Muin,
Het is wel heel bijzonder wat er staat, omdat ik op hetzelfde moment alsdat jij je kaart trok en hier neerzette,
in gedachte er ook mee bezig was, terwijl ik wat aan het opruimen was, hier in huis.
"kom in mijn leven, mijn liefste, en maak mij heel. Vervul mij met uw volledige vergeving door alle restanten van mijn onverdraagzaamheid jegens mijn eigen onvolkomenheden weg te spoelen. Stamera, gezegende, neem mij in uw armen van liefde... U bent mijn vriend en metgezel, Stamera. U bent mijn zegen.
Omschrijving : Vergeef uzelf om de heling compleet te maken. Het is onmogelijk om terug in de tijd te gaan en het verleden te veranderen, maar u kunt wel uw gevoel erover veranderen. Vergeving heeft een eigen ritme in het proces van heling en release. Wanneer u vergeving forceert, hebt u de les van acceptatie nog niet begrepen. We hebben geleerd onze gevoelens te negeren, maar niet onze beleving van iets onaangenaams. Hoe ver u uw gevoelens ook wegstopt, het blijven uw gevoelens. Ergens komen ze altijd weer naar u terug."
Deze verandering is reeds volop aan de gang! Dank je wel voor deze kaart!
veel liefs van mij,
Tinne