Loading...
nl

Reíncarnatie: waar zit jij nu?

gast
gast feb 1 '10
Ik heb niet echt dat ik iets weet van vorige levens. Het enige dat ik weet is dat deze wereld heel anders is dan wat ik me als kind kon herinneren van hoe het was. Ik kwam uit harmonie naar deze chaos......
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 1 '10
Origineel bericht van: gast
Aan welke kant stond je toen? De onderdrukte of de onderdrukker?


Toen ik stief?
Absoluut zwart. Weet niet of ik door zwart om werd gebracht of wit.
Jasper123
Jasper123 feb 1 '10
In mijn vorige leven was ik een succesvolle bankier in Engeland. Mijn naam was John Barkley. Mijn leven was ondanks mijn succes niet plezierig. Ik was enkel gericht op geld en materialisme. Ik was vrij gezet, 56 jaar, rookte sigaren en stond niet open voor spiritualiteit. Dat is wat ik ervan weet.

Doordat mijn vorige leven zo was ben ik nu teruggekomen om zonder aardse gevoelens de liefde voor mijzelf en anderen te ervaren..

Wat ik heb geleerd, wat ook in de astrologie terugkomt, is wanneer je in je vorige levens bepaalde zaken hebt ondergaan, wil je in het volgende leven het tegenovergestelde meemaken.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 1 '10
Mijn zus is in egressie geweest. Zij/ toen hij/ heeft zich doodgedronken. Zijn enige en echte liefde was overleden....
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 1 '10
Leuk. En nu?
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 1 '10
Leer ook armoede te waarderen.

Dit komt als gift naar jou.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 1 '10
Origineel bericht van: gast
Aan welke kant stond je toen? De onderdrukte of de onderdrukker?


Onderdrukt kant. Ik werd vervolgd. Achterna gezeten en bedreigd. Dood volgde. Mijn dood voelde als een enorme verlossing!!!!
Pegasus
Pegasus feb 1 '10
Origineel bericht van: Hemelwandelaar
Ik zal je sterker vertellen. Heb een sterven van mij meegemaakt in de tijd van de amerikaanse rassenstrijd.


Poeh, dat is een sterke herinnering.

Ik heb vooral herinneringen aan de persoon die ik was, in de vorm van een beeld.

Eén keer was ik een jonge krijgersvrouw, ong. 27 jaar met bruin lang krullend haar (in de tijd van de berenvellen) en ben in een grot. Ik heb een relatie met de persoon die nu mijn huidige vriend is. Een derde persoon (leider) van de stam is jaloers.

Een beeld van heldere blauwe lucht en geel/wit zand. Ik zie een negroide vrouw zitten gehuld in een gekleurd doek (o.a. violet) in de woestijn. Ze voelt heel oud.

Het beeld van een trotse jonge indianenman te paard, die rijdt naar zijn vrouw en een innige omhelzing. (De man was ik, de vrouw was een vriend). Ze zijn een echtpaar.

Het beeld van een vrouw van 30 a 35 jaar met een geel getinte huid met pikzwart golvend haar. Ze voelt heel zacht, vrouwelijk, luchtig en blij.

Maar over het hoe, waarom e.d. Geen idee.
Pegasus
Pegasus feb 1 '10
@Hemelwandelaar en Jasper, hoe zijn de herinneringen tot jullie gekomen?
Emuca
Emuca feb 1 '10
Leuk, al die verhalen! smile

Ik ben een echt babyzieltje.. hihi.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 1 '10
Nee, Emmy, zo moet je het nooit zien. Jij bent jij.

Waarom zou het zo?
Emuca
Emuca feb 1 '10
Ik ben ik ja. Maar die ik is en blijft een nieuwe ziel. Vandaar dat 'babyzieltje'. smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 1 '10
Een hele mooie vraag. Ik weet dat dit mijn laatste keer hier op aarde is. En dat ik nog een heleboel te doen heb, deze laatste keer smile.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 1 '10
Origineel bericht van: Hemelwandelaar
Beste forum leden, zijn er geen verder mensen die herinneringen hebben?

Nav van Helma's vraag heb ik eens geteld, ik kom tot 6 levens. Niet om te wedijveren, maar dit is dus een onderdeel van je ziel. Wie staat in dit leven in contact met zijn ziel?

Ik ben me op dit moment bewust van 3 vorige levens. Ik kan me op dit moment echter niet mijn eerste leven herinneren, dus heb ik geen idee hoe oud mijn ziel zou zijn. Wel weet ik dat ik al een hele oude ziel heb. Ik ben er ook niet echt heel actief naar op zoek gegaan, dus wie weet komt dit nog wel.
Emuca
Emuca feb 1 '10
NiMS... jij vond toch dat je geen ziel had/bent?


Soms snap ik deze aarde niet hoor.. het is maar goed dat ik er rondloop, anders had ik ze nooit begrepen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 1 '10
Origineel bericht van: Angel of Death
NiMS... jij vond toch dat je geen ziel had/bent?

Wat heeft dat er precies mee te maken?

Overigens is het zo dat ik er wel eentje heb gehad hoor. Zeker tijdens een aantal vorige levens toen ik nog geen engel was.
Emuca
Emuca feb 1 '10
Nou.. gewoon.. omdat je hier duidelijk over jezelf praat, en dan opeens over je ziel... Dat gaf me wat verwarring.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 1 '10
Origineel bericht van: Angel of Death
Nou.. gewoon.. omdat je hier duidelijk over jezelf praat, en dan opeens over je ziel... Dat gaf me wat verwarring.
Ah ik snap wat je bedoeld. Ik heb dat inderdaad zo opgeschreven om in de lijn van het topic te blijven en het niet al te verwarrend voor de lezers te maken en in de bewoording van de topic-lezers en schrijvers te blijven.

Maar je hebt gelijk, die verwarring was niet zo bedoeld. In het voorgaande bericht heb ik het over de periode van voordat ik een engel was en nog met een zieltje rondliep. Snap je het nog smile.
Emuca
Emuca feb 1 '10
Ja hoor.. ondanks het tijdstip snap ik het nog. Maar... als je je die levens herinnerd.. heb je toch ook nog delen van je ziel? Anders zou je ze niet terug kunnen halen.. Maargoei.. da's mijn mening.
Jasper123
Jasper123 feb 1 '10
Hoe weet je dat allemaal zo zeker NiMS?
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki