Loading...
nl

kaartje ..

admin
admin dec 25 '09
Muin,
Het is wel heel bijzonder wat er staat, omdat ik op hetzelfde moment alsdat jij je kaart trok en hier neerzette,
in gedachte er ook mee bezig was, terwijl ik wat aan het opruimen was, hier in huis.

"kom in mijn leven, mijn liefste, en maak mij heel. Vervul mij met uw volledige vergeving door alle restanten van mijn onverdraagzaamheid jegens mijn eigen onvolkomenheden weg te spoelen. Stamera, gezegende, neem mij in uw armen van liefde... U bent mijn vriend en metgezel, Stamera. U bent mijn zegen.
Omschrijving : Vergeef uzelf om de heling compleet te maken. Het is onmogelijk om terug in de tijd te gaan en het verleden te veranderen, maar u kunt wel uw gevoel erover veranderen. Vergeving heeft een eigen ritme in het proces van heling en release. Wanneer u vergeving forceert, hebt u de les van acceptatie nog niet begrepen. We hebben geleerd onze gevoelens te negeren, maar niet onze beleving van iets onaangenaams. Hoe ver u uw gevoelens ook wegstopt, het blijven uw gevoelens. Ergens komen ze altijd weer naar u terug."

Deze verandering is reeds volop aan de gang! Dank je wel voor deze kaart!
veel liefs van mij,
Tinne
admin
admin dec 25 '09
NiMs,
De kaart die ik trok is.. Zachtaardigheid.
Aartsengel Sandalphon : " Wees heel zachtaardig voor jezelf op dit moment. Omgeef jezelf met zachtaardige en rustige mensen en plekken"

Sandalphon wil je graag helpen, zodat je je vredig en gecenterd voelt. Hij raad je aan om vooral naar rustgevende muziek te luisteren. Luister er zo vaak mogelijk naar. Praat zachtjes en maak er een gewoonte van om je langzaam en ritmisch te bewegen, zoals wiegen op muziek of als bij een rustige yogales.
Gooi jezelf niet in de strijd op dit moment. Integendeel, trek jezelf terug uit mogelijke conflicten voor die tijd dat je je geest oplaadt en weer op krachten gekomen bent. Neem momenteel nog geen beslissingen. Je weet percies wat je te doen staat zodra je weer uit je retraite te voorschijn komt.

Sandalphons aura bestaat uit een rustgevende en zachtge tint turqoois, zoals een doorschijnende tropische oceaan. Mediteer op deze kleur of houdt de steen die met deze energie in verbinding staat - Turqoois - in je hand en voel hoe je hartslag en je ademhaling rustiger wordt. Sandalphon kan je helpen om in woord en daad vriendelijk en zachtaardig, maar toch krachtig te zijn. Omdat hij als aartsengel ook wordt geassocieerd met muziek, kun je zijn aanwezigheid heel sterk voelen als je naar muziek luistert, zingt of een muziekinstrument bespeelt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 25 '09
Hey Tinne, bedankt voor de kaart. Dit is precies wat ik op dit moment aan het doen ben. Ik ben inderdaad mezelf veel rust aan het geven en heb hier ook echt behoefte aan. Ik ga niet mee in de conflicten van mijn omgeving en voel me ook echt heel goed. Ik blijf echt bij mezelf en daar sluit deze kaart heel goed bij aan laugh.

Bedankt!
gast
gast dec 25 '09
Masha danki Belle. Ik kan hier wel wat mee. Fijne dag verder.
admin
admin jan 2 '10
Vandaag, is deze topic weer open tot een uur of 18!
wees welkom..
Beschermengel
Beschermengel jan 2 '10

Oh ..ik graag Bellefleur! smile
admin
admin jan 2 '10
Wat leuk Bellefleur!

Graag voor mij ook een kaart!
Cialara
Cialara jan 2 '10
Zou je er voor mij ook weer eentje willen trekken Tinne? Ik heb er vorige keer ook al eentje gehad hoor blushmaar ik blijf nieuwsgierig naar het nu smile
admin
admin jan 2 '10
Belle, er zijn al aardig wat verzoekjes .. als je de tijd ervoor hebt, heel graag smile
admin
admin jan 2 '10
lieverds, het komt eraan..
admin
admin jan 2 '10
Origineel bericht van: Beschermengel

Oh ..ik graag Bellefleur! smile



Heldervoelendheid.
Aartsengel Ragiël : Schenk aandacht aan steeds terugkerende lichamelijke of emotionele gevoelens, want zij zijn het teken van Gods leiding.

Houdt je gevoelens in ere. Wees niet bang voor intense emotie of overweldigende gevoelens. Ik kan je helpen om je het verschil aan te geven tussen je eigen gevoelens en die van anderen. Ik help je ook om de energieën van anderen die je hebt overgenomen uit je eigen system te verwijderen. Ik leid je naar mensen, situaties en plaatsen, met een heldere en liefdevolle energie. De steeds terugkerende emoties en lichamelijke gevoelens houden belangrijke informatie voor je in, dus schenk aandacht aan deze gevoelens en volg ze. Het zijn antwoorden op je gebeden. Vraag mij maar om je te helpen verwarrende boodschappen te ontcijferen, zodat je duidelijk zuzlt weten welke stappen je moet ondernemen

Engel Raguël.
admin
admin jan 2 '10
Origineel bericht van: Hans
Wat leuk Bellefleur!

Graag voor mij ook een kaart!



Terugblik op je leven.
aartsengel Jeremiël : 'maak de balans van je leven op en besluit om alles wat niet in evenwicht is te veranderen of te helen.

Het vergt de nodige moed om een terugblik te maken op je leven. Als je dit echter met onvoorwaardelijke liefde en een vleugje humor doet, zul je een ontwikkelingsgroei doormaken en veel leren van je eigen biografie. Ik zal je helpen om de balans op te maken van wat er allemaal heeft gespeeld. We gaan kijken wat je er al van geleerd hebt en hoe deze lessen waardevolle pluspunten hebben opgelevertd voor nu en de toekomst. We gaan ook bepaalde negatieve patronen in je leven bekijken en nemen vervolgens stappen om die patronen los te laten.

in liefde voor jou,
Aartsengel Jermiël.
admin
admin jan 2 '10
Dank je wel, Bellefleur.

Ik herken dit. Hier kan ik zeker iets mee!
admin
admin jan 2 '10
Origineel bericht van: Eniroj
Zou je er voor mij ook weer eentje willen trekken Tinne?




Indigo en kristal-kinderen.

Aartsengel Metatron : " Je hebt een bijzondere band met kinderen. Je kunt vooral hulp bieden aan hoogsensitieve kinderen.

Het helpen en onderwijzen van kinderen is je levensdoel. Je bent hier om deze kinderen te dienen en hun geestelijke en spirituele vermogens te helpen vergroten. Geef voorlichting aan volwassenen over hoe je deze kinderen op een natuurlijke manier en vrij van gifstoffen kunt voeden en laten opgroeien. De heel jonge Kristalkinderen en de wat oudere Indigokinderen zijn heel belangrijk voor de toekomst van deze aarde. Je kunt ze helpen door ze te verzekeren van een schitterende toekomst en ik zal je hierbij van dienst zijn.

In liefde,
Aartsengel Metatron.
Cialara
Cialara jan 2 '10
laughGeweldig, dat is precies wat ik doe winkIk heb er namelijk 3 in huis smile

Dank je Bellefleur.
admin
admin jan 2 '10
Origineel bericht van: Bart
Belle, er zijn al aardig wat verzoekjes .. als je de tijd ervoor hebt, heel graag smile



Jij bent veilig.

Aartsengel Michaël : Ik bescherm je tegen lagere energieën en ik waak over jou, degenen die je lief hebt en over je huis.

Zet al je zorgen opzij, want ik omring jou degenen die je lief hebt en je huis en haard met een schitternd en liefdevol licht. Dit licht jaagt de lagere energieën op de vlucht en trekt liefdevolle energiën aan. Concentreer jezelf op dit licht en deze liefde - in plaats van op je angsten - want je zult het onderwerp waarom je jezelf focust aantrekken. Als je gedachten vrij van angst zijn heb je meer tijd en energie over om je aan je levensopdracht te wijden. je bent vrij als je vrij bent van angsten. Weet dat je altijd en eeuwig veilig bent en dat mijn bescherming geen zwakke plekken vertoont

in liefde voor jou,
Engel Michaël.
admin
admin jan 2 '10
Prachtige kaart Belle, en o zo herkenbaar. Dank je wel smile
poppy
poppy jan 2 '10
Wil je voor mij ook een kaartje trekken Belle? blush
admin
admin jan 2 '10
je kaartje komt er zo aan, lieve schat
admin
admin jan 2 '10
Poppy,

Aartsengel Michaël,

Je bent een bijzonder geliefd en creatief kind van God. Jij bent Liefde.

Je bent gemaakt naar het evenbeeld van je Schepper, dus je belichaamt alle aspecten van zijn eigenschappen. Je innerlijke Goddelijke licht is waarachtig zuiver en helder en geen enkele vergissing kan Gods werk van ware perfectie teniet doen. Wees niet bang voor je eigen kracht, grootsheid en wijsheid. Wanneer jij succes hebt, zul je andere mensen inspireren. Gebruik je innerlijke kracht! Wees Groots! Dat is wat je werkelijk bent.
In liefde voor jou,
Aartsengel Michaël.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki