Hoi Bert, voor jou heb ik Tarotkaarten getrokken. Een aantal karten Staven wat op groei duidt. Je laat iets achter je in 2011. Onzekerheid over jouw vermogens ga je afscheid van nemen is mijn gevoel erbij. Meer en meer krijg je de drang om meer met je gaven en kwaliteiten te doen op werkterrein. Is er iemand in jouw omgeiving die het moeilijk vindt hoe jij aan het veranderen bent? Je staat meer voor wat Jij wilt en verlangt. De Hogepriesteres viel eruit tijdens het schudden.. Vrouwelijke kracht en het vermogen om te creëren; deels heeft dat vor mijn gevoel te makenmet jouw eigen vrouwelijke kant, dat die meer ontwikkeld wordt (je zachte kant, voorál naar jezelf toe). Maar ook een vrouw die belangrijk voor jou wordt, een vrouw die zelf zeer paranormaal begaafd is. Ook de kaart Kracht viel eruit: meer evenwicht tussen mannelijke en vrouwelijke kracht. Kijk de angst(en) en onzekerheden die jij hebt recht in de ogen en neem er afscheid van, laat het los.. een proces waar je volgend jaar middenin komt te zitten. Ook angst om bepaalde gehechtheid los te laten voel ik hierbij. De kracht om dat te doen bezit jij zeker. Centraal staat voor jou ook overvloed; vooral het visualiseren daarvan. Dagdromen en dromen over jouw toekomst heeft óók manifestatiekracht!
Dit is wat ik uit de legging kan halen voor jou. Ik wens jou in 2011 enorm veel succes en kracht om je wensen in vervulling te laten gaan.
Lieve groet,
Marjanne