Loading...
nl

Tintelingen /prikkels..

jannie
jannie mrt 12 '11
Wie ervaart er ook hevige tintelingen/prikkels in zijn lichaam..?
Niet pijnlijk of zo..maar"zomaar "door je hele lichaam..benen..armen..die ook van binnen warm aanvoelen...
Dan weer tintelingen in handen/vingers...enorme koude en warme handen..
Tintelingen..in mijn gezicht met name onder de ogen..
Een warm gevoel rond de borststreek..
Tintelingen in/rond de stuitchacra..?
Ook zijn er uren dat ik ze niet voel..het wisselt enorm .
Ik ben benieuwd...liefs jannie
Delen:
Tinne
Tinne mrt 12 '11
ja hoor, maar niet zozeer rond de stuitchakra, eerder meer m'n voorhoofd chakra en zevende chakra,
Het is al jaren zo.. dus maakt niet uit voor mij, ik ga ervanuit dat dit komt doordat de DNA strengen geactiveert worden.
Groene_heks
Groene_heks mrt 12 '11
Jaaaa gekriebel inderdaad!

Maar dna strengen zijn al actief toch? Het verhaal is toch dat de dna strengen worden veranderd (niet geactiveerd bedoel ik dan) vanwege alle veranderingen anno 2012?

Is het niet gewoon simpel dat je de activiteit in en rond je chakra voelt? Zo is het mij tenminste altijd uitgelegd.
Dat je kunt voelen dat ze actief zijn?
Voor mijn gevoel is kriebelen dat er iemand contact probeert te maken en tintelen is een actief chakra.
Maar dat is wel mijn persoonlijke beleving, ik kan me voorstellen dat ieder dit anders interpreteert.


Effe knippen en plakken hoor....;)

http://www.crystaldimensions.nl/nicoappelmanvoorbij2012.php
Tinne
Tinne mrt 12 '11


niet alle dna-strengen zijn actief.. de meesten mensen hebben maar twee laat staan vier strengen van de twaalf actief,
dat de dna wordt geactiveert wil zeggen, dat de andere strengen worden geactiveerd, Karin!
Ariel
Ariel mrt 12 '11
Ik heb het heel sterk gehad bij mijn derde oog toen mijn gave geactiveerd werd ,maar dit is nu over.
Dit is over gegaan toen ik een chakra meditatie leerde die je iedere dag doet om de chakra's te actieveren.
Heerlijk als je even moeilijk wakker wordt laugh
Groene_heks
Groene_heks mrt 13 '11
Oh neem me niet kwalijk Tinne....
Ik meen toch echt dat iedereen er twee heeft die gewoon actief zijn vanaf de geboorte.
Ik weet wel dat er mensen zijn gevonden die er schijnbaar drie hebben, maar vier???

Maar ik buig voor jouw enorme wijsheid Tinne.....

Ik zou het wel erg op prijs stellen als je wat minder op mijn nek zat smileno offense.
Emuca
Emuca mrt 13 '11
Ik heb eigenlijk altijd gehoord dat onze DNA strengen altijd al actief zijn geweest maar dat nu de nonsense-DNA gebieden in gebruik worden genomen. Dit zijn delen van het DNA met codes waarbij het nog onbekend was waar ze voor stonden en waarbij aangenomen werd dat ze geen doel hadden!
Groene_heks
Groene_heks mrt 13 '11
Ja zo heb ik het ook begrepen, dat ze altijd actief zijn maar dat er is ontdekt dat er nu mensen zijn die meerdere strengen aan het ontwikkelen zijn.
De nieuwe mens, deze mensen zouden ook sterkere paranormale gavens hebben.
Emuca
Emuca mrt 13 '11
Ja. En waarbij er dus geen nonsense DNA meer is.
Even een grapje van mij. Nonsense slaat natuurlijk voor nutteloos.. maar ook voor non-sense. smile
Groene_heks
Groene_heks mrt 13 '11
non-sense...geen gevoel, niet kunnen invoelen..
Serenity
Serenity mrt 13 '11
Origineel bericht van: Emuca
Ik heb eigenlijk altijd gehoord dat onze DNA strengen altijd al actief zijn geweest maar dat nu de nonsense-DNA gebieden in gebruik worden genomen. Dit zijn delen van het DNA met codes waarbij het nog onbekend was waar ze voor stonden en waarbij aangenomen werd dat ze geen doel hadden!

Ja dit heb ik ook begrepen maarrrrr misschien kan het wel zo zijn waneer men op een hoger niveau trilt ,dus een hogere frequentie heeft, die genen geactiveerd worden en getraind en daarna op een hoog niveau bruikbaar zijn…althans dit is een kleine theorie van mezelf L.O.L.

Oh oh oh en vergeet de maan stand niet en de trilling van de aarden want de aarde spint in meerder richtingen en waneer de aardschors door natuurrampen worden geactiveerd om te verschuiven kan die spinning toch veranderen waardoor de trillingen en magnetisering van de aarde anders worden..maar goed dit is ook een kleine theorie van mij!! ^^
Emuca
Emuca mrt 13 '11
Inderdaad smileIk denk dat dat nonsense DNA gaat verdwijnen... en geloof me, dat is een heul groot gedeelte van ons DNA. tot wel 95% wordt gezien als junk DNA. Dus in dat opzicht krijgen we er heel veel DNA bij... maar dat is allemaal wat al op ons huidige 2 strengige DNA stelsel ligt smile
Tinne
Tinne mrt 13 '11
Junk-dna wordt het genoemd.
Nee, ik ben daarin niet fout in wat ik weet over DNA.
Er zijn twaalf stringen, die zijn in de loop der tijden ge-deactiveerd,
daarvan zijn er maar steeds 2 in actie geweest,
en nu wordt de rest van de DNA stringen geactiveert!
er worden er dus geen nieuwe bijgemaakt, zoals men denkt, de bestaande - die dus junk-dna of zoals jullie het noemen nonsens-Dnd - worden opnieuw geactiveert.
Serenity
Serenity mrt 13 '11
Het kan een mogelijkheid zijn waneer dat geactiveerd word die genen in de DNA strengen ook wel 3 of 4 'D' worden…alles is mogelijk en je kan denk ik niet geheel weten hoe die mystiek tot werking komt maar dat het grotesk zal worden is een feit…denk ik! L.O.L.
Emuca
Emuca mrt 13 '11
Volgens mij is er nog nooit aangetoond dat er 12 zijn... er wordt alleen gesuggereerd dat er nu mensen worden geboren met 12 strengen...

Junkdna ligt op de 2 actieve strengen en neemt zo'n 95% van de ruimte in... Ik denk dat het logischer is dat wij dat junkdna gaan gebruiken dan dat wij opeens 12 strengen hebben waar repressiever nog meer junkdna op staat en er daarmede ook meer kans bestaat op mutaties met lijdenswaardige afloop.
Tinne
Tinne mrt 13 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Oh neem me niet kwalijk Tinne....
Ik meen toch echt dat iedereen er twee heeft die gewoon actief zijn vanaf de geboorte.
Ik weet wel dat er mensen zijn gevonden die er schijnbaar drie hebben, maar vier???

Maar ik buig voor jouw enorme wijsheid Tinne.....

Ik zou het wel erg op prijs stellen als je wat minder op mijn nek zat smileno offense.


ik zit niet op je nek, hoor.. dat denk je maar, en ik lees een vorm van spot in je
" ik buig voor jou enorme wijsheid Tinne" daarin spot je met me.
ik vermoed dat je alles wat ik ga schrijven gaat zien als iemand die op je nek zit?
Toch, doe ik dat echter niet, ik schrijf gewoon wat ik weet over DNA..



ivm de DNA..
Er zijn twaalf stringen, die zijn in de loop der tijden ge-deactiveerd,
daarvan zijn er maar steeds 2 in actie geweest,
en nu wordt de rest van de DNA stringen geactiveert!
er worden er dus geen nieuwe bijgemaakt, zoals men denkt, de bestaande - die dus junk-dna of zoals jullie het noemen nonsens-Dnd - worden opnieuw geactiveert.
Groene_heks
Groene_heks mrt 13 '11
Dna bestaat uit twee strengen die zich buigen tot een dubbele helix.
Een bekende dame Dr Fox (werkt in Avalon in Californie, zij is een hollistisch werker) heeft ontdekt dat er meer mensen aan het komen zijn die extra strengen hebben ontwikkeld.
Er wordt verwacht dat er uiteindelijk twaalf strengen kunnen groeien, maar ze zijn er nog niet.
6 dubbele helixen dus.

Dat is wat is onderzocht en ook is bewezen, hier hebben hele hoge piefen aan gewerkt en ik ga ervan uit dat zij weten waarover ze spreken.
Ik ben geen natuurkundige of onderzoeker maar wat ik lees over die onderzoeken klinkt voor mij toch heel aannemelijk.
Groene_heks
Groene_heks mrt 13 '11
Origineel bericht van: Tinne
Origineel bericht van: Groene heks
Oh neem me niet kwalijk Tinne....
Ik meen toch echt dat iedereen er twee heeft die gewoon actief zijn vanaf de geboorte.
Ik weet wel dat er mensen zijn gevonden die er schijnbaar drie hebben, maar vier???

Maar ik buig voor jouw enorme wijsheid Tinne.....

Ik zou het wel erg op prijs stellen als je wat minder op mijn nek zat smileno offense.


ik zit niet op je nek, hoor.. dat denk je maar, en ik lees een vorm van spot in je
" ik buig voor jou enorme wijsheid Tinne" daarin spot je met me.
ik vermoed dat je alles wat ik ga schrijven gaat zien als iemand die op je nek zit?
Toch, doe ik dat echter niet, ik schrijf gewoon wat ik weet over DNA..



ivm de DNA..
Er zijn twaalf stringen, die zijn in de loop der tijden ge-deactiveerd,
daarvan zijn er maar steeds 2 in actie geweest,
en nu wordt de rest van de DNA stringen geactiveert!
er worden er dus geen nieuwe bijgemaakt, zoals men denkt, de bestaande - die dus junk-dna of zoals jullie het noemen nonsens-Dnd - worden opnieuw geactiveert.


Tinne je geeft mij dat gevoel wel, dus geef ik dat aan.
je kunt zeggen dat je het niet doet maar vanaf het moment dat ik weer actief ben heb je op praktisch alles wat ik schrijf commentaar.
Dus.
Volgens mij is het mijn goed recht om aan te geven dat ik dat niet prettig vind.
Ik bedoel niet te zeggen dat je alles moet accepteren wat ik zeg, maar please geef me een beetje ruimte.
Tinne
Tinne mrt 13 '11
en dus dat ik het anders zeg, beschouw je dat dan als op je nek zitten? of hoe moet ik dat dan zien ?
Emuca
Emuca mrt 13 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Dna bestaat uit twee strengen die zich buigen tot een dubbele helix.
Een bekende dame Dr Fox (werkt in Avalon in Californie, zij is een hollistisch werker) heeft ontdekt dat er meer mensen aan het komen zijn die extra strengen hebben ontwikkeld.
Er wordt verwacht dat er uiteindelijk twaalf strengen kunnen groeien, maar ze zijn er nog niet.
6 dubbele helixen dus.

Dat is wat is onderzocht en ook is bewezen, hier hebben hele hoge piefen aan gewerkt en ik ga ervan uit dat zij weten waarover ze spreken.
Ik ben geen natuurkundige of onderzoeker maar wat ik lees over die onderzoeken klinkt voor mij toch heel aannemelijk.


Ik heb weer gelezen dat dit uiteindelijk fraude bleek te zijn en dat er nog niemand is met 12 DNA strengen...
Pagina's: 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki