Loading...
nl

numerologie: Geboortegetallen

Rainbow
Rainbow dec 24 '09
wist dat dit klopte want als ik mijn getal 2 lees, komt dit heel duidelijk uit wie ik ben, hoe ik ben smile
Maryssa
Maryssa dec 24 '09
Lees het en je weet het wink
gast
gast dec 24 '09
Rainbow, misschien moet je eerst zelf in balans komen voordat het meestergetal gaat werken.
Voor zover ik weet telt het meestergetal wel bij het geboortegetal alleen is niet iedereen een meestergetal in uitvoering.
Rainbow
Rainbow dec 24 '09
Origineel bericht van: gast
Rainbow, misschien moet je eerst zelf in balans komen voordat het meestergetal gaat werken.
Voor zover ik weet telt het meestergetal wel bij het geboortegetal alleen is niet iedereen een meestergetal in uitvoering.


ben ik mee bezig hoor winkben nog maar 24 ook he, en aangezien ik alles zelf ontdekt heb wie ik juist ben, daar mijn ouders niet verstonden waarom ik zo hooggevoelig ben enz ben ik al heel goed op weg, zoals m'n therapeute (indigo) ook zegt.
gast
gast dec 24 '09
Vooral doorgaan dan. Balans is alles. Het hele leven en de aarde zoekt constant naar balans en harmonie.
Tip voor een goede balans; houd niets vast, want dan heb je niet door dat je uit balans raakt.
Rainbow
Rainbow dec 24 '09
hou ook niet lang vast, maar weet er nu iemand iets meer over de nummers toen ik deze morgend naar de klok keek, staat bij over mezelf ik zag gisteren 333 op kilometerteller en vandaag op klok was het 09:39 kan zijn dat het niets is ook
Rainbow
Rainbow dec 24 '09
14:33 nu
Richie Richard
Richie Richard dec 24 '09
15:14

heb ik nu ^^
Maryssa
Maryssa dec 24 '09
15:15

BINGOOOOOO
Rainbow
Rainbow dec 24 '09
lach er maar mee

maar ik was toen wel ff beneden, op radio speelden ze liedje af van metallica nothing else matters wat ze op crematie hebben afgespeeld van mijn overleden neef. Ik had vraag gesteld ook of het 999 zou worden van voltooing omdat ik 333 gisteren had. toen had iets in mij gezegd om naar de klok te kijken en toen was het 14:33

en kreeg ook warme gloed toen ik op mijn kamer nog eens bevestiging vroeg
Rainbow
Rainbow dec 24 '09
Natalie1986
Natalie1986 dec 24 '09
ik kan me wel veel in de 2 vinden maar ook veel dingen totaal niet!
Als je mijn kamer ziet weet je wel waarom laughhaha
Ik kan inderdaad heel hard overkomen helaas maar de mensen om me heen weten dat ik het niet zo bedoel en juist heel gevoelig ben.
Ik heb totaal geen moeite om contacten te leggen en te geven daarin tegen heb ik wel weer moeite met nemen.
Klopt het bij jullie allemaal wel?
gast
gast dec 24 '09
10.22 hier smile
Richie Richard
Richie Richard dec 24 '09
Rainbow, tijd is relatief winkWas je niet op aarde geweest, maar op mars, hadden we een andere tijd indeling. Daarom kan ik het niet serieus nemen snap je?
Natalie1986
Natalie1986 dec 24 '09
owww nog lekker vroeg
Natalie1986
Natalie1986 dec 24 '09
Het universum kent geen tijd! Ben het helemaal met Denzil eens !
Rainbow
Rainbow dec 24 '09
voor mij hoeven jullie het niet serieus te nemen, zolang ik het maar weet is het goed
Natalie1986
Natalie1986 dec 24 '09
Goed zo That's the spirit!
Maryssa
Maryssa dec 24 '09
En zoals Nims in een ander topic een keer opmerkte: Je kunt ook te vaak op de klok kijken. Dat is de kans op bijzondere combinaties ook wel erg groot.
gast
gast dec 24 '09
Origineel bericht van: Natalie

ik kan me wel veel in de 2 vinden maar ook veel dingen totaal niet!
Als je mijn kamer ziet weet je wel waarom haha
Ik kan inderdaad heel hard overkomen helaas maar de mensen om me heen weten dat ik het niet zo bedoel en juist heel gevoelig ben.
Ik heb totaal geen moeite om contacten te leggen en te geven daarin tegen heb ik wel weer moeite met nemen. Klopt het bij jullie allemaal wel?


Ik zie het niet zo zeer als nemen maar als ontvangen/krijgen. En dat heb ik ook moeten leren om in ontvangst te nemen wat je gegeven wordt. Met geven heb ik een stuk minder moeite gehad. Van mij mag iedereen alles hebben en ik hoef er van die persoon niets voor terug. Ik heb vertrouwen in het leven dat dat wat ik echt nodig heb ik in ontvangst kan nemen op welke manier dan ook.
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki