@ Helma: je geeft zelf aan dat je beschermengel en hans graag "achter de hand" hebt. Dit geeft aan dat je niet zeker bent van je zaak. Ik weet niet of er nog nieuwe ontwikkelingen zijn, en of je nog iets geprobeerd hebt, maar doe het dan niet alleen, of laat het aan iemand anders over. Artemis, ik heb het voor nu even geparkeerd. Als ik ze zie zeg ik even hallo, maar het is momenteel even naar de achtergrond geschoven, dus ik kom er misschien later of pb op terug.
Het gevoel hebben dat het wel oke is dat ze daar zijn.. is ook een gevoel. Het is de vraag of dit gevoel afkomstig is van jezelf, of van de verschijning die je zag. Dat weet ik dus ook niet precies, of het een antwoord van mezelf is of van de entiteit. Het voelt niet heel vreemd, of buiten mijzelf in ieder geval.
Daarnaast denk ik omdat je zegt dat er je eigenlijk zelf niks bijvoelt, goed de scheiding weet te handhaven tussen jezelf en en verschijning(en). Dit kan noodzakelijk zijn om jezelf te beschermen, luister dan hierna. Ik maak me er in ieder geval niet druk om, het gaat in ieder geval niet met me aan de haal, zeg maar.
Dank jullie wel allemaal voor het meedenken!
[/quote]