Mijn lotsgetal is 33. Het schijnt dat het dubbele getal pas tot uiting komt (vaak) in het tweede deel van het leven, omdat het een soort groei is, van bijv. 6 naar 33.
Toch heb ik een vraag: volgens bepaalde sites/soorten numerologie bereken ze het lots getal als volgt:
16 07 1990
Lotsgetal: 1+6+7+1+9+9+0 = 33/6
En op andere sites als volgt:
16 07 1990
7 + 7 + 1 = 16/7
De laatste manier maakt het in ene een stuk zeldzamer om een 33 te zijn, en misschien is de tweede wel een sterkere vibratie. Who knows?
Nog een paar "toevalligheden"?:
Mijn ex vriendin is ook een 33, één van mijn beste vrienden ook.
Mijn sofi nummer opgeteld is ook 33. En voor de rest komt het getal 6 ook vaak terug in mijn leven.
Ook mijn persoonlijkheids getal (de medeklinkers van je naam opgeteld) komt op 33 uit.
Ik heb mij een tijdje er zo in verdiept dat telkens als ik iets met getallen zie wat met mijn persoon te maken heeft het bij elkaar op telt, en dan zie ik steeds weer verbanden. Het kan natuurlijk ook zijn dat ik de dingen zie die ik wil zie. Vroeger had ik dat met astrologie dat ik bij iemands geboortedatum het sterrenbeeld voor me zag, nu tel ik hem vaak snel op om te zien wat zijn lotsbestemming is.
Maar toch huizen de vibraties van het leven wel in de getallen. Ik had laatst een college filosofie waarin duidelijk wordt vertelt dat Pythagoras er al helemaal achter was. Alleen dan wordt het meer vertelt alsof het gewoon een oude filosoof was die gewoon wat uit zijn duim zoog, maar volgens mij zaten de filosofen toen dichter bij de waarheid dan de "wetenschap" (lees: schooboeken) tegenwoordig. Alhoewel de grenswetenschap (kwantumfysica bijv.) wel steeds meer begint op te komen. Wat nu spiritueel is is over een paar jaar misschien wel gewoon wetenschap..
Daarom kan ik er ook vaak moeilijk tegen als mensen iets tegen de wetenschap in het algemeen hebben en zich enkel richten op spirituele zaken. Dat zijn enkel de zaken die we nog niet door waarneming hebben kunnen bevestiggen. Alhoewel waarneming natuurlijk een groot woord is; voor mij is mijn gevoel ook een waarneming. En voor mij is het allang bevestigt dat we aan elkaar hangen door wetmatigheden en dat wij spirituele wezens zijn.
Maar nu dwaal ik wel een beetje van het topic af.. Ik zal nog wel een topic openen binnenkort over kwantumfysica en de wet der aantrekking. Zeer interessant!
Mvg,
Jasper