Loading...
nl

Tinne's encaustic art.

Emuca
Emuca mei 18 '10
Prachtig! smileIk zie ook de kop van een arend en en en een troostende hand die op het hoofd van een wanhopig iemand wordt gelegd.
Marenubium
Marenubium mei 19 '10
Hey Tinne!

Bedankt voor je uitleg, echt super mooi! De medicijnkaarten van Jamie Sams gebruik ik zelf ook veelvuldig. Niet alles staat op die internetsss, dus als je een keer een omschrijving nodig hebt, dan zet ik die hier graag voor je neer! Tenzij je zelf de kaarten al hebt, haha.
Daarbij denk ik nog steeds dat dit onder 'creatieve uitingen' behoort overigens smile

En dat encaustic art is echt mega kicken! Heb je de verschillende tips en truucs al bekeken op youtube?? Zoveel mogelijkheden, echt geweldig!
*die ook experimenteren gaat*
Emuca
Emuca mei 19 '10
Stiekem wil ik het ook wel eens een keertje gaan doen.. ook stiekem omdat het hele mooie achtergronden kunnen zijn.. en ik al snel ruzie heb met photoshop.

Ik wil meer meer meer zien Tinne! laugh
admin
admin mei 31 '10
Krijg je.. deze heet "Diana en de Roos "
Emuca
Emuca mei 31 '10
Wat een heerlijke kleuren. laugh
admin
admin mei 31 '10
Ganesha en de blauwe zwaluw..
admin
admin mei 31 '10
"Diana en de Roos" is te groot voor op mijn beeldscherm,
moet ik steeds heen en weer scrollen...

liefs smile
admin
admin mei 31 '10
oh, hier bij mij niet.. hoe komt dat?
Emuca
Emuca mei 31 '10
De ene computer (of browser) past het automatisch aan... en de ander doet dat weer niet..Ik zie ze wel compleet.
admin
admin mei 31 '10
ik heb hem maar op mijn PC gezet, nu zie ik hem,
hij is echt heel erg mooi
ik zie overal bloembladen, en nautilusschelp achtige vormen, een lichttunneltje ofziets en wortels !
admin
admin mei 31 '10
ja he.. en ook een vrouw die neerknielend iets plant, volgens mij..
admin
admin mei 31 '10
zoals in mijn zielereis grin

mooi hoor
(ik zie alleen een bovenlichaam, maar ik zal er zeker nog eens naar kijken :))
admin
admin mei 31 '10
grin
Cialara
Cialara mei 31 '10
Prachtig Tinne laugh
gast
gast mei 31 '10
Allemaal beestjes....zoveel beestjes......
admin
admin mei 31 '10
ja, das waar.
Lin
Lin aug 19 '10
Heb je toppic gelezen , mooi hoor !
Ben benieuwd of je al weer nieuwe werken hebt.

Trouwens bij je 1e ancousticwerk had ik het idee van een echo van een ruggengraat naar de schouders toe en het hart.
appart hoor. Lijkt me ook heel erg leuk om te doen.

Liefs lin
admin
admin aug 19 '10
ja heb wel wat nieuwe!
Is nu vakantie, en heerlijk zomer.. dus heb het eventjes opgeborgen,tot in de herfst!

Aha ja Lin, die eerste zag ik ook die ruggegraat en open hart.
En t'is heel onspannend om te doen, m'n man schildert, dus dat wordt binnenkort gezellig met ons twee creatief bezig zijn, knusjes in huis.
Lin
Lin aug 19 '10
Ooh geweldig ik zie het al helemaal voor me...
Ben benieuwd , we wachten tot dan af hihi
admin
admin aug 20 '10
Ik zit trouwens met een ideetje te spelen,
met name E.A (encaustic art)- kaartjes maken,
en een voor een hier in foto plaatsen zodat wie wil daar een interpretatie aan kan geven, doorgekregen van hun gidsen, of intuitief of persoonlijk gevoel/denken..
Ik zoek dan samen met jullie de zinnen bijeen, zodat het een mooi geheel vormt en dan de uitleg van de kaart wordt....vanuit de verschillende tereinen gezien
vb, op spiritueeel, mentaal, emotioneel, en lichamelijk vlak.

zodat we kaartjes krijgen met een boodschap, inzicht, of aanmoediging, net zoals bv met de Aartsengelenkaarten, of inzichtkaarten.

Iemand die dan technisch onderlegt is met internet, zet die foto'tjes naast elkaar, zodat je - wie wi - eentje kunt kiezen..erop kunt klikken, en dan komt die kaart met de uitleg erbij!

Is een ideetje he.. speelt in m'n hoofd! En de uitvoerders zijn de mensen hier van Merudi... gezamelijk.
Beetje op een speelse manier samenwerken (of leren samenwerken, misschien)

liefs
Tinne
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki