Loading...
nl

Shiva.. mahashivaratri..

Carmen
Carmen feb 19 '10
En het vrijgeven: openstellen voor, en uiten van...daar kan zeker nog aan geschaafd worden bij mij.
AV999
AV999 feb 20 '10
Bellefleur.. aardig dat je vervolgens ook een filmpje plaats: mantra meditacion.. toeval(?) dat mijn afbeelding daarin ook te zien is.. toch nog even een vervolg vraag.. weet je toevallig ook de betekenis of welke richting deze mantra bestemd is??
admin
admin feb 20 '10
Ja hoor, het filmpje was me intuitief doorgegeven,


uit vahini.org.Baba.:

23. Om Bhur Bhuva Svaha
Tat Savitur Varenyam
Bhargo Devasya Dhimahi
Dhiyo Yo Nah Prachodayat

Om. Oh Mother, who subsists in all the three Kaalas (Time: Past, Present and Future), in all the three lokas (Lokas: Heaven, Earth and Lower Regions) and in all the three gunas (Gunas - Attributes: Sathwa, Rajas and Thamas), I pray to Thee, to illumine my intellect and dispel my ignorance just as the splendrous sunlight dispels all darkness. I pray to Thee to make my intellect serene and bright and enlightened.
[See also: Srimad Bhagavatam, Canto 5, Chapter 7, verse 13]

Om. Aarde, Ether, de Hemel. Dat vitaal dat bidden wij. Genade van God voor iedereen. Denken zuiver in harmonie.

Om. Wij overdenken en loven de heerlijkheid van het goddelijke licht dat de drie werelden (de grofstoffelijke, de fijnstoffelijke en de wereld die boven de stof uitgaat) verlicht. Wij aanbidden de levenschenkende kracht van dat goddelijke licht. Wij mediteren over de allesdoordringende schittering en luister van het goddelijke licht, dat ons hoger bewustzijn moge versterken (opdat wij de werkelijkheid achter de illusie kunnen herkennen).
[zie ook: Srimad Bhagavatam, Canto 5, Hoofdstuk 7, vers 13]
admin
admin feb 20 '10

en dit is misschien ook iets voor jou?

http://www.vahini.org/downloads/premavahini-ned.html
Tinne
Tinne mrt 1 '11
Dit jaar is Mahashivratri de nacht van 2 op 3 maart,
morgennacht woensdag op Donderdag! Zoals alle jaren neem ik weer deel.
De geboortedag van een Goddelijke manifestatie op aarde is een zeer Goddelijke energie, zuiver en puur en ontvankelijk! Het is een tijd van overgave, Shiva's aanwezigheid op aarde is enorm sterk deze dagen, en daar kan je contakt mee maken!

Door Paramahamsa Nityananda te leren kennen, heeft de Mahashivratri dit jaar een extra dimensie bijgekregen, doordat ik de Shiva sutra's door Nithyananda heb leren kennen.
Eveneens zijn er oosterse spirituele vrienden, waarvan ik ook nieuwe shiva'mantra's heb leren kennen, en dat vind ik heel erg fijn!


Tinne
Tinne mrt 1 '11
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki