Loading...
nl

Kind en entiteiten

Ariel
Ariel mrt 2 '12
Origineel bericht van: MoonFlowertje
Ik ga slapen, ik ben moe
Ik ga slapen ik ben moe
Sluit mijn beide oogjes toe
Here, houdt ook deze nacht
Over mij getrouw de wacht

't Boze dat ik heb gedaan
Zie dat Here toch niet aan
Schoon mijn zonde velen zijn

Maak om Jezus wil mij rein

Zorg voor de arme kindren Heer
En herstel de zieken weer
Ja voor alle kindren saam
Bid ik u in Jezus naam

Ik leerde het altijd tot hier ,maar de rest vindt ik er heel goed bij passen.

Quote:
Sta mijn ouders trouw te zij
Wees mijn vrienden ook nabij
Geef ons allen nieuwe kracht
Door de rust van deze nacht

Doe mij dankbaar en gezond
Opstaan in de morgenstond
Als ik mijn oogjes open doe
Lacht uw zon mij vriendlijk toe

naja... smile
mijn geheugen liet me ff in de steek en haalde 2 rijmpjes door elkaar tongue

^^ maar dit is het versje was op de tegel stond...
(alleen de eerste 4 regels )

groetjes moonflowertje wink
























Diana1979
Diana1979 mrt 5 '12
Bedankt voor het versje , misschien kan mijn dochetr er wel wat mee.
Bedankt moon flowertje dat je wilt helpen, doet me goed.
Mijn dochter en ik zijn allebei HSP ers... Ik heb toch foto.'s van mijn. Opa laten zien, maar ze keek snel weg...
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 6 '12
tja... dat zegt wel iets, vind ik...
Ze is normaal altijd heel nieuwsgierig naar de personen op de foto... toch?
Dat ze haar hoofd weg draait, kan te maken hebben met ziel- herkenning ?

Ik heb het rijmpje voor je dochtertje op een mooi achtergrondje gezet...
( mijn eigen versie dan wink... Here houd ook deze nacht ... heb ik in
Engel houd ook deze nacht veranderd )
Misschien kun je het uitprinten voor je dochter en op haar kamertje zetten of hangen zodat ze het kan zien vanuit haar bedje wink


en eigenlijk moet op de plaats van "dit kleine meisje"
De naam van jou dochter komen staan...
maar ik denk dat het zo ook wel werkt :


het klinkt misschien raar... maar op de moment dat ik "ze " niet zag... en voelde dat "ze " wel aanwezig waren werd ik angstig...
door het rijmpje op te lezen kreeg ik een heel sterk gevoel van veiligheid... volgens mij viel ik daarna wel makkelijk in slaap

groetjes moonflowertje
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 6 '12


En natuurlijk zijn er ook kleine jongetjes die erg bang zijn soms...
vandaar dat ik ook een jongens-versie heb gemaakt om uit te printen
en op het kamertje bij het bedje te hangen of neer te zetten zodat je zoontje er naar kan kijken vanuit zijn bedje smile

groetjes moonflowertje
Diana1979
Diana1979 mrt 6 '12
Dank je wel wat lief, ga ik zo gelijk voor mijn kindjes uitprinten..zijn mooi geworden

Hoop dat het hen helpt bij het slapen.

Gisteren had ik het er nog met mijn dochter over en ze herkende toch wel veel van mijn opa er in toen ze de foto zag.. ze zei alleen kijkt hij bozer... Gisteravond zag ze m weer staan ik was even buiten roken en ze was even alleen beneden...
Ze was weer erg overstuur... zo sneu... ze blijft het eng vinden omdat ze zoiets heeft ik ben de enige die hem ziet... Ik wou dat ik hem ook zag dan kon ik haar misschien meer helpen...
Ariel
Ariel mrt 6 '12
Mijn dochter was ook altijd bang voor mijn opa.
Ik zag hem ook niet.
Toen ik erachter kwam dat hij het was vertelde ik haar dat hij bij de politie had gezeten en dat hij haar wel zal beschermen tegen de spookjes.En dat ze niet bang hoefde te zijn voor hem.
Dat hielp enorm.

Gister bedacht ik ineens iets:ik had een doos in mijn handen die van haar is en er zat niks in.
Ik deed net of ik er wat in fluisterde en deed het kistje gauw dicht.
Mijn dochter vroeg zich af wat ik deed en ik zei:ik heb er wegjaag spreuken in gefluisterd en als er dan en spook komt laat je een spreuk los.
Dat vond ze een geweldig idee.
Ze heeft al een spreuk losgelaten.
Diana1979
Diana1979 mrt 6 '12
Misschien wel een idee om zoiets te maken idd Kalika...

alleen mijn dochter trapt niet overal ( meer ) in... ik zal eens even iets crea gaan bedenken
Ariel
Ariel mrt 6 '12
Mijn dochter is ook 6 dus er bestaat een kans dat ze het interessant vind.
Alles wat magisch is ,is interessant bij die van mij trouwens.
Sunshinem10
Sunshinem10 mrt 15 '12
Hallo Allemaal,
Graag zou ik wat advies willen.
Mijn neefje is vermoedelijk een Sterrenkind/ nieuwetijdskind. Hij ziet nu een tijdje een enge man in zijn slaapkamer en is er erg bang voor. Een paranormaal persoon in haar kennissenkring heeft aangegeven dat het niet zijn gids is.
Ik zat zelf te denkenom hem een edelsteen te geven, ik weet alleen niet zo goed welke ik zou kunnen kiezen voor hem. Zijn geboortedatum is 22/05/2003 (dus tweelingen/ geit?). Kan iemand mij hier advies over geven?

Alvast bedankt!
Duifje
Duifje mrt 15 '12
Hoii Sunshinem,

Wat je kan doen (mits zijn ouders er voor open staan) is zijn slaapkamer met Salie schoonmaken. (Salie branden en het raam lekker open zetten dus dat alle energie (entiteiten) eruit kunnen. In gedachten, of misschien samen met hem kun je ze vragen of ze de kamer willen verlaten zodat deze jongeman goed kan slapen en zich veilig kan voelen. Het hoeft niet een "slechte"entiteit te zijn. Maar wellicht eentje die de weg kwijt is, en voelt dat hij "open" staat.

Je vraagt naar edelstenen. Er zijn verschillende edelstenen die je zou kunnen gebruiken:

Bescherming aura: Master shamanite, Prehniet

Bescherming spiritueel: Actinoliet, Kunziet, Master shamanite, Stilbiet

Bescherming tegen negatieve energie: Amazoniet, Aqua aura kwarts, Calciet, Kattenoog, Chrysocolla, Jaspis, Kunziet, Labradoriet, Malachiet, Master shamanite, Rookkwarts, Rutielkwarts, Serpentijn, Toermalijn (zwart)

Bescherming tegen negatieve energie van andere mensen: Fuchsiet, Kunziet, Labradoriet, Master shamanite

Bescherming tegen elektromagnische straling: Amazoniet, Aventurijn, Bergkristal, Fluoriet, Jaspis, Kunziet, Malachiet, Obsidiaan, Rookkwarts, Sodaliet, Toermalijn (zwart), Unakiet

Bescherming tegen negatieve invloeden: Amazoniet, Aqua aura kwarts, Carneool, Heliotroop, Hemimorfiet, Master shamanite, Jaspis, Kunziet, Rookkwarts, Stichtiet, Toermalijn, Tijgeroog

Bescherming tegen ongeluk: Jade

Bescherming tegen psychische aanvallen: Ametrien, Aqua aura kwarts, Master shamanite, Obsidiaan, Robijn, Rutielkwarts

Bescherming tegen zwarte magie & vervloekingen: Agaat (vuur), Bronziet, Chiastoliet, Master shamanite, Toermalijn

Beschermt bij uittreding & astraal reizen: Ametrien, Ioliet, Master shamanite, Toermalijn

Deze info heb ik "geleend"van de website : http://www.edelstenenenmineralen.nl

Ik hoop dat je hier wat mee kan. Laat je gevoel erbij spreken. Ik weet bijna wel zeker dat je als je de stenen eenmaal voor je ziet, voelt precies weet welke je moet hebben voor hem.
Vertrouw maar op je gevoel.

Knuff Duiffie
Sunshinem10
Sunshinem10 mrt 18 '12
Hoi Duifje,

Bedankt voor de info. Mijn zus heeft al Salie klaarliggen. Ik heb hem mijn Rozenkwarts gegeven. Dit is wat mijn gevoel me vertelde, ik heb hem de steen laten voelen en volgens mij werd hij er wel rustig/ blij van. Hij ligt nu op zijn nachtkastje.
Ik vindt het moeilijk om een steen voor hem uit te zoeken omdat ik zelf erg gevoelig ben voor stenen, van sommige heb ik de hele dag een tintelarm als ik ze in de winkel even vastgehouden heb wink
We proberen dit even uit en als het niet werkt dan neem ik hem een keer mee zodat hij zelf een steen kan uitzoeken.

Groetjes,
Martine
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 18 '12
Het eerste wat bij mij opkwam was ook Rozenkwarts...

ik heb hier een site waar allerlei "kwaaltjes" opstaan en de stenen die je ervoor kan gebruiken...

http://www.edelstenenenmineralen.nl/edelstenen_zoeken_op_werking.html

Het is wel een verkoop site... maar je hoeft niets te kopen, het gaat om de informatie smile

groetjes moonflowertje
Duifje
Duifje mrt 19 '12
Hoi Martine,

Kijk helemaal goed!. Je bent dus inderdaad erg gevoelig.

Het huis reinigen met Salie is zo wie zo af en toe wel eens goed. (en lekker......)

Liefs,
Duifje
obs
obs okt 14 '12
Ik ga akkoord met iedereen om ermee te praten. Als het geen gids is, merk je wanneer ze lastig doet, kan je volgens mij wel meehelpen haar weg te sturen.

Ik heb het onlangs ook moeten doen. Zonder salie, wel met wierrook rondgelopen en naar de slaapkamer gegaan waar ze vertoefden. Ik zie geesten maar geen kleuren. Ze zijn wit, lichtgrijs of zwart. Aan de lichtheid zie ik in welk stadium ze zitten. Wit is zuiver, lichtgrijs zijn gewone mensen en zwart... nou daar word ik nog steeds angstig van. Zie ik gelukkig minder.

Toen ik net verhuisde en de slaapkamer aan het schilderen was, hoorde ik steeds "help mij", "help mij". Vanaf het allereerste moment dat ik in de kamer kwam voelde hij ijskoud en akelig aan. Ik krijg buikpijn, soms het gevoel dat ik moet overgeven als er iets negatief rond mij hangt.
Later droogde ik mijn haar en werd ik ontzettend boos. Ik wou schreeuwen, werd bijna hysterisch. In mijn hoofd klonk:"stop, stop, stop ermee!". En telkens opnieuw als ik mijn haar droogde overkwam me dat. Dan kreeg ik het gevoel dat iemand achter me stond en enkele keren de gang in getuurd en op een ander moment zag ik daar een klein grijs schimmeke staan. Ik zie niet letterlijk kleur maar ik zag wel op één of andere manier dat ze lang bruin haar had en een wit jurkje aanhad.
Op een avond keek ik naar mijn raam die heel dichte gordijnen heeft waar geen licht door kan, want dat had ik later steeds opnieuw gecontroleerd. Ik had het echt gezien. Drie schimmen: een man, een vrouw en het dochtertje.

Toen durfde ik een tijdlang niet alleen meer op de kamer, vriend moest mee. Ik durfde mijn haar niet meer drogen. En na een tijd vond ik mezelf zo een angsthaas dat ik besloot er iets mee te doen. Want angst is geen oplossing. En waarom zie ik ze dan? Volgens mij had dat een reden.

Ik nam wierrook uit het tvkastje, ging overal rond. Ik ging naar de slaapkamer en keerde me terug in mezelf. Ik zocht ze. Zocht de warmte in mijn binnenste op en stelde voor dat elke klank een beetje warmte meedroeg als ze werd uitgesproken. Ik zei in mijn hoofd dat ze allang genoeg rondgedoold hadden en het tijd was om naar het licht te gaan.
"Daar is het beter dan hier, jullie zullen weer de weg vinden. Volg dat ene lichtje tot het groter word en voel de warmte. Jullie zijn welkom, ga. Jullie kunnen nu eindelijk rusten en vrede vinden." Nadien voelde ik me licht en de kamer leek ineens zo stil en zuiver. Ik heb er nooit meer last van gehad.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki