Loading...
nl

Jaarlegging 2011 met Engelenkaarten of Tarot

Marjanne
Marjanne dec 16 '10
Hallo beste forumleden,

Hierbij wil ik een jaarlegging aanbieden voor wie dat wilt. Kies één thema, bijvoorbeeld werk, financieën of spirituele ontwikkeling. Ik kan dan d.m.v. een legging met óf de Engelenkaarten van D. Virtue of Tarotkaarten aangeven wat je aandachtspunten en/of eventuele blokkades zijn voor 2011 m.b.t. bijvoorbeeld je ontwikkeling. Vragen als of je in 2011 meer gaat verdienen, daar doe ik geen legging op. Aan dat soort voorspellingen doe ik niet.

Lieve groet,
Marjanne
Delen:
Cialara
Cialara dec 16 '10
Marjanne,

Hoe goed ook bedoeld om een legging te doen voor het jaar 2011, je mag er hier geen geld voor vragen. Niet in dit topic, omdat we geen reclame toestaan.

Ik moet die tekst dus ofwel uit je stukje verwijderen, of je verandert het zelf.

Lieve groetjes Jorine.
Marjanne
Marjanne dec 16 '10
Hallo Jorine,
ik twijfelde al, maar heb toch een poging gewaagd. Dankje, ik zal mijn bericht aanpassen.

Lieve groet,
Marjanne
Raida
Raida dec 16 '10
Voor mij mag je dat altijd doen, en als ik iets voor jou moet doen dan moet je het maar zeggen!

Mijn vraag is de spirituele ontwikkeling, financien en werk laat ik gewoon op me afkomen ;-)

Warme groetjes
Carrie
Raida
Raida dec 16 '10
Heb je dan nog iets van me nodig, geboortedatum of dergelijke?
Cialara
Cialara dec 16 '10
Dank je Marjanne smile
Marjanne
Marjanne dec 17 '10
Hoi Carrie,
Nee, je naam is in principe voldoende, als Carrie tenminste je echte naam is?
Is goed, ik ga de legging voor je doen, deze week nog.

Lieve groet,
Marjanne
Marjanne
Marjanne dec 18 '10
Lieve Carrie,
ik heb voor jou uit verschillende engelorakelkaarten sets van Doreen Virtue kaarten getrokken.
Wat mijn algemene indruk is, is dat in 2011 spiritualiteit steeds centraler komt te staan in jouw leven. Ook jouw bewustwordingsproces neemt een behoorlijke groeispurt. Het thema kinderen komt een aantal keren terug. Voor mijn gevoel kan jij heel goed kinderen begeleiden die zelf hooggevoelig zijn en niet altijd weten hoe hier mee om te gaan.
Maar voordat je dat kan gaan doen is het belangrijk dat jij onder andere leert hoe jij jezelf kan beschermen. Want je staat heel erg open voor indrukken van buitenaf en indrukken op energetisch niveau. Bescherm jezelf voor wrede of op angst gebaseerde energieën, door een cocon van helend licht om je heen te visualiseren. En vraag Aartsengel Michaël regelmatig of hij energetische koorden wil doorsnijden, voorál als je in contact met iemand bent geweest die bijvoorbeeld niet lekker in zijn vel zit. Jij kan die energie van die persoon teveel naar jezelf toe trekken. Zeker in 2011 is dat heel belangrijk voor je. Wat ook naar voren komt is dat het goed zou zijn als je leert prioriteiten te stellen. Ik zie jou bij wijze van spreke als een kind in de speelgoedwinkel staan en zich nogal overdonderd voelt door alle mooie dingen smileHet advies van de engelen is: richt je op één onderwerp, bijvoorbeeld energiehealing. Want daar heb jij zeker je gaves in.
Een kaart die er spontaan uitsprong tijdens het schudden was 'Stroom van voorspoed'... Een hele mooie kaart, ik heb het gevoel dat die voorspoed vooral betrekking heeft op jouw privéleven en m.b.t. jouw spirituele ontwikkeling.
Je krijgt contact met engelen, en als ik jou een advies mag geven: ga op zoek naar een workshop 'Werken met engelen' of, Healen met de engelen. Want Hogere Vorming d.m.v. workshops volgen, zelf veel lezen, zal ook belangrijk worden in 2011. Jouw hartchakra staat goed open, maar jouw basischakra's mogen nog meer 'body' krijgen en zuivering. Ook daar kun je de engelen om hulp vragen.
De engelen zeggen dat je juist omdat je zo gevoelig bent, je stevig verankerd moet zijn op moeder aarde.
Visualiseer in 2011 succes, visualiseer jouw wensen. Je wordt je ook meer bewust dat jouw gedachten veel kracht hebben, en jij denkt van nature al erg in beelden.
Een jaar van verwondering, leren, ontdekken, experimenteren en heel centraal staan kinderen. Ook jouw eigen innerlijk kind waar jij een betere verbinding mee krijgt.
Dit is wat ik uit de kaarten haal en wat ik doorkeeg. Ik hoop dat je hier wat mee kunt. En laat het eens weten hoe jouw ontwikkeling gaat via dit forum smile

Lieve groet,
Marjanne
admin
admin dec 18 '10
Hallo Marjanne,

Graag zou ik ook van de mogelijkheid gebruik willen maken om een legging bij je aan te vragen m.b.t. het onderwerp "spirituele ontwikkeling".

Dank en groetjes,
Bert a.k.a. Bart smile
TamaraButterfly
TamaraButterfly dec 19 '10
Hoi hoi,

Ik wil ook wel een legging

ik wil graag iets weten hoe het gaat in de liefde in 2011.

Bedankt alvast, groetjes

Tamara
karda
karda dec 19 '10
Hoi Marjanne,

Als je zin en tijd hebt zou ik ook graag een legging bij jou aan vragen wat brengt 2011 voor mij?

Alvast bedankt en groetjes

mijn naam is karin
Mimosa
Mimosa dec 19 '10
Hoi Marjanne,

Zou jij voor mij ook een legging willen doen? Ik heb geen specifieke vraag.

Micha
Raida
Raida dec 20 '10
Bedankt lieve Marjanne!

Ook al is het toekomstmuziek, ik kan me al helemaal terugvinden in jou kaarten, in februari heb ik al een cursus reiki ingepland, dus daar ben ik al de goede weg op. En ga rondkijken voor een workshop "engelen"... Heb er allemaal zin in.

Alleen het stukje kinderen is momenteeel nog een vraagteken, maar het kan natuurlijk kloppen, 2011 is nog niet begonnen, zelf heb ik 2 kleine kinderen, maar ik ben er nu al van overtuigd dat zeker de oudste het ook in zich heeft, misschien ga ik haar hier bij staan of misschien wel meerdere kinderen.
Prioriteiten stellen, mmh dat is dus echt iets moeilijks voor mij, ik vind zovéééél dingen interessant dat ik liefst alles leer en alles doe, maar ik voel ook wel dat ik op de goede weg ben om binnen een bepaalde tijd keuzes te maken.

Echt héél héél hard bedankt voor je mooie legging, ben hier enorm gelukkig mee en vind de kaarten perfect bij me passen ;-)
Zal je op de hoogte houden!

Warme groetjes,

Carrie
Marjanne
Marjanne dec 20 '10
Graag gedaan, Carrie smileEn inderdaad, het kan ook op jouw eigen kinderen slaan. Dat je hun mag begeleiden.
Marjanne
Marjanne dec 20 '10
Hoi Micha,
ik heb graag wél een specifiek thema, bijvoorbeeld spirituele ontwikkeling, of bijv. op liefdesgebied. Een algemene legging vind ik te lastig.

Groetjes,
Marjanne
Marjanne
Marjanne dec 20 '10
Hoi Karin,
ik heb graag dat je een specifiek thema aanvraagt waarvoor je een legging wilt. Bijvoorbeeld je spirituele ontwikkeling of op liefdesgebied.

Groetjes,
Marjanne
Marjanne
Marjanne dec 20 '10
Aan Bart en Tamara,
Is goed, één deze dagen zal ik een legging voor jullie doen.

Groetjes,
Marjanne
karda
karda dec 20 '10
Hoi Marjanne,

Dsn graag over mijn spirituele ontwikkeling.

alvast bedankt

groetjes karin
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 20 '10
Hoi Marjanne,

Ik wil ook graag een legging aanvragen. Het thema voor de legging is mijn spirituele ontwikkeling in 2011.

Groetjes Julien.
Mimosa
Mimosa dec 20 '10
Hoi Marjanne,

Dan graag op spiritueel gebied.
Alvast heel erg bedankt.

Micha
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki