leg naast je neer wat je niet kunt gebruiken en volg voornamelijk je eigen gevoel. Dat is wat een engelmens een ENGELMENS maakt, en niet de opinie van een ander. Want dat heeft niemand nodig om zichzelf te zijn.
Dus ook niet jouw opinie (hier) he Mare!
Tinne, werkelijk waar, deze opmerking valt mij even in het verkeerde keelgat. Hoor je hier mij mijn persoonlijke mening verkondigen? Die kent niemand overigens. Geef hier alleen maar een kritische noot, zonder oordeel of meningsvorming. Blijkbaar heb je zelf nog een issue aangaande dit onderwerp, anders zou je niet zo reageren.
Mijn PERSOONLIJKE MENING bij deze, als je daar overigens geinteresseerd in bent:
Ik vind niet dat mensen zich overrompeld of overdonderd hoeven te voelen vanwege een omschrijving die toevallig op dit moment goed bij ze past en hierdoor enorm gevoed worden.
Vooral jonge mensen, en mensen die op zoek zijn naar hunzelf en hun identiteit zijn behoorlijk ontvankelijk voor labels en spirituele 'waarheden'.
Met jezelf kunnen identificeren met een labeltje of een 'spirituele waarheid' is helemaal niks mis, maar geef deze mensen dan ook de keerzijde mee van alles, en niet alleen al het leuke, lieve en aardige. Daarmee kunnen ze zelf bepalen of het wel of niet bij hen past, en daarmee komen ze sneller en eerder tot henzelf ipv klakkeloos de leuke en lieve en geweldige zaken te volgen die hier gepromoot worden.
Dus ik wijs bij deze weer op mijn bericht:
leg naast je neer wat je niet kunt gebruiken en volg voornamelijk je eigen gevoel. Dat is wat een engelmens een ENGELMENS maakt, en niet de opinie van een ander. Want dat heeft niemand nodig om zichzelf te zijn.
Dat is althans iets, wat ik hier heb mogen leren van hen, die ook gewoon zichzelf zijn en durven zijn.
Onder die personen reken ik ook jou, Tinne.
Dus jouw opmerking in deze Tinne, slaat volledig elke plank totaal mis, en ik begrijp echt niet waar je deze vandaan hebt weten te halen.