Loading...
nl

kaartje ..

Islandlady
Islandlady jan 2 '10
Hihi en ik ben nog wel 1m80cm hihi.
Dank je wel hoor!
admin
admin jan 2 '10
Bea,

Kaart : Hartstocht,

Aartsengel Haniël : Vertrouw en volg je hernieuwde hartstocht in je liefdesleven en carrière.

Op safe spelen kan leiden tot desintresse en depressie. Je hebt gevraagd om meer geluk en om je definitieve richting te bepalen.
Ik heb de vlam van de hartstocht in je hart aangestoken om je daar naartoe te leiden en een gids voor je te zijn.
Je kunt nu op een veilige manier risico's nemen en het verlangen van je eigen hart volgen.
Vraag mij om bij je te zijn op je pad van hartstocht, om je te leiden en voor je te zorgen.
Wanneer je naast een vurige passie ook een sterk gevoel hebt dat je weet wat je moet doen, besteed hier dan aandacht aan. Want dat is mijn manier om jou informatie te geven over je volgende stap.
In liefde voor jou,
Aartsengel Haniël.
admin
admin jan 2 '10
Origineel bericht van: Islandlady
Hihi en ik ben nog wel 1m80cm hihi.
Dank je wel hoor!

zoet dan hahaha
Islandlady
Islandlady jan 2 '10
Wat mooi Belle! Precies ik. Komt op het juiste moment deze kaart.
Ik dank de Aartsengel Haniel met liefde!
Dank je wel Belle
admin
admin jan 2 '10
Ik zal ook zeggen welke kaart ik voor mezelf trok.

Leren en lesgeven.

Aartsengel Zadkiël :
"veruim je bewustzijn en leer nieuwe lessen.
Geef deze lessen vervolgens door aan andere mensen.

Je bent een spirituele leraar en een gretige leerling.
Het leren en doceren vormt samen een perfecte cirkel, waarin de informatie tot je komt op het moment dat je het nodig hebt.
Geef andere mensen les over onderwerpen die jouw passie heeft doen ontbranden. Des te meer lessen je geeft, des te meer zullen je eigen lessen in jezelf versterkt worden. Sta er voor open om nieuwe ideeën met elkaar te delen en neem zelf les over de onderwerpen die niet direct in je belangstellingsfeer liggen. Van je studenten kun je ook heel veel leren. Heb vertrouwen in je eigen manier van lesgeven en leren, want jouw geest is één met de Goddelijke Geest. je bent een intelligent en wijs wezen.
Weet dat het in deze levensfaze voor jou veilig is om vrijuit te spreken in je lessen.
in liefde voor jou,
Aartsengel Zadkiël.

dank je wel, dit doet me veel goed,
Tinne
Cialara
Cialara jan 2 '10
Prachtige kaart voor jou Tinne, en heel erg waar smile
admin
admin jan 2 '10
Dank je wel, Jorine.. ik voel me weer op m'n plek hier!
Ik had wat te leren, en ik geloof dat ik er door ben,
en zal vaker weer aanwezig zijn, op mijn eigenste unieke wijze van ondersteunen.
Cialara
Cialara jan 2 '10
Je bent een hele goede hoor Tinne smileik ben blij je hier ontmoet te hebben winkMaar dat wist je al...
Islandlady
Islandlady jan 2 '10
Mooie kaart voor jou Tinne. Precies waar je nu inzit. En ook ik ben blij, net als Jorine dat ik je hier ontmoet heb. Heel blij.
admin
admin jan 2 '10
dank je wel! grin
admin
admin jan 2 '10
Het zijn hier geweldige mensen, stuk voor stuk smile
admin
admin jan 2 '10
Hahaha, geweldig,,,, maar ik moet jullie eerlijk zeggen dat ik elke dag hier weer bij leer, al ben ik hier niet elke dag wink


Liefssss -xxx-
Lena
Lena mei 16 '10
volgens mij heb ik hier nog wat te goed wink
admin
admin mei 16 '10
ohhhwww grinals dat zo is, komt ie eraan, je kaart.
admin
admin mei 16 '10
Lena : Heldervoelendheid.
Aartsengel Raguël : Schenk aandacht aan steeds terugkerende lichamelijke of emotionele gevoelens, want zij zijn het teken van Goddelijke leiding.

Boodschap : Houd je gevoelens in ere. Wees niet bang voor intense emoties of overweldigende gevoelens. Ik kan je helpen om je het verschil aan te geven tussen je eigen gevoelens en die van anderen. Ik help je ook om de energieën van anderen die je hebt overgenomen uit je eigen systeem te verwijderen. Ik leid je naar mensen, situaties en plaatsen, met een heldere liefdevolle energie. De steeds terugkerende emoties en lichamelijke gevoelens houden belangrijke informatie voor je in, dus schenk aandacht aan deze gevoelens en volg ze. Het zijn antwoorden op je gebeden. Vraag mij maar om je te helpen verwarrende boodschappen te ontcijferen, zodat je duidelijk zult weten welke stappen je moet ondernemen,
liefs voor je,
Aartsengel Raguël
Lena
Lena mei 16 '10
winkeen schot in de roos of niet tinne?

wat kun je er soms toch naar uitzien..helderheid en liefdevolle energie...
Pagina's: Vorige 1 2 3 4

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki