Loading...
nl

Vele vragen over de engelmens

JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 9 '10
Origineel bericht van: E.t.H.

Maar als de engelmens niet oordeelt of veroordeeld dan is het een stuk rustiger in het hoofd van de engelmens.
Kan een engelmens door draaien en zelf er onder door gaan, waardoor hij/zij van het pad gaat en het gewoon niet meer weet?

Dat is maar net hoe je het ziet. Eigenlijk kan je niet van je pad af gaan, want iedereen loopt de weg die hij nodig heeft. Van de engelmens kun je zeggen dat die altijd wel de weg naar het pad van de evolutie naar het hogere weet te vinden. Daarbij krijgt ze genoeg ondersteuning van de engelvrienden om hem heen.
Emuca
Emuca okt 9 '10
Ik vind dit een boeiend topic... #mededeling van de dag#

Ik ga gewoon verder met vragen bedenken.. want dat is leuk voor iedereen.

'Herkennen engelmensen elkaar?'

Deze vraag is eigenlijk ontstaan omdat ik wel eens het gevoel heb als ik bijv. ik een hele volle trein sta, dat ik bepaalde mensen aankijk en zij mij.. en dan is het net alsof er een soort herkenning is. En dan glimlacht iedereen altijd.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 9 '10
Bedankt voor alle vragen tot zover! Ik heb alvast de dingen in het engelmens document gegoten en op de site gezet. Er is nu een extra hoofdstuk ( 8 ) toegevoegd aan het engelmens document. Genaamd: "Ik ben een Engelmens, wat nu?"

[ Klik hier...]

Daarin heb ik een onderverdeling gemaakt in verschillende onderwerpen:
8.1
De eerste stapjes als Engelmens
8.2
Het uiterlijk van de Engelmens
8.3
De ontwikkeling van de Engelmens
8.4
Het gedrag van de Engelmens
8.5
De Engelmens en de liefde
8.6
De engelmens en zijn / haar omgeving
8.7
De Engelmens en religie

Veel plezier ermee en bedankt voor alle vragen smile.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 9 '10
Origineel bericht van: Angel of Death

'Herkennen engelmensen elkaar?'

Deze vraag is eigenlijk ontstaan omdat ik wel eens het gevoel heb als ik bijv. ik een hele volle trein sta, dat ik bepaalde mensen aankijk en zij mij.. en dan is het net alsof er een soort herkenning is. En dan glimlacht iedereen altijd.

Nee niet altijd. Wat engelmensen wel herkennen is de potentie in een ander. Omdat een engelmens veel potentie heeft, is dus datgene dat de engelmens opvalt in de andere engelmens. Er zijn echter heel veel mensen met veel potentie, die geen engelmens zijn.

Zou je als engelmens aura's kunnen zien, dan kan je uiteraard wel aan de witte / zilvere aura, de engelmens kunnen herkennen.
Janena
Janena mrt 27 '11
Ik ben eigenlijk benieuwd hoe het contact verloopt tussen een gewoon mens hier op aarde en een overleden engelmens wanneer deze 2 elkaar gekend hebben...

Is het contact te vergelijken tussen het contact tussen een mens en een 'gewoon' overleden iemand?

Ik heb namelijk het idee dat ik hele sterke tekens krijg van een vriend van mij. Ik ben ervan overtuigd dat hij een engelenmens was, hij is niet zo heel lang geleden overleden.

Ik krijg van overleden familie ook wel eens wat door maar dat voelt lang niet zo sterk als het contact wat ik denk te hebben met mijn engelenvriend.
Cialara
Cialara mrt 27 '11
Dat is misschien wel logisch, omdat een engelmens zich sneller terug herinnert wie hij / zij is, misschien al voor hij terugkeert naar de andere kant. Daardoor is contact makkelijker dan met mensen die zich niet bewust waren en zich nog niet alles kunnen herinneren van thuis ook al zijn die aan de andere kant, die zijn dan toch minder krachtig in geest.
Janena
Janena mrt 30 '11
Fijn om te horen...ik had dat idee zelf ook al.

In het begin moesten verschillende apparaten eraan geloven, ik hoop wel dat mijn vriend dat wat beter onder controle krijgt *lol*....Het lijkt het laatste jaar goed te gaan, alleen nog maar tekenen maar er gaan geen dingen meer stuk.
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki