Loading...
nl

Zijn er engelmensen op dit forum?

Tinne
Tinne feb 13 '11
grin
Raida
Raida feb 13 '11
héé Tinne, hier lijkt mijn ziel heel fel op! Bedankt!!
Tinne
Tinne feb 13 '11
ohhhh mooi! Ja.. ik plaatste op gevoel!
admin
admin feb 13 '11
Het laatste engelen nieuws wink



JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 13 '11
Origineel bericht van: Natalie1986
Zijn engel mensen geen gevallen engelen die zich juist nu moeten bewijzen?
Ik dacht daar opeens aan want anders kan je toch ook geen contact hebben met andere engelen? Zoals Michael want dan moet iemand hem zijn of zijn er nog meer engelen?

Ik ben van mening van niet. Gevallen engelen, bestaan die dan? Vanuit de bijbel wordt de gevallen engel als de duivel gezien. En de duivel wil vooral het kwaad en de macht voeden. Vanuit mezelf weet ik, dat ik als engelmens toch vooral het goede in de wereld wil brengen. Dus ik voel me niet gevallen smile.
admin
admin feb 13 '11
hihihi het was een grapje Nims
Natalie1986
Natalie1986 feb 14 '11
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Natalie1986
Zijn engel mensen geen gevallen engelen die zich juist nu moeten bewijzen?
Ik dacht daar opeens aan want anders kan je toch ook geen contact hebben met andere engelen? Zoals Michael want dan moet iemand hem zijn of zijn er nog meer engelen?

Ik ben van mening van niet. Gevallen engelen, bestaan die dan? Vanuit de bijbel wordt de gevallen engel als de duivel gezien. En de duivel wil vooral het kwaad en de macht voeden. Vanuit mezelf weet ik, dat ik als engelmens toch vooral het goede in de wereld wil brengen. Dus ik voel me niet gevallen smile.

Nee maar ik bedoel dat je nu juist in deze tijd je zelf mag bewijzen dat je wel een goed persoon bent.
Maar niemand weet wat voor keuzes die gemaakt heeft in vorige levens wink
jannie
jannie mrt 5 '11
Hi...jeetje zeg...ben helemaal onder de indruk..engelenmens..??
Ik krijg kippenvel als ik dit alles lees..ik durf niet te zeggen of ik wel/niet een engelenmens ben...
Wat ik weet is dat ik veel herken...dat ik zo intens in mijzelf voel dat ik iets moet doen..En met dat iets bedoel ik..ik wil liefde schenken..omarmen..een gevoel van troost..geborgenheid..compassie...Dit voelt zo intens diep van binnen in de buurt van mijn hartchacra...Soms heb ik het gevoel dat mijn borstreek naar buiten klapt...help..kij..voel..ik ben er voor je...hoe kom ik te weten wat dit alles is en hoe verder......liefs van mij
Richie Richard
Richie Richard mrt 9 '11
Grappig, dat ik nu precies weer binnen val, net zoals 2 jaar geleden smile. (Ja wauw, ik ben hier al 2 jaar.. best lang :P)

Maar hier op het forum zal je vast veel Engelmensen tegen komen, en dat is niet zonder reden. Ook ik val onder het "labeltje" Engelmens. Ik denk met name dat de spirituele energie van deze forum ons hier brengt, aangezien dit een prachtige mogelijkheid is om in contact te kunnen komen met mensen, verspreid over heel wat landen. Doel is bewust zijn, het openstellen, groeien, en natuurlijk de nieuwe tijd.

Ze zijn hier in alle vormen en maten, klein, groot. Jong, oud. Man, vrouw.

Een kenmerk waar hier tijden terug lang een goed onderwerp is geweest, is het voorwerp van het hart. Ik weet dat Hans toen nog (die nu de forums heeft verlaten, en ik heb mij door hem laten vertellen dat hij verder wilt groeien.) overspoelt werd met aanvragen om een energie scan, zodat er een visualisatie van de ziel/engel gemaakt kan woorden. Ook kon hij toen de voorwerpen bij het hart, prachtig tekenen en aantonen.

Ik weet dat de topic met de tekeningen ergens op Merudi nog rond dwalen..

Als ik jou was, zou ik naar die topic zoeken.
admin
admin mrt 9 '11
Ja daar ben ik ook benieuwd naar, wat jammer dat Hans er niet meer is hier...
Ik had graag evern kennis gemaakt met hem
Tinne
Tinne mrt 9 '11
ik heb onlangs via pb een vraag gesteld ivm scannen,
en hij zei dat hij dat niet meer deed, maar meer zei hij niet.
bij deze is dat voor mij ok hoor.. het leven komt en gaat zoals het komt en gaat!
jannie
jannie mrt 9 '11
Hoi Richie Richard...
Leuk dat e reageert...en jammer dat Hans niet meer actief is op dit forum..
Mag ik vragen hoe je er nu achter bent gekomen dat je een engelmens bent..?
En inderdaad bijzonder dat je binnenvalt..klinkt ook super leuk!
het hart..ons hart...een hart dat klopt..klopt dat..?
Een hart om te geven..het hart in het leven..hart zijn..is geen liefde voor ons hart...je hart geven..is mooi in dit engelmensen leven..warme groet Jannie
Richie Richard
Richie Richard mrt 9 '11
Ik ben er achter gekomen door de hulp van wat merudianen des tijds. Grotendeels zijn niet meer aanwezig op het forum moet ik zeggen. Maar het was hun blijkbaar heel snel duidelijk des tijds wink

Een hart is de kern van de mens. Zonder hart is je lichaam niet functioneel, wel eens waar ook zonder brein moet ik zeggen. Vroeger dacht men dat het hart je emoties weer gaven, omdat je je gevoel meestal daar voelt, en niet in je hersenen. En daar is eigenlijk veel van afgeleid.
jannie
jannie mrt 10 '11
Super mooi Richie Richard..hoop nog veel te leren..en ben nog steeds benieuwd of ik ...misschien ook een engelenmens ben..??
Lieve groet Jannie
Lin
Lin mrt 13 '11
Kvoel er zelf geen aansluiting in maar een vriendin van mij wel.
Ik kon haar er helemaal in herkennen en zij zichzelf ook
en dat verbaazde haar enigzins ook.

Liefs Lin
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki