Loading...
nl

Symbolen lezing

admin
admin aug 28 '10
Origineel bericht van: themoon
Zo, ik heb weer zin in een lezing smile

Allereerst @ Nims, fijn dat het voor je gevoel een beetje klopte, en bedankt voor je feedback. Ik vind de gedachte erachter echt briljant, maar dat heb ik geloof ik al eerder duidelijk gemaakt smile

---------------------------------------

Oke lieve Tinne, daar gaatie.

Het eerste wat door me heen schoot is dat deze tekening een doorsnede is van je ziel. ja das mooi, het is tevens m'n hartchakra! groen is de basis van de hartchakra, als daar roze in zit, dan wordt liefde universeel ervaren.
Liefde (groen) en communicatie (blauw) waren en/of zijn erg belangrijk voor je, op vele niveaus.
Ja inderdaad das belangrijk, liefde(groen als ruimte en vrijheid om waarheid naar buiten te brengen, groen als "sesam open u"
Daarnaast heb je een goede basis (rood/roze) jij haalt echt je kracht uit moeder aarde, vrouwelijke energie... het valt me nu ook op dat er een roze beschermlaagje om je bloem zit. Dat is hartstikke mooi want dat beschermt tegen zuigers en negatieve energie.

Ik zie nu een soort boom voor me die meer takken in de hemel heeft dan wortels in de grond, simpelweg omdat je precies weet hoe je efficient voeding uit kan halen uit de aarde. Je bent als het ware een beetje aan het spelen en koekeloeren daarboven! Dat is hartstikke mooi, maar vergeet niet goed op de grond rond te kijken want daar is het ook interessant (zegt mijn gids nu) volgens mij is dat een interpretatie "koekeloeren " laughgrappig, zo kan het wel geweest zijn 8 jaar geleden
Het is ook een hele vrolijke bloem, jij houdt wel van lachen en grappen, en dat is hartstikke mooi. Het allermooist aan je bloem vind ik dat de groene blaadjes door de circel als het ware naar buiten reiken (maar alleen als jij het wilt) Dit systeem werkt als een soort uitschuif systeem van de blaadjes kunnen naar buiten en naar binnen... jij bent niet bang om liefde te geven en te ontvangen, en hebt daar in de meeste gevallen controle over. Dit maakt je een erg mooie en liefdevolle vrouw... winkJa! grin


ik zal dit al toezenden.. Sky trekt aan m'n mouw haha, ze wil gaan wandelen,
Later vul ik de rest wel aan,
dank je wel al, Moon.. ik heb het gevoel dat je me beter hebt leren kennen ook. grin
Cialara
Cialara aug 28 '10
Hoi The Moon,

Leuk dat je dit doet smileik heb een symbool dat ik vaak krabbel, en dat ik ongeveer twee jaar geleden ook eens heb uitgesneden uit linoleum, en nu dus kan drukken op pakpapier enzo smileIk vind het een mooi symbool, ben benieuwd wat jij eruit afleid.



Liefs Jorine laugh
New Moon
New Moon aug 28 '10
Origineel bericht van: 1stMoonofMars
Zowel zonning/warm/vurig/stralend en ook maan/emotioneel... en gaatjes in het bolletje (emotionele gedachten lopen er vanuit net als een vergiet...)

9 sterren bij de maan... 9 staat o.a. voor; veel weten...

omringd met een wat donkere atmosfeer die toch ook vele kleuren toont... en dan staturnus; saturnus staat voor moeilijkheden*of*uitdagingen met name in concrete zin(concreet als in hier en nu op het aardbolletje...)


Zo, blijkbaar ben ik niet de enige Moon die dit leuk vindt om te doen.
lol laugh

@ Tinne, bedankt al, voor je reactie!
@ Jorine, oeeh volgens mij is dat een leuke, ik kom erop terug als ik aards een beetje meer tijd heb smile

Liefs, the moon
Lena
Lena aug 28 '10
Origineel bericht van: themoon
Origineel bericht van: Lena
lemniscaat wat zegt het jou... smile


Hoi lieve Lena smile

Wat leuk dat je dat zegt. Dat woord heeft me als kind al geboeid en ik heb er vaak naar gestaard in de kast.
Ook heb ik het vaak in mijn schrift getekend (sommige symbolen, zoals lemniscaat en bv kundaluni kwamen herhaaldelijk in mijn schriften voor), maar ik werd er nogal gefrustreerd van en kan me herinneren dat ik dat alleen deed op momenten van verveling en irritatie. Bah tonguewaar zal ik beginnen shocked,maar besef nu pas dat ik deze ook altijd heb getekend zonder te weten wat het was.pas hier op merudi kwam het in een lezing van heidel naar voren...heb het een poos met rust gelaten maar voelde wel dat dit teken heel goed past bij mij...

Er komt meteen een uiltje bij me naar boven, wijsheid (blijkbaar zit er veel wijsheid in het symbool), terwijl dat eigenlijk helemaal niets met het symbool zelf temaken heeft, want het symbool is in de vorm van een 8. Het is een uitgeverij (=verspreider van wijsheid en vermaak wink), maar betekent nog meer. Oneindigheid, de ziel blijft bestaan, de "circle of life", watercyclus (verdampen en regen), eb en vloed, dood en leven en dood en leven ... energie die telkens in een andere vorm verschijnt maar nooit verdwijnt ;), is de essentie van het leven volgens mij.ja dit voelt heel bekend,ik denk dat ik hier al snel achter was... Ik snap nu ook waarom ik daar als kind moeite mee had want ik was nogal gehecht aan het feit dat alles hetzelfde bleef. Ook in de wiskunde staat het vorm voor oneindig zie ik nu. Het is een symbool wat ook in de alchemie nogal een grote rol speelt, maar met een geheimzinnige achtergrond. Denk maar aan de steen der wijzen, het oneindige leven. Stel je voor dat je al je herinneringen zou meenemen naar een volgend leven... (volgens mn gids is dit iets waar we over het HOE niet zo'n druk hoeven te maken, meer over dat het mogelijk kan zijn?!)ja het Hoe inderdaad niet over druk maken...maar dat het mogelijk kan zijn blijft intrigeren.

Even terug naar de 8, ik heb er persoonlijk erg veel mee, jij ook Lena? Of waarom heb je lemniscaat eigenlijk laten lezen als ik vragen mag smileja ik ook,en wilde er heel graag meer over weten...grappig dat jij je hier ook zo in herkend :maar hier op merudi is het pas naar boven gekomen...
Persoonlijk ben ik een tijdje terug bezig geweest met dimensies. Ik voel alsof we in een tijd zitten met 2 meer dimensiepoorten die geopend zijn (ik geloof dat 1tje nog dicht is), dan eerst. Eerst waren er 6. Nu worden dat er dus 8, maar later nog veel meer...
Kundaluni hoort daar bij, een andere manier van verplaatsing winkdimensiereizen meer toegankelijk voor mensen, zelfs voor de zielen zonder vleugels...dit gaat mij denk ik nog ver boven mijn pet maar ik weet dat het allemaal aanwewezig is...

Ik pak even die symbolen site erbij, had het gevoel dat dat wel een goede was smile

bron:
http://www.smart-rhythm.com/nl/symbool_8
Symbool 8 - Transformeren
Verandering – Inspanning – Jezelf waarmaken
[energie]
Als je dag-, maand-, of jaarritme in het teken staat van de achtste energie, gebeurt er veel. Ook onverwacht. Er wordt een flexibele instelling van je gevraagd. Deze energie brengt verandering en transformatie.

Je zult merken wat de inspanningen van de afgelopen tijd waard zijn geweest. Breng je ideeën aan de man en jaag je doelstellingen na. Zorg dat de inkomsten de uitgaven dekken en laat je niet afleiden door kleinigheden. In deze tijd komt dat wat niet in balans is aan het licht. Houd een brede focus, treed met een open geest veranderingen tegemoet, dit is een tijd van transformatie. Als je geconcentreerd en ontspannen blijft, kun je bijzonder veel bereiken.
Advies: Met een geconcentreerde en ontspannen instelling verloopt deze periode het meest soepel. Wees produktief, flexibel en durf je aandeel op te eisen. Durf de controle los te laten.
Sterkste punten
power
# Wilskracht
# Doorzettingsvermogen
# Analytisch vermogen


Mogelijke valkuilen
pitfall
# Niet goed kunnen concentreren
# Geestelijke verscheurdheid
# Controle niet durven loslaten

Misschien kan je dit ook op jezelf betrekken, Lena?.Nou lieve themoon je raakt me hier recht in mijn hart...dit is allemaal zo herkenbaar op dit moment van mijn leven... Er is meer mogelijk dan je denkt... Mijn gids beweert dat dit ERG belangrijk is, de lemniscaat en het symbool 8, zeker in deze tijd. Het ligt aan jezelf of je dat jezelf laat doen. (ik praat nu eigenlijk tegen iedereen en ook tegen mezelf, want ik beperk mezelf ook vaak) Breaking out of the mind, going beyond winkJa dat is een hele goed raad...voor mij misschien ook durven...
Dit is DE tijd van de 8 (en de lemniscaat, want die twee gaan hand in hand...)Dat ga ik nog even toelichten: 8 betekent flexibiliteit, transformatie, doorzettingsvermogen, sterkte, (zelf)erkenning (met die zaken kan je creëren wat je maar wilt, geeft mijn gids aan. Al is het een dimensiereis, een aardse reis, een nieuwe auto, een talent, een gebeurtenis, etc.
De lemniscaat staat voor het oneindige, dat betekent dat we kunnen creëren zonder limitiet, kunnen reizen zonder limiet, maar ook moeten/kunnen transformeren zonder limitiet (denk aan volgende levens, een andere levenswijze/denkwijze, wat gepaard gaat met loslaten en misschien ook wel pijn, en hier is juist dat doorzettingsvermogen voor nodig...)

... mooi dat je hem aankaart Lena smilebedankt hiervoor.O je moest eens weten hoe blij ik ben met deze lezing...en het klopt allemaalhet doorzettingsvermogen is aanwezig dus ik ben er klaar voor...echt heel fijn en dank je wel....en wat het belangrijkste is het geldt voor heel veel mensen... wink
Dit was hem even, de andere lezingen komen later smile

Liefs the moon
Beschermengel
Beschermengel aug 29 '10


Oh lieve Moon ik zie nu pas je antwoord! ...ik ga het goed doorlezen en er later mijn antwoord op geven smile

Bedankt alvast! smile
New Moon
New Moon aug 29 '10
@ Lena,

Heel erg graag gedaan die lezing, ik haal er zo veel plezier uit!
Ik vind het erg fijn dat je er wat mee kan smile
Nu pas weet ik ook waarom ik je avatar altijd al heb leuk gevonden: het zijn eigenlijk 2 lemniscaatjes in elkaar wink

@ beschermengel

Alvast graag gedaan smileveel plezier met doorlezen en ik hoop dat je er wat uit kan halen!

Liefs the moon
admin
admin aug 30 '10
Origineel bericht van: themoon

Ik kom nu bij je sub-knoppen (ik noem ze maar even zo, weet niet zo goed hoe ik dat moet noemen hehe) Die zijn erg belangrijk voor je en tot en met nu een bijzonder talent. Ik krijg door dat het iets met dimensiereizen te maken heeft, en daarbij communiceren op verschillende niveaus met verschillende mensen en etniteiten. Je zou die knoppen ook kunnen zien als 8 verschillende sleuteltjes. Die knoppen (ik weet niet hoe het er nu mee staat want ik lees puur het symbool en wat ik voel) gaan zich nog verder ontwikkelen. Ik krijg hier ook het woord "lesgeven" door, waarbij "communicatie" en "liefde" je helpers zijn. hmmm. Lichtblauw betekent misschien wel voor jou communiceren op aards niveau, en hemelsblauw op "dieper" niveau. Dat is ook mooi terug te zien in je buitenste circel.
Ik zal even vertellen hoe ik in die periode mandala's maakte. Ik stelde me "open voor ontvangst van boven, ook via de handen, alle lijnen die getekend zijn, de manier waarop en eventuele obstakels bij het maken van de vorm van de mandala hadden een betekenis. Ik kreeg dan teksten door terwijl ik de mandala maakte, en schreef die op. Meestal maakte ik ze voor anderen, en ze werden ingestraald met Cosmische energie, zodat jouw persoonlijke gemaakte mandala jou kon "voeden" met je eigen Cosmische unieke trilling.
Tijdens het inkleuren zong ik automatisch een soort mantra-achtige song vanuit m'n hart, een trilling die meegegeven werd met het inkleuren. En dus vastgezet werd op de mandala. Intuitief betekende denken uitschakelen, en me louter laten meevloeien, je kent dat wel.
Ik hield ervan om dit te doen, en heb vele mandala's gemaakt voor anderen. En ook die faze was een groeifaze die ik weer los te laten had, voor een verdere ontwikkeling.
Wat jij aanvoelt en ziet bij de subknoppen( zal het zo ook even noemen) is heel mooi. Ik realiseer me terwijl ik schrijf, dat er inderdaad een evolutie is die zich innerlijk in mij ontwikkeld, en niet iedereen ontmoet die spirituele kant, omdat de ander heel open naar me toe moet komen om ze te ervaren. Ik voel nu dat dit ook de betekenis heeft van de vorm van die kleinere cirkels. Die 8 ontwikkelingen zijn aan de gang, dimensiereizen,ja en communicatie via liefde en healing, zuiverheid en genezing vanuit die dimensies, op het etherisch lichaam dat een proces in gang zet dat doorloopt naar het persoonlijke leven en zijn. Dat is m'n werk, en ook de ontwikkeling in dat werk. hmm, dank je wel, dat je het zo zag, het geeft me ruimte en gelegenheid om even stil te staan bij wat er al is geweest en wat is, en wat gaat komen, op m'n pad.
De communicatie met mensen en entiteiten (lichtwezens) staat centraal daarin. Vertrouwen, ruimte, liefde eerlijkheid, geloof, en dankbaarheid zijn een belangrijke factor. De knoppen geven ook aan dat het beschermende, kleiner omgevingen zijn, waarin er in elks van die knop iets gebeurd dat uniek is voor ieder die in die knop uitgenodigd wordt. Tijdens een leerfaze van m'n persoonlijk aardse leven, ligt het dan wel even stil, das logisch..
en bij elke einde van zo'n leerfaze, is er weeer zo'n knop waarbij een ontwikkeling is gebeurd. En je hebt het goed gevoeld, hoe helderder het blauwe, hoe meer contakt met de lichtwezens.


Dat brengt me tot de binnenste circel. Ik heb het gevoel alsof dat jouw "thuis" is.. je hoort bij een groep wezens (noem ik ze maar), waarvan ik niets weet, want ik herken het niet (misschien is het ook een beetje geheim wink)Waarschijnlijk weet jij hier meer over. Het voelt als een genootschap (dat is een beter woord) met een gezamelijke missie. Zo dat zijn wel warme figuren zeg smileVeel liefde.

grinde meeste wezens zijn niet meer op aarde. Ik ben nog op zoek naar mensen die op aarde zijn, en van de groep zijn, maar velen zijn "thuis". Vroeger in m'n jeugdjaren wist ik dit al, en dacht ik dat het een straf was dat ze allemaal nog "thuis" waren, en ik hier op aarde zat. Maar nu ik meer en meer ontdek waarom ik hier ben, voelt het heel mooi, we hebben inderdaad een gezamelijke missie, met enkele aardse uitvoerders. Zo zal ik het zeggen. Mooi Moon, heb je goed gevoeld. Zij die 'boven" zijn.. daar zit ik zelf ook bij.. ik ben hier én daar!!


Ik ga nu even een zoektocht doen om roze/paars te verklaren, want dat weet ik niet. --> Magenta staat voor plannen, initiatief, gedragen door liefde en communicatie (dat circelt dan een beetje rond en verbindt/verbond jullie...) De liefde binnen deze circel is heel puur. (de kleur groen is veeeel duidelijker getekend/ingekleurd dan buiten je kern... ) kan je bij die pure liefde nu veel makkelijker bij dan 8 jaar geleden? vraagt mijn gids

grinje Gids weet dat antwoord wel! wink

Dat was het even qua kleur.
Ik kom nu even terug op het getal 8 want dat is belangrijk.

Ik heb het al hierboven genoemd hierboven: 8 = lemniscaat (oftewel oneindigheid/transformatie na transformatie van de ziel) Het heeft iets met deze tijd temaken (het komt ook terug in je sub-knoppen... alsof je iets voorspellends hebt getekend). Ik vind het grappig dat je nu, 8 jaar later die bloem hier op het internet plaatst ;), je bloem zou er nu wel eens heel anders uit kunnen gaan zien, of begint er al een tijdje anders uit te zien;) (zie het als een bloem die heel ver open gaat en opeens allemaal kleuren en blaadjes laat zien waar je nog helemaal geen weet van had...) Ben je bezig met veel nieuwe processen want nu krijg ik al helemaal door dat dit je "oude" bloem is smile
Misschien tijd om eens een nieuwe intuitieve tekening te gaan maken? Ik ben daar wel benieuwd naar smile

Ik zal een nieuwe maken, maar geef het tijd.. het is goed als het intuitief komt!

Dit was het lieve Tinne, ik hoop dat je er wat aan hebt smile

x the moon


Ja heb er veel aangehad, lieve the moon! jouw feedback doet me zelf stilstaan bij mezelf en m'n ontwikkelingen en dat doet me goed. Ik doe dat veels te weinig. En je hebt het vanuit een mooi respect geschreven,
Oh, en nu snap ik ineens ook jouw schrijven op een ander topic, haha, dat je eens met wat minder mooie respect met mensen wilde omgaan ergens. Das het verlangen van het ego als (t)ev(g)enwicht, en zo zal het heel dikwijls gaan.
Tot je.....(vul zelf maar in)
Tnx lieve moon! kusje.

Tinne
New Moon
New Moon aug 30 '10
Hoi lieve Tinne smile
Bedankt voor je zeer uitgebreide feedback! Fijn dat de lezing je goed heeft gedaan. Ook leuk dat ik daar ook weer een stukje reflectie bijkrijg (ik kan daar veel mee heb ik het gevoel, geeft me een indicatie waar ik ben op mn pad wink)

Dat met dat ego, ik weet precies waar je het over hebt. Soms wordt het extra getriggerd zonder ik dat direct in de gaten heb, en daar komt dan ook een stuk ongeduld bij kijken. Ik ben nog een beetje (mezelf) aan het leren en oefenen hoe ik daarmee precies kan omgaan en hoe ik dat kan herkennen. smileIn feite kom ik ook net uit de pubertijd (ben net 20), een tijd waarin mijn ego een hele grote rol heeft gespeeld. Hihi dat invullen lukt ja wink

Alsnog graag gedaan voor het lezen!

Liefs the moon

ps: die vraag van mijn gids over die 8 jaar, was retorisch bedoeld had ik het gevoel, en de inhoud niet echt voor andere mensen incl mijzelf belangrijk was op dat moment. (fijn dat de boodschap is overgekomen wink)
Beschermengel
Beschermengel aug 30 '10



Quote:
Hoi beschermengel,



Wat een leuk symbool, dat vind ik wel een uitdaging.
Er kwam meteen al een hoop binnen, de eerste keer toen ik je symbool zag.
Dingen zoals `scheidsrechter` maar vooral iemand die "even een bal opgooit zodat er mensen mee kunnen spelen ;)" waren dingen die ik doorkreeg.


Ja is een mooi symbool de voetbal, ik zal vertellen hoe ik eraan kom, het was zowat het 1e wat ik doorkreeg toen mijn jongste zoon overleed ...hij overleed op het voetbalveld en was een goeie keeper. Ik kreeg de voetbal te zien als aanschoppend vanuit de verte en bleef een poosje hangen voor mijn gezicht...en sindsdien is de voetbal voor mij het symbool van mijn zoon.
Hij gaf ook traningen aan de pupillen, hij was gek op voetballen! ook thuis met voetbalspellen bezig enz...en later toen hij begraven werd heb ik ook 3 kleine voetballen meegegeven.


Quote:
Eigenlijk is dat precies wat je doet met de dagtekst, en tekst die volgens mij erg fijn is voor velen op dit forum, en dan spreek ik ook over mezelf!
Scheidsrechter klinkt heel streng, maar ben jij iemand die overzicht heeft op situaties? je hebt mensen door, en ziet hun misstappen, en kan ze daarmee terugfluiten. Doe je hier ook iets mee met je werk?


Mijn zoon werkt met mij of in mij ...hij helpt me dat heeft hij duidelijk gezegd, dus het zou kunnen dat ik nu veel meer overzicht in alles krijg/heb ik ben in iedergeval enorm gegroeid in die tussentijd ( ik praat over 15 jaar ) hij is 15 jaar geleden overleden.

Quote:
Even over het symbool zelf: mijn gids had het erover dat het binnenkort "uit de tijd" gaat zijn. *een beetje op een kribbige manier die ik niet helemaal begrijp, maargoed :P*. Waarom het uit de tijd is, kom ik later op terug.


Eerlijk gezegd zou ik het niet weten, misschien gaan we iets nieuws proberen?

Quote:
Ik zag het meteen: een heleboel 6jes (personen) in een circel = het alles/samenwerken Dit klinkt misschien wazig maar ik zal het even uitleggen. De leren vlakjes op een voetbal zijn zwart/wit, staat symbool voor dualiteit, misschien ook wel in de verschillen tussen mensen, en moeilijke en slechte tijden. Ik kom er weer op terug: jij hebt overzicht en kan mensen weer een duwtje in de juiste richting geven... is dit jouw passie? je houdt erook van om dat op een speelse manier door te geven/je houdt van grapjes.


Mijn passie is inderdaad om mensen te helpen en vooral mensen die ook kinderen of dierbaren hebben verloren, het klopt ook om het op een speelse manier te doen ... dus het kind in mij is erg aanwezig smile


Quote:
Als ik het daar over heb zie ik ineens een superwarm en liefdevol persoon... Het komt zo vaak terug in wat ik door krijg dat het wel belangrijk moet zijn. Wat doe je nu precies voor werk als ik vragen mag?


Ik denk dat dat mijn zoon is smile...ik werk eigenlijk niet tenminste geen betaald werk, ik ben oppas Oma en huisvrouw ...is eigenlijk ook een beroep he je moet zoveel kunnen smileik doe het met liefde smile

Quote:
Even een stukje over het getal 6. De leren vlakjes op een voetbal hebben 6 hoeken. Heb een stukje van het internet gehaald (ik noem dat intuitief surfen ) wat ik graag met je wilde delen, lieve beschermengel

(bron http://www.smart-rhythm.com/nl/symbool_6)
Symbool 6 - Ik en mijn omgeving
Zelfverantwoordelijkheid - Gevoelens uiten - Je leven in balans brengen
[energie]
Deze energie brengt verandering op het gebied van werk, relaties en je (leef)omgeving. Dit zorgt voor nieuwe vragen. Denk hierover na en bespreek onduidelijkheden met anderen.

Het accent ligt in deze fase vooral in het contact tussen jou en je omgeving. Maak tijd vrij voor de mensen die je dierbaar zijn en wees zuinig op je bezittingen. Loop niet weg voor verantwoordelijkheden, wie of wat dit ook is. Durf stappen te zetten en zoek voor alles de beste oplossing. Als er om wordt gevraagd, kun je goed raad, leiding of hulp geven.
Advies: Durf keuzes te maken en jezelf openhartig (dus misschien een beetje kwetsbaar) op te stellen. Het zal je goed doen om je gevoelens te uiten. Neem je plichten en verantwoordelijkheden serieus.
Sterkste punten
power
# Evenwicht en harmonie
# Bezinning
# Je op anderen richten

Daar kan ik me wel in vinden! smile

Quote:
Eigenlijk is dit precies wat ik telkens doorkreeg.. denk er maar eens over na Jij kan een sleutelrol zijn - als je dat niet al bent - in mensen met elkaar laten samenwerken, zodat de voetbal een hele andere vorm krijgt (zoals eerder gezegd, die voetbal gaat binnenkort van vorm veranderen ivm aquarius tijdperk.) Denk er goed overna beschermengel, je hebt veel in je mars. En als je hier al mee bezig bent in je huidig werk, is het de moeite waard hier nog meer over na te denken en mee te doen (nieuwe ideeën, uitbreidingen, andere aanpak), gewoonweg omdat je nog veel meer uit jezelf kan halen!
(mijn gids is nogal dynamisch, dus als dit boven je tempo gaat raad ik je aan rustig aan te doen, zoals jij het wil :))

Dit was het, beschermengel. Ik hoop dat je er iets mee kan.



Erg mooi Themoon en ik zal je raad aannemen! Heel erg bedankt voor de moeite ...ik vindt het altijd zo lief als mensen zo de tijd voor je nemen! smile
New Moon
New Moon aug 30 '10
Gaaf beschermengel, bedankt voor je feedback!

Ik heb je zoon kunnen voelen, maar wist niet zo goed wat of wie het was of wat ik er mee moest omdat ik nog nooit eerder zoiets heb gevoeld, dus heb dat voor jouw persoon uitgelegd. *nu valt dus ook het kwartje waarom ik een voetbal niet 100 procent bij jou vond kloppen, echter maar 50 % ) *

Ik vind je feedback hartstikke fijn, want nu kan ik beter "dat gevoel" herkennen als ik de volgende keer een persoon voor iemand anders lees. In ieder geval weet ik dat ik ook kan letten op personen die aan het symbool "hangen" ed.
Eigenlijk zijn je zoon en jij aan het voetballen met elkaar, de voetbal is jullie contact (alsof jullie contact maken door een bal over te gooien)! *later gaat dat symbool misschien veranderen maar dit is pas over lange tijd en dat wijst zich vanzelf, wees niet bang om het contact te verliezen* Die *het voelde verlichte* persoon die ik voelde zou inderdaad je zoon kunnen zijn. Mooi zeg nu valt alles ineens op zn plek! Jouw lieve zoon leert je dingen, en zit heel dicht bij je, bijna in jou zoals je al zei.

Bedank je zoon maar voor de les die hij mij als "pupil" heeft geleerd wink.

Veel liefs the moon.
Beschermengel
Beschermengel aug 31 '10


Mooi dat je hem gevoeld hebt Themoon, het klopt de 50% ...ik hou helemaal niet van voetbal maar de voetbal houd me weer wel op de been smile...dus fifty fifty.

Inderdaad de voetbal is/was ons contact, ons 1e contact daarna heb ik hem vaak in zijn lichaamlijke staat gezien ...van heel dichtbij en gevoelt ...geroken.
Nee ik denk ook niet dat ik het contact verlies ik heb het
ook wel eens gezien dat we samenvloeide...dus we werden één.
Hij heeft een hele mooi energie !!

Ik zal het hem zeggen, al denk ik al dat hij het weet smile

Bedankt nogmaals! lieve Themoon smile
taro
taro sep 3 '10
Hoi themoon,

Zou jij dit voor mij ook willen doen.

Ik heb iets met het pentagram,
En dan net als mijn avatar, een pentagram in het paars.
Dat vind ik zo mooi.

Dus ik ben benieuwd wat jij daaruit kunt opmaken.

Liefs Taro

Ik probeer het plaatje van mijn avatar in het scherm te krijgen maar het lukt niet. Moet toch eens uitvogelen hoe dat moet.
Kun je het ook met mijn avatar onder mijn naam?
New Moon
New Moon sep 5 '10
Origineel bericht van: Jorine
Hoi The Moon,

Leuk dat je dit doet smileik heb een symbool dat ik vaak krabbel, en dat ik ongeveer twee jaar geleden ook eens heb uitgesneden uit linoleum, en nu dus kan drukken op pakpapier enzo smileIk vind het een mooi symbool, ben benieuwd wat jij eruit afleid.



Liefs Jorine laugh


Hoi lieve Jorine,

Excuses voor mn late reactie.

Jouw symbool behoort tot de wijsheid van de wereld...
Prachtig hoe je het hebt weergegeven.
Het past bij je omdat ik je een heel aards persoon vindt, en dat is dit symbool dus ook.
Hou je vast.

Het is (in) de kern van de wereld, een energie waarmee je vanalles kan. Het is een speciale aardse energie die weer heel belangrijk gaat zijn in de nieuwe tijd, en het zit verborgen in de kern van de wereld. Die energie biedt vele mogelijkheden, *ik voel nu een verbintenis van die energie met dimensiereizen* Ook die kern, heb ik vaak getekend in mijn schriftjes als kind vroeger. Mooi dat je de "voel" armpjes hebt weergegeven, een soort tentakeltjes die vanalles opvangen en gevoelig zijn voor voeding en alles wat de aarde (en binnenkort/nu) de mens binnenkomt. Atlantis, ook jij bezit die kennis van de kern van de wereld. De manier waarop je het hebt weergegeven, en de technieken die je gebruikt hebt, vind ik ook heel erg "atlantis".... Een liefdevolle creërende energie, maar heel erg dinamisch, scheppend, en niet te stoppen.

Liefs the moon
New Moon
New Moon sep 5 '10
Origineel bericht van: Angel of Death
Een plaatje van een ander die heel erg lijkt op het symbool dat mij heel erg trekt:

http://www.universaluv.com/universalUV%20website/Paintings/Sun%20&%20Moon.jpg

Zou je die voor mij willen lezen? smile


Hoi Angel smile

Buitenaards... logisch als je er naar kijkt, maar het klopt zo bij jou. De kennis van ying en yang maar dan de "vertaling" die op je vorige planeet (hoop niet dat dat erg gek klinkt als ik dat nu zeg) wordt gebruikt. Ze hebben daar een apart gevoel voor humor maar ik vind het reuze interessant. Ook een hele andere vorm van logica. Vind het daarom ook best lastig om zo te lezen. Die worsteling van jouzelf, zit ook in dit symbool. De(een) zon en de (een)maan kunnen niet samen smelten, ze willen wel (omdat dat op die planeet van jou zo normaal is ;)), maar een maan draait altijd om een planeet in de baan van een zon, Dat doe jij ook, je bent als een maan en een zon tegelijk, je kan stralen, maar ook verdriet hebben omdat je licht afhankelijk is van de zon, zo is dat ook op deze planeet, de aarde. Op je vorige planeet was dit zo normaal en fijn, maar op aarde is het lastig, komt (oude) energie en onbegrip van anderen bij kijken: "we weten nog niet hoe het moet, de zon en de maan tegelijk zijn" Jij hebt de kennis van maan en zon tegelijk, veel mensen hebben alleen maar de zon of alleen maar de maan... Veel genootschappen en mensen hebben al wijsheid gehaald uit de zon en de maan, energie, die maan wordt nogal eens vergeten omdat hij niet lijkt te schijnen... Zon staat voor warmte en liefde, samen zijn; maan voor verdriet, nacht, transformatie, alleen nadenken en vooral mystiek van de ruimte/universum. Zon is aards, liefde en aardse kennis en andere planeten kennis (ander ster/zon, zoals de ster van jouw oude planeet waar je vandaan komt oorspronkelijk), maan staat dus voor de kennis van het universum, iets waar jij goed in bent, maar vergeet je zon kant niet, op aarde kan je hem goed gebruiken en het is de kern voor het doorgeven van jouw kennis, maar ik voel dat je heel goed bezig bent met je proces... De mensen op aarde kunnen veel van je leren, die willen de maan kennis nogal eens vergeten of opgeven omdat ze lastig is en er verdriet en eenzaamheid bij komt kijken. Zon kennis gaat over universele liefde. Beide kennissen zijn belangrijk voor verdere tijden.

Hoop dat het niet te verwarrend is en dat je er wat mee kunt, ik kon niet echt stoppen met schrijven toen ik eenmaal "omgeswitched was" smile

Liefs the moon
New Moon
New Moon sep 6 '10
Origineel bericht van: taro
Hoi themoon,

Zou jij dit voor mij ook willen doen.

Ik heb iets met het pentagram,
En dan net als mijn avatar, een pentagram in het paars.
Dat vind ik zo mooi.

Dus ik ben benieuwd wat jij daaruit kunt opmaken.

Liefs Taro

Ik probeer het plaatje van mijn avatar in het scherm te krijgen maar het lukt niet. Moet toch eens uitvogelen hoe dat moet.
Kun je het ook met mijn avatar onder mijn naam?


Hoi lieve Taro,

Ja, dat pentagram heb ik altijd al bij je vinden passen.
Bij je naam (geen wonder dat ik het op deze manier moest lezen wink), bij wat je doet, bij hoe je beschermd wordt...
Heb je iets met hekserij ? wink
Het pentagram - ik leg het even uit op de heksen manier wink
Wind, water, vuur, lucht en het universum, dit pentagram geeft je kennis, beschermt je, maar het past lang niet bij iedereen nog (kan ook gevaarlijk zijn..) pfoe dit gaat weer over een andere manier van kennis verwerven dan bij Jorine en Angel... Paars is de kleur van de universele kennis, en die verwerf jij dmv het pentagram die je tegelijkertijd beschermt. Je bent met een soort zelfde werk bezig als ik zie ik nu, daarom vind ik het moeilijk om het hier op te schrijven omdat ik nogal een twijfelaar ben en wat verlegen ben af en toe, sorry daarvoor... Laten we het hier op houden: aardse symboliek, daar weet ook jij alles van, maar jij hebt die samen met anderen verkregen, samenwerken en warmte horen ook binnen die circel (dat rijmt met de beschermende kracht die ik voelde..) Dit symbool is zo sterk, dat je makkelijk terug kan naar die kennis, het is jouw houvast.


Van 5 naar 8... 5de dimensie naar 8ste dimensie is hoe jij werkt en info terugkoppelt aan de mens..
=
Vanuit licht en wijsheid (in de beschermde circel van het pentagram) kan je naar het mysterie wat je nog niet kent (de 8 toortsen buiten het pentagram van je avatar, en zo maak je steeds dat sprongetje weer en koppel je dat terug naar andere mensen die "willen weten", maar ook naar jezelf kan je dat doen... Je hebt heel veel in je, dingen die ik niet begrijp omdat ik van een ander soort "orde" ben dan jij (sommige dingen zijn ook nog "geheim", misschien ook nog steeds voor jou, tarot, ), die niet beter of slechter is, maar wel synchroon met elkaar loopt.

Ik hoop dat je er wat mee kan of er iets in herkent.

Liefs the moon

Ohja, wilde even zeggen dat je goed werk verricht wink
Viooltje
Viooltje sep 6 '10
Hoi the moon,

Even een symbool namens mijn vriendin. Die heeft gedroomd dat ze een paarse, open roos kreeg met een rood hart erin. Niet het hart van de bloem, maar een echt hart. Ze weet dat ze er wat mee moet, maar nog niet wat. Van de droom is verder niets blijven hangen, alleen dit en dit popt dan ook iedere keer weer omhoog.

Dank je wel,

Jolanda
Cialara
Cialara sep 6 '10
Origineel bericht van: themoon
Origineel bericht van: Jorine
Hoi The Moon,

Leuk dat je dit doet smileik heb een symbool dat ik vaak krabbel, en dat ik ongeveer twee jaar geleden ook eens heb uitgesneden uit linoleum, en nu dus kan drukken op pakpapier enzo smileIk vind het een mooi symbool, ben benieuwd wat jij eruit afleid.



Liefs Jorine laugh


Hoi lieve Jorine,

Excuses voor mn late reactie. Geen excuses nodig smile

Jouw symbool behoort tot de wijsheid van de wereld...
Prachtig hoe je het hebt weergegeven.
Het past bij je omdat ik je een heel aards persoon vindt, en dat is dit symbool dus ook. Ik zie mezelf niet echt als een aards persoon winkmaar wel lekker nuchter af en toe. Wijsheid in het symbool had ik niet verwacht...


Hou je vast.

Het is (in) de kern van de wereld, een energie waarmee je vanalles kan. Het is een speciale aardse energie die weer heel belangrijk gaat zijn in de nieuwe tijd, en het zit verborgen in de kern van de wereld. Die energie biedt vele mogelijkheden, *ik voel nu een verbintenis van die energie met dimensiereizen* Ook die kern, heb ik vaak getekend in mijn schriftjes als kind vroeger. Bedoel je met die kern het centrum van de spiraal? De spiraal is voor mij heel belangrijk, kan inderdaad met een kern te maken hebben. Er komt nieuwe aardse energie inderdaad, ik heb het al mogen ervaren en inderdaad via dimensiereizen om het zo maar te noemen. De energie komt al zal het niet direct overal zichtbaar zijn. En ja, er zijn daardoor veel nieuwe mogelijkheden, ik heb er slechts één van gezien.

Mooi dat je de "voel" armpjes hebt weergegeven, een soort tentakeltjes die vanalles opvangen en gevoelig zijn voor voeding en alles wat de aarde (en binnenkort/nu) de mens binnenkomt. Die tentakeltjes, ik heb ze gisteren zitten tellen het zijn er 13. Er zitten ook dertien manen in de maya kalender, het getal 13 is daar belangrijk. Als in 7 dagen en 6 nachten enzovoort... kun je hier ook nog iets mee TheMoon?

Atlantis, ook jij bezit die kennis van de kern van de wereld. De manier waarop je het hebt weergegeven, en de technieken die je gebruikt hebt, vind ik ook heel erg "atlantis".... Ik was me op het moment van het maken niet bewust van mijn connectie met Atlantis, nu wel en ik denk dat je gelijk hebt. Het is een belangrijk onderdeel van mijn zijn en van mijn zielendoel voor dit leven hier op aarde

Een liefdevolle creërende energie, maar heel erg dinamisch, scheppend, en niet te stoppen. Dit is denk ik een uiterst treffende samenvatting van het geheel ja wink

Liefs the moon


Dank je The Moon, voor deze uitleg van mijn symbool. Het heeft zeker veel raakvlakken al ben ik nog benieuwd naar de vlammetjes van de zon (want zo zie ik ze wink)

Liefs Jorine
admin
admin sep 6 '10
Hoi themoon,

Als je tijd hebt uiteraard: Ben benieuwd naar je uitleg, zie onderstaand symbool. Alvast dank !
Groetjes, Bart

New Moon
New Moon sep 6 '10
Hee Jorine smile

Dankjewel voor je snelle reactie smile

Ik bedoelde met ik vind je een aards persoon, met het leven op atlantis wat je ooit had (die kennis hoe je deze energie mag gebruiken heb je uit dat leven gehaald....)... *je bevindt je veel op andere plekken in dit leven, dat weet ik maar al te goed hehe :)*
Gaaf, die connectie met de maya kalender. Heb me nog niet echt daarin verdiept maar dat is zeker de moeite waard. Heb de lezing zonder gids gedaan want die is even vertrokken zodat ik op mn eigen kracht kan vertrouwen en bouwen, vandaar dat de lezing wat kort door de bocht is omdat ik nog wat onzeker ben...

Die energie van de spiraal zit in de kern van de wereld, maar binnenkort ook in de kern van mensen die daar op een bepaalde manier voor openstaan (ik bedoelde inderdaad ook de kern van het symbool).. het is een helende en scheppende energie, maar ook aantrekkelijk omdat het een connectie met onze zon (god) heeft. Wat die connectie precies is weet ik nog niet, dat is nog geheim (of ik voel me daar te onzeker door) maar ik zal het je vertellen als ik dat kan voelen smile. Als iemand goed gebruik maakt van deze energie, straalt deze persoon en kan het helend werken, zoals de zon. Ook de snelheid waarmee het kracht kan uitoefenen op tijd, ruimte en personen heeft te maken met die zonnevlammetjes (als een soort kommeet) --> als deze energie in een bepaalde vorm voorbij komt denken mensen: wow wat was dat? omdat het snel als een komeet en soepel als een spiraal is. Het verschijnt en verdwijnt zegmaar, is onaantastbaar voor velen. Mooi dat je het ook zo al hebt mogen ervaren (dat had ik al gevoeld de eerste keer dat ik je hier zag posten op het forum...) Er is heel veel meer mee mogelijk, dat voel ik, maar er zijn nog veel dingen geheim omtrent het symbool (daarom trekt het me ook zo aan, het is mysterieus en een oud bewaard geheim van de wereld.) Ik voel ook zeker dat het buiten de aarde al gebruikt wordt, op andere planeten dat het daar doodnormaal is (vooral als vervoermiddel omdat het snel, veilig, goed voor de natuur en mooi is) Het is inderdaad een andere vorm van dimensiereizen (eerder werden vleugels gebruikt, maar om op sommige plekken/tijden etc te komen is dat zometeen niet meer voldoende...) Fijn dat onze gevoelens omtrent het symbool overeen komen! Dat doet me goed smile

Liefs the moon
New Moon
New Moon sep 6 '10
Ik ga me na een pauze even lekker storten op de maya symboliek van je symbool, Jorine smile

Liefs
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki