Loading...
nl

40 symptomen van Spiritueel Ontwaken

gast
gast dec 18 '09
Maar is het de kracht van water of is het de mens die zijn macht erover uitspreekt bij die test? En zelfs bij die Japanse onderzoeker met die kristallen; het is de intentie van de mens die het water beinvloed en veranderd.
Rainbow
Rainbow dec 18 '09
macht macht macht, daar draait het niet om, draait om liefde en vrijheid, macht is typisch iets van het ego, zet het ego aan de kant en laat jullie Hoge Zelf meer in jullie dalen
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 18 '09
Waarom noemen ze God dan ook een hogere macht?
gast
gast dec 18 '09
Als je macht vertaald naar iets negatiefs is het jou ego die dit doet. Macht is het uitoefenen van jou invloed op iets. En dat kan ook vanuit je Hoge Zelf. De natuur bestaat ook uit machten en krachten, zijn die ook ego gerelateerd volgens jou?
Liefde en vrijheid kunnen ook "gebruikt" worden door het ego.
gast
gast dec 18 '09
Rainbow; even één dingetje dat je ws nog niet weet; aan de waarheid kleeft geen geld!
Takhihiii
Takhihiii dec 18 '09
Het was absoluut niet mijn bedoeling om je persoonlijk aan te vallen, rainbow. Mijn bedoelingen zijn over het algemeen goed, alleen breng ik het niet altijd even handig. Ik heb licht autistische kenmerken, waardoor ik me niet zo goed kan inleven in anderen.

Ik wil graag wat meer vertellen over mijn ervaringen met water. Ik woon namelijk vlak bij de duinen waar drinkwater wordt gezuiverd. Een van de mooiste natuurgebieden die ik ken. Het water komt uit de Rijn, die ontspringt in de Alpen. Dat water stroomt door de verschillende landschappen van Europa naar Nederland, en daar aangekomen heeft het inderdaad verontreinigingen opgedaan. Maar het water zelf stroomt en leeft. Daarna wordt het in de duinen gepompt om te filtreren en zo kan het uitrusten van de lange reis. Energie die het kwijtgeraakt is of teveel heeft, kan nu via de uitwisseling met de duinzanden tot een nieuw evenwicht komen. Maar dat is alleen maar een verhaaltje.

Het is mijn ervaring, dat ik het haagse duinwater het lekkerste water vind dat ik ooit geproefd heb. Ik ben altijd blij als ik na een reis weer terugkom op mijn eigen plekje, waar ik mijn eigen water kan drinken. Ik ga er ook heel zuinig mee om, en vindt het eigenlijk zonde om de wc ermee door te spoelen.
Zoals ik al vertelde, heb ik met veel water drinken geexperimenteerd. Ik kan alleen maar over mijn eigen ervaringen en mijn eigen lichaam spreken. Ik heb ook een paar dagen juist weinig gedronken. Je kan aan de kleur van je urine zien, hoeveel afvalstoffen er ongeveer in zitten; als je weinig drinkt wordt het donkerder en als je veel drinkt wordt het lichter.
Drie liter water drinken per dag is best een zware opgave.
Ik dronk na het plassen altijd direct weer water, zodat het de meeste ruimte kreeg om effect te hebben. Maar het enige effect was, dat ik meer moest plassen. Mijn uiteindelijke conclusie is toen geweest, dat het niet uitmaakt hoeveel ik drink. De afvalstoffen die door mijn lichaam worden uitgescheiden kunnen net zo goed oplossen in één liter als in drie. En als ik dan de keuze heb, dan verspil ik dat mooie haagse duinwater liever niet in de wc.

Dit is mijn ervaring met mijn water en mijn lijf, die ik wilde delen naar aanleiding van het verhaal over water dat door rainbow gedeeld werd.

Om Shanti Om

Eén Vrede Overal
admin
admin dec 18 '09
Origineel bericht van: Takhihiii
Het was absoluut niet mijn bedoeling om je persoonlijk aan te vallen, rainbow. Mijn bedoelingen zijn over het algemeen goed, alleen breng ik het niet altijd even handig. Ik heb licht autistische kenmerken, waardoor ik me niet zo goed kan inleven in anderen.



Het maakt me heel eventjes verdrietig dat je over jezelf op deze afbouwende manier schrijft.
Er was niets mis met je zin. Jij zag het zo, en vond het zo, en schreef het. En ja je bedoelingen zijn goed.
Dat het niet goed overkomt, en iemand zich er niet goed bij voelde, is aan die ander,om jou vanuit een positief daglicht te zien.
Wilde dit even schrijven, omdat iets me daarin verdrietig maakt. Je was eerlijk.. en Gino heeft iets te leren,
nl, zien dat mensen het goed met hem menen, en Hem niet in de weg staan, maar een eigen kijk hebben op zaken.
En dat wat jij schreef, niet op hem persoonlijk van toepassing was.

liefs,
Bellefleur
Takhihiii
Takhihiii dec 18 '09
Het leuke van afbouwen is dat je daarna weer kan opbouwen laugh
admin
admin dec 18 '09
okido, laugh
Takhihiii
Takhihiii dec 20 '09
Het gaat mij er zozeer niet om wat medereageerders er van vinden, maar vooral om hoe het overkomt bij degene op wie ik reageer. En dan word ik bedroeft van het idee dat ik niet kan reageren zonder mezelf of de ander geweld aan te doen frown

Ik weet helaas niet wie het citaat geschreven heeft, maar het is voor lichtwerkers bedoelt. Ik voel me daar niet op aangesproken, maar ik herinner me wel het yinyang symbool, een wit visje met een zwart oog en een zwart visje met een wit oog die om elkaar heen zwemmen. In het witte wordt het zwart geboren en in het zwarte het wit. Mocht ik geen lichtwerker zijn, dan ben ik wel de moeder van een lichtwerker, het kind van een indigo oudere of dan ten minste toch de mens van een engel blush

Als mens wil ik hier leren op een geweldloze manier te communiceren.
Dat valt niet mee, want eigenlijk ben ik een gewoonte-dier cool

Met de zin; 'Als zulke heel eenvoudig te controleren feitjes niet eens kloppen, dan ga ik me afvragen hoeveel van de andere informatie juist is.', wilde ik mijn bezorgdheid uiten over informatie die via WWW verspreid wordt. Maar mijn boodschap kwam bij rainbow anders over. Liefdeloos. En dat is een goed punt. Want juist daar heb ik nog veel te leren. Ik weet dat het wel goed zit met de liefde in mij, maar naar de manier van uiten ben ik nog zoekende smirk

Niet alleen aan jou, rainbow, maar aan alle merudianen wil ik vragen om de ware intentie te ontdekken achter een berichtje.
Als ik arrogant overkom met een opmerking 'Natuurlijk ben ik spiritueel allang klaarwakker', dan heeft dit waarschijnlijk met mijn onzekerheid te maken. Als je praat over wij vs. jullie dan ben je wellicht verdrietig over de verbinding die je hier niet voelt. Maar die verbinding is nog altijd mogelijk als je langs de woorden naar het hart luistert. Want in ons hart zijn we toch allemaal gelijk, en willen we allemaal hetzelfde. Alleen de uitingsvorm verschilt
nogal grin
Rainbow
Rainbow dec 20 '09
Het is jou vergeven Takhihii, zelf maak ik ook fouten, zoals iedereen doet. En zelf kan ik mij ook moeilijk uitdrukken soms, vandaar ik soms ook zo reageer(moeilijk kunnen verwoorden). Maar diegene die in Belgie wonen, weten ook dat het water hier veel beter kan gezuiverd worden. Denk dat er hier meer nederlanders als belgen op dit forum zitten.
Rainbow
Rainbow dec 20 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Origineel bericht van: Takhihiii
Het was absoluut niet mijn bedoeling om je persoonlijk aan te vallen, rainbow. Mijn bedoelingen zijn over het algemeen goed, alleen breng ik het niet altijd even handig. Ik heb licht autistische kenmerken, waardoor ik me niet zo goed kan inleven in anderen.



Het maakt me heel eventjes verdrietig dat je over jezelf op deze afbouwende manier schrijft.
Er was niets mis met je zin. Jij zag het zo, en vond het zo, en schreef het. En ja je bedoelingen zijn goed.
Dat het niet goed overkomt, en iemand zich er niet goed bij voelde, is aan die ander,om jou vanuit een positief daglicht te zien.
Wilde dit even schrijven, omdat iets me daarin verdrietig maakt. Je was eerlijk.. en Gino heeft iets te leren,
nl, zien dat mensen het goed met hem menen, en Hem niet in de weg staan, maar een eigen kijk hebben op zaken.
En dat wat jij schreef, niet op hem persoonlijk van toepassing was.

liefs,
Bellefleur



Bellefleur, ik weet dat er mensen zijn die het goed met mij menen, maar heel mijn leven werd ik al door mensen gekwetst geweest, dus neen, niet iedereen meen het goed. Terwijl ik het met IEDEREEN heel goed meen, en met liefde handel, zijn er mensen die er misbruik van maken. Dus dit heb ik niet te leren dat er mensen zijn die het ook goed met me menen. Mijn les is om minder liefde te geven ;-)
Takhihiii
Takhihiii dec 20 '09
Het is duidelijk.
Peace, bro.

En nu ga ik een wandelingetje maken in de sneeuw. Die hopelijk ook in belgie viel smile
Rainbow
Rainbow dec 20 '09
Origineel bericht van: Takhihiii
Het gaat mij er zozeer niet om wat medereageerders er van vinden, maar vooral om hoe het overkomt bij degene op wie ik reageer. En dan word ik bedroeft van het idee dat ik niet kan reageren zonder mezelf of de ander geweld aan te doen frown

Ik weet helaas niet wie het citaat geschreven heeft, maar het is voor lichtwerkers bedoelt. Ik voel me daar niet op aangesproken, maar ik herinner me wel het yinyang symbool, een wit visje met een zwart oog en een zwart visje met een wit oog die om elkaar heen zwemmen. In het witte wordt het zwart geboren en in het zwarte het wit. Mocht ik geen lichtwerker zijn, dan ben ik wel de moeder van een lichtwerker, het kind van een indigo oudere of dan ten minste toch de mens van een engel blush

Als mens wil ik hier leren op een geweldloze manier te communiceren.
Dat valt niet mee, want eigenlijk ben ik een gewoonte-dier cool

Met de zin; 'Als zulke heel eenvoudig te controleren feitjes niet eens kloppen, dan ga ik me afvragen hoeveel van de andere informatie juist is.', wilde ik mijn bezorgdheid uiten over informatie die via WWW verspreid wordt. Maar mijn boodschap kwam bij rainbow anders over. Liefdeloos. En dat is een goed punt. Want juist daar heb ik nog veel te leren. Ik weet dat het wel goed zit met de liefde in mij, maar naar de manier van uiten ben ik nog zoekende smirk

Niet alleen aan jou, rainbow, maar aan alle merudianen wil ik vragen om de ware intentie te ontdekken achter een berichtje.
Als ik arrogant overkom met een opmerking 'Natuurlijk ben ik spiritueel allang klaarwakker', dan heeft dit waarschijnlijk met mijn onzekerheid te maken. Als je praat over wij vs. jullie dan ben je wellicht verdrietig over de verbinding die je hier niet voelt. Maar die verbinding is nog altijd mogelijk als je langs de woorden naar het hart luistert. Want in ons hart zijn we toch allemaal gelijk, en willen we allemaal hetzelfde. Alleen de uitingsvorm verschilt
nogal grin


Heb net hetzelfde als jou voor, heb je er al eens aan gedacht om bachbloesems te gebruiken? deze neem ik nu ook in.

deze teksten komen allemaal van Life Changing Energy deze zijn er om de mensen te helpen met deze nieuwe energieen. Maar deze teksten kloppen dus ook wel, is dus ook door belgen opgemaakt die Nieuwe tijds mensen zijn, want hier in belgie kan het nog altijd veel beter het water enz. het zal meer over belgie gaan dan nederland.
Rainbow
Rainbow dec 20 '09
hier is idd ook sneeuw gevallen vind ik zo leuk, en vind het zelf heel leuk om met de auto door te rijden en te slippen :-) kan je heel goed jouw rijvaardigheden bijschaven laugh
Natalie1986
Natalie1986 dec 25 '09
wow 3 tot 4 liter water per dag drinken ?

Volgens mij zit je dan de helft van de tijd op de wc... Nee dat is niks voor mij heb ik al als ik 2 liter water drink hihi
Rainbow
Rainbow dec 25 '09
haha zelf drink ik ook geen 4liter water hoor
schommelt zo tussen de 2,5 a 3 liter per dag bij mij
Natalie1986
Natalie1986 dec 25 '09
nee precies, kan volgens mij ook echt niet goed zijn!
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki