Hallo Karin, voor jou heb ik kaarten getrokken uit de decks van D. Virtue.
Wat centraal voor jou staat in 2011 is rust en meditatie. Dit jaar, 2010 was voor mijn gevoel nogal een hectisch jaar voor jou, met veel actie. Ga bijv. lekker zwemmen, ik zie jou bij water, daar voel jij je in je element. In 2011 is het zeer belangrijk voor jou om je energie veel bij jezelf te houden, ik zie dat nogal eens 'uitwaaieren' omdat je zo graag anderen tot steun bent. Omring jezelf zoveel mogelijk met positieve mensen en mediteer regelmatig; in de meditaties krijg je boodschappen. Vertrouw op je eigen helderhorendheid, ik hoor namelijk 'trancemedium' .. voor mij een boodschap dat jij daar je gaves in hebt, vooral in automatisch schrift.
Ook laat je iets los in 2011, een bepaalde situatie is mijn gevoel, en start je iets nieuws. Je komt tot veel inzichten in het nieuwe jaar; ook inzichten van welke banden jij je kan bevrijden. Er zijn nog een aantal banden uit het verleden die jou als het ware kwellen. Werk daaraan in het nieuwe jaar is het advies van de engelen, vooral van Aartsengel Michaël.
Een positief jaar, een jaar van contemplatie en meditatie en meer voor jezelf kiezen én van 'schoonmaak'/opruimen. Ik wens jou er alle succes mee
Lieve groet,
Marjanne