Loading...
nl

Grondkleur Aura

Maryssa
Maryssa dec 23 '09
Quote:
Origineel bericht van: MaryssaHier nog een 11; zijn er best wel veel hier volgens mij..

2+7+9+1+9+7+5 =38 3+8 = 11


Eeuh volgens mij = 40 4+0 = 4?

Ik zit het na te rekenen...ow jee thx Pegasus, zo zie je maar wat een paar glaasjes port met de rekenvaardigheid doen hihi. Je hebt gelijk ik ben een 4!
Lena
Lena dec 23 '09
toch leuk om te weten smile

21-10-1962 22/4 me
03-03-1951 22/4 partner

25-02-1991 11/2 dochter
12-08-1989 11/2 zoon
Natalie1986
Natalie1986 dec 23 '09
Grappig om te zien Lena! Iedereen bij jullie is wel ver ontwikkeld haha.
Lena
Lena dec 23 '09
een raar stelletje bij elkaar wink
maar of dat nu ontwikkeld is.....?
gast
gast dec 23 '09
Haha, ja lekker stel bij elkaar wink
Rainbow
Rainbow dec 23 '09
diegene dat 11 hebben is hun geboortegetal 2

staat voor

Samenwerking en tact
Element: Water
Sleutels: Vrede, Compagnonschap, diplomaat, spiritualiteit

Numerologie

Twee is het getal van evenwicht. De twee heeft veel behoefte aan gezelschap, heeft veel liefde te geven en stelt zich graag ten dienste van anderen. De twee is tactvol, zachtmoedig, zeer gevoelig en ijverig. De twee gaat zeer analytisch te werk en houdt van orde en netheid. De twee past zich makkelijk aan, is geduldig en bescheiden, houdt van muziek en is vaak geïnteresseerd in het occulte

Positief:De twee is invoelend naar mensen toe. Moederenergie voor zorgen en verzorgen. Eerst de ander, dan zichzelf.

Negatief:De twee kan krokodillentranen hebben als emoties diep verstopt zijn. Kan in denken blijven zitten. Kan kilte hebben en kwetsbaar zijn (een harde buitenkant met een zachte binnenkant).

Te leren les:

Contacten met anderen leggen en de noodzaak van 'geven en nemen'

hoe te berekenen

vb:

12 / 12 / 1985
1+2+1+2+1+9+8+5
= 29
2 + 9 = 11
1+1=2
Lotsgetal
= 2
poppy
poppy dec 27 '09
Mijn basiskleur is blauw en die van mijn vriend is geel...
Nu het leuke ervan...Nadat ik dit gelezen had, werd mijn vriend wakker en vertelde dat hij had gedroomd dat we een balspel hadden gespeelt met een strak pak aan...Mogen jullie raden in welke kleuren die pakken waren laugh
Juist, blauw met geel...
En dát terwijl ik hem er niets over verteld had...

Apart niet? shocked
admin
admin dec 27 '09
ja, das wel bijzonder,
dat betekent toch dat jullie syncroon zijn, op dit moment,
en wie weet ook nog eens telepatisch, heb je dat al eens ervaren? dat telepatische tussen jullie?
poppy
poppy dec 27 '09
Ja, heel raar...
We zeggen bv. heel vaak gelijk hetzelfde zonder dat we al begonnen waren met praten...ook qua telefoontjes ofzo...

In een gesprek met iemand heb ik dat vaker maar zomaar vanuit het niets? nee dat had ik nog niet eerder...heel apart...
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar dec 28 '09
Origineel bericht van: Rainbow
diegene dat 11 hebben is hun geboortegetal 2

staat voor........


Herkenbaar. Leuk!

Element water..... is dat zo? Of anders: hoe weet je wat je element is?
Cialara
Cialara dec 28 '09
Ik vind het ook heeeeel herkenbaar gringeboortegetal 11 en 2...

Zeker ook die "moederenergie" ha ha ha, daar loop ik van over!
Emuca
Emuca dec 28 '09
Ik heb ook 11. smile
miyase
miyase dec 28 '09
5- Blauw smileIk kan me er ook in vinden!
Eyes of Heaven
Eyes of Heaven dec 28 '09
HOI
ik heb ook een berekening gemaakt ik ben 17-08-1968
en kom op een getal 4 wat betekend dat?
en voor mijn mannetje kom ik op getal 3 uit wat betekend dat?
alvast bedankt
gr margo
Maryssa
Maryssa dec 28 '09
Als je een paar bladzijdes terug kijkt in dit topic zie je de bijbehorende kleur bij de nrs en uitleg erbij staan.

Geel = 3
Met geel als grondkleur moet u goed kunnen omgaan met andere mensen en uzelf op de een of andere manier goed kunnen uitdrukken, bji voorkeur in iets creatiefs. U zou anderen met uw vrolijkheid en uw charme en uw vermogen om mensen te boeien moeten verwarmen. Als u het gevoel hebt dat dit niet het geval is, is er een aantal gebieden waaraan u kunt werken.
U moet proberen uzelf meer tegenover anderen tot uitdrukking te brengen. Uw gave voor verbale expressie kan anderen helpen, omdat u mensen kunt opvrolijken en om u heen kunt samenbrengen. U zou in uw werk van uw stem gebruik moeten maken. Een solopositie is niets voor u. U bent veel gelukkiger als leraar, verkoper, consultant of iets anders waarbij uw stem een rol speelt.
Onder uw vrolijke uiterlijk kunt u overgevoelig zijn. Probeer een dikkere huid te kweken en gebruik uw gevoel voor humor om aanvallen af te slaan.
Vermijd een frivole, onverschillige benadering van het leven. Met uw gele grondkleur wordt u enthousiast over zoveel verschillende dingen dat anderen u vaak maar moeilijk kunnen bijhouden.
Waarschijnlijk beschouwen ze u als een amateur en nemen ze uw ideeën niet serieus. Als u problemen hebt op dit gebied, kunt u die wegwerken door een mentaal stimulerend of creatief project te beginnen en het lot het eind uit te voeren.
U hebt een goed verstand en gebruikt het goed, maar misschien hebt u het gevoel dat u niet zo veel met uw leven doet als u zou willen. Is dat het geval, kies dan een onderwerp dat u interesseert en besluit om er een expert in te worden. Kies iets dat uw capaciteiten waard is en word er zo goed mogelijk in.

Groen = 4
Als u groen als grondkleur hebt, moet u een zorgzaam, humaan iemand zijn die voor iedereen het beste wenst. Waarschijnlijk bent u een meelevende persoon die graag anderen helpt. U zou ook stabiel, gewetensvol en verantwoordelijk moeten zijn. Als u daar niet naar leeft, zal dit te zien zijn in uw aura.
U kunt de kleur van uw aura versterken door actief naar mogelijkheden te zoeken om anderen te helpen. Dit kan iets kleins zijn, zoals boodschappen doen voor een zieke buurman. Het kan ook veel groter worden aangepakt, zoals de leiding nemen van een humanitaire organisatie of iets rechtzetten in uw gemeenschap dat verkeerd is in uw ogen.
Misschien voelt u zich belemmerd en beperkt. Dit kan bijzonder frustrerend zijn, omdat overal waar u kijkt meer beperkingen zijn. Kijk naar uzelf en vraag u af of u wellicht te star en te koppig bent. Het kan zijn dat u wat luchtiger en ontspannen moet worden. Aanvaard dat we allemaal onze beperkingen hebben en doe wat binnen uw vermogen ligt.
Het kan nuttig zijn om een zelfontwikkelingsprogramma te volgen, waarin u nieuwe uitdagingen aangaat en u op een bepaalde manier meer uit uzelf haalt.
Bent u verveeld of draait u steeds in hetzelfde kringetje rond, dan zou u meer tijd aan zorg en begrip voor anderen moeten besteden, die u oog geven voor nieuwe uitdagingen en mogelijkheden.
U kunt lang tijd hard werken om uw doelen te bereiken. U hebt een groot doorzettingsvermogen en bent vastberaden. Gebruik deze eigenschappen op een verstandige manier en doe iets waardevols.

admin
admin mei 4 '10
Op deze site staat ook 33 genoemd: wit
http://itsallmoonshine.web-log.nl/itsallmoonshine/2006/05/grondkleur_aura.html

Maar mijn grondkleur is 5: blauw,
klopt als een bus !
claire1980
claire1980 mei 4 '10
Mijn grond kleur is brons nummer 9

Klopt ook helemaal!

Zo voel en sta ik ook in het leven!

Bedankt voor de site!

Lieve Groet,

Claire
Serenity
Serenity mei 14 '11
Eerst dacht ik dat ik geel was omdat core dat had gezegd in een foto reading, "Je kleuren zijn turkoois(of zoiets :P) en geel, je werkt veel met blauw en ik zie jou stralen in het geel, zo sterk dat het over komt als jouw kern kleur." en ik had het gelezen en inderdaad er zat zoveel gelijkenis in, ongelofelijk!

En toen ging ik de cijfers optellen op 2 verschillende manieren en 2keer kwam er 11 uit en dat is zilver, die heb ik met open mond gelezen…maar welke is nu waar?

Wellicht is dat niet belangrijk maar is het wel belangrijk om al het goede eruit te plukken en de rest op de achtergrond te laten wellicht heb k later nog eens nodig en dan hebben we google nog!! ^^
juniors mom
juniors mom mei 15 '11
hier is het geel en klopt helemaal!

de kleur indigo klopt ook helemaal bij mijn ventje!
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki