Loading...
nl

Tintelingen /prikkels..

Mimosa
Mimosa mrt 13 '11
Zover ik begrepen heb, waren er 2 strengen dna actief en waren de andere 10 virtueel aanwezig, maar niet actief. Die strengen worden nu geactiveerd.
Al moet ik zeggen dat er veel tegenstrijdige verhalen in omloop zijn. En eigenlijk maakt het mij ook helemaal niet uit. Waar het om gaat is dat we van 2 naar 12 gaan gedurende onze ontwikkeling.
jannie
jannie mrt 13 '11
ohhhhhhhhh lieve lieve mensen..ik log nu in...en zie dat er een hele discussie is ontstaan ..oeps..schrik een beetje van de toon die de muziek maakt..
De onrust die onder de mensen leeft..uit zich op een manier die we helemaal niet willen..Ik persoonlijk heb de afgelopen dagen zo van jullie kennis genoten..en geleerd..! Vanuit ieder zijn eigen visie ..kennis..geloof..en inzicht..
Dat mag er zijn...alleen op die manier kunnen we groeien ...en ons verbindenin liefde en vertrouwen..!
Elk antwoord op een vraag is een anvulling die je mag en kan gebruiken als die op dat moment voor jou belangrijk is..
De wereld is in rep en roer..en gebeurd veel..te veel..en dat zorgt voor veel onrust..pak elkaar bij de hand...durf elkaar aan te voelen. elkaar te respecteren...ik hou van jullie...lieve warme groet Jannie
Emuca
Emuca mrt 13 '11
Doch wat zouden de voordelen van 12 strengen zijn tenopzichte van 2, die wij nog niet eens ten volle benutten... naast de kans op meer schrijffouten?
Tinne
Tinne mrt 13 '11
Dank je wel Jannie! Ik hou ook van jou! excuus aan jou, voor de situatie hier die we niet hadden voorzien!
Mimosa
Mimosa mrt 13 '11
Hoewel ik er nu best veel over gelezen heb, geloof ik niet dat het heel veel duidelijker geworden is. Ik heb het gevoel dat die 12 strengen dna zich ontwikkelen uit de delen dna die niet gebruikt worden binnen de 2 strengen dna. Of dat mogelijk is weet ik niet hoor, maar dat zegt mijn gevoel me. Om eerlijk te zijn, is het hele dna gebeuren behoorlijk ver van mijn bed.

Jannie, je hebt het heel mooi verwoord.
Tinne
Tinne mrt 13 '11
Origineel bericht van: Emuca
Kijk en nu benader je het vanaf een persoonlijke en veel openere manier Tinne! En dat komt allemaal omdat je het zinsdeel 'voor mij' gebruikt in plaats van 'er zijn'.



Ik bedoelde zeker niet dat je je inzichten los moest laten, maar dat je manier van schrijven suggereert dat jou mening de waarheid is en dat wij kunnen lullen als brugman maar er nooit tussen zullen komen.


ik denk dat je van het onderwerp 'mening als waarheid" dat je naar mij toe schrijft, beter een apart topic kunt maken, Emmy, als moderator! dat is het beste, vind ik. Want het onderwerp is boeiend genoeg..
Als ik namelijk achter iets sta,achter inzichten, dan zal ik dat ook schrijven!
Het gaat nu niet meer over DNA, maar over inzichten en hoe die over te brengen en daar achter staan.
Heb jij al dingen geschreven op Merudi die waar zijn? ik denk het wel.. ik ga er dan ook vanuit dat je dan schrijft vanuit die waarheid die je dan "hebt"!
Als je schrijft dat je het ergens hebt gelezen maar niet zeker weet, dat kan, dat doe ik ook, en dan zal ik de eerste zijn die daar iets meer over wens te weten, en zal schrijven dat ik het niet weet of niet zeker ben.
van op het moment dat ik iets weet dat waar is, dan zal ik vanuit die waarheid spreken. Want dan twijfel ik niet (meer). En ik hoop dat meerder mensen schrijven vanuit hun weten! Ik hou daar ook van!
ik vind het zelf vreemd dat dit beoordeeld wordt als beterweten,en ik voel echt een beoordeling naar me toe van jou kant.
wij mensen, we weten veel.. we zijn allemaal intelligent! laten we die intelligentie gebruiken, om achter dat wat je werkelijk weet te staan! Iets dat je nog niet weet, kan je dan ook niet neerpennen.
gast
gast mrt 13 '11
Tinne, hoe is jou waarheid over de twaalf strengen tot stand gekomen? Heb je het zelf onder de microscoop gezien dat er twaalf strengen zijn bij een mens? Ik wil niet beweren dat je geen gelijk hierin hebt maar ik kan het me niet voorstellen omdat ik het zelf niet gezien heb. Ik kan me wel voorstellen dat er in de "andere" energie lichamen van de mens ook dna aanwezig is en dat die nu geactiveerd worden. Dus niet zozeer in het fysieke lichaam 12 strengen maar paren dna sterngen in de 5 andere energie lichamen van de mens. Maar ook hier heb ik geen bewijzen van en is het dus een speculatie van mijn kant indeze.

Toch zou ik graag van jou willen horen hoe jij tot het weten indeze bent gekomen.
Emuca
Emuca mrt 13 '11
lieve Tinne het is niet mijn bedoeling om je te beoordelen! Echt niet.

Op een of andere manier zegt iets in mij dat ik er zo bijtend op moet reageren om een soort openheid voor andere te creeren.. misschien is dat zodat mensen een openheid krijgen en verschillende open meningen van mensen.. waar ook op te reageren valt...

Ik hou ervan als meningen, hoe waar ze ook zijn, geschreven worden als een mening... ik zal ook vast wel waarheden schrijven.. ik schrijf uit mezelf en denk nooit bij het schrijven: ja dit is waar! Maar 'dit vind ik, dit denk ik.'
En op die manier schrijf ik het dus ook...

Maargoed, ik weet niet of er interesse is naar een topic over mening als waarheid, want het komt in vele topics al naar voren.. dacht ik te herinneren... dus laten wij verder gaan met waar dit topic over gemaakt is, tintelingen en prikkels... met als vervolg het menselijke genoom.
Groene_heks
Groene_heks mrt 13 '11
Origineel bericht van: Tinne
Origineel bericht van: Groene heks
Mooie kaart Ajada!

Ik persoonlijk heb heel veel liefde voor Tinne, het moge duidelijk zijn dat dat hier los van staat.
Tinne blijft altijd een speciaal plekje hebben in mijn hart, wat er ook gebeurd is in het verleden en wat de toekomst ook brengt smile


Ik vermoed dat ik weet waarom je het tegen Ajada zegt, en niet rechtstreeks tegen mij,
Ik weet namelijk dat je liefde er voor me is, en jij weet dat ik dat weet.
Die liefde is er van mij voor jou ook, Karin. En ik denk dat je dàt vergeten bent!
toch is het zo..
ik heb het idee dat je het liedje dat ik je eens toestuurde, tussen enkele "stormen " door hier op merudi, van mij naar jou toe, ooit hebt overgekeken,
daarom plaats ik hem nogmaals hier, er is in deze gevoelens ook niets verandert in m'n hart naar jou toe!

klik


Nee hoor Tinne ben ik niet vergeten.
Mijn gevoel is alleen dat jij je waarheid een beetje opdringt en dat irriteerd mij, er moet ruimte zijn voor allerlei meningen en waarheden en voor mijn gevoel is dat hier even niet en dat vind ik er jammer.
En dat kan ik los zien van houden van, ik kan mijn gevoel spuien zonder het houden van te vergeten.
Groene_heks
Groene_heks mrt 13 '11
Origineel bericht van: jannie
ohhhhhhhhh lieve lieve mensen..ik log nu in...en zie dat er een hele discussie is ontstaan ..oeps..schrik een beetje van de toon die de muziek maakt..
De onrust die onder de mensen leeft..uit zich op een manier die we helemaal niet willen..Ik persoonlijk heb de afgelopen dagen zo van jullie kennis genoten..en geleerd..! Vanuit ieder zijn eigen visie ..kennis..geloof..en inzicht..
Dat mag er zijn...alleen op die manier kunnen we groeien ...en ons verbindenin liefde en vertrouwen..!
Elk antwoord op een vraag is een anvulling die je mag en kan gebruiken als die op dat moment voor jou belangrijk is..
De wereld is in rep en roer..en gebeurd veel..te veel..en dat zorgt voor veel onrust..pak elkaar bij de hand...durf elkaar aan te voelen. elkaar te respecteren...ik hou van jullie...lieve warme groet Jannie


Kan er in een discussie geen liefde zijn dan?
Ik denk juist van wel! Zoete broodjes krijg ik niet door mijn keel.
Groene_heks
Groene_heks mrt 13 '11
Nee Emmy, jij oordeelt niet.
Ik heb het idee dat we niet begrepen worden, ook in liefde kun je een discussie voeren.
Niemand heeft een sneer gekregen en er is respect voor elkaar.
En dat moet kunnen vind ik.
Lena
Lena mrt 13 '11
Origineel bericht van: gast
Tinne, hoe is jou waarheid over de twaalf strengen tot stand gekomen? Heb je het zelf onder de microscoop gezien dat er twaalf strengen zijn bij een mens? Ik wil niet beweren dat je geen gelijk hierin hebt maar ik kan het me niet voorstellen omdat ik het zelf niet gezien heb. Ik kan me wel voorstellen dat er in de "andere" energie lichamen van de mens ook dna aanwezig is en dat die nu geactiveerd worden. Dus niet zozeer in het fysieke lichaam 12 strengen maar paren dna sterngen in de 5 andere energie lichamen van de mens. Maar ook hier heb ik geen bewijzen van en is het dus een speculatie van mijn kant indeze.

Toch zou ik graag van jou willen horen hoe jij tot het weten indeze bent gekomen.


een hele interessante vraag want waarom het een wel en het ander niet...
Tinne
Tinne mrt 13 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Niemand heeft een sneer gekregen en er is respect voor elkaar.

Dan hoop ik dat je nu ook weet, dat ik niet op je rug zit, noch " je moet hebben" of wat dan ook. Iets triggert je, en dat is bij jezelf te zoeken.
Hoe je omgaat met het gevoel, naar jezelf toe..laat ik aan jou over. Dat is ook respektvol naar je toe!
Persoonlijk weet je wel, dat het kado'tjes zijn en dat je ermee groeit!
Voor de rest laat ik het nu los.. het is goed zoals het is en was!
Veel liefs aan je en aan iedereen.

Tinne.
Tinne
Tinne mrt 13 '11
Origineel bericht van: Lena
Origineel bericht van: gast
Tinne, hoe is jou waarheid over de twaalf strengen tot stand gekomen? Heb je het zelf onder de microscoop gezien dat er twaalf strengen zijn bij een mens? Ik wil niet beweren dat je geen gelijk hierin hebt maar ik kan het me niet voorstellen omdat ik het zelf niet gezien heb. Ik kan me wel voorstellen dat er in de "andere" energie lichamen van de mens ook dna aanwezig is en dat die nu geactiveerd worden. Dus niet zozeer in het fysieke lichaam 12 strengen maar paren dna sterngen in de 5 andere energie lichamen van de mens. Maar ook hier heb ik geen bewijzen van en is het dus een speculatie van mijn kant indeze.

Toch zou ik graag van jou willen horen hoe jij tot het weten indeze bent gekomen.


een hele interessante vraag want waarom het een wel en het ander niet...


Hoezo, Lena .. wat bedoel je met waarom het een wel en het ander niet?
Tinne
Tinne mrt 13 '11
Origineel bericht van: gast
Tinne, hoe is jou waarheid over de twaalf strengen tot stand gekomen? Heb je het zelf onder de microscoop gezien dat er twaalf strengen zijn bij een mens? Nee, natuurlijk niet.. ik denk wel dat je weet dat ik dat niet onder een microskoop heb gezien!

Ik wil niet beweren dat je geen gelijk hierin hebt maar ik kan het me niet voorstellen omdat ik het zelf niet gezien heb.
Nee, ik heb het zelf ook niet gezien, dus. Ben je iemand die eerst bewijzen nodig heeft om iets te weten, of iets waar is, of iets bestaat? In deze transformerende tijd zal je heel wat tegenkomen dat toch wel kan onderzocht worden maar niet alles zal kunnen bewezen worden. Sommige dingen zijn wat ze zijn..natuurlijk is er ivm DNA onderzoek bezig


Ik kan me wel voorstellen dat er in de "andere" energie lichamen van de mens ook dna aanwezig is en dat die nu geactiveerd worden. Dus niet zozeer in het fysieke lichaam 12 strengen maar paren dna sterngen in de 5 andere energie lichamen van de mens. Maar ook hier heb ik geen bewijzen van en is het dus een speculatie van mijn kant indeze.

Toch zou ik graag van jou willen horen hoe jij tot het weten indeze bent gekomen.


Allereerst een "weten" dat er een activatie is van de DNA strengen, via m'n heldervoelendheid en sensitiviteit. Ik wil me best aan een onderzoek onderwerpen, hoor, door dokters om te kijken hoeveel DNA er bij me of bij anderen zijn geactiveert al.

Daarnaast via inzichten door derden.

Hier interessant filmpje


er is nog een filmpje zoek ik zodadelijk op.


gast
gast mrt 13 '11
Tinne, betrek je Lena's vraag nu op jou? Volgens mij is het een vraag naar mij zoals ik het interpreteer.....maar ik kan het natuurlijk mis hebben wink

Maar ik zou wel nog graag een antwoord op mijn vraag aan jou willen, Tinne.
gast
gast mrt 13 '11
Ok'e we hebben een crosspost gehad. Bedankt voor je antwoord Tinne.
Nee ik neem niets klakkeloos aan, wie het ook mag beweren. En of de mens nu wel of niet 12 strengen dna heeft en op welke manier die er zouden zijn maakt voor mij niet uit. Het gaat er mij om hoe de mens omgaat met wat tot hem/haar komt in zijn bewustzijn.
Tinne
Tinne mrt 13 '11
Origineel bericht van: gast
Ok'e we hebben een crosspost gehad. Bedankt voor je antwoord Tinne.
Nee ik neem niets klakkeloos aan, wie het ook mag beweren. En of de mens nu wel of niet 12 strengen dna heeft en op welke manier die er zouden zijn maakt voor mij niet uit. Het gaat er mij om hoe de mens omgaat met wat tot hem/haar komt in zijn bewustzijn.


Hier het volgende filmpje!
gast
gast mrt 13 '11
Neem je alles dan klakkeloos aan van een goeroe?
Tinne
Tinne mrt 13 '11
Nee niet van "een " goeroe gast, wel van Paramahamsa Nithyananda Gast!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki