Loading...
nl

Wie kan deze waskaart lezen?

admin
admin mrt 4 '11
Origineel bericht van: Lily Beau
ik zie ik zie wat jij misschien niet ziet en dat is......

-5mensen gehuld in stof waarvan 1stiekem meekijkt en op de loer ligt maar de wind verraad zijn kledij en ik zie 2toekijken en 2 aan het bidden zijn voor voorspoed en liefde en veel geluk.
-ja ja ook dat heksen mannetje met die kromme neus en lange vingers hij lijkt wat te willen zeggen het lijkt erop alsof hij de biddende dames wil sussen 'het komt allemaal goed, geen zorgen nu.'
-Ook zie ik een duif die net met zijn vleugels naar voren klappert weg van die man....?
-het roze kloddertje bovenin fascineert mij, war staat roze ook al weer voor....... --> 'Roze licht dat doorbreekt, liturgische kleur op de derde zondag van Advent (Gaudete) en de vierde zondag van de veertigdagentijd (Laetare (zachte tedere liefde, blijdschap).'

Maar goed die was kaart kan van alles en nog wat zijn natuurlijk! ^^


De "booschap" die er bij iedereen er doorheen schemert is dat de "bergen" nog een soort van obstakel vormt die eigenlijk uit de "weg wordt geruimd, langzaam maar zeker". Daarnaast vindt ik de Laetare ook mooi ! (Bezinning en jubelen!). Dank Lily ^-^
admin
admin mrt 4 '11
Lieve Bart,

Ik zag een vogel, met een geopende snavel, die voeding geeft, door middel van communicatie, deze wijsheden liggen verborgen in de steen die hij vasthoud...deze steen is verbonden met oude wijsheid uit Egypte die in je opgesloten ligt...

Communicatie is wel een ding, en dit herken ik ook, samen met de "wijsheden". Egypte op zich zegt me minder, maar ik weet niet of je dat eventueel verder kan uitleggen?

Ik zie dat je een gids hebt waarschijnlijk je hoger zelf die je helpt om deze waarheid en wijsheid uit de steen te halen, deze steen symboliseert je vermogen tot geven van onderwijs, over deze oude kennis.
Hier ben je al mee begonnen zie ik.

Mooie beschrijving !!

De vogel voel ik als een Adelaar, vandaar de hoge bergen.
Je kunt ze met gemak overvliegen naar de gouden bergen die daar achter liggen....
Op dit moment is dit niet je weg om hoog te vliegen, je hebt juist deze kennis mee genomen naar de aarde om deze te onderwijzen.
De aarde is op dit moment je werk gebied, en ik zie een boodschapper in je vanuit kennis uit het verleden.
De gouden bergen is je hemelse thuis waarvan jij heel goed weet vanwaar je komt.
Ik zie dat er veel energie is, veel rode aarde energie om in beweging te zijn en in actie te komen.
Ook voel ik dat er veel groene energie is die je sterk en stabiel maakt en gevend vanuit je hart.

Dit vind ik duidelijk, en zo voel ik het ook. Ik weet goed waar ik vandaan kom, maar ik ben hier en hier moet er aan/met gewerkt worden.

Ik zie ook dat je nog wel iets hebt op te ruimen oud zeer.
Maar dit gaat je goed lukken immers je hebt vleugels waar je mee kunt vliegen wannneer je dit zou wensen.
Ik zie verder dat je een connectie hebt met een wezen wat niet op aarde is.
Dit is waarschijnlijk een vrouwelijke energie...

Ook voel ik dat je een leven hebt gehad, waarin je bij een indianenstam hebt geleefd, er is vanuit dat leven veel verdriet nog in je, je was een hoog geplaatst persoon daar en je stam is om het maar even te zeggen op een brute wijze uitgemoord.
Je hebt dit als zijnde jouw schuld en verantwoording ervaren, je zag je geliefden op deze wijze vermoord worden en kon niets voor hen betekenen.
Heel erg veel pijn en verdriet zit hierop vast, het was helemaal niet je schuld maar heb het je erg aangetrokken.
Zo erg dat het je nu nog in de weg zit.

Ik "herinner" me niets van een indianenstam, maar als kind kan ik me wel herinneren dat als er bepaalde dingen waren gebeurd, is dat ik echt doodsbang was dat er iemand dood ging.

Het maakt dat je nu als een havik overal bovenop zit (zo moet ik het echt zeggen)
En je alles in eigen controle wilt houden....is niet naar bedoeld ik zie dat je er mee bezig bent.

Ja, tot op een bepaalde hoogte is er wel een soort van controle.

lieve Bart ik hoop dat je er iets van herkent, en een manier gaat vinden om die oude dingen op te ruimen....die niet meer nodig zijn het is voorbij.
Je leeft nu en het oude mag je loslaten, bovendien is het niet eens iets waar je iets aan kon doen of schuld had.

Dank Ajada !!

liefs Ajada
admin
admin mrt 4 '11
Ik zag beelden van Egypte en ik zag dat je daar de gierenkap droeg zoek het maar eens op de gieren kroon...deze kennis kun je nu gebruiken je hebt het weer beschikbaar gemaakt in dit leven.

liefs Ajada
Tinne
Tinne mrt 4 '11
wow Ajada ja juist zeg!
Sundance
Sundance mrt 4 '11
@Bart, in het boek van C. Beerlandt staat ook een prachtig stuk/aanvulling over de Gier.
Mooi Ajada!
vindt trouwens de gierzwaluw(niet te verwisselen met de gewone zwaluw, ook heel passend. maar dat is aan mij natuurlijk, haha.
admin
admin mrt 4 '11
Ik heb gezocht, maar kan over de symboliek tot nu toe nog weinig vinden, zie onderste stukje van Wikipedia:

Kun je meer over de "kennis" die hierbij hoort vertellen?

Gierenkap
Egyptische koninginnen, gemalinnen of godinnen droegen vaak een gierenkap. Koningin Tetisheri was de eerste van de 18e Dynastie van Egypte die er een droeg. Deze dynastie greep terug naar de oudste traditie. De gierenkap duikt voor het eerst op bij de moeder van Menkaura, en vormt reeds een iconografisch element voor de Egyptische koningin moeder in de 4e tot de 6e Dynastie van Egypte.[1] Het is een kap in de vorm van de gier, die aan het voorhoofd kon worden opgezet, het haar kon naast de vleugels van de gierenkap worden gedrapeerd langs de oren. Bij de staart kwamen de overige haren eruit en vielen langs de schouders. Onder Pepi II duikt ook de met gierenkap verbonden uraeuscobra in verschillende voorstellingen van zijn gemalinnen op. Roth besluit daaruit dat deze combinatie vanaf dan een typisch attribuut van de Koninklijke vrouwe wordt.[2] De gier was het patroondier van verschillende godinnen maar zeker Nechbet die de koningin, gemalin of godin beschermde.
admin
admin mrt 4 '11
Dat is waarschijnlijk ook het stuk over zuivering Ajada en Sundance.

Betekenis Gier als Totem:

Gier
Kwintessens: Purificatie - dood en wedergeboorte - nieuwe visie
Machtscyclus: Gehele jaar door - zomer en winter
Sundance
Sundance mrt 4 '11
mooi!!!
Sundance
Sundance mrt 4 '11
haha wilde foto plaatsen maar effe foutje haha
admin
admin mrt 4 '11
Mooie uitleg inderdaad over de Gier. Helaas heb ik het boek over dieren niet van C. Beerlandt. Ik zag nog wel een volgend stuk op: http://www.shamanshome.com/NL/boodschappen.html

Staat ook nog verdere interessante informatie op !!

Gier:

De gier brengt je de boodschap van dood en wedergeboorte en nieuwe visie. Hij is het symbool van het tegenovergestelde, zoals hemel en aarde, goed en kwaad, stof en geest en het einde en het begin. Dit betekent voor jou veranderingen in je leven. Deze veranderingen kunnen lichamelijk, emotioneel, geestelijk, spiritueel of buitenwerelds zijn. Maar een ding staat vast. Hoe moeilijk jouw situatie ook is, hulp en redding is er.

Boodschap van de gier: “ Je lijden is bijna over. Een nieuwe begin wacht op jou. De dingen die je mee hebt moeten maken waren noodzakelijk voor een hoger doel, ook al is het voor jou op dit moment misschien nog niet mogelijk om dit in te kunnen zien.”






admin
admin mrt 4 '11
Origineel bericht van: Sundance
haha wilde foto plaatsen maar effe foutje haha


Deze zou je wel moeten kunnen plaatsen als link Sundance ^^
Sundance
Sundance mrt 4 '11
past toch weer mooi he?!
als je wil, (ik dring niet aan wink) wil ik het je wel per pb sturen? ik hoor het wel.
Sundance
Sundance mrt 4 '11
Origineel bericht van: Bart
Origineel bericht van: Sundance
haha wilde foto plaatsen maar effe foutje haha


Deze zou je wel moeten kunnen plaatsen als link Sundance ^^

ja ik had efe andere manier bedacht dan normaal. komt goed haha
admin
admin mrt 4 '11
Stuur maar door Sundance wink
Sundance
Sundance mrt 4 '11
oke, komt voor elkaar haha..
ik ga nu eerst patatje halen winklaugh
admin
admin mrt 4 '11
Haha, thanks. Eet smakelijk ! smile
Sundance
Sundance mrt 4 '11
het was lekker, smaakte wel naar meer haha..
Dankjewel!
de pb is gelandt in je box smile
admin
admin mrt 4 '11
Haha, helemaal goed! En gevonden smile

@ Ajada, die gierenkroon intrigeert me wel, welke kennis hoort hierbij wat je aangeeft?
admin
admin mrt 5 '11
Kennis die je nog in je systeem hebt zitten Bart het komt vanzelf naar buiten op de juiste tijd.
Wanneer er de tijd voor is de kennis kan alleen jij weten omdat hij in je systeem zit.
Ik kan daar nu niet meer bij.

Ajada
admin
admin mrt 5 '11
Dank Ajada, begrijp wat je bedoelt! Dacht dat er misschien een soort van magische/symbolieke betekenis achter deze "gierenkroon" zit?!
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki