Loading...
nl

Symbolen lezing

Emuca
Emuca sep 6 '10
Origineel bericht van: themoon
Origineel bericht van: Angel of Death
Een plaatje van een ander die heel erg lijkt op het symbool dat mij heel erg trekt:

http://www.universaluv.com/universalUV%20website/Paintings/Sun%20&%20Moon.jpg

Zou je die voor mij willen lezen? smile


Hoi Angel smile

Buitenaards... logisch als je er naar kijkt, maar het klopt zo bij jou. De kennis van ying en yang maar dan de "vertaling" die op je vorige planeet (hoop niet dat dat erg gek klinkt als ik dat nu zeg) wordt gebruikt. Ze hebben daar een apart gevoel voor humor maar ik vind het reuze interessant. Ook een hele andere vorm van logica. Vind het daarom ook best lastig om zo te lezen. Die worsteling van jouzelf, zit ook in dit symbool. De(een) zon en de (een)maan kunnen niet samen smelten, ze willen wel (omdat dat op die planeet van jou zo normaal is ;)), maar een maan draait altijd om een planeet in de baan van een zon, Dat doe jij ook, je bent als een maan en een zon tegelijk, je kan stralen, maar ook verdriet hebben omdat je licht afhankelijk is van de zon, zo is dat ook op deze planeet, de aarde. Op je vorige planeet was dit zo normaal en fijn, maar op aarde is het lastig, komt (oude) energie en onbegrip van anderen bij kijken: "we weten nog niet hoe het moet, de zon en de maan tegelijk zijn" Jij hebt de kennis van maan en zon tegelijk, veel mensen hebben alleen maar de zon of alleen maar de maan... Veel genootschappen en mensen hebben al wijsheid gehaald uit de zon en de maan, energie, die maan wordt nogal eens vergeten omdat hij niet lijkt te schijnen... Zon staat voor warmte en liefde, samen zijn; maan voor verdriet, nacht, transformatie, alleen nadenken en vooral mystiek van de ruimte/universum. Zon is aards, liefde en aardse kennis en andere planeten kennis (ander ster/zon, zoals de ster van jouw oude planeet waar je vandaan komt oorspronkelijk), maan staat dus voor de kennis van het universum, iets waar jij goed in bent, maar vergeet je zon kant niet, op aarde kan je hem goed gebruiken en het is de kern voor het doorgeven van jouw kennis, maar ik voel dat je heel goed bezig bent met je proces... De mensen op aarde kunnen veel van je leren, die willen de maan kennis nogal eens vergeten of opgeven omdat ze lastig is en er verdriet en eenzaamheid bij komt kijken. Zon kennis gaat over universele liefde. Beide kennissen zijn belangrijk voor verdere tijden.

Hoop dat het niet te verwarrend is en dat je er wat mee kunt, ik kon niet echt stoppen met schrijven toen ik eenmaal "omgeswitched was" smile

Liefs the moon


Ik kan me heel erg vinden in het 'ik heb andere logica' en de kennis van een andere plek. smileIk ga snel nog eens uitgebreid reageren, maar ik moet nu een schop onder mijn kont hebben om mijn illustratie af te maken. smile
New Moon
New Moon sep 6 '10
*schopt* hihi.

Liefs the moon
Cialara
Cialara sep 6 '10
Aan het werk Angel of Death laughen een schop onder je kont hierbij, die deel ik thuis ook wel eens uit ha ha ha laughlaugh

The Moon, ik kan me helemaal vinden in de aanvullende tekst die je me gaf smileik wacht nog even het verhaal van de 13 en de zonnevlammetjes af, ik vraag me af waarom het zo "geheim" zou zijn... smile

Liefs Jorine.
taro
taro sep 6 '10
Hoi lieve Taro,
Hoi lieve the moon,

Ja, dat pentagram heb ik altijd al bij je vinden passen.
Bij je naam (geen wonder dat ik het op deze manier moest lezen wink), bij wat je doet, bij hoe je beschermd wordt...
Heb je iets met hekserij ? wink
Ja ik voel heel duidelijk een heks in mij

Het pentagram - ik leg het even uit op de heksen manier wink
Wind, water, vuur, lucht en het universum, dit pentagram geeft je kennis, beschermt je, maar het past lang niet bij iedereen nog (kan ook gevaarlijk zijn..) pfoe dit gaat weer over een andere manier van kennis verwerven dan bij Jorine en Angel... Paars is de kleur van de universele kennis, en die verwerf jij dmv het pentagram die je tegelijkertijd beschermt. Je bent met een soort zelfde werk bezig als ik zie ik nu, daarom vind ik het moeilijk om het hier op te schrijven omdat ik nogal een twijfelaar ben en wat verlegen ben af en toe, sorry daarvoor...
Dat is niet nodig, ik herken dat ook, twijfel soms ook of ik het geen wat ik voel tijdens een lezing moet opschrijven.
Je mag bij mij alles neer schrijven...ik zal je nergens op afrekenen. Ik weet hoe het is om iets duidelijk te voelen en het eigenlijk niet neer te durven zetten.
Weet dat ik iets niet snel gek vind. laugh


Laten we het hier op houden: aardse symboliek, daar weet ook jij alles van, maar jij hebt die samen met anderen verkregen, samenwerken en warmte horen ook binnen die circel (dat rijmt met de beschermende kracht die ik voelde..) Dit symbool is zo sterk, dat je makkelijk terug kan naar die kennis, het is jouw houvast.


Van 5 naar 8... 5de dimensie naar 8ste dimensie is hoe jij werkt en info terugkoppelt aan de mens..
=
Vanuit licht en wijsheid (in de beschermde circel van het pentagram) kan je naar het mysterie wat je nog niet kent (de 8 toortsen buiten het pentagram van je avatar, en zo maak je steeds dat sprongetje weer en koppel je dat terug naar andere mensen die "willen weten", maar ook naar jezelf kan je dat doen... Je hebt heel veel in je, dingen die ik niet begrijp omdat ik van een ander soort "orde" ben dan jij (sommige dingen zijn ook nog "geheim", misschien ook nog steeds voor jou, tarot, ), die niet beter of slechter is, maar wel synchroon met elkaar loopt.
Ik vind dit erg interessant wat je hier schrijft...begrijp ook hoe je het bedoelt.

Ik hoop dat je er wat mee kan of er iets in herkent.
Ik herken en snap wat je schrijft, ik vind het erg verrassend, want je hebt iets in mij geprikkeld wat nu meer info wil...haha
Heel erg bedankt dat je dit voor mij wilde doen.
Liefs Taro

Liefs the moon

Ohja, wilde even zeggen dat je goed werk verricht wink
Dankjewel, ik vind wat jij doet ook reuze interresant.
Mag ik vragen hoe jij dit doet? Krijg je dit binnen door te voelen of heb je hier een bepaalde theorie voor. Ben daar erg benieuwd naar, misschien weer een nieuwe uitdaging voor me wink
admin
admin sep 6 '10
Nu word ik super nieuwsgierig, voor mij is de pentagram ook een heel belangrijk symbool.
Zou je voor mij daar ook naar kunnen kijken of geldt dat dan hetzelfde als voor Taro?

Ik zal je een ander symbool geven, dit heb ik aan de binnenkant van mijn pols laten tatoeëren.
En als ik mag kiezen tussen pentagram en triquetra...dan weet ik het eigenlijk niet.

taro
taro sep 7 '10
Origineel bericht van: Karin
Nu word ik super nieuwsgierig, voor mij is de pentagram ook een heel belangrijk symbool.
Zou je voor mij daar ook naar kunnen kijken of geldt dat dan hetzelfde als voor Taro?

Ik zal je een ander symbool geven, dit heb ik aan de binnenkant van mijn pols laten tatoeëren.
En als ik mag kiezen tussen pentagram en triquetra...dan weet ik het eigenlijk niet.




Hoi Karin, ik vind de triquetra ook zo mooi.
Ik heb met beide symbolen wat...de een doet niet onder voor de ander.

Ben heel benieuwd wat the moon te vertellen heeft voor jou smile
New Moon
New Moon sep 7 '10
Hee lieverds,

Even geduld smile
Vind dit erg leuk om te doen, maar ben erg moe van het heen en weer gereis naar de universiteit. (ik studeer psychologie)
Het thema vandaag was hypnos (god van de slaap) en thanatos (god van de dood), oftewel wat er met je (onder)bewustzijn gebeurt als je slaapt en dood bent. Daar is namelijk nogal ruzie over in de wetenschap hahaha. Was echt superinteressant. Zeker omdat de moeder van hypnos en thanatos "Nyx" heet (ook daar werd over verteld in het college). = de godin van de nacht. Vond ik zo toevallig want ik heb me in hekserij verdiept hihi en nu komen jullie met allerlei symbolen die daar ook mee te maken hebben.
Wordt vervolgd wink

Liefs the moon
Wat ik dus wilde zeggen is: ik ga even een dutje doen smile
1stMoonofMars
1stMoonofMars sep 7 '10
Nyx ---> niks ---> leegte --> blackhole ..... en daarin zweven al de energieen/stralingen

dat komt er dan in mij op.

Grtsz, en slaapse wink
New Moon
New Moon sep 7 '10
Nou dat was me toch een blackhole, heb bijna een dutje gemaakt van 4 uur. tonguelol


Liefs the moon
1stMoonofMars
1stMoonofMars sep 7 '10
tonguewink

blackhole is trouwens ook 'lege ruimte' = tijdloos ('tijd' bestaat daar niet... hooguit fases )

Grtsz
1stMoonofMars
admin
admin sep 16 '10
Mag ik deze nog eens omhoog schoppen?
New Moon
New Moon sep 16 '10
Zeker wel smile

@ iedereen hier:
Ik merk de laatste tijd dat ik niet veel spirituele energie (ik noem het maar even zo) heb door de week, en ook wat moe ben. Dat heeft met mijn proces te maken, ik ben ook bezig met een nieuwe studie aan de universiteit. Dat maakt omswitchen wat lastig; ik moet mijn dagelijkse ritme een beetje vinden.
Omdat ik dit wel heel leuk vind om te doen en mensen (hopelijk) inzicht te geven, zou ik dit graag in het weekend willen doen smile
Dus dat jullie dat weten! (dus dwz: dit weekend al :))

Liefs, the moon
Islandlady
Islandlady sep 17 '10
Ja Karin dat mag jij zeker ik vind het zelf reuze interessant maar kan er even niets mee op dit moment. Heb ook niet een specifiek symbool. komt nog wel denk ik zomaar wink

@themoon: Het lijkt wel of velen aan alle kanten leeggezogen worden althans dat is mijn gevoel, Kan mijzelf inmiddels wel weer redelijk goed afschermen maar kost wel moeite. Kan ook niet makkelijk omschakelen.
Heel veel succes met je studie... voor jou (mijn gevoel) moet het een niet al te moeilijke studie zijn.

Liefs B
admin
admin sep 17 '10
Slim The moon, dat heb ik nu ook gedaan.
Op mijn werk is het zo druk, mijn sociale leven heeft een enorme boost gehad (heb ik zelf hard aan gewerkt) maar daardoor heb ik door de week weinig tijd over en die spendeer ik echt aan mijn kids.
In de weekenden gaat dat veel beter en heb ik veel meer tijd en rust om bijvoorbeeld kaarten te leggen.
Fijn dat je het toch nog wil doen, ik heb geduld smile
New Moon
New Moon sep 18 '10
Origineel bericht van: Viooltje
Hoi the moon,

Even een symbool namens mijn vriendin. Die heeft gedroomd dat ze een paarse, open roos kreeg met een rood hart erin. Niet het hart van de bloem, maar een echt hart. Ze weet dat ze er wat mee moet, maar nog niet wat. Van de droom is verder niets blijven hangen, alleen dit en dit popt dan ook iedere keer weer omhoog.

Dank je wel,

Jolanda


Hoi Jolanda smile
Sorry voor de laaate reactie.
Wat een mooie droom! Ik heb het gevoel dat die roos een gift is... heeft ze haar hart weggegeven? Als mensen goed willen doen hebben ze de neiging een stukje van hun hart weg te geven aan de ander, omdat ze de ander zo graag willen helpen of omdat ze alles voor de ander over hebben omdat ze van hen houden, tenkoste van henzelf. Daarom geven mensen een stukje weg, om te laten zien wie ze zijn. Daardoor wordt je incompleet, je hebt je hart immers hart nodig voor jezelf. Een hart moet stralen, naar iedereen en vooral naar jezelf. Het lijkt erop dat ze hier weer op gewezen wordt, een lief en kwetsbaar hart in een roos. Zeg maar tegen je vriendin dat haar stukjes hart weer terugzijn, zodat haar hart weer heel kan worden en kan stralen naar alles en iedereen, daaruit kan prachtige eenheid van de liefde van de wereld ontstaan, het krachtigste principe van alles. Ik zie dat ze twijfelt, wat moet ze met die roos? Het is een gift, neem hem maar, het is jouw roos en jouw hart. Geef hem niet meer weg, maar straal en voedt je roos smile

Liefs the moon
Viooltje
Viooltje sep 18 '10
Dank je wel! Ik ga het haar doorgeven. Ik vind het wel heel herkenbaar. Ze is op dit moment ook heel erg voor zichzelf aan het kiezen. Dus, nogmaals dank je wel!

liefs Jolanda
Viooltje
Viooltje sep 20 '10
Nou, ik heb het haar doorgegeven. Dit is haar reactie:

Wat een prachtige uitleg van die droom, ik kan er echt heel veel mee. ik vind dt het inslaat als een bom!

Liefs Jolanda
New Moon
New Moon sep 20 '10
Wat fijn Viooltje smile
Ik ben blij dat ik wat voor haar heb kunnen betekenen!

Liefs the moon
New Moon
New Moon sep 20 '10
Origineel bericht van: taro
Origineel bericht van: Karin
Nu word ik super nieuwsgierig, voor mij is de pentagram ook een heel belangrijk symbool.
Zou je voor mij daar ook naar kunnen kijken of geldt dat dan hetzelfde als voor Taro?

Ik zal je een ander symbool geven, dit heb ik aan de binnenkant van mijn pols laten tatoeëren.
En als ik mag kiezen tussen pentagram en triquetra...dan weet ik het eigenlijk niet.




Hoi Karin, ik vind de triquetra ook zo mooi.
Ik heb met beide symbolen wat...de een doet niet onder voor de ander.

Ben heel benieuwd wat the moon te vertellen heeft voor jou smile


Zo lieve Karin, (en ook Taro), smile
Eindelijk tijd voor pentagram/triquetra lezing.
Omdat ik het gevoel had dat er nogal veel te zeggen is hierover, heb ik gewacht dat ik een beetje rust in mijn kop had (heb een erg lastig weekend gehad oud zeer en onzekerheid bleh) Sorry dus voor de vertraging.

Allereerst, het pentagram voelt als een vrouwelijk symbool, en de triquetra meer als een universeel symbool/symbool van levenscyclus. maar het zijn beiden ook sleutels van de poort waar wijsheid en liefde (mystiek) heerst. Op deze plaatsen valt alles op zijn plek en is een fijne sfeer waar oa tijd geen rol speelt. Het herinnert ons er dus aan dat we altijd door die poort/deur naar binnen komen, als we de balans en harmonie van het symbool in ons ZIJN volgen.

Achtergrond informatie pentagram: Wikipedia zegt: Het pentagram of pentakel is een vijfpuntige ster en een van de oudste symbolen ter wereld: het werd reeds meer dan 4000 jaar voor Christus gebruikt. Het woord stamt van het Griekse πεντάγραμμον (pentagrammon), hetgeen vijf lijnen betekent. In Griekenland wordt het pentagram ook wel pentalfa (= vijf alfa's) genoemd, omdat er vijf A's in zijn te herkennen. Door zijn mathematische volmaaktheid (gulden snede) werd het pentagram het symbool van de wiskundige Pythagoras. Zijn discipelen konden het pentagram in één beweging tekenen. Meetkundig gezien behoort een pentagram tot de familie van de sterveelhoeken.

Je ziet het symbool op ontzettend veel plaatsen terug, denk hierbij aan de logo's van bijvoorbeeld militaire organisaties. Het pentagram wordt tegenwoordig gebruikt als symbool in de esoterie en het occultisme. In het modern satanisme wordt een omgekeerde versie van het pentagram gebruikt.

Het pentagram is oorspronkelijk een heidens, voor-christelijk symbool. Wiskunde of mathematica was in de middeleeuwen één van de zeven verboden kunsten. Door zijn band met de wiskunde werd het pentagram daarom een negatief symbool. Door sommige mensen wordt dit teken daarom ook wel gezien als het teken van Satan (de duivel) en het komt ook veel voor in Wicca-kringen. Het pentagram zou verworden zijn tot duivels symbool door Constantijn de Grote om "heidenen" te bekeren tot het christendom. Halverwege de 19de eeuw is hierin onderscheid gemaakt: met de punt omhoog zou goed zijn, gericht naar de hemel. Met de punt omlaag: naar de duivel.[1][2]

Het wordt ook gezien als het symbool van volmaaktheid en vrouwelijkheid:

* De lijnen onderling (de lange tot de korte, en het het geheel tot de lange) verhouden zich tot het getal phi frac{sqrt{5}+1}{2} , het volmaakte getal (de gulden snede).
* De planeet Venus (vrouwelijk) vormt het pentagram wanneer haar weg gevolgd wordt.
* Het pentagram kan staan voor het evenwicht van de vijf elementen.
* Het pentagram kan ook staan voor de vijf klassieke zintuigen: voelen, zien, ruiken, horen en proeven.
-----------------------------------------
Een perfecte balans in verhoudingen van iets in de aardse wereld of in het universum heeft altijd schoonheid/Goddelijkheid. Dit geldt zeker voor Pentagram (die voor mij persoonlijk krachtiger aanvoelt dan de triquetra, en ook een iets ander doel heeft), maar ook voor de triquetra (het zijn immers 3 identieke "bloemblaadjes" die elkaar kruisen in het midden met even veel afstand ertussen) Dus de symmetrie van triquetra en de kruising (op andere manier dan pentagram, namelijk rond ipv hoekig), verwijzen ook naar balans, schoonheid en Goddelijkheid. Zeker in tijden van chaos biedt balans houvast. Dit geldt ook voor het pentagram en triquetra, die ons aan dat principe herinnert, wij zijn immers allen creaties uit de Goddelijke zuivere bron. Leuke is dat je in het pentagram zelf alle lijnen onderling kan doortrekken (zie afbeelding) Dat is wiskundig en logisch al heel bijzonder/interessant, en op spiritueel niveau betekent dat dat de Goddelijke bron en Onvoorwaardelijke Liefde geen grenzen en voorwaarden kennen, en dat de mogelijkheden in aards en spiritueel leven oneindig puur zijn. (als je eenmaal de poort via het Pentagram, Triquetra of andere manieren hebt geopend.)
Aangezien we daar allemaal bewust of onbewust naar streven ga ik daar verder op in.

Pentagram: Bekend is dat 4 punten verwijzen naar aardse elementen Vuur, Water, Aarde, Lucht, en het vijfde punt naar boven (ether, een hemels/meer spiritueel element!!). Het pentagram herinnert zich aan ons de balans van die 4 aardse elementen in onszelf te vinden, te beginnen met de eerste vier. Ether is het medium (of media als je naar dimensies kijkt), waarin etniteiten en energieën zich verplaatsen, communiceren en uitwisselen/confronteren, en tevens de frequentie waarin/waaruit intuitie spreekt, heldervoelend zijn/helderhorend/helderziend zijn werkt, en alle andere gaven (zoals in oa hekserij bekend) werken. Om dat te kunnen is balans vereist tussen de 4 elementen (ether is dus een frequentie), om uiteindelijk een balans tussen 5 elementen te kunnen vinden (balans vinden wordt nooit definitief bereikt, dit blijft uitzoeken, omdat mensen groeien, en de balans groeit mee, dit proces zet zich voort!). Dit is het punt waarop wij onze taken op aarde optimaal kunnen uitvoeren (terwijl we telkens die balans/harmonie in de gaten houden) (iets wat jullie, Karin en Taro, wellicht wel wat zullen zeggen ;)) Als je bij die balans/harmonie (ofwel de energie van het pentagram) blijft, heb je de sleutel tot de poort/deur van de bijzondere, mystieke wereld van Universele Liefde, Inspiratie, Hulp, en alles wat je maar nodig hebt om te groeien, delen, helpen, werken, onderwijzen, (wat je maar wil!) Die werelden zijn een beetje vaag, omdat ze oneindig zijn want ze beperken zich niet alleen maar tot de aarde zegmaar, maar het hele universum.

Triquetra: Samengevat de heilige drie eenheid op verschillende niveaus. De basis 3 eenheid verwijst terug naar oa de Bijbel, maar ik interpreteer hem op de volgende manier:

Vader, Zoon, Heilige Geest
(onderwijzen, leren, inspiratie)
(kennis, vraag, onderzoek)
(Liefde, Pijn, Loslaten)
etc.

Heilige Geest bevindt zich (vooral) in de ether, (verschillende dimensies) Vader is de kennis van het universum, maar ook universele liefde en wijsheid. Zoon verwijst naar de mens zoals die op aarde is. Denk ook aan Jesus, die opereert vanuit Onvoorwaardelijke Liefde als Zoon van God tussen hemel en aarde. (het is ook de bedoeling dat wij dat gaan doen met Christusbewustzijn) Dit Triquetra symbool herinnert zich eraan onze gaves neer te zetten op aarde, en verwijst meer naar de verplaatsing/doorgeven liefde/kennis, dan de balans in onszelf. Maar toch voelt het als balans, dat komt omdat doorgeven van Onvoorwaardelijke Liefde en kennis/wijsheid uit de Goddelijke Bron komt (oftewel die geheimzinnige poort waar Pentagram en Triquetra sleutels van zijn) Eigenlijk horen deze symbolen bij elkaar, ze werken hand in hand.
Mooi vind ik dat Karin een Triquetra heeft gegeven met een circel. Triquetra symbool is teruggevonden vanaf 5000 jaar (!) geleden, bij indiaanse culturen. Ik weet niet of jullie bekend zijn met verdere gedachtes van hekserij maar die circel verwijst naar iets wat de Traditie van de Zon genoemd zou kunnen worden. Zon (circel) is een op het zich eenvoudige, mannelijke kracht/energie om te begrijpen, verwijst terug naar de simpele dingen in het leven die een stukje Goddelijkheid bevatten, terwijl de maan (die als je goed kijkt ook regelmatig terugziet in Triquetra) verwijst naar mysteries van de nacht (een veel "lastiger" iets wat goddelijkheid bevat). Om een voorbeeld te noemen van de Zontraditie: je volmaakt voelen en 1 voelen met het universum als je naar een kevertje kijkt die rondloopt, of je verwondert over hoe lekker warm het zonnetje op je gezicht is (+daar van genieten terwijl je nergens anders mee bezig bent, als meditatie). Dus Triquetra met circel zou kunnen betekenen voor jou, Karin; "iets wat je dmv eenvoud/klein stapje doorgeeft, als het nou liefde is of kennis of iets anders wat je zonder je Ego te gebruiken doorgeeft, herrinert je aan de harmonie en volmaaktheid van het universum, en helpt degene aan WIE je het doorgeeft, daar ook weer aan te herinneren"

Dus:
Pentagram verwijst naar harmonie in onszelf maar ook in universum en op aarde. Vanuit het principe/energie van het symbool kunnen wij leren van elkaars Gaven (iedereen heeft er 1), maar om balans te vinden moeten we wel groeien en loslaten (dat gaat niet zonder moeite/pijn) = myserieus, "ingewikkeld"

Triquetra verwijst naar harmonie tussen Universum (Vader), (licht)werker (Zoon), en heilige geest (Inspiratie, levenslust, loslaten, universele liefde, etc etc) Triquetra zegt ook dat alles 1 is (Vader, Zoon Heilige Geest) = wij mensen zijn scheppers en worden geschept door elkaar! Zo hebben we altijd eigen kracht, en zijn we verantwoordelijk voor onze eigen groei.
Circel verwijst naar dat universele liefde, levenslessen en inspiratie in hele kleine dingen kunnen zitten, dus hou je ogen, oren etc open Karin. Circel is, leef in het moment, zodat we vanuit het alles 1 principe (ik BEN vader, zoon EN heilige geest), kunnen opereren op aarde vanuit de eenvoud van het mens zijn.
Ik heb ook het gevoel dat Pentagram beter bij Taro past en Triquetra beter bij Karin... (alhoewel ze zeker ook wat met "elkaars" symbool kunnen!) Hoe voelt dat voor jullie, Karin en Taro?

Dat was het voor nu even smilemisschien kom ik er later nog eens op terug. Als jullie vragen hebben of willen reageren hoor ik het graag (ik krijg altijd veel inspiratie van schrijven zelf, daardoor vind ik het moeilijk om een overzichtelijk verhaal te houden, zeker over moeilijk verwoordbare dingen zoals symbolen)
admin
admin sep 21 '10
Ik kan me wel vinden in je uitleg smile

Quote:
je volmaakt voelen en 1 voelen met het universum als je naar een kevertje kijkt die rondloopt, of je verwondert over hoe lekker warm het zonnetje op je gezicht is (+daar van genieten terwijl je nergens anders mee bezig bent, als meditatie). Dus Triquetra met circel zou kunnen betekenen voor jou, Karin; "iets wat je dmv eenvoud/klein stapje doorgeeft, als het nou liefde is of kennis of iets anders wat je zonder je Ego te gebruiken doorgeeft, herrinert je aan de harmonie en volmaaktheid van het universum, en helpt degene aan WIE je het doorgeeft, daar ook weer aan te herinneren"


Dit stukje spreekt me heel erg aan.
Eenvoud, het leven is al ingewikkeld genoeg laugh

Dank je wel voor je uitgebreide uitleg Themoon!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki