Loading...
nl

Wie kan deze waskaart lezen?

Serenity
Serenity mrt 5 '11
Hoi hoi Bart ik heb mijn vriend laten kijken en hij zag een middeleeuws tafereel met daarop 5 mensen waarvan 4 met capes op , lopend richting een op een bergtop gelegen kasteel met bastions op de hoeken.
Die man onderin lijkt de mensen voor hem uit te zwaaien.

En ik keek met hem mee en zag inderdaad in het goud dat kasteel vanaf de bodem van de berg hup naar boven kijken.
admin
admin mrt 5 '11
Hoi Lily,
Is ook een mooie symboliek, cool! Een soort van "kruistocht".. Onderweg naar een "verder" gelegen gebied. Dank!
Vrij vertaald:

De Innerlijke burcht met haar vele verblijven is het symbool van de geestelijke diepte van de mens en tegelijk een beeld van zijn zeer veelvoudige verhouding met God.
admin
admin mrt 5 '11
wat een leuke reacties op je was kaart Bart, hihi vandaag was ik op een beurs in vijfhuizen en daar heb ik ook een was kaart ontvangen, van de persoon die een lezing gaf.

Leuk heh
Ik zal hem van de week even plaatsen voor de liefhebbers...

Ow de gierenkap/kroon is een kroon die in het oude egypte gebruikt werd kan je zo even googlen...

liefs Ajada
admin
admin mrt 5 '11
http://nl.wikipedia.org/wiki/Moet

Moet is een godin in de Egyptische mythologie. Ze verpersoonlijkte de grote moeder en koningin van de goden (Amon was koning der goden). Haar beginselen, haar ontstaan is nog erg duister omdat er geen teksten over haar gaan voor het Middenrijk. Ze heeft waarschijnlijk de rol van Amaunet overgenomen. Amaunet was de oorspronkelijke godin die naast Amon stond. Er zijn twee theorieën die de ontstaansgeschiedenis van Moet willen verklaren. Of de godin werd bedacht als een vrouw voor Amon of dat ze een onbelangrijke lokale god was en haar verering steeds groter werd. Ze werd geïdentificeerd met de koningin en in het Nieuwe Rijk droegen koninginnen een gierenkap. Ook werd ze geassocieerd met Bastet en met Ra waarmee ze een heilige boom deelde. De godin speelde weinig tot geen rol in religieuze mythen en haar invloed was alleen onder de mensenwereld. Samen met Chonsoe en Amon vormt ze de Triade van Thebe
Serenity
Serenity mrt 6 '11
bart!! mijn zoon zag ook wat: Pyjama,nee, vuur, nee, Efteling, nee, een vogel mama een vogel, een eend, lijkt op een eend mama.

Dus dat is wat hij zei…..vertaald door mams:
Pyjama kleurtjes, vuur kleurtjes, Efteling kleurtjes, het lijkt op een vogel een eend maar het is geen eend het 'lijkt' er alleen maar op.

L.O.L.
admin
admin mrt 6 '11
Hahaha LOL smilemaar met een kern van waarheid, zo zie je maar, leuk Lily ^^.
admin
admin mrt 6 '11
Weet je wat ook hele mooie dingen laat zien dat is een aquarel met de nat in nat techniek...ik ga me daar eens weer mee bezighouden...
admin
admin mrt 6 '11
Klopt inderdaad, daar kan ook van alles naar voren komen ! Ben benieuwd naar jouw waskaart en eventueel een aquareltekening smileSucces !!!
Serenity
Serenity mrt 6 '11
is dit een paradijs vogel?
admin
admin mrt 6 '11
De feniks, herrezen uit de as.
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki