Loading...
nl

Tintelingen /prikkels..

Emuca
Emuca mrt 13 '11
Tinne, junkDNA/nonsense DNA ligt op de 2 bekende strengen, niet om niet bekende strengen.
Emuca
Emuca mrt 13 '11
Overigens wil ik nu geen messen in iemands rug steken, maar Tinne, ik snap wel waarom Karin je zo benaderd... Je schrijft immers op de toon alsof je het allemaal wel beter weet en jou kennis wet is. Alsof jij boven ons allemaal staat en geen dingen meer van andere wil aannemen. Natuurlijk hoeft dit niet zo te zijn, maar zo komt je manier van benaderen op mij over.
Tinne
Tinne mrt 13 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Origineel bericht van: Tinne
Origineel bericht van: Groene heks
Oh neem me niet kwalijk Tinne....
Ik meen toch echt dat iedereen er twee heeft die gewoon actief zijn vanaf de geboorte.
Ik weet wel dat er mensen zijn gevonden die er schijnbaar drie hebben, maar vier???

Maar ik buig voor jouw enorme wijsheid Tinne.....

Ik zou het wel erg op prijs stellen als je wat minder op mijn nek zat smileno offense.


ik zit niet op je nek, hoor.. dat denk je maar, en ik lees een vorm van spot in je
" ik buig voor jou enorme wijsheid Tinne" daarin spot je met me.
ik vermoed dat je alles wat ik ga schrijven gaat zien als iemand die op je nek zit?
Toch, doe ik dat echter niet, ik schrijf gewoon wat ik weet over DNA..



ivm de DNA..
Er zijn twaalf stringen, die zijn in de loop der tijden ge-deactiveerd,
daarvan zijn er maar steeds 2 in actie geweest,
en nu wordt de rest van de DNA stringen geactiveert!
er worden er dus geen nieuwe bijgemaakt, zoals men denkt, de bestaande - die dus junk-dna of zoals jullie het noemen nonsens-Dnd - worden opnieuw geactiveert.


Tinne je geeft mij dat gevoel wel, dus geef ik dat aan.
je kunt zeggen dat je het niet doet maar vanaf het moment dat ik weer actief ben heb je op praktisch alles wat ik schrijf commentaar.
Dus.
Volgens mij is het mijn goed recht om aan te geven dat ik dat niet prettig vind.
Ik bedoel niet te zeggen dat je alles moet accepteren wat ik zeg, maar please geef me een beetje ruimte.


Je schrijft een heleboel commentaar naar mij hoor,
je schrijft dat ik op je nek zit, "je moet me wel hebben, tinne" schrijft je, of iets anders, ( mierenneuk ofzoiets)
je weet niet dat je daarmee mij en anderen eveneens ,in een bepaalde hoek aan het duwen bent, figuurlijk dan.
je snapt niet dat je eigen gevoel naar me toe, mij geen ruimte geeft om te schrijven over onderwerpen, zonder mij te laten aanvoelen dat je dat als " op je nek zitten " aanvoelt,
ik verbaas me daar over hoor.
Tinne
Tinne mrt 13 '11
Origineel bericht van: Emuca
Overigens wil ik nu geen messen in iemands rug steken, maar Tinne, ik snap wel waarom Karin je zo benaderd... Je schrijft immers op de toon alsof je het allemaal wel beter weet en jou kennis wet is. Alsof jij boven ons allemaal staat en geen dingen meer van andere wil aannemen. Natuurlijk hoeft dit niet zo te zijn, maar zo komt je manier van benaderen op mij over.


Overigens wil je geen messen in iemans rugsteken, Tinne maar...? das een hele vreemde zin.
Ik weet het niet beter, ik schrijf wat ik weet en twijfel niet aan wat ik weet! dat is een verschil.
Groene_heks
Groene_heks mrt 13 '11
Ja hoor, schuif het maar naar mij.
Je hebt helemaal gelijk smile
Groene_heks
Groene_heks mrt 13 '11
Origineel bericht van: Emuca
Overigens wil ik nu geen messen in iemands rug steken, maar Tinne, ik snap wel waarom Karin je zo benaderd... Je schrijft immers op de toon alsof je het allemaal wel beter weet en jou kennis wet is. Alsof jij boven ons allemaal staat en geen dingen meer van andere wil aannemen. Natuurlijk hoeft dit niet zo te zijn, maar zo komt je manier van benaderen op mij over.


Bij mij ook, vandaar dat ik dit ook zo schrijf.

Maar ik ga liever back on topic.
Zonde van mijn energie.

Ik vind dat dna wel kei interessant!
Ook als je leest wat mensen gewaarworden en hoe het werkt als je in de buurt komt van iemand waarbij die extra streng dus aanwezig zou zijn.
Groene_heks
Groene_heks mrt 13 '11
Thanks Lily!
Emuca
Emuca mrt 13 '11
Origineel bericht van: Tinne
Origineel bericht van: Emuca
Overigens wil ik nu geen messen in iemands rug steken, maar Tinne, ik snap wel waarom Karin je zo benaderd... Je schrijft immers op de toon alsof je het allemaal wel beter weet en jou kennis wet is. Alsof jij boven ons allemaal staat en geen dingen meer van andere wil aannemen. Natuurlijk hoeft dit niet zo te zijn, maar zo komt je manier van benaderen op mij over.


Overigens wil je geen messen in iemans rugsteken, Tinne maar...? das een hele vreemde zin.
Ik weet het niet beter, ik schrijf wat ik weet en twijfel niet aan wat ik weet! dat is een verschil.


Wat is er vreemd aan mijn zin? Die zegt toch precies waar het op staat?
Toch komt het over op dat jij je weten niet zou willen aanpassen voor welke inbreng andere mensen hebben.. En dat kan voor sommige mensen best frustrerend overkomen omdat de kennis die zij hebben dan lijkt worden weggewuifd.. en dat komt over als: ik weet het toch allemaal beter!
Tinne
Tinne mrt 13 '11
Origineel bericht van: Emuca
[quote=Tinne Wat is er vreemd aan mijn zin? Die zegt toch precies waar het op staat? dat je NU geen messen in iemand rug wil steken, ja als je vind dat dat een uitdrukking is dat zegt waar het op sta dat vind ik inderdaad vreemd ja.
Toch komt het over op dat jij je weten niet zou willen aanpassen voor welke inbreng andere mensen hebben waarom moet ik overkomen alsof ik m'n weten wil aanpassen aan de inbreng van anderen? .. En dat kan voor sommige mensen best frustrerend overkomen omdat de kennis die zij hebben dan lijkt worden weggewuifd.. en dat komt over als: ik weet het toch allemaal beter!

Lijkt zeg je! .. als mensen achter hun inzichten staan, dan is toch fantastisch!Daar gaat het toch om..
dat kan ik alleen maar aanmoedigen. Wie, doordat iemand zijn inzichten en wat ie weet duidelijk naar voren drukt, zich gefrustreerd voelt, dan is dat een heel goed punt om nog sterker te leren staan, in datgene waar je voor staat.
Dat heb ik ook geleerd! En heb ik ook nog te leren, bij wijle.
Emuca
Emuca mrt 13 '11
Je steekt een mes in iemands rug als je heel plotseling tevoorschijn komt en commentaar hebt.. dat leek mij enigszins wel duidelijk?

Ik had zelf verwacht dat er meer openheid bij jou in zou zitten Tinne.. in plaats van dat je alleen maar achter je eigen inzichten staat.
Mimosa
Mimosa mrt 13 '11
Ik denk dat heel wat mensen dit herkennen. Al zal niet iedereen zich er bewust van zijn. In elk geval is het voor mij ook heel herkenbaar.
admin
admin mrt 13 '11
Dit is de kaart die ik trok nadat ik dit topic had gelezen...

De kaart heet liefde...

Merudi


XIII. LIEFDE

Liefde, onvoorwaardelijke liefde. Mensen hebben het er moeilijk mee. Je kunt spreken van onvoorwaardelijk respect. Sommige vriendschappen en relaties zijn uit elkaar gegroeid. Het kost pijn en verdriet om dat toe te geven. Openheid is hierin belangrijk. Er wordt te weinig gecommuniceerd tussen mensen. Als er openheid is in vriendschappen kun je op een zeker moment, na vele pogingen, misschien samen besluiten dat de vriendschap niet langer meer een aanvulling is op je leven. Dat betekent dan onvoorwaardelijke liefde en respect. Je kunt elkaar loslaten en de goede herinneringen bewaren. Maar wij blijven vaak hangen in wat de een de ander heeft aangedaan. Zie het als emotionele en spirituele groei. Dingen gebeuren niet voor niets. Het 'blijven hangen' in een vriendschap die je niet meer dient, leidt altijd tot oneerlijkheid. Je belt afspraken af, of je bent niet duidelijk over waarom je iemand eigenlijk niet meer wilt zien. Je gaat met een ander praten over de een en probeert je gelijk te halen. Je kunt natuurlijk ook gewoon besluiten iemand de waarheid te vertellen betreffende je gevoelens zonder er anderen in te betrekken. Maar wij mensen hebben bepaalde normen en waarden geleerd: wat je wel en niet 'kunt maken'. En zo zijn we steeds verder van elkaar af komen te staan en leeft ieder op zich.

Meditatie

Ga met je aandacht naar je hart. Hul jezelf in de kleur groen. Stel jezelf de ander voor. Wat zou jij willen zeggen dat je niet persoonlijk kunt zeggen? Welk gevoel zou je willen delen? Verpak deze woorden en gevoelens in een stralend licht en geef dat tijdens de meditatie vanuit je hart aan de desbetreffende persoon.
Serenity
Serenity mrt 13 '11
Ja hé die tintelingen over je lichaam of prikkels op je kruin, ik zit me te bedenken dat ik die prikkelingen van chakra naar chakra kreeg van onder naar boven….wauw!

Quote:

Door Prasadam op donderdag, 28 oktober 2010 (10:52)
Ik lees dat er veel mensen tijdens de meditatie tintelingen hebben in verschillende delen van het lichaam. Wat is de betekenis van deze tinteling? En verschilt de betekenis hiervan per lichaamsdeel?

De BreinRitme meditaties zijn uiterst efficiënte instrumenten die aangeven hoe het met de lichamelijke en geestelijke conditie van de beoefenaar gesteld is.

Mediteren is een soort van oefenen om een ontwikkeling te stimuleren, en als je systeem daar niet aan gewend is, niet ontvankelijk voor is, kunnen er reacties komen die vreemd aandoen.

Tijdens de meditaties verplaatsen we onszelf vaak naar net een stapje verder in onze geestelijke, mentale en spirituele ontwikkeling. Niet alle delen van ons lichaam en onze geest zijn daar op voorbereid, en geven als reactie soms signalen af als de tinteling waar je over spreekt. Andere signalen die veelvuldig voorkomen zijn oa. in slaap vallen, geïrriteerd raken, een energiek gevoel, of juist het tegenovergestelde, een wat vermoeid gevoel. een licht gevoel in je hoofd, beelden en voorstellingen in je fantasie, gevoelens van liefdevolheid, en nog veel meer. Eigenlijk is er maar een goed antwoord op je vraag: Wat je reactie ook is, het is juist díe reactie die voor jou op dat moment in je leven de juiste is in het proces van je eigen groei.

Ook bij ingrijpende relax-oefeningen kan het lichaam soms anders reageren. Delen zijn vaak niet gewend aan ontspanning en hebben menigmaal zelfs de neiging het tegenovergestelde te doen en te verkrampen alvorens toe te geven aan de ontspanning. Tintelingen zijn daar een variant op.

Meditatie is zo’n natuurlijke methode dat het gewoon uitgesloten is dat er negatieve gevolgen aankleven. Alleen bij mensen die een met epilepsie te maken hebben wordt afgeraden om gebruik te maken van de BreinRitme methode. Voor hen is het verstandig om de langzaamaan methode van de traditionele meditaties te praktiseren. Ik denk bv. aan Transcendente Meditatie , Zen Meditatie , Vipassana, of soortgelijke methodes.

Misschien overbodig, maar tintelingen komen ook voor wanneer een lichaamsdeel “slaapt”. Dat verschijnsel wordt veroorzaakt wanneer de bloeddoorstroming bekneld raakt. Dat kan gebeuren wanneer je bijvoorbeeld in een houding zit die je niet gewend bent, of wanneer je té lang in dezelfde, ongemakkelijke houding zit. Remedie: andere positie kiezen.

Ontdekken is deel van de reis.
Tadaaaa
Groene_heks
Groene_heks mrt 13 '11
Mooie kaart Ajada!

Ik persoonlijk heb heel veel liefde voor Tinne, het moge duidelijk zijn dat dat hier los van staat.
Tinne blijft altijd een speciaal plekje hebben in mijn hart, wat er ook gebeurd is in het verleden en wat de toekomst ook brengt smile
Tinne
Tinne mrt 13 '11
Dank je wel Ajada voor de mooie kaart!
ik heb deze getrokken.

kaartje!
admin
admin mrt 13 '11
tnxx Groene Heks en jij trok ook een mooie kaart Tinne
Tinne
Tinne mrt 13 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Mooie kaart Ajada!

Ik persoonlijk heb heel veel liefde voor Tinne, het moge duidelijk zijn dat dat hier los van staat.
Tinne blijft altijd een speciaal plekje hebben in mijn hart, wat er ook gebeurd is in het verleden en wat de toekomst ook brengt smile


Ik vermoed dat ik weet waarom je het tegen Ajada zegt, en niet rechtstreeks tegen mij,
Ik weet namelijk dat je liefde er voor me is, en jij weet dat ik dat weet.
Die liefde is er van mij voor jou ook, Karin. En ik denk dat je dàt vergeten bent!
toch is het zo..
ik heb het idee dat je het liedje dat ik je eens toestuurde, tussen enkele "stormen " door hier op merudi, van mij naar jou toe, ooit hebt overgekeken,
daarom plaats ik hem nogmaals hier, er is in deze gevoelens ook niets verandert in m'n hart naar jou toe!

klik
Tinne
Tinne mrt 13 '11
Origineel bericht van: Emuca
Ik had zelf verwacht dat er meer openheid bij jou in zou zitten Tinne.. in plaats van dat je alleen maar achter je eigen inzichten staat.


Ik lees dit als, waarom laat je jouw inzichten niet los, en sta je achter die van ons?
en dat je dat dan als openheid aanziet!
doch Emmy, voor mij is het zo dat er twaalf stringen zijn, die er altijd al zijn geweest,
dat er heel lange tijd er maar twee werken, (bij uitzondering, meer strengen) en dat de andere strengen nu geactiveert worden, de strengen die er reeds al zijn.
Daar blijf ik bij, het is me intuitief aangeboden dat inzicht, en is al bevestigd,
Ik zal eens even zoeken op Google of er gelijklopende info is, voor wie daarin geinteresseerd is.
Emuca
Emuca mrt 13 '11
Kijk en nu benader je het vanaf een persoonlijke en veel openere manier Tinne! En dat komt allemaal omdat je het zinsdeel 'voor mij' gebruikt in plaats van 'er zijn'.

Ik bedoelde zeker niet dat je je inzichten los moest laten, maar dat je manier van schrijven suggereert dat jou mening de waarheid is en dat wij kunnen lullen als brugman maar er nooit tussen zullen komen.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki