Loading...
nl

Naar welk muziek luister jij nu naar ?

1stMoonofMars
1stMoonofMars aug 31 '10
http://www.youtube.com/watch?v=8zY00Sf46J4&feature=related

ik zie wat, wat jij niet ziet

grtsz, love from M e
admin
admin aug 31 '10
Wat een pokkeherrie... laughlol

Ieder zijn smaak wink
bloempje
bloempje aug 31 '10
helemaal mee eens:)
mijn smaak is het niet:)

Liefs bloempje
die van dit soort muziek helemaal hyper wordt, dan wordt ik letterlijk gek in mijn hoofd, hoor dan niks anders meer de rest van de dag met een hartritme van heb ik jouw daar:)
ik voel het letterlijk door mijn hele lijf helaas.
1stMoonofMars
1stMoonofMars aug 31 '10
lijkt mij wel

smile

trouwens als je al mijn nummers zie die ik gepost heb... zie je dat het heel divers is en ook veel combinaties van verschillende stijlen zijn

grts
(btw luister ook echt naar de txt en naar de muziek.....)


edit; reageerde op karin... maar zag jouw post ook bloemetje... als je het door heel je lijf voelt is dat toch juist helemaal geweldig......


grts,lies 1stM
admin
admin aug 31 '10
Deze staat bij mijn top drie cool
Leuk om zo iedereen zijn smaak te zien hier.

1stMoonofMars
1stMoonofMars aug 31 '10
Origineel bericht van: Karin
Deze staat bij mijn top drie cool
Leuk om zo iedereen zijn smaak te zien hier.


ja mooi nummer heb ik altijd al mooi gevonden smile
bloempje
bloempje aug 31 '10
helaas is het voor mij geen fijn gevoel, voelt als hartkloppingen. sommige mensen kunnen er tegen, ik kan er helaas al niet tegen als ik gewoon bij de muziek de bas aan heb staan. dan wordt ik eerst misselijke en daarna duizelig... tot ik als ik lang genoeg wacht een dusdanig lage bloeddruk heb dat ik van mijn stokje ga maar dan wel met een enorme snelle hartslag.
niet erg gezond dus. dus voor mij hooguit achtergrondmuziek en ja kinderliedjes gaan ook goed, mar het gaat puur om de trillingen. als ik het heel erg zacht aan zou zetten dan is het gewoon geen muziek meer maar wel gezondheidtechnisch uit te houden.
maar ik ben meer van de rustige muziek.

Liefs Bloempje die hierboven is wel mooi:)
bloempje
bloempje aug 31 '10
http://www.youtube.com/watch?v=l6B2iyHy9po
hier luister ik nu naar met een vaatwasse te legen:( jammer dat manlief er niet is..... die doet altijd de keuken na het eten inclusief de vaatwasser bleghh:) )

Liefs Bloempje
New Moon
New Moon aug 31 '10
Mooi nummer bloempje!
Dat ga ik ook eens gebruiken met vaatwasser legen, vind het er goed bij passen smile

Ik kan me voorstellen dat de vele bassen en dreunen je niet goed doen bloempje, het is te veel, te zwaar en te heftig (veel indrukken) Soms ben ik er helemaal niet voor in de stemming (dan kan ik heel weinig hebben en ben in een nadenk of sentimentele/erg gevoelige bui) en word ik heel moe van die bassen, dus ik weet wat je bedoelt. Over het algemeen ben ik er dol op, maar het ligt ook weer aan het nummer en de omgeving. Ook geluidskwaliteit vind ik belangrijk, ik word naar van krakende boxjes (zeker bij deze muziek belangrijk voor mij) Sommige van die nummers zitten technisch heel goed in elkaar, en ik kan "voelen" met hoeveel aandacht en liefde daaraan is (samen)gewerkt en dit matcht ook met de frequentie van de bass (het geluid doet iets met me.. ) , Van lompe dreunen etc. kan ik ook flink genieten, omdat het de gedachtestroom in mijn hoofd stopt en ik er helemaal op in kan gaan (vooral op feestjes). Dan kom ik echt helemaal in mezelf, het werkt als een meditatie, ik kan dan (vooral op een feest als het extra inkickt door goed geluid en genietende mensen) de hele nacht door. (ik denk dat het trouwens ook iets met "jongerencultuur" te maken heeft, dit soort muziek.)

Even een fijn nummer, waar ik erg van kan genieten in de bus, op de fiets etc.

Liefs the moon

New Moon
New Moon aug 31 '10
@ Karin nog een keer,

Dat nummer van Anúna vind ik prachtig! (nog nooit eerder gehoord)
Ik voel me nu echt heel anders dan bij muziek met veel bassen (niet beter of slechter) Het wakkert een soort vuur in me aan en ik heb zin om kaarsen aan te steken en een kopje thee voor mezelf te maken smile

bedankt voor het delen!

@ 1st moon: ik kan me helemaal vinden in jouw muzieksmaak hehe.
bloempje
bloempje aug 31 '10
hey moon,
zo oud ben ik nog niet hoor, ik ben 28 maar ik kon er helaas toen ik 16 was ok nog en al niet tegen maar volgens mij ben jij nog wel wat jonger dan ik of niet?. ik snap overigens wel wat je bedoelt dat het technisch goed in elkaar zit. manlief is altijd met muziek bezig ook de zogenaamde dreun muziek en ook de hele rustige muziek, en hij wil ook altijd de perfecte geluid.... (ik ben dan bij de dreunmuziek na een waarschuwing met de noorderzon vertrokken hoor:) hij zegt het en ik ben weg, maar dat vind ik niet erg.) moet lukken met een paar B&W speakers maar helaas is het bij mij de bas die het kwaad doet, zo kwam ik van een feestje op school op een lege kamer te ligen want ik ging tegen de vlakte. helaas want ik vind de muzieksoort lang niet altijd slecht:) en ja ik vind het ook heel knap hoe ze het doen en ja ook met liefde dus respect heb ik voor de muziek maar zelf er uitgebreid naar luisteren zit er niet in. zoonlief heeft het ook van mij geerfd helaas, hij is 6 maar kan erg slecht tegen de drukke muziek en de harde bass. hij reageert net als ik helaas voor hem had het wel leuk gevonden als hij later gewoon leuk uit zou kunnen gaan, maar wie weet of het bij hem nog betert, ik hoop het wel.
laatste nummer wel een goed nummer trouwens smile

Liefs Bloempje die met alle liefde af en toe hardere muziek zou willen luisteren.
New Moon
New Moon aug 31 '10
Hee Bloempje!

Ik denk dat muziek is zoals voeding, en ik denk zelfs dat ieder mens iets andere voeding (als in andere vorm/hoeveelheid) nodig heeft. Even een metafoortestje tongue1 persoon eet 6 boterhammen per dag, en de andere persoon 2, en ze hebben beiden een tevreden gevoel in hun maag. Ik denk dat dat ook geldt voor muziek. Rustige muziek (2 boterhammen) en harde muziek (6 boterhammen). Sommige personen zitten vol bij 6 boterhammen, en sommige personen krijgen juist honger bij 2 boterhammen. Dan kan je het ook nog over tijdstip van eten hebben, broodbeleg en soort brood. En over allergie wink. Sommige mensen eten geen brood maar muesli (zoals sommige mensen nooit naar muziek luisteren). Persoonlijk eet ik naar behoefte, en zo gaat dat ook met muziek. De ene keer merk ik dat bepaald eten me goed doet, terwijl ik de andere keer er erg moe van word.

Ik vind het leuk, maar ook best verdrietig dat jij en je zoon met alle liefde ook hardere muziek wil luisteren. (lijkt me persoonlijk best lastig daarmee om te gaan als je wel wil maar weet dat het je geen goeds doet...) Misschien een idee voor je zoon: oordopjes halen de meeste slechte tonen eruit en vlakken de muziek wat af, zo komt het er minder heftig in als trillingen... ideetje voor experiment?

Liefs the moon

ps: Ik ben 20, we zijn beiden nog jong laugh
New Moon
New Moon aug 31 '10
Origineel bericht van: nougnag



Woooo dat is echt gaaf! ^^

Liefs the moon
bloempje
bloempje aug 31 '10
je hebt helemaal gelijk:)enne... ik ben een 1 boterham eter:)

de kleine man doen we wel vaker oordoppen in, hij heeft een gehoorbeschermdoppe( zo'n koptelefoon zonder geluid:) en die doet ie nogal eens op. ziet er niet uit, maar maakt voor hem een aantal activiteiten ook leuk. maar hij is ernaast ook autistisch lichte vorm en dat draagt bij hem ook bij dat het druk genoeg is in zijn hoofd.

Liefs Bloempje
admin
admin aug 31 '10
Origineel bericht van: themoon
@ Karin nog een keer,

Dat nummer van Anúna vind ik prachtig! (nog nooit eerder gehoord)
Ik voel me nu echt heel anders dan bij muziek met veel bassen (niet beter of slechter) Het wakkert een soort vuur in me aan en ik heb zin om kaarsen aan te steken en een kopje thee voor mezelf te maken smile

bedankt voor het delen!

@ 1st moon: ik kan me helemaal vinden in jouw muzieksmaak hehe.



Ik heb geen moeite met bassen, sommige *stamp*muziek heeft een heerlijk ritme en ik wapper wel mee.
Het gaat hier om de combinatie van de stem en de muziek, mijn nekhaar gaat simpelweg overeind staan lol bij dit nummer, ik krijg de rillingen van de stem van deze persoon, maar ik ben een rare soms hoor smile

Wat voor mij muziek mooi maakt zijn échte instrumenten, synthesizers (of hoe je het ook schrijft) klinken zo *plastic*.
Het voelt voor mij niet als muziek.
Ik ben ook gek op klassiek, sommige jazz, ik vind echt heel veel erg mooi, Ierse/ keltische muziek is mijn absolute favoriet, maar mijn top drie bevat meer dan 100 nummers hoor haha.
Pagina's: « Vorige ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki