Loading...
nl

Ze zijn elke dag achter het huis

admin
admin nov 18 '09
ow, ok
wat voor gevoel heb je er dan wel bij ?
Helma
Helma nov 18 '09
Eigenlijk alleen maar dat het wel oke is dat ze daar zijn... maar geen gevoel van angst, blijdschap, verdriet, boosheid, opgeluchtheid of wat dan ook. Helemaal niks eigenlijk.
Faith1988
Faith1988 nov 18 '09
Hallo,

Ik herken me zelf er heel erg in, persoonlijk vindt ik dat je haar niet moet tegen houden maar wel moet vertellen wat wel kan en niet kan, betreft spirtualiteit. Ik weet niet wat ze precies zo leuk vindt. Ik bedoel met somige dingen kan je beter wachten tot dat je iets veder bent ermee hebt. Succes groeten Faith.
admin
admin nov 19 '09
@ Faith: dankjewel voor je inzicht, maar het is niet dat ik bewust hierboven dingen wel of niet neerzet, maar ik reageerde puur op mijn gevoel, en geef daar eerlijk antwoord op.

het spijt me dan als ik de helft van het verhaal mis..

@ Helma: je geeft zelf aan dat je beschermengel en hans graag "achter de hand" hebt. Dit geeft aan dat je niet zeker bent van je zaak. Ik weet niet of er nog nieuwe ontwikkelingen zijn, en of je nog iets geprobeerd hebt, maar doe het dan niet alleen, of laat het aan iemand anders over.

Het gevoel hebben dat het wel oke is dat ze daar zijn.. is ook een gevoel. Het is de vraag of dit gevoel afkomstig is van jezelf, of van de verschijning die je zag.
Daarnaast denk ik omdat je zegt dat er je eigenlijk zelf niks bijvoelt, goed de scheiding weet te handhaven tussen jezelf en en verschijning(en). Dit kan noodzakelijk zijn om jezelf te beschermen, luister dan hierna.
Helma
Helma nov 20 '09
@ Helma: je geeft zelf aan dat je beschermengel en hans graag "achter de hand" hebt. Dit geeft aan dat je niet zeker bent van je zaak. Ik weet niet of er nog nieuwe ontwikkelingen zijn, en of je nog iets geprobeerd hebt, maar doe het dan niet alleen, of laat het aan iemand anders over. Artemis, ik heb het voor nu even geparkeerd. Als ik ze zie zeg ik even hallo, maar het is momenteel even naar de achtergrond geschoven, dus ik kom er misschien later of pb op terug.

Het gevoel hebben dat het wel oke is dat ze daar zijn.. is ook een gevoel. Het is de vraag of dit gevoel afkomstig is van jezelf, of van de verschijning die je zag. Dat weet ik dus ook niet precies, of het een antwoord van mezelf is of van de entiteit. Het voelt niet heel vreemd, of buiten mijzelf in ieder geval.
Daarnaast denk ik omdat je zegt dat er je eigenlijk zelf niks bijvoelt, goed de scheiding weet te handhaven tussen jezelf en en verschijning(en). Dit kan noodzakelijk zijn om jezelf te beschermen, luister dan hierna. Ik maak me er in ieder geval niet druk om, het gaat in ieder geval niet met me aan de haal, zeg maar.

Dank jullie wel allemaal voor het meedenken!








[/quote]
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki