Loading...
nl

Iedere hindernis in je leven, zegt iets over jou!

admin
admin feb 4 '10
Origineel bericht van: Lena
Origineel bericht van: ~~Larapinta~~
Ik heb het sterke gevoel van niet frownIk ben erdoor neergehaald en heb er niks van kunnen leren waardoor ik gegroeid ben.


is dit om dat je het misschien nog niet bewust bent?
kijk anders ook een naar gedachte- kracht wink


ooit heb ik tegen iemand eens gezegd zo van...wat heb ik het toch moeilijk..

die ander zij heel simpel terug...bedenk dat slechts een gedachte is...


Nee meis hoor, ik ben het helemaal met je eens, zoals de laatste twee zinnen. Maar ik heb het al wel achter me gelaten, losgelaten, dus daar heeft het niet meer mee te maken. Alleen ik blijf erbij dat ik het niet anders kan uitleggen.

Thnxx voor je reactie smile
admin
admin feb 4 '10
Origineel bericht van: Bart
Origineel bericht van: Bellefleur
Origineel bericht van: Bart
Maar als iemand midden ergens in zit, dan ga je niet zeggen: ach, het is maar hoe je erover denkt.

"ach, het is maar hoe je erover denkt "


als je het zegt zoals jij het zegt, zeg je eigenlijk iets anders tussen de woorden door, en dàt wordt opgevangen, en dat is niet goed, nee..
maar zo is het niet gezegd, en zeker ook niet met de intentie van 'ach" en "maar".. dat een kleinerend gevoel kan geven! Dus is het wel belangrijk dat mensen "de kern" overbrengen .



Precies Belle, op de manier waarop ik het stelde komt het heel anders over, en heb ik het verkeerd geïnterpreteerd. Het is inderdaad een goede instelling om het luchtiger aan te pakken en in te zien dat het een gedachte/overtuiging is.

Ik wilde het over een andere boeg gooien om te laten blijken dat het in sommige situaties niet gelijk kan helpen, maar dat heb ik minder goed neergezet dan ik zelf hoopte als ik het terug lees.


geef nie Bart, ook omdat je het schreef zoals je het schreef was het leerzaam, toch??? grinwink
admin
admin feb 4 '10
Zekers Belle smile
Lena
Lena feb 6 '10
Origineel bericht van: ~~Larapinta~~
Origineel bericht van: Lena
Origineel bericht van: ~~Larapinta~~
Ik heb het sterke gevoel van niet frownIk ben erdoor neergehaald en heb er niks van kunnen leren waardoor ik gegroeid ben.


is dit om dat je het misschien nog niet bewust bent?
kijk anders ook een naar gedachte- kracht wink


ooit heb ik tegen iemand eens gezegd zo van...wat heb ik het toch moeilijk..

die ander zij heel simpel terug...bedenk dat slechts een gedachte is...


Nee meis hoor, ik ben het helemaal met je eens, zoals de laatste twee zinnen. Maar ik heb het al wel achter me gelaten, losgelaten, dus daar heeft het niet meer mee te maken. Alleen ik blijf erbij dat ik het niet anders kan uitleggen.

Thnxx voor je reactie smile


dat begrijp ik ...soms is het niet in woorden te vatten..
en kost het ondanks het loslaten gewoon wat langer tijd om het te doorgronden...
want volgens mij groeit ieder mens zijn hele leven door...de een zus de ander zo wink
admin
admin feb 6 '10
Quote:
dat begrijp ik ...soms is het niet in woorden te vatten..
en kost het ondanks het loslaten gewoon wat langer tijd om het te doorgronden...
want volgens mij groeit ieder mens zijn hele leven door...de een zus de ander zo


En zo is het maar net laugh
Serenity
Serenity mei 26 '11
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Bellefleur
niet elke hindernis in je huidig leven, is het gevolg van een vorige incarnatie,
en dat er in je hart steeds een vreugde is, waar je aankan.. wat er ook is in je leven.

Klopt helemaal. De meeste hindernissen die je tegenkomt in dit leven, zijn onverwerkte zaken uit het huidige leven. Meestal hebben die wel de oorsprong in je jeugd.

Waarom trekt bijvoorbeeld iemand die door haar partner geslagen wordt, steeds weer dezelfde "foute" mannen aan? Misschien werd die persoon ook wel steeds geslagen door haar vader.

De wet van energie zorgt ervoor dat alles wat in jou zit, ook je pijnlijke ervaringen die je nog niet hebt losgelaten, door jou wordt uitgestraald. Dit trekt weer soortgelijke gebeurtenissen / personen / dingen aan die dan weer in je eigen leven gebeuren. Dit is een signaal van het leven, dat je met deze pijn in jezelf, nu echt aan de slag moet gaan.

Daarom hebben sommige mensen altijd pech, en anderen altijd geluk. Dat trek je namelijk echt aan door deze wet van energie.


Kijk een Karin dit heeft ook met het onderwerp wat in het topic 'Een ander is jezelf…?' te maken.
Mooie connectie punt ook trouwens! ^^
Serenity
Serenity mei 26 '11
Origineel bericht van: Bellefleur
Origineel bericht van: Lena

ooit heb ik tegen iemand eens gezegd zo van...wat heb ik het toch moeilijk..

die ander zij heel simpel terug...bedenk dat slechts een gedachte is...


haha.. ja das een goeie Lena!!


Prachtig gezegd!
Heel gevat en oh zo waar ook!
Zo zeiden een aantal mensen tegen elkaar dat ik heel veel ongeluk en pech had, ik was oprecht verbaast om dat nu te horen..
Ik dacht bij mezelf "ik heb juist heeeeel veeel geluk" en "ik heb heel veel lieve mensen om me heen die voor me zorgen en steunen en mij iets leren" en ik doelden niet perse op mijn naasten maar ook zoveel onbekende mensen.
Een vriendelijke glimlach, een gebaar, een woord, een advies of ter kennismaking mij iets uitleggen, veel weetjes, veel weetjes over ditjes en datjes en heerlijk dat ik dat vind.
Echt waneer je erop let merk je dat er een boel mensen echt wel heel vriendelijk van aard zijn en ook wijs en stukken minder oppervlakkig dan dat de menigte over de menigte denken te weten, jaaa echt waar!

Daarom was ik ook zo verbaast dat die mensen zeiden over mij dat ik vel ongeluk en pech had.
En de dingen waar ze het over hadden daarvan vond ik dat het gewoon de dingen des levens waren, tja niemands leven gaat over rozengeuren en maneschijn. L.O.L.
Ja dat is nu eenmaal zo, shit happends!
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki