Zojuist had ik hier een lang verhaal neergezet over mijn jongste dochter en helaas ging ik op zoek op het net naar Bach remedies, en vervolgens werd de hele pagina van Merudi weggegooid. Ik ben het hele bericht kwijt.
Het komt er op neer dat mijn jongste dochter S. nog steeds erg neerslachtig is en gisteren zelfs aangaf dat ze niet weet of ze het leven wel zo leuk vind...
Ze was weer flink in tranen.
Ik zoek voor haar naar Bach druppels, maar ik denk dat ik gewoon maar Bach Rescue ga halen. Ik heb er zelf in het verleden altijd baat bij gehad.
De psych adviseerde om toch weer met een lage dosis ritalin te beginnen, maar S. wil dit niet meer. Toch merkte ze gisteren op school (net nu een actieweek met twee toetsen per dag) dat ze zich niet meer kan focussen, de concentratie is volledig weg. Ze is daar erg verdrietig van.
Op dit moment acht ik de situatie niet stabiel genoeg om wat dan ook te kiezen. Zouden jullie iets voor haar kunnen doen? Meedenken, kaarsje branden, reiki, wat dan ook. Ik weet het namelijk niet meer.
Zelfs de mededeling dat we deze zomer geboekt hebben voor Frankrijk kon haar niet opvrolijken.
Zelf probeer ik de hele situatie objectief te bekijken, om te ontdekken wat er werkelijk aan de hand is, maar het is wel lastig als je er zo dicht bovenop zit.
Ik ben misschien te streng geweest, en me teveel gericht op haar prestaties. Daar heb ik nu erg veel spijt van.