Lieve Carrie,
ik heb voor jou uit verschillende engelorakelkaarten sets van Doreen Virtue kaarten getrokken.
Wat mijn algemene indruk is, is dat in 2011 spiritualiteit steeds centraler komt te staan in jouw leven. Ook jouw bewustwordingsproces neemt een behoorlijke groeispurt. Het thema kinderen komt een aantal keren terug. Voor mijn gevoel kan jij heel goed kinderen begeleiden die zelf hooggevoelig zijn en niet altijd weten hoe hier mee om te gaan.
Maar voordat je dat kan gaan doen is het belangrijk dat jij onder andere leert hoe jij jezelf kan beschermen. Want je staat heel erg open voor indrukken van buitenaf en indrukken op energetisch niveau. Bescherm jezelf voor wrede of op angst gebaseerde energieën, door een cocon van helend licht om je heen te visualiseren. En vraag Aartsengel Michaël regelmatig of hij energetische koorden wil doorsnijden, voorál als je in contact met iemand bent geweest die bijvoorbeeld niet lekker in zijn vel zit. Jij kan die energie van die persoon teveel naar jezelf toe trekken. Zeker in 2011 is dat heel belangrijk voor je. Wat ook naar voren komt is dat het goed zou zijn als je leert prioriteiten te stellen. Ik zie jou bij wijze van spreke als een kind in de speelgoedwinkel staan en zich nogal overdonderd voelt door alle mooie dingen
Het advies van de engelen is: richt je op één onderwerp, bijvoorbeeld energiehealing. Want daar heb jij zeker je gaves in.
Een kaart die er spontaan uitsprong tijdens het schudden was 'Stroom van voorspoed'... Een hele mooie kaart, ik heb het gevoel dat die voorspoed vooral betrekking heeft op jouw privéleven en m.b.t. jouw spirituele ontwikkeling.
Je krijgt contact met engelen, en als ik jou een advies mag geven: ga op zoek naar een workshop 'Werken met engelen' of, Healen met de engelen. Want Hogere Vorming d.m.v. workshops volgen, zelf veel lezen, zal ook belangrijk worden in 2011. Jouw hartchakra staat goed open, maar jouw basischakra's mogen nog meer 'body' krijgen en zuivering. Ook daar kun je de engelen om hulp vragen.
De engelen zeggen dat je juist omdat je zo gevoelig bent, je stevig verankerd moet zijn op moeder aarde.
Visualiseer in 2011 succes, visualiseer jouw wensen. Je wordt je ook meer bewust dat jouw gedachten veel kracht hebben, en jij denkt van nature al erg in beelden.
Een jaar van verwondering, leren, ontdekken, experimenteren en heel centraal staan kinderen. Ook jouw eigen innerlijk kind waar jij een betere verbinding mee krijgt.
Dit is wat ik uit de kaarten haal en wat ik doorkeeg. Ik hoop dat je hier wat mee kunt. En laat het eens weten hoe jouw ontwikkeling gaat via dit forum
Lieve groet,
Marjanne