Loading...
nl

Werken met je eigen onbewuste kracht

Raida
Raida jan 31 '11
Dat kan je zeker, visualisatie is heel krachtig, hoe harder je er zelf in gelooft hoe beter het gaat, visualiseer je wensen en ze zullen werkelijkheid worden zegt mijn gids altijd..... ;-)
admin
admin jan 31 '11
Inderdaad, je moet er sterk in geloven, alsof het doel wat je in ogen hebt, er al is, je moet er al naar leven alsof je er al bent. Dat betekent dat je de (negatieve of niet constructieve) gevoelens/gedachten die je had, achter je laat en deze niet meer voedt.
Tinne
Tinne jan 31 '11
Vergeet niet dat het niet de gedachten zijn die iets creeëren.
Maar dat je door je intentie's te sturen in de ether, Je kan "oproepen" wat je wenst.
De intensiviteit van de intentie's, en de zuiverheid, en het vertrouwen in het gebeuren, zorgen ervoor dta er een proces op gang komt! Mede gesteund -en naar je aandacht gebracht-, door de Cosmos en de spirits.
Sundance
Sundance jan 31 '11
okeej, hier een stukje van zo,n 10 jaar gelee. ik las of hoorde iets over gedachtenkrachten en ik dacht: nou meid, gaan we even testen laugh.
Bij de volkshuisvesting was een huis te huur (zeer zeldzaam op dat moment en we wilden niet eens verhuizen ook, we wonen hier namelijk met veel plezier. hahaha... ). Maar ik dacht, daar wil ik in m,n gedachten wel even op af gaan.
Wat heb ik toen gedaan?!

mijn eerste stap; de bon ingevuld en opgestuurd naar de volkshuisvesting.
daarna ben ik in gedachten/visualisering verder gegaan.
zoals;
-de postbode overhandigd bij de vestiging de postzak.
-de medewerkers haalden mijn bon uit de postzak en zagen in ons wel de potentiele huurders.
- ik krijg bericht van deze vestiging, plus data om te kijken.
- daarna de sleutelovergave.
- tussendoor ging ik in gedachten al behang en verf halen.
- na de sleutelovergave en ook de gedachten dat ik de sleutel in de deur van het nieuwe huis stak, zag ik ons er in klussen.
- en daarna waren we het huis gezellig aan het inrichten.
en dit allemaal in detail.

ong. 2 weken nadat ik de bon dus echt had ingeleverd, kreeg ik een telefoontje van de huisvestiging met de mededeling dat wij dat huis konden huren als we wilden.
ik heb vriendelijk het aanbodt afgeslagen en wist vanaf dat moment dat het 'project' gedachtenkracht ook echt werkt. dus niet alleen in m,n onbewuste maar vanaf daar ging/ga ik er bewust mee om.
smile
Tinne
Tinne jan 31 '11
haha ja !
zo zie ik een oud vrouwtje, moeilijk te been en woont afgelegen in haar eigen huisje naar m'n man toestappen (hij is buschauffeur), en zeggen " ik heb gehoord dat je een huisje zoekt om te kopen, ik ga naar het rusthuis en zoek een tof iemand die m'n huis wenst te kopen. Dat doe ik via systeem lijfrente, en ik dacht gelijk aan jouw want jij zoekt toch een huisje he?" " Ja, zegt m'n man.." en zijn ogen glunderen.
Hij komt thuis en zegt dat we naar een huisje gaan kijken dat we kunnen kopen. Ik zie het en wordt er direct verliefd op. Het is een wit geschilderd huisje, er is wel wat rommel rond, maar daar kijken we al dadelijk doorheen. Binnen is alles wat we nodig hebben en het voorstel van de dame past perfect in onze budjetering én verwachtingen. Er is een stuk tuin rond en een grote weide aan, die ook van haar is waar altijd schapen op hebben gestaan. Er staat een oude tractor op, maar die word nog weggehaald. We zijn verbaasd dat het zo snel gaat, en de oudere dame is enorm blij dat ze haar huisje kan verkopen aan iemand die ze vertrouwd want ze heeft er heel lang samen met haar man zaliger in gewoond.We regelen alles met haar notaris en dat gaat vlot, binnen afzienbare tijd.. kunnen we verhuizen!

Einde beeld! grin
Mimosa
Mimosa jan 31 '11
Hoi Tinne,

Wat een mooi beeld. Zo droom ik van een heerlijke woonboerderij. Huis, tuin etc zie ik helemaal voor me, ik zie en voel ons er wonen en genieten. Misschien toch maar wat vaker visualiseren en ook de details ervoor me gaan voorstellen. smile
Serenity
Serenity jan 31 '11
Oh my goshhh wat een leuke berichten zeg...

Mijn dank naar jullie is groot!!

Onbewust doe ik dit al, en soms komt het uit...maar vaak denk ik dat het rare gedachtengangen zijn en die mag ik niet hebben en als mensen mijn gedachten kunnen lezen (spreek uit ervaring) dan word ik daarvoor belachelijk gemaakt en 'alles' heel mijn prive leven en gedachtes leggen dan op straat.
En ik mag dan niet zijn wie ik ben alsof ik een stuk vuil ben, hoe goed ik mijn best doe.
Dus ik heb al een keertje een papiertje gepakt en een mooi verstje opgeschreven en erbij getekend.
Toen ze vanaf de overkant aan bij mij naar binnen keken en weer mij zaten uit te lachen toen pakte ik het papiertje en herhaalden het net zolang tot het krachtig genoeg was en ik niet meer bang was om uit gelachen te worden maar boos op hun werd dat ze het deden.
Daarna heb ik een keer geklaagd bij de overkant en daarna is het niet meer opvallend meer voor gekomen.
Toen wilden ik het echt gebruiken en toepassen op die situatie maar wist niet zeker of het werkten.
Nu visualiseer ik dat diegenen gewoon gezellige mensen zijn waar mee ik een dolletje maak en dat er niet afkeurend gekeken word maar 'he lily' achtig...
Erg hoor dat dit is gebeurt ik hoop dat ze ervan geleerd hebben anders was alle tranen voor niets geweest.
Ik ben nog steeds wel een beetje bang om dingen te visualiseren want ik wil niet erop afgerekend worden.
Sundance
Sundance jan 31 '11
dat is inderdaad heel triest, zulk soort situaties.
maar leer/weet dat jij nooit belachelijk gemaakt kunt worden!
en wees niet bang om je gedachten en ook niet dat anderen je gedachten kunnen lezen. zij die jou gedachten kunnen lezen en hiervan op welke manier ook misbruik maken, hebben nog veel te leren. en wees ook gewoon zo in je leven niet bang voor je gedachtengangen. zo gauw je in de gaten hebt dat het toch niet zo,n strak plan was wat je je hebt (uit)gedacht, kan je het zo omzetten in wat leukers/anders. jij bent je baas meid!
en al ga je effe lekker op je smoelwerk, so what, daar leer je van, daar leren we allemaal van. jij, ik en iedereen. ik ben zo vaak op m,n bek gegaan en leef nog steeds en wel met stukjes ervaring erbij. duhuh hahaha...
Tinne
Tinne jan 31 '11
Het grappige van m'n beeld dat ik heb is het volgende :
Ik vertelde daarnet tegen mn' man " er zal jou een oud vrouwtje aanspreken in verband met haar woonst, ze gaat naar het rusthuis en heeft gehoord dat je een huis zocht om te kopen."

Ik zie m'n man knikken, " ja, seffes geloof ik, zie ik die vrouw, en ik geloof dat ik dat huisje ken "

grinlaugh
Serenity
Serenity jan 31 '11
*vette glimlach* dank je voor je lieve woorden ze komen perfect van pas!!
En ja, je idee die je hebt opgetikt ook!! ^^

Ik neem alle adviezen aan....

Mijn dank!
Sundance
Sundance jan 31 '11
hahaha
Serenity
Serenity jan 31 '11
Neeeeeeeee echt!! wat leuk Tinne!!
Oh spannend zeg!!
Succes met je ingevingen en 'fingers crosed' oftewel 'Toi toi toi, voor Tinne !!' ^^
Tinne
Tinne jan 31 '11
laugh
Sundance
Sundance jan 31 '11
maar wat ik eigenlijk nog zeggen wou; hoe meer je je dus bewust wordt met wat je denkt/creeerd, hoe meer jou ook op gaat vallen dat jou al veel mooie dingen zijn toegekomen door eigen gedachten.
het gebeurt constant/de hele dag en nacht door. als je je er van bewust bent valt het ook echt op.

van materialistische zaken tot spirituele ervaringen, klein of groot.
Tinne
Tinne jan 31 '11
Het is niet je denken die creeerd, Sundance. Zo ervaar ik dat niet.
Het is je Goddelijk vermogen om dàtgene naar je toe te halen, dat goed is voor je verdere ontwikkeling als spiritueel wezen.
Het denken op zich kan niet creeeren, het enige wat het denken kan is denken.
Zo zie ik het hoor, ik schrijf niet zoveel waarde toe aan het denken, het zit me zelfs soms behoorlijk in de weg!
En derhalve is het zo dat ik niet altijd datgene krijg wat ik denk. Ik creeer niet wat ik denk!
Het denken kan niet weten wat ik nodig heb, die wilt soms zelfs veels te veel, en moet ik een halt toeroepen.
Dus ik laat iets anders aan bod komen..nl. de energetische overdracht in creatie-kracht waarmee het leven kan beleefd worden.Het is juist " het beeld pakken, tussen je denken.. daar in de stilte, daar zag ik het beeld, het was namelijk een creatie dat ik zag!"
Begrijp je?
( schrijf op hoe ik het ervaar, beleef en ook zelf achter sta natuurlijk!
Sundance
Sundance jan 31 '11
nee oke, ik dacht dat het wel duidelijk was wat ik ermee bedoelde aan te geven.
wink
Tinne
Tinne jan 31 '11
ja hoor heel zeker! grinDat mensen zo al heel wat creatie's hebben ontvangen zonder dat ze het echt bewust zijn geweest!
zo begrijp ik je! En vertaal ik jou in m'n eigen woorden! wink
Serenity
Serenity jan 31 '11
Origineel bericht van: Sundance
maar wat ik eigenlijk nog zeggen wou; hoe meer je je dus bewust wordt met wat je denkt/creeerd, hoe meer jou ook op gaat vallen dat jou al veel mooie dingen zijn toegekomen door eigen gedachten.
het gebeurt constant/de hele dag en nacht door. als je je er van bewust bent valt het ook echt op.

van materialistische zaken tot spirituele ervaringen, klein of groot.


Oh mooi zeg want er gebeurt echt superrrrr veel leuke en goede dingen met en bij mij, echt, dat was me al langere tijd opgevallen!!

Wist alleen niet dat het mijn eigen werk of kracht was.... ik weet wel dat God en al het goddelijke in en om ons heen mij heeeeeeel veeeeeeel geholpen heeft met een knipoog erbij!! ^^

En ik moet leren luisteren naar mijn innerlijke stem of gids of de stem van de bron.
Iedere keer waneer ik niet geluisterd heb dan weet ik achteraf waarom dat gene werd gezegt tegen mij.
Ik sta de laatste tijd er wat meer open voor en daardoor luister ik ernaar maar het is zoooooo moeilijk iets klakkeloos aan te nemen dat uhm tja zit niet echt in me..... confused
Ik ben geen robot die je kan besturen ik heb een wil, tuurlijk kan ik vragen waarom iets is zoals hij is en op antwoord wachten of het zelf bedenken (waarschijnlijk met hulp van...) maar het blijft moeilijk al die handelingen tegelijkertijd uit te voeren..
Maarrrrr oefening baart kunst en waneer je eraan gewent raakt dan is de volgende stap is dan dat het vanzelf gaat dus automatisch en dan heb je een goede samen werking denk ik dan..

Ik heb best lang over deze reactie gedaan trouwens en nu lees ik Tinne's reactie nummertje #110309 en de rest... L.O.L.
En het komt aardig overeen hihi grappig!!
Serenity
Serenity feb 6 '11
Ik zit even wat te bedenken, misschien kan je meer mensen helpen of bereiken met gedachten kracht door in situaties meer je mond te houden.
En dan te vertrouwen op een goed verloop van gebeurtenis natuurlijk.^^

Dan stuur je de mensen wel maar dan laat je ze in hun eigen waarden door je mond te houden en hun zelf de woorden te verzinnen dat is goed voor hun zelfvertrouwen denk ik.

En omdat ze zelf de woorden verzinnen behouden ze hun eigen wil.
Je hoeft alleen maar mee te denken met hun en de antwoorden gedailtaleerd uit te werken in je hoofd dan zie je het vanzelf voor je of je kan een poging wagen om het voor je te zien. *grinnik*

Het lijkt mij zo'n vreedzame en respectvolle manier van handelen aangezien je niet altijd bemoeizuchtig of betweterig wilt overkomen of gewoon even de puf niet voor hebt (kan ons allen gebeuren).

Hummmm hoe denken jullie hierover?
Serenity
Serenity feb 9 '11
yesssss het is me gelukt!!!
Die kleine van mij is ziek 40.1 graden en verkouden.
Vannacht was die kleine uk weer onrustig door al dat slijm en op je zij slapen helpt dan niet echt dus ik beelden mezelf in dat op je rug liggen met je armen op je kussen veel beter is voor te ademenen dan op je zij.....
En ja hoor precies hoe ik me het had ingebeeld ging die kleine uk op zijn rug liggen met armpjes omhoog het snurken verminderde en de onrust vertrok.
Tadaaaaa
maarrrrr ik kreeg pas resultaat waneer ik er niet meer aandacht dus moest ik het vergeten door het los te laten en daarna als een soort verrassing van het universum gebeurden wat ik voor ogen had.
Heel bijzonder en oeps heel oftopic want deze kracht is niet langer meer onbewust !! ^^
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki