Loading...
nl

Tweelingziel loslaten

Nickyfancy
Nickyfancy feb 13 '10
@ hemelwandelaar:

Hoe lang heeft jouw proces geduurd? En ben je nog wel met hem bezig? Ik ben ook zo benieuwd wat 'zij' aan hun kant ervaren.
Daar heb ik nog steeds geen duidelijkheid over.

Ook snap ik niet dat mensen hun gevoel zomaar 'uit' kunnen zetten, of negeren. Zelf ben ik een gevoelsmens, je zou kunnen zeggen dat ik mijn gevoel ben (wat natuurlijk ook veel zijn mindere kanten heeft). Ik begrijp verstandelijk wel hoe een rationeel persoon werkt, maar het is ver van mijn eigen bed.
admin
admin feb 13 '10
ik las net ergens dat tweelingzielen complementair zijn, klopt dit, of heb ik het dan verkeerd gelezen of begrepen??

indien dit zo is, is dit bij iedereen zo ??
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 14 '10
Ik merk dat ze elkaar wel aanvullen, maar toch veelal gelijk zijn. Dus in mijn ogen is het niet zo dat waar de ene iets niet heeft, de andere dit wel heeft. Vaak is het zo dat ze het allebei gewoon niet hebben.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 14 '10
Origineel bericht van: gast
Maar als hij nu wel naar 5D was gegaan?


smileKen jij ook die film van die man die de mogelijkheid krijgt om een keuze die hij in het verleden heeft gemaakt, over te doen? Hij is altijd van mening geweest, dat al hij het toen anders had gedaan, zijn leven er heel anders en beter voor zou staan. Hij krijgt dus die mogelijkheid, doet het en blijkt dat hoe hij zijn andere toekomst had bedacht, dit in het geheel niet uitkomt en hij met zijn oorspronkelijke leven veel beter af was....

Moest ik even aan denken bij jouw vraag.

Lieve Gast, geen idee wat er gebeurd zou zijn.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 14 '10
Origineel bericht van: Nickyfancy
Hoe lang heeft jouw proces geduurd? En ben je nog wel met hem bezig? Ik ben ook zo benieuwd wat 'zij' aan hun kant ervaren.


Ik hou niet echt dagboeken bij, maar even terugdenkend, van ontmoeting tot definitief afscheid, daar zit ongeveer 3 jaar tussen.

Waarom wil je weten hoe zij het ervaren?
gast
gast feb 14 '10
Maar je bent er wel van overtuigd dat het nu zo is zoals het is omdat hij voor 3D koos en niets voor 5D. Maar als het nu eens niet zijn keus was maar jou keus om zonder hem door te gaan! Je legt het nu iedere keer in zijn schoot, de reden dat jullie niet meer samen zijn. Of zie ik dat verkeerd (kan heel goed natuurlijk wink)
Cialara
Cialara feb 14 '10
Waarom is die stap van 3d naar 5D toch zo belangrijk? Of mis ik nu iets?
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 14 '10
Origineel bericht van: Artemis
ik las net ergens dat tweelingzielen complementair zijn, klopt dit, of heb ik het dan verkeerd gelezen of begrepen??

indien dit zo is, is dit bij iedereen zo ??


Destijds vond ik dit een mooie site.
http://www.droomvrienden.nl/tweelingzielen.html

of anders: http://tweelingzielen.startpagina.nl/

smileKlik maar raak, genoeg te lezen!

Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 14 '10
Origineel bericht van: Eniroj
Waarom is die stap van 3d naar 5D toch zo belangrijk? Of mis ik nu iets?


grin
Destijds, toen het voor mij een hot-item was, was er een toppic over het achterblijven van de tweelingziel in 3D. Of zoiets. Of het belangrijk is, weet ik niet, maar dat is blijven hangen, mss haal ik het daarom wel aan.
TravelinThru
TravelinThru feb 14 '10
Origineel bericht van: Hemelwandelaar
Origineel bericht van: Eniroj
Waarom is die stap van 3d naar 5D toch zo belangrijk? Of mis ik nu iets?


grin
Destijds, toen het voor mij een hot-item was, was er een toppic over het achterblijven van de tweelingziel in 3D. Of zoiets. Of het belangrijk is, weet ik niet, maar dat is blijven hangen, mss haal ik het daarom wel aan.


Weet eigenlijk niet eens zeker of ik het allemaal begrijp met die 3d en 5d, en voor mij is het eigenlijk nooit geen hot item geweest, en lees niet zoveel daar ik niet beinvloed wil worden door teveel tekst van een ander.
Klinkt miss vreemd blush
Maar, of tweeling ziel nu wel of niet bestaat, ook ik had/heb ongekende aantrekkings kracht naar iemand die ik maar niet kan begrijpen voor mezelf.
Maar ik weet wel dat ik hem een tijdje geleden eens gezegd heb, ''ik moet jou mee nemen'' en echt, ik weet niet waar die woorden vandaan kwamen, het was een drang om het te zeggen, en moet zeggen dat die woorden later niet echt in goede zin zijn opgevat frown
Dus alles wat hier geschreven word, begrijp het niet zo zeer in woorden, alswel dat ik voel dat er wel degelijk een waarheid in zit, die ik niet kan verwoorden smirk

Snap het zelf eigenlijk niet, maar volgens mij hoeft dat ook niet, toch?
En soms vraag ik mezelf wel eens of ik gek ben!
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 14 '10
Op het moment dat mijn tweelingziel (TZ) en hot-item was....
smile
TravelinThru
TravelinThru feb 14 '10
Ah, ok, sorry, las het verkeerd smile

Snap hem nu beter ja.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 14 '10
Even een check voor mezelf of ik het plaatje helder heb. Je tweelingziel is degene die die foto heeft genomen? Die je gebruikt voor je reading?
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 14 '10
Origineel bericht van: TravelinThru
Ah, ok, sorry, las het verkeerd smile


Hi, hi, dacht ik al..
gast
gast feb 14 '10
Een tweelingziel loslaten. Kun je dat ook zien als Adam die Eva loslaat? Het mannelijke die het vrouwelijke los laat? Yin die yang loslaat? Duister die licht loslaat?
Betekend dat dan niet het zelfde als het niet meer kunnen ervaren van deze wereld?
Nickyfancy
Nickyfancy feb 14 '10
@ gast:

Quote:
Een tweelingziel loslaten. Kun je dat ook zien als Adam die Eva loslaat? Het mannelijke die het vrouwelijke los laat? Yin die yang loslaat? Duister die licht loslaat?
Betekend dat dan niet het zelfde als het niet meer kunnen ervaren van deze wereld?


Mooi gezegd, gast, ik denk dat iedereen die zo'n ontmoeting heeft meegemaakt wil/hoopt dat zijn verliefdheid gerechtigd is door het lot. Door ‘boven’, door het ‘kosmos’, dat maakt hun lijden HEROISCH, romantisch.. dramatisch. We wentelen onszelf in pijn en verlangen omdat we dramatisch mooi vinden dat we deel uitmaken van een kosmisch plan.

Ik weet het eerlijk gezegd niet meer. Ik ben nogal cynisch geworden -
TravelinThru
TravelinThru feb 14 '10
Origineel bericht van: Hemelwandelaar
Even een check voor mezelf of ik het plaatje helder heb. Je tweelingziel is degene die die foto heeft genomen? Die je gebruikt voor je reading?


Ja, heb je helemaal goed.

(edit)
Of was die niet voor mij die vraag??? hahaha....daar ik zie dat hier boven hetzelfde word gevraagd.
admin
admin feb 14 '10
Hmm Misschien kan dit jullie wat helpen? Dit gaat op een mooie manier over wat een tweelingziel is en ook het idee erachter verruimd.

http://blog.seniorennet.be/carl_liliane/archief.php?ID=33 (zet wel je geluid zachter voor je naar de site gaat lol)
gast
gast feb 14 '10
Origineel bericht van: Nickyfancy
@ gast:

Quote:
Een tweelingziel loslaten. Kun je dat ook zien als Adam die Eva loslaat? Het mannelijke die het vrouwelijke los laat? Yin die yang loslaat? Duister die licht loslaat?
Betekend dat dan niet het zelfde als het niet meer kunnen ervaren van deze wereld?


Mooi gezegd, gast, ik denk dat iedereen die zo'n ontmoeting heeft meegemaakt wil/hoopt dat zijn verliefdheid gerechtigd is door het lot. Door ‘boven’, door het ‘kosmos’, dat maakt hun lijden HEROISCH, romantisch.. dramatisch. We wentelen onszelf in pijn en verlangen omdat we dramatisch mooi vinden dat we deel uitmaken van een kosmisch plan.

Ik weet het eerlijk gezegd niet meer. Ik ben nogal cynisch geworden -


Ik weet het ook niet meer.......maar kan wel mezelf terug vinden in jou woorden en in het cynisme.
Ik wil hem, nu ik hem weer gevonden heb, niet los laten. Ookal is het op dit moment niet mogelijk in dit leven samen te zijn (ookal zijn we dit wel op een ander niveau). Later, of in een volgend leven misschien.....of alleen in het hiernamaals....
gast
gast feb 14 '10
Even door fylosoferend; misschien is het juist zo dat we onze tweelingziel in dit aardse leven los moeten laten om in het hiernamaals wel weer bij elkaar te kunnen zijn.
Maar misschien is dat wel weer wishfull thinking....
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki