Loading...
nl

Jaarlegging 2011 met Engelenkaarten of Tarot

Marjanne
Marjanne dec 21 '10
Hoi Bert, voor jou heb ik Tarotkaarten getrokken. Een aantal karten Staven wat op groei duidt. Je laat iets achter je in 2011. Onzekerheid over jouw vermogens ga je afscheid van nemen is mijn gevoel erbij. Meer en meer krijg je de drang om meer met je gaven en kwaliteiten te doen op werkterrein. Is er iemand in jouw omgeiving die het moeilijk vindt hoe jij aan het veranderen bent? Je staat meer voor wat Jij wilt en verlangt. De Hogepriesteres viel eruit tijdens het schudden.. Vrouwelijke kracht en het vermogen om te creëren; deels heeft dat vor mijn gevoel te makenmet jouw eigen vrouwelijke kant, dat die meer ontwikkeld wordt (je zachte kant, voorál naar jezelf toe). Maar ook een vrouw die belangrijk voor jou wordt, een vrouw die zelf zeer paranormaal begaafd is. Ook de kaart Kracht viel eruit: meer evenwicht tussen mannelijke en vrouwelijke kracht. Kijk de angst(en) en onzekerheden die jij hebt recht in de ogen en neem er afscheid van, laat het los.. een proces waar je volgend jaar middenin komt te zitten. Ook angst om bepaalde gehechtheid los te laten voel ik hierbij. De kracht om dat te doen bezit jij zeker. Centraal staat voor jou ook overvloed; vooral het visualiseren daarvan. Dagdromen en dromen over jouw toekomst heeft óók manifestatiekracht!
Dit is wat ik uit de legging kan halen voor jou. Ik wens jou in 2011 enorm veel succes en kracht om je wensen in vervulling te laten gaan. smile

Lieve groet,
Marjanne
Marjanne
Marjanne dec 21 '10
Hoi Tamara,
Voor jou heb ik kaarten getrokken uit de kaartendecks van Doreen Virtue, o.a. Fairies en Zeemeerminnen en Dolfijnen.
Wat voor jou belangrijk is m.b.t. de liefde is dat je gegrond blijft, dat is een algemeen advies. In 2011 zou jij de neiging kunnen krijgen om te 'zweven', je hoofd een beetje te 'verliezen' omdat je hevig verliefd wordt. Misschien ken je hem al; je zal bijhem een heel vertrouwd gevoel hebben en hem gelijk herkennen. Want, de kaart Tweelingziel viel eruit tijdens het schudden. Een spirituele liefdesrelatie, iets wat jij ook erg wenst. Een man die jouw een gevoel van veiligheid en geborgenheid geeft, daar verlang jij naar. Een man die rust uitstraalt en jou ook kan bieden.
Ik hoor 'binding' .. Er is misschien een kans dat er een angst is voor binding met deze persoon, omdat gevoelens en emoties heftig kunnen zijn. Jouw innerlijke kracht zul je nog verder ontwikkelen de komende tijd, dat zal jou helpen om onzekerheden en angsten los te laten.
Een positief jaar in ieder geval op het gebied van liefde smileZelfs de hobbels op het pad zullen je niet weerhouden.

Lieve groet,
Marjanne
TamaraButterfly
TamaraButterfly dec 21 '10
Hoi Marjanne,

Bedankt voor de mooie legging.
Ziet er allemaal positief uit hihi.
Ik heb nu wel al een relatie 1.5 jaar, maar als ik het zo lees volgens de kaarten krijg ik een andere liefde in 2011? Het zou mooi zijn als dat m'n tweelingziel is, en dat het een spirituele liefdesrelatie wordt, maar dat betekend wel dat ik m'n vriend die ik nu heb los moet laten.
Maar ik zie het in 2011 wel laughhet zou wel mooi zijn, dat is ook wat ik zoek in een relatie allemaal.

Liefs, en bedankt
admin
admin dec 21 '10
Hoi Bert, voor jou heb ik Tarotkaarten getrokken. Een aantal karten Staven wat op groei duidt. Je laat iets achter je in 2011. Onzekerheid over jouw vermogens ga je afscheid van nemen is mijn gevoel erbij. Meer en meer krijg je de drang om meer met je gaven en kwaliteiten te doen op werkterrein. Is er iemand in jouw omgeiving die het moeilijk vindt hoe jij aan het veranderen bent? Je staat meer voor wat Jij wilt en verlangt. De Hogepriesteres viel eruit tijdens het schudden.. Vrouwelijke kracht en het vermogen om te creëren; deels heeft dat vor mijn gevoel te makenmet jouw eigen vrouwelijke kant, dat die meer ontwikkeld wordt (je zachte kant, voorál naar jezelf toe). Maar ook een vrouw die belangrijk voor jou wordt, een vrouw die zelf zeer paranormaal begaafd is. Ook de kaart Kracht viel eruit: meer evenwicht tussen mannelijke en vrouwelijke kracht. Kijk de angst(en) en onzekerheden die jij hebt recht in de ogen en neem er afscheid van, laat het los.. een proces waar je volgend jaar middenin komt te zitten. Ook angst om bepaalde gehechtheid los te laten voel ik hierbij. De kracht om dat te doen bezit jij zeker. Centraal staat voor jou ook overvloed; vooral het visualiseren daarvan. Dagdromen en dromen over jouw toekomst heeft óók manifestatiekracht!
Dit is wat ik uit de legging kan halen voor jou. Ik wens jou in 2011 enorm veel succes en kracht om je wensen in vervulling te laten gaan.

Lieve groet,
Marjanne


Hoi Marjanne,

Ook mooie kaarten voor mij! Ik herken inderdaad dat sommige mensen in mijn omgeving moeite hebben met veranderingen. Ja, ik ben zeker van plan om dingen achter me te laten in 2011. De andere ontwikkelingen waar je over spreekt zijn voor mij ook nu al herkenbaar en een issue voor mij om aan te werken, en hiermee ben ik voor mij idee al op de goede weg, en heb hier een begin mee gemaakt. Ik heb ook een andere baan waarin ik begin volgend jaar mee ga beginnen, waarin je bij mijn foto voorlaatste fotolezing aangegeven had dat het beter was een baan te nemen die meer voldoening geeft, ook al was het misschien financieel minder. Zo is het ook gegaan uiteindelijk, maar ik heb er echt heel veel zin in. Ik ga werken als begeleider met gehandicapten, dus die vrouwelijke kant wordt hierin zeker aangesproken, waardoor er meer balans komt (kaart Kracht). Het visualiseren heb ik inderdaad ook wel wat leuke ideeen over! Dromen en dagdromen maken inderdaad je leven! Die dromen worden dan ook steeds mooier en levendiger !!

Dank je wel voor je legging !!

Groetjes,
Bart
Piet
Piet dec 23 '10
Hallo Marjanne,

Zou je voor mij een legging willen doen, ik wil graag weten hoe mijn sprituele ontwikkeling zich verder gaat ontwikkelen.

Alvast bedankt.

Lieve groeten,
Piet
Emuca
Emuca dec 23 '10
Hoi hoi Marjanne,

Als je zin, tijd en puf hebt, zou je dan voor mij ook een legging met betrekking tot spirituele ontwikkeling in 2011 willen doen? smile

Liefs
Marjanne
Marjanne dec 24 '10
Hallo Karin, voor jou heb ik kaarten getrokken uit de decks van D. Virtue.
Wat centraal voor jou staat in 2011 is rust en meditatie. Dit jaar, 2010 was voor mijn gevoel nogal een hectisch jaar voor jou, met veel actie. Ga bijv. lekker zwemmen, ik zie jou bij water, daar voel jij je in je element. In 2011 is het zeer belangrijk voor jou om je energie veel bij jezelf te houden, ik zie dat nogal eens 'uitwaaieren' omdat je zo graag anderen tot steun bent. Omring jezelf zoveel mogelijk met positieve mensen en mediteer regelmatig; in de meditaties krijg je boodschappen. Vertrouw op je eigen helderhorendheid, ik hoor namelijk 'trancemedium' .. voor mij een boodschap dat jij daar je gaves in hebt, vooral in automatisch schrift.
Ook laat je iets los in 2011, een bepaalde situatie is mijn gevoel, en start je iets nieuws. Je komt tot veel inzichten in het nieuwe jaar; ook inzichten van welke banden jij je kan bevrijden. Er zijn nog een aantal banden uit het verleden die jou als het ware kwellen. Werk daaraan in het nieuwe jaar is het advies van de engelen, vooral van Aartsengel Michaël.
Een positief jaar, een jaar van contemplatie en meditatie en meer voor jezelf kiezen én van 'schoonmaak'/opruimen. Ik wens jou er alle succes mee smile

Lieve groet,
Marjanne
Marjanne
Marjanne dec 24 '10
Hoi Witte Maan,
Ja hoor, met alle plezier. Wil je nog wel even je
echte voornaam aan me doorgeven?
Marjanne
Marjanne dec 24 '10
Hoi Julien,
Ook voor jou heb ik kaarten getrokken uit diverse decks van D. Virtue.
Een kaart die er met veel kracht uitvloog is Creatief schrijven. Heb je plannen of de wens om een boek te schrijven? In autobiografische vorm komt sterk in me op, wellicht omdat jij als Indigo of Kristalkind ben geboren en nu een Engel van de Aarde bent... dat wil zeggen dat je een lichtwerker bent die naar de Aarde is gekomen om je lessen over liefde uit te dragen. En dan met name liefde voor de natuur is mijn gevoel. Ga veel doorbrengen in de natuur, de natuur brengt jou naast rust ook inspiratie. Ik zie jou ook lesgeven, iets m.b.t. milieu en spiritualiteit. Ik zie jou bij wijze van spreke omringt door dieren. Jij eert moeder aarde zoals zij geëerd dient te worden. Een jaar waarin je erg zult groeien in je spirituele ontwikkeling. Je zit dan ook vol van creatieve ideeën. Trek die ideeën een werkpak aan, zeggen de engelen smileZe zijn goed en passen bij je.
Ga ervoor! 2011 is voor jou een jaar van actie. Heel veel succes voor in het nieuwe jaar.

Lieve groet,

Marjanne
TamaraButterfly
TamaraButterfly dec 24 '10
Mooi hoor wat je voor m'n moeder heb gelegd ook! (Karda)
klopt ook precies !
Emuca
Emuca dec 24 '10
Origineel bericht van: Marjanne
Hoi Witte Maan,
Ja hoor, met alle plezier. Wil je nog wel even je
echte voornaam aan me doorgeven?



Dat is Emmy smile
karda
karda dec 24 '10
Hoi Marianne,

Dat klopt ik houd erg veel van water, ook altijd erg van de zee, en ik had me al voorgenomen om meer te gaan mediteren, heb me samen met mijn dochter opgegeven bij iemand om te gaan mediteren, ruim twee maanden geleden ben ik weer begonnen tijdens een weekend met automatisch schrift, daar wil ik mee verder gaan, elke dag een kwartier.
dat klopt met loslaten, ik hoop inderdaad daar verder aan te gaan werken in het komende jaar.

ik vond het een hele mooie reading, heel erg bedankt Marjanne.

Hele fijne feestdagen en een gelukkig 2011

liefs karin)karda
admin
admin dec 24 '10
hii een herinneringetje zodat je mijn legging niet vergeet.
L'arbre de vie
L'arbre de vie dec 25 '10
Lieve Marianne,

Zou je voor mij kaartjes willen leggen voor 2011 op het gebied van Werk?
Ik heb besloten volgend studiejaar een totaal andere studie te starten die veel beter bij mij past en daarbij wil ik heel graag werken doordeweeks om dat te kunnen finacieren, dass een beetje mijn verhaal. Ik ben heel benieuwd hoe 2011 er op het gebied van werk uit ziet en ben benieuwd naar de uitkomst van een legging hierover.

Liefs, Leanne

Marjanne
Marjanne dec 25 '10
Hallo Precious,
Nee hoor, ik vergeet je niet. Ik kan alleen niet op elk gewenst moment kaarten leggen omdat ik me intuitief op je afstem. Daar moet ik voor 'in de stemming'zijn en niet veel aan mijn hoofd hebben. Ik beloof je dat ik je niet vergeet.

Lieve groet,
Marjanne
Lena
Lena dec 27 '10
Hallo Marjanne,

Atijd nieuwsgierig wink,maar momenteel voor mij een belangrijk thema en dat is werk...
Even weer een richting aanwijzer...dat zou fijn zijn voor 2011.
birdyfly
birdyfly dec 28 '10
Dag Marjanne.

Zou je voor mij een legging willen doen voor het komende jaar?
Specifiek zou ik willen weten wat ik kan verwachten op liefdesgebied.

Groetjes

Rob
Marjanne
Marjanne dec 29 '10
Hoi Micha,
Bij jou moest ik gelijk aan fairys denken, heb dus ook uit de fairy deck van D. Virtue kaarten getrokken voor jou. En 1 kaart uit Engelentherapie.
Grappig genoeg viel uit het deck Engelentherapie spontaan de kaart 'Elfen'. Elfen zijn zeer gevoelig, kwetsbaar en speels, en ondanks dat ze zo gevoelig en kwetsbaar zijn, zijn ze stevig verbonden met moeder aarde. Ik voel dat dit voor jou een belangrijk thema blijft in 2011. Je mooie gevoelige 'elfennatuur' tonen in een voor jou veilige omgeving, maar wél gegrond blijven. Dat is soms een uitdaging voor jou om die twee te combineren. Ga ook vaak de natuur in, bijv. het bos is het advies. Dit is voor jou het centrale thema in 2011.
Je bent een harmoniebrenger, mocht je een gezin hebben dan voel jij het als jouw verantwoordelijkheid dat er harmonie heerst, wat weer past bij jou spirituele elfennatuur. De energie die jij uitstraalt geeft de omgeving rust..De kaarten wijzen o.a. veel op bewustwording; 2011 wordt voor jou een groot bewustwordingsproces in wat jouw natuurlijke gaven zijn en krijgt daar ook meer vertrouwen in. Zorg voor vrede in je hart, gebruik je innerlijke krachtbron, en verwacht het meest positieve in de meest uiteenlopende situaties. Ook t.a.v. belangrijke levensthema's. Dat zijn de boodschappen en adviezen van de elfen.
Hopelijk kun je hier wat mee,

Lieve groet,
Marjanne
Vraagbaak
Vraagbaak dec 30 '10
Ik ben nieuwsgierig of iemand voor mij kaarten wil leggen ? Na 7 magere jaren komen 7 vette zeggen ze (dan moeten de 7 vette volgend jaar ergens beginnen)....Welke kaarten ? Maakt me niet uit, heb me hier nooit bezig mee gehouden smile
Mimosa
Mimosa dec 30 '10
Lieve Marjanne,

Dank je voor de mooie legging. Wat je schrijft klopt tot de letter, echt heel mooi om te lezen en om bevestigd te zien. Hoewel dat misschien niet nodig zou moeten zijn, heb ik op dit moment die bevestiging even nodig.

Namaste,

Micha
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki