Loading...
nl

numerologie: Geboortegetallen

Richie Richard
Richie Richard dec 24 '09
No offence gast.. maar ik snap niet echt wat het met 't onderwerp te maken heeft? Als ik het verkeerd heb, mag je het gerust uit leggen, but u've lost me xD
Rainbow
Rainbow dec 24 '09
ik kijk heel weinig op de klok, maakt mij niet uit welk uur het is, voor mij is het NU, draag zelf nooit een uurwerk. heb op badkamer ook gesproken met de engels/gidsen 1 ervan is mijn neef Kevin, vroeg om zo dicht mogelijk tegen mij te staan en andere iets verder uit elkaar zodat ik het verschil kon zien, en ze luisterden. toen kreeg ik ook warme gloed
Natalie1986
Natalie1986 dec 24 '09
Heel mooi gezegt gast!
van mij mag iedereen ook alles hebben maar als iemand iets wilt terug doen krijg ik een moeilijk gevoel, heel apart!
Dan neem ik het ook wel aan alleen met meer moeite
Rainbow
Rainbow dec 24 '09
Origineel bericht van: gast
Ik zie het niet zo zeer als nemen maar als ontvangen/krijgen. En dat heb ik ook moeten leren om in ontvangst te nemen wat je gegeven wordt. Met geven heb ik een stuk minder moeite gehad. Van mij mag iedereen alles hebben en ik hoef er van die persoon niets voor terug. Ik heb vertrouwen in het leven dat dat wat ik echt nodig heb ik in ontvangst kan nemen op welke manier dan ook.


is net zoals mij, moet ook leren om meer te ontvangen dan alleen te geven, voor mij was het niet belangrijk of ik iets kreeg. het is gewoon geven en nemen, niet altijd willen geven
gast
gast dec 24 '09
Het hangt ervan af of die degene die er iets voor terug wil geven het doet omdat ie denkt dat het moet. Van mij hoeft het niet, ik hoef er niet perse iets voor terug, ik weet dat ik toch wel dat ontvangen mag wat ik nodig heb. En dat is dus niet perse van die persoon.
Natalie1986
Natalie1986 dec 25 '09
0:00
Rainbow
Rainbow dec 26 '09
zit wel meer bij meestergetal 11 dan bij nr 2, is juist bij 2 de volgende eigenschappen die juist zijn:

heeft veel liefde te geven en stelt zich graag ten dienste van anderen. zeer gevoelig
Jasper123
Jasper123 jan 21 '10
Mijn lotsgetal is 33. Het schijnt dat het dubbele getal pas tot uiting komt (vaak) in het tweede deel van het leven, omdat het een soort groei is, van bijv. 6 naar 33.

Toch heb ik een vraag: volgens bepaalde sites/soorten numerologie bereken ze het lots getal als volgt:

16 07 1990
Lotsgetal: 1+6+7+1+9+9+0 = 33/6

En op andere sites als volgt:

16 07 1990
7 + 7 + 1 = 16/7

De laatste manier maakt het in ene een stuk zeldzamer om een 33 te zijn, en misschien is de tweede wel een sterkere vibratie. Who knows?

Nog een paar "toevalligheden"?:

Mijn ex vriendin is ook een 33, één van mijn beste vrienden ook.

Mijn sofi nummer opgeteld is ook 33. En voor de rest komt het getal 6 ook vaak terug in mijn leven.

Ook mijn persoonlijkheids getal (de medeklinkers van je naam opgeteld) komt op 33 uit.

Ik heb mij een tijdje er zo in verdiept dat telkens als ik iets met getallen zie wat met mijn persoon te maken heeft het bij elkaar op telt, en dan zie ik steeds weer verbanden. Het kan natuurlijk ook zijn dat ik de dingen zie die ik wil zie. Vroeger had ik dat met astrologie dat ik bij iemands geboortedatum het sterrenbeeld voor me zag, nu tel ik hem vaak snel op om te zien wat zijn lotsbestemming is.

Maar toch huizen de vibraties van het leven wel in de getallen. Ik had laatst een college filosofie waarin duidelijk wordt vertelt dat Pythagoras er al helemaal achter was. Alleen dan wordt het meer vertelt alsof het gewoon een oude filosoof was die gewoon wat uit zijn duim zoog, maar volgens mij zaten de filosofen toen dichter bij de waarheid dan de "wetenschap" (lees: schooboeken) tegenwoordig. Alhoewel de grenswetenschap (kwantumfysica bijv.) wel steeds meer begint op te komen. Wat nu spiritueel is is over een paar jaar misschien wel gewoon wetenschap..

Daarom kan ik er ook vaak moeilijk tegen als mensen iets tegen de wetenschap in het algemeen hebben en zich enkel richten op spirituele zaken. Dat zijn enkel de zaken die we nog niet door waarneming hebben kunnen bevestiggen. Alhoewel waarneming natuurlijk een groot woord is; voor mij is mijn gevoel ook een waarneming. En voor mij is het allang bevestigt dat we aan elkaar hangen door wetmatigheden en dat wij spirituele wezens zijn.

Maar nu dwaal ik wel een beetje van het topic af.. Ik zal nog wel een topic openen binnenkort over kwantumfysica en de wet der aantrekking. Zeer interessant!

Mvg,

Jasper
rawb
rawb jan 21 '10
http://www.figuresandcharacters.nl/

Deze site geeft er nog een diepere betekenis aan, wel interessant om even te bekijken.
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki