Loading...
nl

40 symptomen van Spiritueel Ontwaken

Emuca
Emuca dec 17 '09
Ik hou me alleen bezig met de energie die ik voel en waarvan ik weet dat er iets gedaan mee moet worden.

Ik weet niet eens of ik een nieuwertijdskind ben... Niemand heeft me ooit zo'n naampje gegeven, dus.
Rainbow
Rainbow dec 17 '09
GEEN tranen heb ik niet gezegd, kan nog altijd een traan laten

zien ze nog in mijn ogen maar lopen niet meer zoals bij jullie

is gewoon lijntje van traan en dan stopt het, dan voel ik me terug goed, bedoel gewoon dat de tranen niet blijven lopen zoals bij jullie.
Emuca
Emuca dec 17 '09
Dus je huilt nooit?

Ik vind huilen soms heel fijn.
Rainbow
Rainbow dec 17 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Ik hou me alleen bezig met de energie die ik voel en waarvan ik weet dat er iets gedaan mee moet worden.

Ik weet niet eens of ik een nieuwertijdskind ben... Niemand heeft me ooit zo'n naampje gegeven, dus.


wel doe zoals mij en zoek alles op over jou, astrologie enz
keer terug hoe je als kind was, hoe je op alles reageerde enz
ik heb aan mijn ouders gevraagd hoe ik als kind was en vertelden me dat ik heel gevoelig was, hand voor mijn ogen hield bij fel licht, niet tegen harde geluiden kon, 6 tot 8 x per dag eet, muur om zich heen hebben, zo ben ik te weten gekomen wie ik werkelijk ben.

en kom zo te weten wie je werkelijk bent.

mijn pagina van mijn voorstelling = http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/79986/Mijzelf_even_voorstellen.html#Post79986
admin
admin dec 17 '09
Origineel bericht van: Rainbow
Aum Bhur Bhuvah Svah Tat Savitur Varenyam Bhargo Devasya Dheemahi Dhiyo Yo nah Prachodayat

Om Namah Shivaaya
Shivaaya namaha,
Shivaaya namah om
Shivaaya namaha, namaha Shivaaya
Shambhu Shankara namah Shivaaya,
Girijaa Shankara namah Shivaaya
Arunaachala Shiva namah Shivaaya

Om shree sache maha prabhu ki jai
Paramatma ki jai
Om shanti shanti shanti
Om



Ik heb een potteke met vet..
Ik heb een potteke potteke potteke potteke potteke potteke potteke potteke potteke potteke potteke potteke potteke potteke potteke potteke vet.
al op de tafel gezet!!

laughlaugh

oeps, nu ga ik naar m'n voeten krijgen! (zoentjeee)
Rainbow
Rainbow dec 17 '09
Ik heb tot dinsdag veel geweend
daarna is het veranderd tot 1 traan en dan voel je u terug goed na die 1ne traan. Ik kan ook verdrietig zijn hoor
Emuca
Emuca dec 17 '09
Ik weet nooit hoe ik achter alles van mijn astrologie moet komen. smile

Haha, als kind was ik heel erg gevoelig.. en kon ik geesten zien. smileEn toen (en nu nog steeds) ben ik heel erg gevoelig voor het opvangen gedachten.

Maar ik ben niet zo van 'mezelf labelen' want ik ben Emmy.



En die is al gek genoeg.
Rainbow
Rainbow dec 17 '09
ik geef niemand onder zijn voeten

betekenis =

Aum Bhur Bhuvah Svah Tat Savitur Varenyam Bhargo Devasya Dheemahi Dhiyo Yo nah Prachodayat

Door alle lagen van ervaring heen is
'Dat' de ware aard die het bestaan verlicht,
het allerhoogste Ene.
Moge alle wezens
Door subtiele en meditatieve intelligentie
de verheven schittering van
verlicht bewustzijn gewaarworden

Om Namah Shivaaya
Shivaaya namaha,
Shivaaya namah om
Shivaaya namaha, namaha Shivaaya
Shambhu Shankara namah Shivaaya,
Girijaa Shankara namah Shivaaya
Arunaachala Shiva namah Shivaaya

Ik buig voor Shiva. "Shiva is de hoogste werkelijkheid, de innerlijke Zelf. Het is de naam gegeven aan het bewustzijn dat woont in het geheel. Shiva is de naam van je ware identiteit jezelf.


Om shree sache maha prabhu ki jai
Paramatma ki jai
Om shanti shanti shanti
Om

Moge de ultieme Waarheid zegevieren.
Moge dat wat alle grenzen overschrijdt, zegevieren.
Moge er vrede, vrede, vrede zijn.
admin
admin dec 17 '09
ik ken dat ook ,hoor schat.. zing het regelmatig!
wink
Maryssa
Maryssa dec 17 '09
Rainbow wat maakt het uit of we indigo, nieuwetijds, regenboog etc zijn? We ZIJN en dat is het belangrijkst.

Je hebt het over doordrammen en dat het je energie kost. Communicatie hoort je ook energie te geven als het goed verloopt anders stagneert het. Door heel even je blik wat minder strak op je eigen standpunt te houden en eens zijdelings naar die van anderen te kijken gaat de energie weer stromen. Of je het er mee eens bent wat een ander beweert of niet dat maakt niet uit. Maar jezelf openstellen voor anderen en hun mening, hoe ze daartoe gekomen zijn en of daar misschien ook wel wat in zit verandert al heel veel.
Rainbow
Rainbow dec 17 '09
gewoon ff google
Rainbow
Rainbow dec 17 '09
zorg er wel voor dat u root chakra dan optimaal is of anders ga je door niet goed geaard te zijn de wereld verlaten

blijf met u beide voeten goed op de grond, u aarden is heel moeilijk, veel in natuur bezig zijn, gezonde voeding (bio/vegetarisch veel sporten
Rainbow
Rainbow dec 17 '09
zoals u kunt zien verstaat u me dus niet. zo kunnen we bezig blijven. dit bedoel ik daarmee, terwijl we onze tijd beter ergens anders in kunnen besteden dan zo bezig te blijven.

zeg het jullie, jullie moeten jullie eigen waarheid creeren van wat jullie lezen

voor elke persoon is dit anders

lees die pdf over nieuwe tijd, van aartsengel michael en gabriel

http://www.merudi.net/nl/michael/michael_nl.pdf

het zal jullie veel helpen.
Rainbow
Rainbow dec 17 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Rainbow wat maakt het uit of we indigo, nieuwetijds, regenboog etc zijn? We ZIJN en dat is het belangrijkst.

Je hebt het over doordrammen en dat het je energie kost. Communicatie hoort je ook energie te geven als het goed verloopt anders stagneert het. Door heel even je blik wat minder strak op je eigen standpunt te houden en eens zijdelings naar die van anderen te kijken gaat de energie weer stromen. Of je het er mee eens bent wat een ander beweert of niet dat maakt niet uit. Maar jezelf openstellen voor anderen en hun mening, hoe ze daartoe gekomen zijn en of daar misschien ook wel wat in zit verandert al heel veel.


maakt ook niets uit, maar die begrijpen mij veel gemakkelijker dan jullie, daar wij nieuwe tijds mensen indigo's een veel hogere kennis hebben en echt weten hoe alles in elkaar zit. wij nieuwe tijds mensen zijn er juist om aan jullie te helpen om naar hoger bewustzijn te brengen. Nog niet gemerkt ook dat de kinderen die nu geboren worden HEEL slim zijn, dat ze alles zo snel begrijpen
Maryssa
Maryssa dec 17 '09
Quote:
Rainbow:zoals u kunt zien verstaat u me dus niet. zo kunnen we bezig blijven. dit bedoel ik daarmee, terwijl we onze tijd beter ergens anders in kunnen besteden dan zo bezig te blijven.

Mee eens dit heeft niet veel zin. Jij begrijpt mij ook niet, sterker nog je doet niet eens een poging. Maar allee dat is prima Rainbow. Ik ben uitgepraat in dit topic en ga ook een potje met vet op tafel zetten. wink
Emuca
Emuca dec 17 '09
We kunnen ook gaan kaarten bij kaarslicht? laugh
Maryssa
Maryssa dec 17 '09
*Springt op en neer op de bank woeiii leuk! Kaarten bij kaarslicht!*
Rainbow
Rainbow dec 18 '09
begrijp jullie wel, en communicatie is ook goed, elkaars ideen uitwisselen

maar als ze zo beginnen zoals Takhihiii
met zijn zin van "Als zulke heel eenvoudig te controleren feitjes niet eens kloppen, dan ga ik me afvragen hoeveel van de andere informatie juist is." trekt gewoon op niets, dat hij moeite doet om deftig te lezen.

staat heel duidelijk op de website 'dood' leidingwater
in geënergetiseerd Levend Water te transformeren! vrij van gifstoffen en net zo zuiver als het bronwater in de natuur.

Gisteren was hier in belgie zelf nog op het nieuws geweest dat er problemen waren met de filters om het water te zuiveren.

Kennen jullie de kracht eigenlijk wel van water?
of denken jullie dat het gewoon maar water is en niets meer?
admin
admin dec 18 '09
Hmm...ik geloof niet alles wat ik lees.
gelukkig maar.
admin
admin dec 18 '09
Er is niets mis met Takhihiii zin.
Punt!

Ja de kracht van water is op dit forum al reeds uitgetest.

de kracht van water is gekend!
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki