Loading...
nl

Tweelingziel loslaten

TravelinThru
TravelinThru feb 14 '10
Origineel bericht van: Core
Hmm Misschien kan dit jullie wat helpen? Dit gaat op een mooie manier over wat een tweelingziel is en ook het idee erachter verruimd.

http://blog.seniorennet.be/carl_liliane/archief.php?ID=33 (zet wel je geluid zachter voor je naar de site gaat lol)


Dank Core,

Heb het ff vluchtig door gelezen nu, maar begrijp meteen wat je hiermee wilt zeggen.
Ja, ik denk ergens dat dat snel gedacht wordt, dat dat dè relatie van je leven zal zijn, maar de werkelijkheid kan soms heel hard zijn.
Maar buiten dat, is het voor mij gewoonweg het gevoel, een enorme sterke aantrekkings kracht die ik niet kan vatten in mijn denken, en niet kan verwoorden, die het lastig maakt mij weer verder te laten gaan zonder hem.
En voor mij persoonlijk, vind ik dat enorm frustrerend, daar ik daar eigenlijk nooit geen problemen mee heb gehad.
Maar misschien kom je zo iemand wel tegen om daar juist anders mee leren om te gaan?
Ik weet het niet, zit er nog even midden in, en wie weet dat ik daar nog wel eens mijzelf een antwoord op kan geven.
gast
gast feb 14 '10
Bedankt Robert voor de link. Het verklaart veel voor mij.
admin
admin feb 15 '10
Gast kijk... gisteren 23:23
gast
gast feb 15 '10
En wat betekend dt volgens jou Belle?
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 15 '10
Origineel bericht van: gast
Even door fylosoferend; misschien is het juist zo dat we onze tweelingziel in dit aardse leven los moeten laten om in het hiernamaals wel weer bij elkaar te kunnen zijn.
Maar misschien is dat wel weer wishfull thinking....

Klopt volgens mij wel:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/46434/Het_afscheid_van_je_tweelingzi.html#Post46434
admin
admin feb 15 '10
Origineel bericht van: gast
En wat betekend dt volgens jou Belle?

geen idee, hoor.. vond het wel opvallend! smile
Ben
Ben feb 15 '10
Lieve Nicky,
ik begrijp je emoties, je gevoelens heel goed want ik heb een zelfde ervaring achter de rug.
Dat is nu ruim een jaar geleden en ik had ook het eerste jaar zo'n hartepijn, zo'n heimwee, zo'n verlangen dat ik er ziek van werd. Daarna werd het een gemis met up's en down's en dit uitte zich ook fysiek in klachtenpatronen.
Nog steeds speelt het dagelijks in mijn bewustzijn en vooral gisteren op Valentijnsdag kwam alles weer boven.
Dit jaar geen kaart, geen contact, niets.
Ik ben al ruim een jaar bezig het een plekje te geven en het los te laten, iets wat me vreselijk zwaar valt. Maar het is een leerproces en een must!
Ik weet dat ik alles wat ik mis vanuit die zielenvlamrelatie moet zoeken in mezelf, als één geheel, zonder iets van buitenaf te verwachten, te willen of te eisen. Zelfvervulling!
Dat is het volgens mij om onvoorwaardelijk van jezelf en van Alles Wat Is te houden in éénheid en gelijkheid!

Ik wens je heel veel sterkte, heel veel geluk en overvloed op je verdere levenspad.

Liefs
Ben
poppy
poppy feb 15 '10
Ik heb vroeger eens dit stukje gevonden op inet;

Tweelingziel;
twee zielen (mensen) die uit 1 gesplitste ziel afkomstig zijn
en elkaar dus reeds kenden gedurende vele incarnaties.
Ze complementeren elkaar en helpen elkaar bij elkaars ontwikkelingsproces.

Zielsverwanten;
dit zijn mensen die uit verschillende zielen voortkomen.
Ze hebben op aarde dezelfde les te leren en zijn derhalve enige tijd bij elkaar.
Zodra ze elkaar ‘niet meer nodig hebben’, kan deze relatie uiteenvallen.


Het gevoel is bij beide hetzelfde maar na een tijdje is er dus wel degelijk een verschil...?
gast
gast feb 15 '10
Een tweelingziel is volgens mij geen splitsing van één ziel, net zo min als een aardse tweeling niet twee helften is maar twee mensen met het zelfde genenpakket vanuit dezelfde ei en zaadcelversmelting ontwikkeld. Zo hebben tweelingzielen dezelfde eerste oorsprong/blauwdruk.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 16 '10
Voor mij is dat inderdaad ook geen splitsing van één ziel. Ik herinner mij nog de tijd dat ik in het hiernamaals samen met mijn tweelingziel werkte. We waren dus niet één, maar losse entiteiten.
admin
admin feb 16 '10
ik heb effe gegoogled..
nog een goede link over tweelingzielen

http://www.mysteriesparagnost.nl/pageID_7994666.html
admin
admin feb 16 '10
Origineel bericht van: NiMS
Ik herinner mij nog de tijd dat ik in het hiernamaals samen met mijn tweelingziel werkte. We waren dus niet één, maar losse entiteiten.


wanneer was die tijd in het hiernamaals? Na al je aardse levens? of Voor je aardse levens.., of tussen bepaalde levens door? m.a.w.. over welke spirituele evolutie-periode van je wezen in het hiernamaals heb je het?

In een van de boeken van Jozef Rulof staat beschreven hoe twee tweelingzielen één worden, een soort versmelting, terwijl ze steeds ook weer los van elkaar kunnen functioneren,
maar dat steeds minder en minder wensen, om dan uiteindelijk één te blijven!
Het gebeurde in de wat hij noemt "sferen van licht", wat hetzelfde is als het hiernamaals!
Weet niet meer welk boek..
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 16 '10
Origineel bericht van: Bellefleur

wanneer was die tijd in het hiernamaals? Na al je aardse levens? of Voor je aardse levens.., of tussen bepaalde levens door? m.a.w.. over welke spirituele evolutie-periode van je wezen in het hiernamaals heb je het?

Ik doel hier op de tijd tussen twee levens in. Specifiek voordat ik in dit lichaam incarneerde. Ik was toen een Engel.
gast
gast feb 17 '10
Origineel bericht van: Bellefleur
Origineel bericht van: gast
En wat betekend dt volgens jou Belle?

geen idee, hoor.. vond het wel opvallend! smile


Wat ik vond: http://www.youtube.com/watch?v=4ElUBr6-GLU
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 17 '10
Whoh!!!! Spannend!
Sarah_
Sarah_ jan 1 '14
Deze link kreeg ik vanmorgen. Hier op het forum is al veel geschreven over tweelingzielen. Ik weet niet waar ik het moet plaatsen maar vind het wel interessant genoeg om te delen dus zet ik het hier.
Loi
Loi jan 1 '14
Dat is inderdaad een mooie verklaring. Bedankt dat je het met ons hebt gedeeld.
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki