Richard Nolle warned about the supermoon, a term he coined in 1979. He said they “have a historical ­association with strong storms, very high and extreme tides and also earthquakes”.

But seismologist Professor George Helffrich of Bristol University branded the theory “nonsense”. He added: The moon has no significant effect on ­earthquake-triggering.”

John S Whalley, geoscience programme manager at the University of Portsmouth, said: “There is no established ­correlation. It is all too easy, with hindsight, to link major ­earthquakes to variations in all sorts of parameters.”



Read more: http://www.mirror.co.uk/news/most-popula.../#ixzz1GPQCpepb
Go Camping for 95p! Vouchers collectable in the Daily and Sunday Mirror until 11th August . Click here for more information
Groene_heks
Groene_heks mrt 13 '11
Grappig hi hi, die zin onderaan, go camping....hell no!! lol
Emuca
Emuca mrt 13 '11
HAHAHA. Die had ik niet eens gezien.
Mimosa
Mimosa mrt 13 '11
Ik denk inderdaad dat dit allemaal samenhangt. En dat er nog meer te verwachten is.
Zover ik het begrijp kunnen we wel invloed uitoefenen door middel van universele energie. Daar ben ik en met mij heel veel andere mensen mee bezig. Maar niet in de zin dat we gebeurtenissen zouden kunnen voorkomen, wel het verloop ervan.
admin
admin mrt 13 '11
wink
Sundance
Sundance mrt 13 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Grappig hi hi, die zin onderaan, go camping....hell no!! lol

Nee?
en ik wou nog wel aanbieden hier; caravan in de aanbieding, bij ons in de tuin. hahaha. wink

toen ik de beelden zag van de vloed, op tv, ben ik in m,n gedachten voor de golven gaan staan met m,n armen wijdt gespreidt en heb het land met hun mensen, dieren en natuur, achter me in een goud/gele beschermende koepel gezet.
gast
gast mrt 13 '11
Ik hoop dat het allemaal wel mee gaat vallen want ik ben dat weekend helemaal alleen thuis. Manlief gaat een weekendje met z'n vliegvrienden naar Aruba......
Emuca
Emuca mrt 13 '11
Je komt er wel zonder kleerscheuren doorheen hoor Gast... weet ik zeker!
Damien
Damien mrt 15 '11
Ik ben het met Mimosa eens, We kunnen niet veranderen wat gaat gebeuren maar er alleen maar mee om leren gaan. Er zullen dingen gebeuren maar nu ligt het aan de mensheid hoe het verloop zal zijn. We zullen op elkaar moeten passen zolang we dat doen kunnen we alles aan. Helaas is de mensheid alleen vaak alleen bezig met zichzelf. Gelukkig zie je wel dat er een eenheid gevormd wordt. China, een land met een lange en slechte geschiedenis met Japan heeft nu ook hulp aangeboden en zo zijn er meerdere landen die oude problemen aan de kant zetten. Ik ben alleen wel heel benieuwd wat 19 maart gaat brengen ik hoop dat we er doorheen komen.
Serenity
Serenity mrt 15 '11
Door die maan…
Heb ik daarom een misselijkmakend gevoel in mijn lijf.
Een gevoel van onmacht en dat het universum mij bekkenproblemen heeft gegeven zodat ik verplicht rust en slaap tot me neemt…met dat op bed gelig bedoel in ook soms mee dat ik dan uren lang mijn ogen dichtknijp in de hoop dat ik ga slapen of ik lig te staren naar het plafon.
Anyway het schijnt ook een soort van meditatie te zijn…misschien is dat meer nodig deze tijd misschien heel onbewust treed ik uit en ben ik hard bezig aan de andere kant van de wereld!
Wie weet?!?!?!?!
Het is wel een mooie gedachten gang vind ik en voor de rest mag ik wat vaker stil gaan staan bij mijn goede gezondheid en die ook koesteren ipv iedere keer blijven door gaan.
Op een dag pakt je lichaam je terug en roept het op een overtuigende manier jezelf halt toe denk ik.
Pagina's: 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki