Loading...
nl

Grondkleur Aura

Natalie1986
Natalie1986 dec 22 '09
Je rekent het toch zo uit? 09-05-1986

9+5+1+9+8+6 = 38 3+8= 11 of heb ik het mis
admin
admin dec 22 '09
Ja, dat is volgens mij ook de juiste berekening.
Cialara
Cialara dec 22 '09
Oké, even optellen:
2+2+1+9+6+9=29 2+9=11 grin
admin
admin dec 22 '09
ER zijn twee manieren.
geloof me maar.
Cialara
Cialara dec 22 '09
Of ik het geloof of niet, ik Weet dat mijn aurakleur Zilver is. Dat wordt vaak bevestigd door S wink
Natalie1986
Natalie1986 dec 22 '09
Goed zo Jorine en vertrouw daar op wink
Rainbow
Rainbow dec 22 '09
wist niet dat optellen zo moeilijk was haha smile
gewoon optellen
mijn geboorte datum

12 12 1985

1+2+1+2 + 1+9+8+5 = 29 = 9+2 = 11
Cialara
Cialara dec 22 '09
Het klopt overigens niet altijd volgens mij. Mijn zoon en dochter hebben allebei getal 7, maar toch hebben zij een gouden aura. Mijn andere zoon heeft getal 4 en een bronzen aura...
Maryssa
Maryssa dec 22 '09
Hier nog een 11; zijn er best wel veel hier volgens mij..

2+7+9+1+9+7+5 =38 3+8 = 11
Natalie1986
Natalie1986 dec 22 '09
ja volgens mij is dat omdat iedereen hier wel wat verder ontwikkeld is dan de normale burger
Rainbow
Rainbow dec 22 '09
valt te zien hoe je jouw aura versterkt
gast
gast dec 22 '09
Haha, we zijn dus geen engeltjes maar elfjes laugh
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar dec 22 '09
Origineel bericht van: gast
Haha, we zijn dus geen engeltjes maar elfjes laugh


Hi,hi grin
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar dec 22 '09
En zooooo onschuldig.... grin
Beschermengel
Beschermengel dec 23 '09


Ik heb grondkleur 8.......roze smile
Pegasus
Pegasus dec 23 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Hier nog een 11; zijn er best wel veel hier volgens mij..

2+7+9+1+9+7+5 =38 3+8 = 11


Eeuh volgens mij = 40 4+0 = 4?
Pegasus
Pegasus dec 23 '09
Volgens mij is licht en liefde belangrijker dan al deze cijfers.... Bepaald het cijfer hoe spiritueel of liefdevol je bent of is het een indicatie daarvoor? Ik vraag het mij af. Volgens mij heeft elk wezen alles in zich om te stralen of je nu een 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8,9, 11 of 22 bent.
En is het zo dat de berekening daadwerkelijk de grondkleur is van je aura? Hoe denken jullie hierover?
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar dec 23 '09
Ben het met je eens hoor. Ik vind het leuk om uit te rekenen en te zien waar de uitkomst voor staat. Maar ik blijf ik.

En wat je zegt, het cijfer bepaalt niets. En dat is en blijft een punt waar op dit forum steeds weer over gesproken wordt. Persoonlijk vind ik dat het niet nodig is steeds maar te willen presteren. Je bent wie je bent, en dat is prachtig. Dat moet men van elkaar accepteren en bovenal van jezelf accepteren.

Sterker nog, als je weet van jezelf wat je zwakkere punten zijn en deze erkent, maakt dat je sterker smile
gast
gast dec 23 '09
Het gaat er hier toch ook niet om wie het hoogste getal heeft en daarmee meer is dan een ander! Als je alle kleuren leest kun je overal je zelf in terug vinden. Maar dat is ook met sterrebeelden zo. Alleen jou sterrenbeeld komt ws het meest overéén met jou karakter en persoonlijkheid, die komt als het ware het meeste naar voren en bepaald jou manier van handelen in dit leven.
Uiteindelijk zou iedereen m.i. een wit aura krijgen omdat wit voor alle kleuren bijelkaar staat.
Wit staat trouwens wel in het rijtje van de uitleg maar niet in het rijtje van de corresponderende getallen. Dus wit vertegenwoordigd niet maar één kleur.
admin
admin dec 23 '09
Ja inderdaad Gast.
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki