Loading...
nl

Kind en entiteiten

Diana1979
Diana1979 nov 18 '11
Het blijkt dus ook dat ik ook een hsp er ben..Mijn puzzelstukjes vallen ook..

Centrum Jeugd en Gezin. Betekend het.

Bedankt voor de website.
MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 18 '11
Ow, oke...

http://www.symbolic.be/?CategoryID=542
^^ ook een interessante link met betrekking op HSP en Paranormaal begaafd (en hulp)
groetjes moonflowertje wink
Diana1979
Diana1979 nov 21 '11
Bedankt voor je link.

ben blij dat ik naar je heb geluisterd, jammer dat er mensen zijn die denken het allemaal te weten terwijl het dan niet zo is.
Ariel
Ariel nov 22 '11
Ik lees het nu pas weer hier.
Voor mijn gevoel was dat medium ook niet goed ,maar ik wil niet zomaar zoiets zeggen.
Gelukkig hebben Liesbeth en Moonflower je geholpen.
Mijn dochter en ik zijn ook HSP-er en mijn dochter voelt mij ook enorm aan.
Ze hoort mijn gedachten zelfs.
Best lastig soms.
Het beste is altijd open en eerlijk te zijn tegen je kind.
Ze hebben je heel goed door.
Als mijn dochter me probeert te peilen dan kijkt ze me ook heel indringend aan en dan weet ze het gewoon als je iets probeert te verzwijgen.
dus zoals wij vroeger zijn opgevoed door onze ouders van:"je bent er nog te klein voor."
Dat word niet geaccepteerd.
Vaak zeg ik dan dat het heel moeilijk uit te leggen is en ik het wel uitleg als ze wat ouder is.
Je bent open en eerlijk naar je kind dan.
De vraag bijv.waar baby's vandaan komen en hoe ze in de buik komen is er zo'n 1.

Het is mij opgevallen dat de gedachten die mijn dochter opvangt vaak de gedachten zijn die je echt als woorden of beelden uitspreekt.
Dat klinkt heel vreemd ,want doe je dat niet altijd?
Nee.
De andere gedachten zijn ook woorden en beelden ,maar als je die in gedachten niet tegen iemand uitspreekt dan blijven ze "in je hoofd" zeg maar.
Of zodra je een gedachten hebt die je voor jezelf wil houden probeer je hoofd leeg te maken.
Soms visualiseer ik een muur tussen mijn dochter en mij in zodat we niet elkaar kunnen "berijken"
Allemaal dingen om mijn dochter en mijzelf te helpen niet steeds te "communiceren" op hsp vlak.
Wel handig als ze telepathisch is hoor.
Ik zond haar een keer toe dat we gingen koekjes bakken 's middags en dat ze dus geen vriendinnetjes moest uitnodigen en dit heeft ze netjes gedaan.

Mooie link trouwens die laatste Moonflower.
MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 22 '11
thanks smile

Jammer dat er zoveel mensen rond lopen die zeggen dat ze contact hebben met gene zijde, terwijl dit dan niet het geval is...
Beetje jammer voor de mensen die dit wel hebben, en vaak niet meer worden geloofd...
Zelf heb ik geen contact met gene zijde zegmaar...
Toch voel ik heel duidelijk of iets echt of niet echt is...
Dat is door mijn gids... denk ik...
Ik kan me niet voorstellen dat ik dit zelf allemaal al weet, dus het moet wel mijn gids zijn smile
groetjes moonflowertje wink
Ariel
Ariel nov 22 '11
Je gids geeft je ook veel informatie ,maar je ziel ook.
Die kan heel oud zijn en dus veel weten.
Het kan dus zijn dat je dingen gewoon weet omdat je ziel het al eens meegemaakt heeft.

Ik krijg geregeld te horen dat mensen mij wijs vinden.
Toen ik 15 was kon ik al gesprekken met volwassenen op hun niveau houden.
Ik weet vaak ook gewoon dingen waarvan ik niet weet waar ik ze geleerd heb.

Nu weet ik tegenwoordig dat ik een heel oude ziel heb.
Dus het is niet zo vreemd dat ik soms wijs overkwam als kind zijnde.
Een vriendin van me is 25 ,maar ze is zeker weten ook een oude ziel ,want in vergelijking met leeftijdsgenoten is ze enorm wijs.
Ik heb vaak niet eens door dat ze 10 jaar jonger is.
Diana1979
Diana1979 feb 29 '12
Na dat we bij Liesbeth zijn geweest, geloofde ik ook echt dat mijn dochter niet paranormaal begaaft is..... Maar.. ze bleef entiteiten zien en er bleven vreemde dingen hier in huis ... Op een gegeven moment kwam ik via via in contact met mensen en ze zeiden .. Je dochter is wel degelijk paranormaal en er zit echt iemand bij jullie in huis... Na die dag.. viel er een schilderij van de kinderen van de muur... kabels vielen in de garage naar beneden.. Op de dag dat ze kwamen om te helpen... ging voor die tijd 2 keer de deurbel.... zonder dat er iemand voor de deur stond. Ze zeiden ook dat er iemand zit... een joodse man vandaar...gele ogen.
Hij wilde mijn dochter alleen maar beschermen en was verdrietig dat mijn dochter er bang voor is.
Nu is deze persoon weg en ziet ze weer een ander.. Ook hoor ik vreemde geluiden..
Vandaag hoorde ze ook toen ze vanochtend even alleen beneden was de bank kraken... wanneer er iemand op bepaalde hoek gaat zitten kraakt de bank. Ze durfde niet te kijken.
Enigma
Enigma feb 29 '12
Hoi Diana smile.

Wat jammer voor je dochter dat ze er zo n last van heeft.

Mijn 2 zonen zijn h.s.p. en paranormaal begaafd.

Wat zegt je eigen gevoel wink.

Liefs Enigma
Diana1979
Diana1979 feb 29 '12
Ik denk ook dat mijn dochter allebei is
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 29 '12
jammer dat Liesbeth niet heeft kunnen helpen!
Het is zo ontzettend moeilijk, vooral als je nog zo jong bent...
Gelukkig, dat ze door jou, gehoord wordt, Diana...
Want dat is erg belangrijk!
Persoonlijk denk ik ook wel dat jou dochter paranormaal begaafd is, en daarbij erg gevoelig voor sferen, en prikkels uit haar omgeving...
Dat hsp... is haar opstakel zegmaar...
Ze staat tè open, om het zo maar te zeggen...
En omdat ze nog zo jong is... is het moeilijk om alles was via haar zonnevlecht binnen komt, te scheiden...
Ik bedoel... ze kan angst en liefde uit elkaar halen...
Maar de dingen die er tussen zitten, vooral met de beelden die ze ziet van "onbekende" personen... worden bij haar waarschijnlijk meteen met het gevoel van angst voor het onbekende overladen...
Wat eigenlijk heel logisch is!
Zelf heb ik ook wel eens een "geest" gezien op zeer jonge leeftijd!
(ik denk dat ik 3 was? )
Het was een oude man die beneden aan de trap stond ...
Zelf stond ik boven aan de trap, achter een wit hekje wat daar gemaakt was, zodat ik niet naar beneden zou vallen...
Ik kan het me nog als de dag van gisteren herinneren...
Niet de man die daar stond hoor...
Maar het gevoel wat ik daar kreeg!
Ik voelde zo duidelijk: Het klopt niet...
En ook voelde ik me zó opgelaten!
Ik wilde het liefst zo snel mogenlijk weg rennen!
De "opa" die ik zag staan vroeg: is je moeder thuis?
Dit was mijn kans! ik zei: Ja hoor! ik ga haar wel ff halen!
en ik rende weg naar de woonkamer...
De man riep me nog na: nee dat hoeft niet!
maar ik was allang blij dat ik veilig naar mijn moeder kon rennen...
dus ik rende door!
mijn moeder kwam me al tegemoed omdat ze zich afvroeg, tegen wie ik aan het praten was?!
Ik zei: Mam... en staat een opa op de trap...
Toen we samen gingen kijken was hij weg!

Vorig jaar was ik bij mijn oma op visite... en ik vind het altijd leuk om door de foto boeken te bladeren van vroeger van oma...
Op een gegeven moment, kwam er een foto van de man die ik op de trap had gezien!!
Het was de vader van de moeder van mijn oma!
Opa Workum...
Pffff daar kwam de ontlading shocked
Ik kon ff alleen maar wartaal uitkramen...
Meteen kreeg ik door van mijn gids:
Het was nooit zijn bedoeling om jou bang te maken...
Jou opa ( ik heb hem zelf nooit gekent) kwam ff op bezoek bij jou moeder...
Dit deed hij wel vaker! Omdat jou moeder in een moeilijke tijd zat, kwam deze man haar wel eens bijstaan...
Hij had niet verwacht dat jij hem kon zien,...
Het was echt niet de bedoeling eigenlijk, dat je bang zou worden!
het was voor hem ook een rare gewaar-wording, dat er boven aan de trap een meisje staat, die hem recht in zijn ogen aankeek...
En hem gewoon zag zoals hij er uitzag toen hij nog leefde...
Ik zei toen hardop: oke... het is al goed...
Ik ben blij dat ik nu weet hoe het zit!...
Ofterwijl: Het is hem vergeven smile
Mijn oma en ik voelde allebei de ontlading die het bij mij terweeg bracht!, mijn oma zat ook met de tranen in haar ogen!
Dit was dus ruim 30 jaar later...

Ik kan het nu zien als een mooie ervaring...

En ook begrijp ik daardoor heel goed, het gevoel van jou dochter!
Het is voor mij duidelijk: de angst voor het onbekende...
Dit hoort er eigenlijk allemaal bij...
Ik weet niet hoe oud dat jou dochter is?
Maar er komt een tijd aan dat ze dit een tijdje kwijt zal zijn!
Tenminste, zo was het bij mij wel! Het gevoelige echter niet, dat zal blijven...
(de pubertijd, en de tijd dat ze naar de "hogere" school gaat!)
nieuwe vrienden, nieuwe lessen die iedereen leert op school, verliefd worden... enz enz
Als ze daar weer een beetje haar rust in heeft gevonden... dan kan het terug komen!
Bij mij ging het in ieder geval wel zo...
Het contact met mijn gids is er altijd geweest! maar daar heb ik nooit echt last van gehad.... dat besefde ik pas later...
Hij heeft me in deze situaties eigenlijk alleen maar bij gestaan...
Soms (merkte ik ook pas achteraf) heeft hij wel ingegrepen...
Maar alleen in uiterste nood, hoor...
Als ik had geweten dat hij hij er eigenlijk altijd al was... had ik misschien eerder 'bewust" contact gemaakt met hem...
Maar ja... alles heeft een doel... zeg ik maar...
Het is misschien voor jou dochter, Diana wel handig als ze dit contact bewust leert worden?!
Dan zal ze altijd beseffen dat ze niet alleen is in zulke situaties...
En kan hem altijd vragen wat ze kan doen, om zich te beschermen tegen deze angsten en het opgelaten gevoel...
Ze kan haar gids vragen wat "ze" komen doen?

Misschien is er iemand op dit forum die een manier weet om deze band bewuster te maken, voor een kind...
Ik vind het een beetje moeilijk om het uit te leggen, omdat het misschien té simpel is om het uit te leggen tegen anderen, maar een kind heeft een andere uitleg nodig...
(onderbouwend, en straight, en op een aardige manier, ik weet van mezelf dat ik nog wel eens een beetje bot kan over komen tongueik wil haar niet nog banger maken )
Ik kan wel ff zoeken op internet hoe het kan worden verteld tegen een kind....
Als ik het heb gevonden zal ik het hier wel plaatsen...

groetjes moonflowertje
Diana1979
Diana1979 feb 29 '12
Moonflowertje heel erg bedankt voor je uitleg..als je meer info hebt gevonden graag..

Mijn dochter wordt volgende maand 7.

Mooi verhaal.. , voor een tijdje terug weet niet of jij het was schreef iig of ik iemand ken met ziekte geelzucht of lever kanker ivm mijn dochter een entiteit ziet met gele ogen.. Mijn opa is voor ik geboren was gestorven aan lever kanker... Ik zat al te denken om haar een keer als ik bij mijn ouders bent een foto te laten zien, of hij het misschien is.....of zou dat als hij het is te confronterend of nog meer beangstigend zijn?? Ik twijfel

De medium die de laatste keer is geweest zag ook de eerste entiteit man met gele ogen en hoed gele ogen gele ster een joodse man ....We wonen vlakbij joodse
begraafplaats.
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 29 '12
Als je dochter het niet meer over de man met de gele ogen heeft, kun je dit beter laten rusten... is dit wel het geval, dan kun je het zeker wel laten zien... dit ligt dan nog vers ik haar geheugen... en het is een stukje (h)erkenning van jou naar haar toe...
Dan kun je het ook afsluiten...
Hoe dan ook... het is beter om het meteen af te sluiten...
Denk ik dan hoor...
Want het blijft haar volgen...
Vergeten doe je het iig nooit....
Gelukkig kan ze er met jou over praten...

Mijn Opa was ook Joods trouwens smile
Op de foto, kun je dat duidelijk zien (hoedje op, en zo'n brilletje met ronde glazen )

Ik heb wel een speurtochtje gemaakt op internet, maar vrij weinig kunnen vinden...
Als het straks wat rustiger is hier in huis... zal ik het zelf wel proberen uit te leggen, op een manier dat het niet eng meer over komt...

groetjes moonflowertje wink
PrettyGirl23
PrettyGirl23 feb 29 '12
Originally Posted By: Diana1979
Na dat we bij Liesbeth zijn geweest, geloofde ik ook echt dat mijn dochter niet paranormaal begaaft is..... Maar.. ze bleef entiteiten zien en er bleven vreemde dingen hier in huis ... Op een gegeven moment kwam ik via via in contact met mensen en ze zeiden .. Je dochter is wel degelijk paranormaal en er zit echt iemand bij jullie in huis... Na die dag.. viel er een schilderij van de kinderen van de muur... kabels vielen in de garage naar beneden.. Op de dag dat ze kwamen om te helpen... ging voor die tijd 2 keer de deurbel.... zonder dat er iemand voor de deur stond. Ze zeiden ook dat er iemand zit... een joodse man vandaar...gele ogen.
Hij wilde mijn dochter alleen maar beschermen en was verdrietig dat mijn dochter er bang voor is.
Nu is deze persoon weg en ziet ze weer een ander.. Ook hoor ik vreemde geluiden..
[u][b]Vandaag hoorde ze ook toen ze vanochtend even alleen beneden was de bank kraken... wanneer er iemand op bepaalde hoek gaat zitten kraakt de bank. Ze durfde niet te kijken.
[/u]

Jeetje wat eng!! Ik heb dit in het verleden preciesssss hetzelfde meegemaakt. Ik was bij mij oma aan het logeren 's nachts En we sliepen in de woonkamer. Ik was ongeveer een jaartje of 10. Opeens hoorde ik gekraak op de bank, dus ik stond op ( ik lag in bed) maar ik zat rechtop, om te kijken waar dat geluid vandaan kwam. Dus toen ik zittend op bed lag was het geluid weg en toen ging ik verder slapen. Opeens hoorde ik weer hele erge gekraak op de bank (heel hard gekraak, lijkt wel alsof je met chipszakje zit te spelen zo ongeveer is dat geluid) en toen zag ik iets zitten op de bank. Wat het precies was weet ik niet. Ik weet in ieder geval dat het een man was, Ik zag wel een vorm van een mensenlichaam, en ik wist ook 100% dat het een man was. Die persoon keek mij in mijn ogen aan, ik zag niet hele duidelijke vormen maar wel z'n ogen. Kortom omtrek van een mens, en het leek wel een soort licht, qua kleur.

Mijn oma woont echt in een hele ouderwetse flat. Je hebt beneden nog een ruimte,, waar joodse mensen onderdoken, tijdens de oorlog, Moet je nagaan hoe oud haar huis is! Wellicht heeft het hier mee te maken. Ik sluit het niet uit. Ik heb wel het gevoel, dat het niet kwaad was ofzo, maar was gewoon vreselijk bang, nog steeds als ik er aan denk.

Eigenlijk is het niet goed dat ik erover begin, want nu graaf ik het weer op. Het is echt een soort trauma geworden, want dit soort dingen vergeet je gewoon niet.

Als ik jou was, zou ik eerlijk gezegd niet teveel mee bezig houden, straks leidt je kind hier onder. Hoe meer je er mee bezig bent, hoe meer je het aan trekt.
Diana1979
Diana1979 mrt 1 '12
Diamantje..... er niet te veel mee bezig zijn lukt niet echt...ik begin er nooit over met mijn dochtertje.. maar bijna iedere dag merkt ze dat de entiteit er is.. en verteld dit aan mij... waar ik al lang blij mee bent want vorig jaar zomer durfde ze het eerst niet te vertellen. Ik wil zo graag mijn meisje helpen...
Enigma
Enigma mrt 1 '12
Lieve Diana :),

Ik vind het altijd moeilijk om iemand advies te geven, want iedereen ervaart het anders en vooral kinderen smile.
Ten eerste het is niet eng, en dat kinderen het als spannend ervaren komt vaak door onwetendheid en door de manier waarop wij met een situatie omgaan.
Die kijken naar onze reacties ( van de ouders ) want wij zijn hun voorbeeld.

Als moeder weet "jij" wat er met jou kind is.
Die band is heel speciaal smile.
Ga op je gevoel af.
Je zei: "volgens mij is zij het allebei", en op die manier kan je ook voelen hoe je dit aan kunt pakken.
En er zijn hier veel mensen die je kunnen helpen.
Niet elke paragnost/medium kan je helpen het zijn ook mensen die soms iets verkeerd lezen.
Je moet uit alle informatie pakken wat bij jou past.
De beste paragnost voor je kind ben jezelf wink.

Als je moeilijke obstakels in het leven op een positief manier wilt oplossen, worden er vanzelf oplossingen aangedragen door je gidsen/engelen en komen er positieve oplossingen en hulp naar je toe smile.
Zij lezen wat jij denkt/voelt/ervaart op een ander trilling niveau.
Dus als jij zwarte schaduwen op je pad ziet en in paniek raakt denken zij dat je dat nodig hebt
Als je het probleem omarmt en hulp vraagt ( dus een positieve benadering ) komt die hulp echt .
En die hulp komt op dezelfde manier als dat jij voelt dat jou kind beide is.
Misschien moet je die band ( spirituele ) ook sterker ontwikkelen door meditatie smile.
Want eigenlijk kan elk mens communiceren met het spirituele op wat voor manier ook.

Bij mijn 2 kinderen is het er altijd al geweest
Wij zijn er ook alleen mee bezig als zij erom/ernaar vragen en worden dan altijd serieus genomen.
Ze zien ook hoe ik er zelf mee om ga smile.
Je moet er zelf ook niet iets spannends van te maken maar meer dat het gewoon is.
Ik leer mijn kinderen er gewoon mee omgaan aarden/afsluiten, soms juist ontwikkelen als ze dat willen en we maken er ook grapjes over laugh.
Er is ook niet maar 1 manier om er mee om te gaan maar meerdere.
En je moet gewoon een beetje kijken wat bij jou past.
Het heeft even wat voeten in de aarde gehad maar het heeft nu zijn vruchten afgeworpen wink.
En ik heb door deze ontwikkelingen in mijn gezin er zelf ook weer heel veel bij geleerd grin.

Bij die van 14 is het zo dat wat moonflowertje ook zegt, het op de achtergrond is ( en het er met vlagen door komt ) omdat hij in de pubertijd zit tongue.
Bij mij was dat ook het geval

Mijn jongste zoon van 8 zit er nog midden in.
Hij heeft het geacepteerd en komt nu zelfs met dingen waar ik nog wat van kan leren laugh.
Ga ermee aan de slag op de manier die goed bij jou voelt.
Er zijn veel manieren en vragen staat vrij smile.

Heb vertrouwen, alles komt goed smile.

Liefs Enigma

@ Moonflowertje ik vind helemaal niet dat jij bot over kan komen smile.
Internet is gewoon een prachtig maar moeilijk communicatie middel om gevoelens/interpretaties van wat wij posten op de juiste manier over te laten komen .
Ik vind dat jij altijd heel behulpzaam en duidelijk bent.
Ik ben het ook helemaal met je eens dat het vaak moeilijk is om hier iets uit te leggen omdat een oplossing vaak te simpel is grin.

Liefs Enigma
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 1 '12
@Enigma, Bedankt wink

hoii Diana,
Als jou dochter er echt zo'n last van heeft...
Zou je misschien iets van regressie kunnen gaan proberen?
Toevallig ben ik er een boek over aan het lezen, waarin in het laatste hoofdstuk problemen met kinderen worden uitgelegt...
Dit varieerd van hoofdpijn tot het zien van entiteiten/ geesten...

1 van de verhalen ging over een meisje van 6 die niet meer durfde te gaan slapen...
Ze zag kleine mannetjes op haar bed zitten...
Ze was zo angstig voor deze mannetjes, dat zelfs haar moeder die haar zeker wel serieus nam, niet kon geruststellen...
elke avond als dit kleine meisje naar bed moest, was het dezelfde drama...
Ze besloot hulp in te roepen van een derde en kwam daardoor bij een regressie en reïncarnatie- therapeut terecht...
Welke het verhaal van de moeder aan hoorde... en vervolgens vroeg de therapeut of het meisje er zelf ook iets over kon vertellen...
De therapeut vroeg aan het kleine meisje of ze ook tegen deze mannetjes kon praten... om dit te kunnen doen, moest het meisje zich voor stellen dat ze s'avonds naar bed toe ging en kijken of ze de mannetjes zag!?
Het kleine meisje knikte... ze zag de mannetjes zitten
de therapeut vroeg hen, waarom zitten jullie hier? en wat willen jullie van dit kleine meisje...
De mannetjes keken een beetje verwart, en geschrokken... maar ze zeiden niets...
Het vermoeden van de therapeut werd bevestigd, het bleken "verdwaalde" elementalen (wezentjes die een bijdrage leveren aan de groei en bloei in de natuur)
In de sprookjes wereld worden deze vaak aangeduid als elfjes of kabouters... tja... voor mij is dit niet te geloven natuurlijk....
En toch heeft dit kleine meisje er last van...
Er bestaat een soort van Deva ( groepsgeest die leiding geeft aan deze elementalen) die heeft de therapeut aangeroepen...
die vrijwel direct kwam en de groep met mannetjes meenam...
Probleem opgelost...
@Kalilka heb ik er geloof ik ook wel eens over gehoord... die heeft een elfje op de schommel

Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat het iets is uit jou dochters vorige leven...
in ieder geval kan een goede regressie-reincarnatie therapeut iets doen aan dit allemaal...
Voor jou dochter en voor de entiteiten die ze zal begeleiden naar het licht toe!
want om op zo'n jonge leeftijd al zulke "volwassen" problemen te hebben is niet goed!
Waar een medium of paragnost niet kan helpen bij "onzichtbare" problemen ( die voor jou en voor jou dochter er wel zijn natuurlijk) is dit misschien wel een uitkomst!
Regressie-therapie...

(van die kleine mannetjes is een extreem voorbeeld)

groetjes moonflowertje wink
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 1 '12
http://nl.wikipedia.org/...%AFncarnatietherapie

http://www.tasso.nl/uploads/File/ScriptieHerbertVanDerBeek.pdf
2 links met informatie die ik op google heb gevonden

trefwoorden: Kinderen regressie en reincarnatie therapie

groetjes moonflowertje
Diana1979
Diana1979 mrt 2 '12
Enigma: bedankt voor je verhaal..ik praat er ook gewoon met mijn dochter over en ook uit te leggen dat ze er niet bang voor hoeft te zijn. Ze vertelde me gisteren dat de entiteit bang voor mij is... .? Want zodra ik naast hij komt zitten is hij weg zegt ze

Toevallig heb ik onlangs een kinderen meditatie boek gekocht... De wensster heet het boek....

Moonflowertje aller eerst wil ik ook zeggen dat de antwoorden die jij mij tot nu toe heb gegeven echt niet bot over komt...

Bedankt ook weer voor je antwoord ik ga er over lezen..

groetjes, Diana
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 2 '12
Het is voor mij als buitenstaander ontzettend moeilijk om machteloos toe te kijken...
Zelf heb ik geen kinderen, maar dat neemt niet weg dat ik niet weet wat je voelt...
Het is erg als je je dochter zo'n angst ziet hebben, en haar niet kan uitleggen dat ze zich nergens zorgen om hoeft te maken...
Want dat is iets wat je niet weet!
Ik heb deze angsten ook gekend, vroeger...
misschien zal het langzaam verdwijnen...
Zo was het bij bij wel
Maarja... het is bij iedereen anders wink
Op de 1 of andere manier wil ik jou zo graag helpen...
Omdat ik voel hoe graag jij je dochter wil helpen... ( heel sterk)
Het is nog zo'n jong meisje, dus gids contact is er al ( onder-bewuste)
Op haar leeftijd is dit gewoon 1 ( haar geest en haar gids)
Dus dat is eigenlijk overbodig...

Wel had ik vroeger een tegeltje aan de muur hangen
Waarop een klein gedichtje stond over een engel die over me zou waken...
Dit zinnetje heb ik misschien wel 1000 keer gelezen maar zou nu ff niet weten hoe het ging...
( kan ik misschien wel op internet vinden wink)
Mij heeft het vaak geholpen... om dat gedichtje hardop te lezen

Het was een gedichtje die begon als:
Ik lag in mijn tuintje en sliep...
.....iets met engel
.....
Om over Cindy ( jou dochters naam dan ) te komen waken

Ik voelde me dan safe... na het lezen van dit kleine gebedje...
Het is misschien een fijne gedachte voor het slapen gaan... als ze weet dat er een mooie lieve engel
over haar zal waken, terwijl ze slaapt...

Ik zal zeker mijn ogen open houden op internet, en als ik ik zie wat jou, en jou dochter kan helpen...
zal ik dit zeker hier naar toe plakken wink

Regressie/ reincarnatie therapie zou misschien wel kunnen helpen...
omdat je daarmee de oorzaak aanpakt...
(niet onder hypnose... maar gewoon bij het volle bewustzijn)
kinderen zijn nog dichtbij de bron ( en staan open)...
ze zullen een stuk sneller geholpen kunnen worden dan een volwassene
( bij een volwassene is het nu eenmaal een stukje verder graven, naar de wortels van het probleem)
En ook worden de entiteiten naar het licht geleid, op een respectvolle manier...
Als je tenminste een goede regressie therapeut(e) hebt...

groetjes moonflowertje wink
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 2 '12
Ik ga slapen, ik ben moe
Ik ga slapen ik ben moe
Sluit mijn beide oogjes toe
Here, houdt ook deze nacht
Over mij getrouw de wacht

't Boze dat ik heb gedaan
Zie dat Here toch niet aan
Schoon mijn zonde velen zijn

Maak om Jezus wil mij rein

Zorg voor de arme kindren Heer
En herstel de zieken weer
Ja voor alle kindren saam
Bid ik u in Jezus naam

Sta mijn ouders trouw te zij
Wees mijn vrienden ook nabij
Geef ons allen nieuwe kracht
Door de rust van deze nacht

Doe mij dankbaar en gezond
Opstaan in de morgenstond
Als ik mijn oogjes open doe
Lacht uw zon mij vriendlijk toe

naja... smile
mijn geheugen liet me ff in de steek en haalde 2 rijmpjes door elkaar tongue

^^ maar dit is het versje was op de tegel stond...
(alleen de eerste 4 regels )

groetjes moonflowertje wink
























Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki