Loading...
nl

Tinne's encaustic art.

admin
admin aug 20 '10
Ik wil je wel helpen Tinne, ik heb via mijn heksen lerares ook deze kaarten gemaakt dus ik denk dat ik wel mee kan helpen.
Het overzetten op internet moet ook geen probleem zijn.
Of ben ik weer te snel en begrijp ik je verkeerd haha.
Is het de bedoeling dat mensen de kaarten maken en jij ze interpreteert? Of bedoel je dat de kaarten op voorhand zijn gemaakt?
admin
admin aug 21 '10
Hey lieve Tinne,
Ik wil je wel helpen, als ik je behulpzaam kan zijn dan he!
Liefsss
admin
admin aug 22 '10
Hee tof !! Dank je wel Marjan.

Karin, de bedoeling is dat ik een hoop encaustic art maak,
deze ofwel via mail, een merudi-topic of per pb.. aan diegene die er een intuitieve tekst/uitleg aan willen geven , doorstuur.
We bespreken daarna kaart per kaart, tot we voelen dat het een mooi geheel is..
en dan zetten we de kaartjes hier op Merudi- als NiMs dit goedvind uiteraard - daar kunnen mensen op klikken en een boodschap bij lezen.
Natuurlijk mogen mensen bij de kaartjes hun eigen interpretatie geven. Doch ik merkte op dat velen zo graag een kaartje willen met een bepaalde uitleg, die hen steun geeft, moed of bevestiging, Of zelfs nieuwe inzichten. Het is toen dat het idee is onstaan..

Ben blij dat jullie helpen... dan heb ik iets konkreet.
Beschermengel
Beschermengel aug 22 '10


Een héél leuk idee Tinne! smile
admin
admin sep 1 '10
Doe je mee? Vind het wel leuk.... ik heb een kaartje klaar om geinterpreteerd te worden, zet ik jullie in pb samen.
bloempje
bloempje sep 1 '10
ik wil ook wel proberen te helpen als dat mag:)

Liefs Bloempje
admin
admin sep 1 '10
tuurlijk, je bent welkom, je hoort erbij!!
Emuca
Emuca sep 1 '10
Ik wil ook wel meedoen! smile
admin
admin sep 1 '10
ja, natuurlijk angel, hmm. hoe kan ik je toevoegen bij de pb? ik heb ze net opgestuurd naar de anderen..
admin
admin sep 1 '10
aha ik heb de oplossing, voorlopig maak ik eerst twee groepen..
.. de volgende encaustic wordt iedereen die meedoet op één pb gezet.
Emuca
Emuca sep 1 '10
Ik heb geduld hoor! smileIk vind je idee in ieder geval heel tof.
L'arbre de vie
L'arbre de vie sep 1 '10
Heey Tinne,

Kun je zo'n strijkijzertje bij elke creatieve zaak kopen of moet je bij een speciaalzaak zijn? Vind het erg mooi wat je maakt!

Liefs!
admin
admin sep 1 '10
ik heb het gekocht bij de Banier in Belgie, ik ben belgische!
De Banier is een winkel voor scouts en hebben veel knutselmateriaal.
admin
admin sep 1 '10
Kijk op marktplaats bij de reis strijkijzertjes wink
Viooltje
Viooltje sep 3 '10
Vind dit zo mooi, is iets waar ik ook nog eens mee aan de gang wil! Maar ja, eerst de spullen aanschaffen en goedkoop is dat natuurlijk weer niet. Maar ooit....
admin
admin sep 3 '10
Wederom marktplaats, je kunt het zo duur maken als je zelf wilt.
Ik koop bijna niets meer nieuw, ik ga voor second hand!
admin
admin sep 3 '10
Het is niet goeiekoop, das waar. Maar ik heb het wel nieuw gekocht, en mensen die mij kennen weten dat k het dan wel echt gewillen heb want normaal koop ik zo goed als alles tweedehands.
Maar hier wilde ik ietsjes meer doen dan alleen maar een tijdverdrijf, dus wilde ik degelijk materiaal. Ik heb me alvorens de keuze te maken, voor het encaustic strijkijzertje te gaan, heel goed voorbereid, en een massa's youtube filmpjes gezien, en mensen gesproken. Kortom het heeft twee jaar geduurd alvorens ik eens iets voor mezelf , puur voor mezelf kocht.
Islandlady
Islandlady sep 4 '10
Oh Dat is een leuk idee. Ik wil dat ook wel proberen lieve Tinne wink
Liefs B
Viooltje
Viooltje sep 10 '10
Er is hier een nieuwe spirituele winkel gekomen en daar verkoopt ze ook de spullen voor encaustic art. Ze geeft nog geen workshops maar ze wil het me wel een keer uitleggen en het mij laten doen. zodra ze haar eigen spullen weer tevoorschijn heeft getoverd, gaan we een keer aan de gang! Ben ik wel blij mee, dan kan ik het eerst een keer uitproberen voor ik van alles aanschaf. Denk dat er toch veel via Marktplaats zal gaan dan ;-)
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki